ODLUKA

O TROŠKOVIMA TEHNIČKOG PREGLEDA IZVEDENIH RADOVA NA PERIODIČNOM ODRŽAVANJU JAVNOG PUTA

("Sl. list grada Pančeva", br. 38/2015)

Član 1

Ovom odlukom propisuje se način utvrđivanja troškova tehničkog pregleda izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta prema tehničkoj dokumentaciji koja se izrađuje u skladu sa Zakonom o javnim putevima, tehničkim propisima i standardima.

Troškovi tehničkog pregleda izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta u smislu ove odluke, smatraju se naknade, nagrade i ostali troškovi.

Ovom odlukom propisuje se način utvrđivanja troškova tehničkog pregleda izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta, za koje organizaciona jedinica Gradske uprave grada Pančeva nadležna za poslove saobraćaja obrazuje Komisiju za tehnički pregled izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta (u daljem tekstu: Komisija), od zaposlenih u Gradskoj upravi grada Pančeva, koju čini predsednik, sekretar i najviše dva člana i izdaje akt o prijemu tih radova.

Član 2

Nakon izvršenog tehničkog pregleda izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta (u daljem tekstu: Tehnički pregled), Komisija sačinjava zapisnik o tehničkom pregledu koji potpisuju članovi, sekretar i predsednik Komisije.

Komisija na osnovu izvršenog tehničkog pregleda o kome je sačinjen zapisnik, utvrđuje da li je objekat podoban za upotrebu ili nije, daje mišljenje, odnosno predlog da li se može ili ne može izdati akt o prijemu izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta.

Predsedniku, sekretaru i članovima Komisije pripada naknada, čija se pojedinačna visina utvrđuje u okviru sredstava uplaćenih za vršenje tehničkog pregleda izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta, rešenjem organizacione jedinice iz člana 1. stav 3., uz odobrenje Gradonačelnika grada Pančeva.

Član 3

Visina troškova tehničkog pregleda izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta iznosi 26.882,00 dinara.

Član 4

Od sredstava uplaćenih za vršenje tehničkog pregleda izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta, Komisiji pripada 50% ostvarenih sredstava.

Sredstva iz prethodnog stava koja pripadaju Komisiji za jedan tehnički pregled predstavljaju bruto iznos za isplatu pojedinačnih naknada i nagrada članovima Komisije.

Član 5

Kada je investitor grad Pančevo, Mesna zajednica, ustanova, javno i javno-komunalno preduzeće čiji je osnivač grad Pančevo, uplaćuje se naknada, nagrada i ostali troškovi za rad Komisije u visini od 50% od obračunatog iznosa, shodno članu 3. ove odluke.

Član 6

Visina troškova tehničkog pregleda utvrđena ovom odlukom menja se jednom godišnje, i to u postupku utvrđivanja Budžeta Grada za narednu godinu. Izuzetno, visina troškova tehničkog pregleda utvrđena ovom odlukom, može se izmeniti i u slučaju donošenja, odnosno izmene zakona ili drugog propisa kojim se utvrđuju izvorni prihodi jedinice lokalne samouprave.

Član 7

Sredstva ostvarena od tehničkog pregleda izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta, kao prihod koji svojom delatnošću ostvari Gradska uprava grada Pančeva, je prihod Budžeta grada Pančeva. Investitor je dužan da troškove tehničkog pregleda izvedenih radova na periodičnom održavanju javnog puta uplati pre početka rada Komisije na račun broj: 840-742341843-24 "Prihodi koji svojom delatnošću ostvare organi i organizacije gradova" sa pozivom na broj: 73-226-74234103 po modelu 97, svrha uplate: "tehnički pregled izvedenih radova na javnom putu".

Član 8

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Pančeva".