ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2017. I 2018. GODINI("Sl. list grada Beograda", br. 63/2016) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta Grada Beograda u 2017. i 2018. godini.
Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:
- za 2017. godinu u iznosu od 81.477.127.000 dinara
- za 2018. godinu u iznosu od 81.477.127.000 dinara
Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2017. i 2018. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta Grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti |
2017. g |
2018. g |
1 |
Služba za opšte poslove |
1.1. |
Elektro materijal |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
1.2. |
Stolarsko-bravarski materijal |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
1.3. |
Vodovodni materijal |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.4. |
Hemijska sredstva za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave |
2.700.000 |
2.600.000 |
|
|
1.5. |
Pribor za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
1.6. |
Papirna galanterija za održavanje lične higijene za potrebe Gradske uprave |
8.000.000 |
7.000.000 |
|
|
1.7. |
Električna energija |
104.000.000 |
104.000.000 |
|
|
1.8. |
Energenti za grejnu sezonu |
36.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.9. |
Kancelarijski materijal |
90.000.000 |
80.000.000 |
|
|
1.10. |
Uniforme za Komunalnu policiju |
12.000.000 |
2.000.000 |
|
|
1.11. |
Potrošni materijal za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave |
3.500.000 |
3.000.000 |
|
|
1.12. |
Rezervni delovi za službene automobile Gradske uprave |
6.500.000 |
6.000.000 |
|
|
1.13. |
Letnji i zimski pneumatici |
2.500.000 |
2.000.000 |
|
|
1.14. |
Gorivo za službena vozila |
55.000.000 |
55.000.000 |
|
|
1.15. |
Dizel goriva za rad dizel električnih agregata |
700.000 |
600.000 |
|
|
1.16. |
Kupovina osnovnih životnih namirnica i kolonijalne robe za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
30.000.000 |
27.000.000 |
|
|
1.17. |
Radna odeća i obuća za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave |
2.500.000 |
2.000.000 |
|
|
1.18. |
Radna odeća i obuća za potrebe protokola |
800.000 |
800.000 |
|
|
1.19. |
Radna odeća i obuća za potrebe policijskih službenika koji rade u objektima Gradske uprave u Dragoslava Jovanovića 2 i Trgu Nikole Pašića 6 |
3.800.000 |
3.600.000 |
|
|
1.20. |
Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
1.21. |
Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda |
10.000.000 |
10.000.000 |
|
|
1.22. |
Osiguranje zaposlenih i radno angažovanih |
6.700.000 |
6.700.000 |
|
|
1.23. |
Zakup sala za sportske aktivnosti - rekreaciju radnika Gradske uprave |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
1.24. |
Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata, faksimila i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.25. |
Usluga korišćenja mobilnih telekomunikacija za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
30.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.26. |
Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate i štamparsku mašinu oblikovano po partijama |
9.000.000 |
8.000.000 |
|
|
1.27. |
Usluga prevođenja teksta za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
1.28. |
Usluga restauracije nameštaja u restoranu objekta Dragoslava Jovanovića br. 2 |
960.000 |
0 |
|
|
1.29. |
Usluga redovnog čišćenja ventilacije, opreme i inventara u kuhinjama Gradske uprave u ulici 27. Marta 43-45 i Dragoslava Jovanovića 2 |
1.500.000 |
2.000.000 |
|
|
1.30. |
Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave |
1.200.000 |
1.000.000 |
|
|
1.31. |
Usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda |
28.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.32. |
Usluga tehničkog upravljanja i održavanja na zajedničkim elektro i mašinskim postrojenjima za grejanje i klimatizaciju poslovnih objekata u "bloku 27. Marta", koji čine objekti u Kraljice Marije br. 1-3 i 27. Marta br. 43-45 i koriste ih Gradska uprava grada Beograda, Banka Poštanska štedionica a.d i Eurobank a.d. Beograd |
10.000.000 |
16.000.000 |
|
|
1.33. |
Usluga čišćenja kanala za ventilaciju i klimatizaciju poslovnih objekata GU u ul. Kraljice Marije 1 i 27. Marta 43-45 |
1.500.000 |
2.000.000 |
|
|
1.34. |
Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda |
1.200.000 |
1.200.000 |
|
|
1.35. |
Usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije-Upravu javnih prihoda |
23.000.000 |
21.000.000 |
|
|
1.36. |
Usluga masovne štampe, pečatiranja, insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate izvornih javnih prihoda |
25.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.37. |
Usluga održavanja podataka o georeferenciranoj adresnoj bazi grada Beograda |
3.000.000 |
2.700.000 |
|
|
1.38. |
Usluga popravki i održavanja automobila Gradske uprave |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
1.39. |
Redovno održavanje i popravka službenih automobila Gradske uprave |
12.000.000 |
11.000.000 |
|
|
1.40. |
Usluga angažovanja radne snage za obavljanje ugostiteljskih poslova |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
1.41. |
Usluga pranja i hemijskog čišćenja tekstila za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.42. |
Usluga fiksne telefonije |
25.000.000 |
24.000.000 |
|
|
1.43. |
Radovi na objektima Gradske uprave |
16.000.000 |
10.000.000 |
|
|
1.44. |
Molersko farbarski radovi |
5.600.000 |
5.600.000 |
|
|
1.45. |
Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
2.500.000 |
2.400.000 |
|
|
1.46. |
Usluga dostave pošiljaka Uprave javnih prihoda (pružalac usluga JP "Pošta Srbije") |
64.000.000 |
54.000.000 |
|
|
1.47. |
Usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda |
600.000 |
600.000 |
|
|
1.48. |
Navijanje mašina za frankiranje i doplatne marke |
20.000.000 |
10.000.000 |
|
|
1.49. |
Stručna literatura |
8.270.000 |
3.000.000 |
|
|
1.50. |
Usluga zakupa VPN i internet servisa za potrebe Gradske uprave |
26.700.000 |
0 |
|
|
1.51. |
Usluga outsourcing-a štampe |
12.000.000 |
12.000.000 |
|
|
1.52. |
Implementacija sistema finansijske konsolidacije i e-servisa (sistema service bus) |
10.800.000 |
0 |
|
|
1.53. |
Održavanje softverskog paketa E pisarnice Gradske uprave |
855.000 |
0 |
|
|
1.54. |
Usluga održavanja softverskih paketa u Sekretarijatu za finansije |
266.800 |
0 |
|
|
1.55. |
Održavanje aplikacije Portal za javne nabavke |
160.000 |
0 |
|
|
1.56. |
Konsolidacija aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima |
3.600.000 |
0 |
|
|
1.57. |
Usluga održavanja hardversko softverskog sistema u DATA centrima na lokacijama Gradske uprave |
18.333.333 |
6.666.667 |
|
|
1.58. |
Usluga održavanja UPSA i rashladnih sistema za potrebe farme servera |
3.000.000 |
500.000 |
|
|
1.59. |
Zakup licenci za IronPort Web i mail security za 1000 korisnika |
8.398.800 |
0 |
|
|
1.60. |
Konsultantsko servisne usluge održavanja aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima |
1.080.000 |
0 |
|
|
1.61. |
Usluga održavanja sistema evidencije radnog vremena |
650.000 |
0 |
|
|
1.62. |
Izmena i adaptacija aplikacije E pisarnica u cilju modernizacije |
10.281.600 |
0 |
|
|
1.63. |
Kotizacije za stručna savetovanja |
491.600 |
0 |
|
|
1.64. |
Usluge servisiranja monitora, skenera, UPS-eva, računskih mašina za potrebe Gradske uprave |
600.000 |
0 |
|
|
1.65. |
Usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda |
42.240.000 |
0 |
|
|
1.66. |
Servisiranje štampača sa obezbeđivanjem rezervnih delova |
1.200.000 |
0 |
|
|
1.67. |
Rezervni delovi za računare |
1.500.000 |
0 |
|
|
1.68. |
Izmena i adaptacija aplikacije Megakrediti |
450.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
831.837.133 |
642.166.667 |
2 |
Sekretarijat za finansije - Oblast upravljanja građevinskim zemljištem i izgradnjom Beograda |
2.1. |
Konsultantsko servisne usluge za SAP ERP rešenja |
25.000.000 |
25.000.000 |
|
|
2.2. |
Nabavka energetskih usluga |
50.030.000 |
50.030.000 |
|
|
2.3. |
Nabavka komunalnih usluga (zaštita imovine i dr.) |
9.414.000 |
9.414.000 |
|
|
2.4. |
Nabavka usluga komunikacija |
11.600.000 |
11.600.000 |
|
|
2.5. |
Nabavka usluga osiguranja |
3.000.000 |
3.000.000 |
|
|
2.6. |
Nabavka usluga zakupa imovine i opreme |
3.730.000 |
3.730.000 |
|
|
2.7. |
Nabavka usluge službenih putovanja u zemlji |
140.000 |
140.000 |
|
|
2.8. |
Nabavka usluge službenih putovanja u inostranstvu |
460.000 |
460.000 |
|
|
2.9. |
Nabavka administrativnih usluga |
250.000 |
250.000 |
|
|
2.10. |
Nabavka kompjuterskih usluga |
4.000.000 |
4.000.000 |
|
|
2.11. |
Nabavka usluga obrazovanja i usavršavanja zaposlenih |
2.330.000 |
2.330.000 |
|
|
2.12. |
Nabavka usluga informisanja |
11.875.000 |
11.875.000 |
|
|
2.13. |
Nabavka stručnih usluga (zastupanja, veštačenja, revizija, procena i dr.) |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
2.14. |
Nabavka sirovine za rad kafe kuhinje (reprezentacija) |
19.121.000 |
19.121.000 |
|
|
2.15. |
Nabavka ostalih opštih usluga (održavanje higijene zgrade i dr.) |
60.000.000 |
60.000.000 |
|
|
2.16. |
Nabavka ostalih opštih usluga - usluge po ugovoru (uređenje terena) po Programu uređivanja građevinskog zemljišta |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
2.17. |
Nabavka usluga sporta |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
2.18. |
Nabavka medicinskih usluga |
17.000.000 |
18.000.000 |
|
|
2.19. |
Usluge na pripremanju zemljišta za dodelu, dr. i sl. po Programu uređivanja građevinskog zemljišta |
13.240.000 |
17.240.000 |
|
|
2.20. |
Nabavka usluga tekućeg i programskog održavanja zgrada i objekata |
8.530.000 |
8.530.000 |
|
|
2.21. |
Nabavka usluge tekućeg održavanja i popravke opreme |
7.600.000 |
7.600.000 |
|
|
2.22. |
Nabavka administrativnog materijala |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
2.23. |
Nabavka materijala za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
2.24. |
Nabavka materijala za saobraćaj |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
2.25. |
Nabavka materijala za domaćinstvo i ugostiteljstvo (sredstva za higijenu i dr.) |
400.000 |
400.000 |
|
|
2.26. |
Nabavka materijala za posebne namene |
400.000 |
400.000 |
|
|
|
svega: |
263.620.000 |
268.620.000 |
3 |
Sekretarijat za energetiku |
3.1. |
Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda |
1.468.184.000 |
1.544.000.000 |
|
|
3.2. |
Usluga prevođenja i overe, kolekture i lekture teksta na engleskom i srpskom jeziku od strane ovlašćenog sudskog tumača i prevodioca |
1.240.000 |
0 |
|
|
3.3. |
Održavanje baze podataka "Geotermalna informaciona baza podataka" |
720.000 |
720.000 |
|
|
3.4. |
Održavanje Informacionog sistema energetike grada Beograda (ISEB) |
220.000 |
0 |
|
|
3.5. |
Kazne za kašnjenje-kamate |
20.000.000 |
20.000.000 |
|
|
|
svega: |
1.490.364.000 |
1.564.720.000 |
4 |
Sekretarijat za imovinske i pravne poslove |
4.1. |
Nabavka električne energije |
1.050.000 |
0 |
|
|
4.2. |
Osiguranja imovine |
4.300.000 |
0 |
|
|
4.3. |
Upravljanje poslovnim zgradama |
4.000.000 |
0 |
|
|
4.4. |
Iseljenja bespravno useljenih lica iz stanova na kojima je grad Beograd nosilac prava javne svojine |
900.000 |
0 |
|
|
4.5. |
Održavanje softvera |
350.000 |
0 |
|
|
4.6. |
Održavanje podstanica za grejanje |
1.600.000 |
0 |
|
|
4.7. |
Tekuće održavanje poslovnih prostorija i hitne intervencije |
4.500.000 |
0 |
|
|
4.8. |
Hitne intervencije, popravke, sanacije u poslovnim zgradama |
4.800.000 |
0 |
|
|
4.9. |
Tekuće održavanje zajedničkih delova stambenih objekata i stanova |
2.800.000 |
0 |
|
|
4.10. |
Održavanje liftova u zgradama |
500.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
24.800.000 |
0 |
5 |
Sekretarijat za saobraćaj |
5.1. |
Održavanje licence ARC GIS softvera |
4.500.000 |
7.500.000 |
|
|
5.2. |
Održavanje postojećih licenci softverskog paketa PTV Vission (Vissim, Visvap, Visum, Visem, Grossig) 9 licenci |
4.000.000 |
4.000.000 |
|
|
5.3. |
Priprema, sprovođenje i evaluacija kampanja na temu: |
|
|
|
|
|
1. Uspori sa razlogom da ne bude kasno |
|
|
|
|
|
2. Vožnja pod uticajem alkohola |
4.000.000 |
|
|
|
5.4. |
Održavanje SAUS-a |
7.600.000 |
7.000.000 |
|
|
5.5. |
Stručno tehnički nadzor |
9.000.000 |
9.000.000 |
|
|
5.6. |
Nadzor semaforske signalizacije - Euro nadzor |
2.900.000 |
2.900.000 |
|
|
5.7. |
Nadzor semaforske signalizacije - Skala nadzor |
3.000.000 |
3.000.000 |
|
|
5.8. |
Održavanje sistema za centralno upravljanje upravljanje svetlosnom signalizacijom BTMC-Beoelektro |
5.400.000 |
0 |
|
|
5.9. |
Studija izrade kriterijuma za kategorizaciju ulične mreže, izrada referentnog sistema sa analizom postojećeg stanja kolovoza i predlogom mera za poboljšanje stanja ulične mreže u 10 gradskih opština od 2018-2027 |
28.000.000 |
0 |
|
|
5.10. |
Izrada i realizacija programa stručnog usavršavanja vaspitača i učitelja u oblasti bezbednosti saobraćaja i nabavka publikacija za saobraćajno vaspitanje i obrazovanje dece u predškolskim ustanovama i osnovnim školama u gradu Beogradu |
5.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
73.400.000 |
33.400.000 |
6 |
Direkcija za javni prevoz |
6.1. |
Prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu |
5.400.000.000 |
5.400.000.000 |
|
|
6.2. |
Prevoz putnika u javnom prigradskom i lokalnom prevozu u Beogradu |
3.975.000.000 |
3.975.000.000 |
|
|
6.3. |
Stručno tehnički nadzor nad izv. radova na izgr. i održ. |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
6.4. |
Popravke i održavanje zalivnih sistema i tramvajskih baštica |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
6.5. |
Održavanje stajališnog mobilijara |
4.800.000 |
4.800.000 |
|
|
6.6. |
Usluge prevoza - železnice Srbije |
699.500.000 |
708.500.000 |
|
|
|
svega: |
10.090.800.000 |
10.099.800.000 |
7 |
Direkcija za puteve |
7.1. |
Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština |
0 |
15.000.000 |
|
|
7.2. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) - deo neophodni pratioci i čuvanje lifta |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
7.3. |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) - deo dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom |
9.300.000 |
9.300.000 |
|
|
7.4. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) - redovno servisiranje i vanredne neophodne popravke |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
7.5. |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) - redovno servisiranje, godišnje servisiranje, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke |
5.700.000 |
5.700.000 |
|
|
7.6. |
Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva direkcija za puteve |
135.000.000 |
135.000.000 |
|
|
7.7. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - popravka kolovoza i trotoara na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
1.200.000.000 |
1.200.000.000 |
|
|
7.8. |
Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba |
1.000.000.000 |
1.000.000.000 |
|
|
7.9. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje saobraćajne signalizacije na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
550.000.000 |
550.000.000 |
|
|
7.10. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje mostova i drugih putnih objekata na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
130.000.000 |
130.000.000 |
|
|
7.11. |
Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putnim prelazima na ulicama i opštinskim putevima |
42.000.000 |
42.000.000 |
|
|
|
svega: |
3.079.000.000 |
3.094.000.000 |
8 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
8.1. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta vazduha na teritoriji Beograda |
30.000.000 |
36.000.000 |
|
|
8.2. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta površinskih voda na teritoriji Beograda |
30.000.000 |
36.000.000 |
|
|
8.3. |
Realizacija Programa merenja nivoa buke u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
8.4. |
Realizacija Programa ispitivanja zagađenosti zemljišta na teritoriji Beograda |
1.800.000 |
3.600.000 |
|
|
8.5. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta podzemnih voda na teritoriji Beograda |
4.350.000 |
5.430.000 |
|
|
8.6. |
Realizacija Programa sistematskog ispitivanja nivoa radioaktivnosti u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
9.600.000 |
12.000.000 |
|
|
8.7. |
Realizacija Programa merenja ultraviolentnog zračenja u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
2.625.000 |
2.625.000 |
|
|
8.8. |
Usluge ozelenjavanja objekata i površina i usluge revitalizacije ugroženih javnih zelenih površina |
20.000.000 |
20.000.000 |
|
|
8.9. |
Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda |
30.000.000 |
80.000.000 |
|
|
8.10. |
Uticaj industrijskih postrojenja na potencijalnu kontaminaciju životne sredine ruralnih naselja grada Beograda |
2.000.000 |
1.500.000 |
|
|
8.11. |
Usluge godišnjeg održavanja geoinformacionog sistema GIS biotopa Beograda |
432.000 |
432.000 |
|
|
8.12. |
Konsultantske usluge "Koordinacija međunarodne razvojne saradnje na realizaciji prioritetnih aktivnosti iz Programa zaštite životne sredine Grada Beograda" |
1.580.000 |
1.000.000 |
|
|
8.13. |
Usluge suzbijanja odraslih formi komaraca u zatvorenom prostoru na teritoriji Beograda |
30.000.000 |
30.000.000 |
|
|
|
svega: |
164.887.000 |
231.087.000 |
9 |
Sekretarijat za privredu |
9.1. |
Troškovi skladištenja |
12.056.000 |
12.056.000 |
|
|
9.2. |
Troškovi kontrole kvaliteta |
100.000 |
100.000 |
|
|
9.3. |
Sistem za navodnjavanje - Grocka |
10.000.000 |
10.000.000 |
|
|
9.4. |
Članarina RAREI |
5.000.000 |
4.000.000 |
|
|
9.5. |
Slobodna zona Beograd 2015. |
3.647.800 |
3.647.800 |
|
|
|
svega: |
30.803.800 |
29.803.800 |
10 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
10.1 |
Energenti |
730.000.000 |
0 |
|
|
10.2. |
Grejanje objekata |
600.000.000 |
600.000.000 |
|
|
10.3. |
Usluge za električnu energiju |
180.000.000 |
180.000.000 |
|
|
10.4. |
Komunalne usluge - deratizacija |
12.000.000 |
0 |
|
|
10.5. |
Osiguranje |
50.000.000 |
0 |
|
|
10.6. |
Stručne usluge |
10.000.000 |
0 |
|
|
10.7. |
Specijalizovane usluge |
35.000.000 |
0 |
|
|
10.8. |
Materijal - namirnice |
900.000.000 |
900.000.000 |
|
|
10.9. |
Materijal - higijena |
130.000.000 |
130.000.000 |
|
|
10.10. |
Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog) |
120.000.000 |
120.000.000 |
|
|
10.11. |
Usluge za domaćinstvo |
1.500.000 |
0 |
|
|
10.12. |
Naknade iz budžeta za decu i porodicu |
781.200.000 |
781.200.000 |
|
|
10.13. |
Održavanje termo tehničke instalacije |
150.000.000 |
150.000.000 |
|
|
10.14. |
Tekuće popravke i održavanje |
98.284.426 |
98.284.426 |
|
|
|
svega: |
3.797.984.426 |
2.959.484.426 |
11 |
Sekretarijat za kulturu |
11.1. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje u Galeriji Petar Dobrović |
1.550.000 |
0 |
|
|
|
svega |
1.550.000 |
0 |
12 |
Sekretarijat za sport i omladinu |
12.1 |
Zimski raspust |
5.500.000 |
5.500.000 |
|
|
12.2. |
Zimski raspust - omladina |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
|
svega: |
7.500.000 |
7.500.000 |
13 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
13.1. |
Prevoz korisnika dnevnih boravaka Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
35.000.000 |
0 |
|
|
13.2. |
Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu |
104.000.000 |
0 |
|
|
13.3. |
Preventivna zdravstvena kontrola besplatnih obroka i sagledanje sanitarno higijenskih uslova u objektima za distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda |
4.500.000 |
0 |
|
|
13.4. |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
15.000.000 |
0 |
|
|
13.5. |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
7.000.000 |
0 |
|
|
13.6. |
Nabavka usluga obezbeđenja objekata ustanova socijalne zaštite |
26.448.000 |
13.527.800 |
|
|
13.7. |
Nabavka lož-ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite |
5.512.868 |
2.824.155 |
|
|
13.8. |
Osiguranje imovine i opreme ustanova socijalne zaštite |
160.000 |
0 |
|
|
13.9. |
Osiguranje lica ustanova socijalne zaštite |
50.000 |
0 |
|
|
13.10. |
Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda |
900.000.000 |
900.000.000 |
|
|
13.11. |
Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga |
1.100.000.000 |
0 |
|
|
13.12. |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana |
10.000.000 |
0 |
|
|
13.13. |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
1.000.000 |
0 |
|
|
13.14. |
Molerski radovi, krečenje i hidroizolacija dela krova u Prihvatilištu za odrasla i stara lica |
1.500.000 |
0 |
|
|
13.15. |
Učešće (10%) po Ugovorima sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica koji će biti zaključeni u 2016. godini |
6.000.000 |
0 |
|
|
13.16. |
Osiguranje objekta Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
80.000 |
0 |
|
|
13.17. |
Administrativni materijal za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
325.000 |
374.000 |
|
|
13.18. |
Dugoročni zakup zemljišta na Bežanijskoj kosi, Ismeta Mujezinovića bb |
70.000 |
70.000 |
|
|
13.19. |
Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
4.000.000 |
6.000.000 |
|
|
13.20. |
Sredstva za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
100.000 |
115.000 |
|
|
13.21. |
Usluge čišćenja objekta Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
270.000 |
310.500 |
|
|
13.22. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
400.000 |
460.000 |
|
|
13.23. |
Nabavka farmaceutskih proizvoda i medicinskog potrošnog materijala za potrebe korisnika smeštenih u objektu ustanove "Prihvatilište za odrasla i stara lica", Beograd |
1.100.000 |
0 |
|
|
13.24. |
Nabavka električne energije za potrebe naselja sa mobilnim stambenim jedinicama |
22.000.000 |
22.000.000 |
|
|
13.25. |
Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike ustanove Prihvatilište za odrasla i stara lica |
200.000 |
0 |
|
|
13.26. |
Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike ustanova socijalne zaštite |
1.000.000 |
0 |
|
|
13.27. |
Nabavka novogodišnjih poklona - društvenih igara za potrebe korisnike Dnevnih centara i klubova pri Gerontološkom centru |
280.000 |
0 |
|
|
13.28. |
Nabavka materijala za kreativne radionice za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
95.000 |
0 |
|
|
13.29. |
Kupovina naftnih derivata za službena vozila ustanova socijalne zaštite |
12.000.000 |
3.600.000 |
|
|
13.30. |
Računovodstvene usluge za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
390.000 |
448.500 |
|
|
13.31. |
Servis računara za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
180.000 |
207.000 |
|
|
13.32. |
Održavanje opreme za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
120.000 |
0 |
|
|
13.33. |
Usluge mobilne telefonije za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
100.000 |
115.000 |
|
|
13.34. |
Osiguranje objekta i opreme Gradskog centra za socijalno preduzetništvo Beograda |
90.000 |
0 |
|
|
13.35. |
Tekuće održavanje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
120.000 |
138.000 |
|
|
13.36. |
Nabavka električne energije za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
846.000 |
973.000 |
|
|
13.37. |
Usluge hostinga i domena za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
25.000 |
21.000 |
|
|
13.38. |
Nabavka električne energije za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
13.39. |
Kupovina goriva za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
600.000 |
600.000 |
|
|
13.40. |
Usluge štampanja obrazaca za ostvarenja prava na dečiji dodatak DD1 |
150.000 |
150.000 |
|
|
13.41. |
Nabavka usluge personalnog asistenta |
36.000.000 |
|
|
|
13.42. |
Nabavka usluge lični pratilac |
150.000.000 |
100.000.000 |
|
|
13.43. |
Nabavka električne energije za Gradski centar za socijalni rad Beograd |
5.280.000 |
5.808.000 |
|
|
13.44. |
Kupovina sredstava i pribora za održavanje higijene za Gradski centar za socijalni rad Beograd |
1.518.904 |
1.670.794 |
|
|
13.45. |
Papirna galanterija za održavanje lične higijene za Gradski centar za socijalni rad Beograd |
928.484 |
1.021.332 |
|
|
13.46. |
Investiciono održavanje i opremanje klubova pri PJ Dnevni centri i klubovi pri Gerontološkom centru |
7.562 000 |
0 |
|
|
13.47. |
Angažovanje kontrolora za praćenje podele besplatnih obroka na punktovima |
20.000.000 |
20.000.000 |
|
|
13.48. |
Troškovi bankarskih usluga |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
13.49. |
Nabavka električne energije za KEC MNRO |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
13.50. |
Nabavka usluge prihvatilišta za žene i decu žrtve nasilja |
5.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
2.495.001.256 |
1.088.434.081 |
14 |
Služba za informisanje |
14.1. |
Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima) kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda |
60.000 |
0 |
|
|
14.2. |
Usluga medija monitoringa, pres-klipinga i medijske arhive |
1.600.000 |
0 |
|
|
14.3. |
Usluga multimedijalnog servisa vesti i medijskog praćenja aktivnosti |
1.000.000 |
0 |
|
|
14.4. |
Ažuriranje internet prezentacije Službenog lista grada Beograda www.sllistbeograd.rs |
70.000 |
0 |
|
|
14.5. |
Štampanje i izdavanje Službenog lista grada Beograda |
8.100.000 |
0 |
|
|
14.6. |
Usluga pretplate i distribucije dnevne i nedeljne štampe za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
1.800.000 |
0 |
|
|
14.7. |
Objavljivanje oglasa u dnevnim listovima, međunarodnom i domaćem časopisu |
30.000.000 |
0 |
|
|
14.8. |
Oglašavanje na Portalu službenih glasila Republike Srbije i baza propisa i oglašavanje u Službenom glasniku Republike Srbije |
3.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
45.630.000 |
0 |
15 |
Agencija za investicije i stanovanje |
15.1. |
Putna infrastruktura, Rekonstrukcija Slavija-Bulevar Oslobođenja i Trga Slavija, Usluge za električnu energiju |
3.300.000 |
3.300.000 |
|
|
15.2. |
Lokalni razvoj i prostorno planiranje, Izgradnja stambeno-poslovnog objekata PFC 29, na lokaciji GP2, opština Novi Beograd, Ostale stručne usluge |
1.500.000 |
0 |
|
|
15.3. |
Lokalni razvoj i prostorno planiranje, Izgradnja stambeno-poslovnog objekata PFC 29, na lokaciji GP2, opština Novi Beograd, Ostale opšte usluge |
723.077 |
0 |
|
|
15.4. |
Lokalni razvoj i prostorno planiranje, Izgradnja stambeno-poslovnih objekata socijalno neprofitnog stanovanja na lokaciji zap. od dr Ivana Ribara, Usluge za električnu energiju |
800.000 |
400.000 |
|
|
15.5. |
Lokalni razvoj i prostorno planiranje, Izgradnja stambeno-poslovnog objekta na lokaciji zap. od ulice dr Ivana Ribara V faza, Usluge za električnu energiju |
135.000 |
0 |
|
|
15.6. |
Lokalni razvoj i prostorno planiranje, Izgradnja stambeno-poslovnog objekata na GP2 u bloku 2.5 u naselju Kamendin, Usluge za električnu energiju |
1.600.000 |
800.000 |
|
|
15.7. |
Lokalni razvoj i prostorno planiranje, Izgradnja stambenog kompleksa na lokaciji 1.7 u naselju Kamendin, Usluge za električnu energiju |
150.000 |
300.000 |
|
|
15.8. |
Lokalni razvoj i prostorno planiranje, Izgradnja stambenog kompleksa socijalnog stanovanja u naselju Ovča, Usluge za električnu energiju |
607.500 |
405.000 |
|
|
15.9. |
Lokalni razvoj i prostorno planiranje, Izrada kataloga potencijalnih lokacija za socijalno stanovanje za potrebe izrade strategije socijalnog stanovanja grada, Ostale stručne usluge |
4.860.000 |
0 |
|
|
15.10. |
Lokalni razvoj i prostorno planiranje, Kamendin 1.6-troškovi za isporučenu el. energ.-garaža i skloništa, Usluge za električnu energiju |
120.000 |
60.000 |
|
|
15.11. |
Primarna zdravstvena zaštita, Izgradnja objekta zdravstvene stanice na katastarskoj parceli 2625/13 KO Kneževac, duž ulice Opleničke, GO Rakovica, Usluge za električnu energiju |
240.000 |
0 |
|
|
15.12. |
Predškolsko vaspitanje, Izgradnja montažnog objekta u naselju Altina, Ostale opšte usluge |
600.000 |
0 |
|
|
15.13. |
Predškolsko vaspitanje, Završetak izgradnje objekta KDU u naselju Altina, Usluge za električnu energiju Osnovno obrazovanje, Izgradnja objekta OŠ na Čukaričkoj padini. Ostale opšte usluge |
240.000 |
0 |
|
|
15.14. |
Osnovno obrazovanje, Izgradnja objekta OŠ na Čukaričkoj padini, Ostale opšte usluge |
660.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
15.535.577 |
5.265.000 |
|
|
|
Ukupno: |
22.412.713.192 |
20.024.280.974 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i aktivnosti korisnika sredstava budžeta Grada Beograda u 2017. i 2018. godini ("Službeni list Grada Beograda", broj 81/15).
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Beograda".