REŠENJE
O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2016. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 13/2016)

I

Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2016. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.

II

Sredstva za realizaciju Programa planirana su u budžetu Grada Novog Sada za 2016. godinu, na ime transfera ostalim nivoima vlasti, u okviru Programa 8: Predškolsko vaspitanje, i to za Projekat: Investicioni projekti (izgradnja zgrada i objekata, kapitalno održavanje zgrada i objekata, projektno planiranje, administrativna oprema, oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport, oprema za proizvodnju, motorna, nepokretna i nemotorna oprema), u ukupnom iznosu od 101.420.000,00 dinara.

III

Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova).

IV

Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava) može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava u okviru Programa, u skladu sa zakonom, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova, usluga ili nabavkom opreme u većem obimu, odnosno ukoliko je prestala potreba za izvršenjem radova, usluga ili nabavkom opreme, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.

V

Zahtev za prenos sredstava iz tačke II. ovog rešenja, Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima, uslugama i nabavljenoj opremi, u skladu sa tromesečnim planovima izvršenja budžeta Grada Novog Sada.

Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.

VI

Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.

VII

Predškolska ustanova podnosi godišnji izveštaj o realizaciji investicionih aktivnosti utvrđenih Programom Gradskom veću putem Gradske uprave, do 31. marta 2017. godine za 2016. godinu, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova, usluga i nabavljenoj opremi.

VIII

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2016. GODINU

Sredstva za realizaciju Programa investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2016. godinu, planirana su u budžetu Grada Novog Sada za 2016. godinu, kao transferi ostalim nivoima vlasti, u ukupnom iznosu od 101.420.000,00 dinara, i to za:

1. IZGRADNJA ZGRADA I OBJEKATA

Red. br.

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1.

Centralna kuhinja

1. Izgradnja trafo stanice-nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. g.

4.000.000,00

2. Izgradnja agregata i priključka za objekat

5.000.000,00

2.

Više objekata (B. Ćosića, Tg majke Jevrosime, J. Čmelika 110 i 87, Braće Dronjak, Vojvođanskih brigada i Sremska Kamenica - S. Miletića)

Ugradnja evakuacionih stepeništa, sa rekonstrukcijom postojećih objekata nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. g.

10.000.000,00

3.

J. Husa

Ugradnja evakuacionog stepeništa, sa rekonstrukcijom postojećeg objekta

1.500.000,00

Ukupno:

20.500.000,00

2. KAPITALNO ODRŽAVANJE ZGRADA I OBJEKATA

Red. br.

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1.

Rumenka

1. Rekonstrukcija objekta - zatvaranje terasa objekta i formiranje prostorija za boravak dece - nastavak realizacije postupka iz 2015. g.

4.000.000,00

2. Rekonstrukcija kotlovskog postrojenja

3.000.000,00

2.

Više objekata (Futog - Proleterska, Sremska Kamenica - Zmajevac 2 i S. Miletića, Bukovac, Adice - S. Šolaje, Novi Sad - J. Kopitara i J. Husa, Karađorđeva, Čenej, i Petrovaradin - J. Vlahović)

Sanacije i adaptacije kotlovskih postrojenja - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. g.

6.120.000,00

3.

Zlatne grede 6

Rekonstrukcija i sanacija objekta

25.000.000,00

4.

Pap Pavla 9

Rekonstrukcija i sanacija objekta

8.000.000,00

5.

Marodićeva

Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekta i bezbednosti dece - zamena dotrajale spoljašnje stolarije

2.500.000,00

Ukupno:

48.620.000,00

3. PROJEKTNO PLANIRANJE

Red. br.

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1.

Centralna kuhinja

1. Stručni nadzor (nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. g.), saglasnosti, i takse i tehnički pregled, za izgradnju trafo stanice

300.000,00

2. Projektno-tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za izgradnju agregata i priključka za objekat

300.000,00

3. Projektno-tehnička dokumentacija (Separati Glavnih projekata i glavni tehnološki projekat) za završetak izgradnje objekta centralne kuhinje

1.000.000,00

2.

Rumenka

1. Projektno-tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju objekta - zatvaranje terasa objekta i formiranje prostora za boravak dece - nastavak realizacije postupka iz 2015. godine

500.000,00

2. Projektno-tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju kotlovskog postrojenja

500.000,00

3.

Više objekata (Futog - Proleterska, Sremska Kamenica - Zmajevac 2 i S. Miletića, Bukovac, Adice - Sl. Šolaje, Novi Sad - J. Kopitara i J. Husa, Karađorđeva, Čenej, i Petrovaradin - J. Vlahović)

Projektno-tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za sanacije i adaptacije kotlovskih postrojenja - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. g.

350.000,00

4.

Više objekata (Futog - Vojvode Mišića, Stepanovićevo, Kisač i Petrovaradin - Palmotićeva)

Projektno-tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za sanacije i adaptacije kotlovskih postrojenja

150.000,00

5.

Zlatne grede 6

Projektno-tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta

550.000,00

6.

Pap Pavla 9

Projektno-tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta

300.000,00

7.

Više objekata (Karađorđeva, Kovilj, Visarionova, J. Husa, A. Šantića, Veternik, Bukovac, S. Marinković, S. Novakovića, N. fronta 45, Vršačka, Futog - Proleterska 2, Rumenka, Bulevar J. Tomića, S. Kovačevića, B. Brkića, Banović Strahinje, Jiričekova, D. Brašovana, Stari Ledinci, N. fronta 42)

Projektno-tehnička dokumentacija, stručni nadzor (nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. g.), tehnički pregled, saglasnosti i takse za ugradnju evakuacionih stepeništa sa rekonstrukcijom postojećih objekata

1.000.000,00

8.

Budisava

Projektno-tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za adaptaciju tavanskog prostora u radne sobe i prateće prostorije

800.000,00

Ukupno:

5.750.000,00

4. ADMINISTRATIVNA OPREMA

Red. br.

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1.

Svi objekti Predškolske ustanove

Administrativna oprema

18.500.000,00

Ukupno:

18.500.000,00

5. OPREMA ZA OBRAZOVANJE, NAUKU, KULTURU I SPORT

Red. br.

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1.

Svi objekti Predškolske ustanove

Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport

8.000.000,00

Ukupno:

8.000.000,00

6. OPREMA ZA PROIZVODNJU, MOTORNA, NEPOKRETNA I NEMOTORNA OPREMA

Red. br.

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1.

Svi objekti Predškolske ustanove

Motorna testera za održavanje drveća i zelenila u dvorištima

50.000,00

Ukupno:

50.000,00