ODLUKA
O PROMENI OSNIVAČKOG AKTA JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "VODOVOD I KANALIZACIJA" ZRENJANIN

("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 9/2013 i 21/2016)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Ovom Odlukom vrši se promena Osnivačkog akta - Odluke o organizovanju komunalne radne organizacije "Zrenjanin" u javna preduzeća ("Međuopštinski službeni list Zrenjanin", 24/89, 11/91, 2/92 "Službeni list opštine Zrenjanin", br. 10/93, 2/95, 9/97, 9/98, 5/00 - prečišćen tekst, 7/00, 7/05, 13/06, 12/07, 17/07 i "Službeni list grada Zrenjanina", br. 22/11) kojom je osnovano Javno komunalne preduzeće "Vodovod i kanalizacija" Zrenjanin upisano u registar Agencije za privredne registre pod matičnim br. 08049637, radi usklađivanja sa odredbama Zakona o javnim preduzećima.

II OSNIVAČ

Član 2

Radi obavljanja komunalnih delatnosti prečišćavanja i distribucija vode i prečišćavanja i odvođenja atmosferskih i otpadnih voda na teritoriji grada Zrenjanina osniva se Javno komunalno preduzeće "Vodovod i kanalizacija" Zrenjanin (u daljem tekstu: Preduzeće).

Osnivač Preduzeća iz stava 1 ovog člana je grad Zrenjanin (u daljem tekstu: Osnivač).

Sedište Osnivača je u Zrenjaninu, ulica Trg slobode broj 10.

Matični broj Osnivača je 08002266.

Osnivačka prava u ime grada vrši Skupština grada Zrenjanina.

Član 3

Poslovno ime Preduzeća glasi: JAVNO KOMUNALNO PREDUZEĆE "VODOVOD I KANALIZACIJA" ZRENJANIN.

Skraćeno poslovno ime Preduzeća je: JKP "VODOVOD I KANALIZACIJA" ZRENJANIN.

Preduzeće može promeniti poslovno ime uz prethodnu saglasnost Osnivača.

Član 4

Sedište Preduzeća je u Zrenjaninu, Petefijeva br. 3.

Preduzeće može promeniti sedište uz prethodnu saglasnost Osnivača.

III DELATNOST PREDUZEĆA

Član 5

Pretežna delatnost Preduzeća je:

3600 Skupljanje, prečišćavanje i distribucija vode

- sakupljanje, prečišćavanje i distribucija vode

3700 Uklanjanje otpadnih voda

- rad kanalizacionih sistema i uređaja za obradu otpadnih voda

- skupljanje i transport industrijskih, komunalnih i drugih otpadnih voda, kao i kišnice, korišćenjem kanalizacionih mreža, kolektora, pokretnih tankova ili drugih vidova transporta

- pražnjenje i čišćenje septičkih jama i rezervoara, šahtova i kanalizacionih jama

- održavanje hemijskih toaleta

- obradu/prečišćavanje otpadnih voda (uključujući kanalizacione i industrijske otpadne vode i vodu iz bazena za kupanje) primenom fizičkih, hemijskih i bioloških procesa

- održavanje i čišćenje odvodnih kanala i drenažu, uključujući i deblokiranje odvoda.

Preduzeće pored delatnosti iz stava 1. ovog člana može obavljati i druge delatnosti utvrđene Statutom, uz saglasnost Osnivača.

IV OSNOVNI KAPITAL PREDUZEĆA

Član 6

Osnovni kapital preduzeća koji je upisan u Agenciji za privredne registre kao upisani novčani kapital i uplaćeni iznosi 999.973.000,00 dinara.

Imovinu Preduzeća čine pravo svojine na pokretnim i nepokretnim stvarima, novčana sredstva i hartije od vrednosti i druga imovinska prava, uključujući i pravo korišćenja dobara u javnoj svojini.

Preduzeće može koristiti i sredstva u javnoj i drugim oblicima svojine, u skladu sa propisima koji uređuju obavljanje delatnosti od opšteg interesa i ovom odlukom.

V PRAVA I OBAVEZE PREDUZEĆA I OSNIVAČA

Član 7

Sredstva za obavljanje delatnosti Preduzeće obezbeđuje iz prihoda od prodaje usluga, budžeta osnivača i drugih izvora u skladu sa zakonom.

Delatnost preduzeća finansira se na osnovu godišnjih programa poslovanja koji donosi Nadzorni odbor Preduzeća.

Program poslovanja iz stava 2. ovog člana Preduzeće dostavlja Osnivaču radi davanja saglasnosti najkasnije do 01. decembra tekuće godine za narednu godinu.

Program poslovanja Preduzeća smatra se donetim kada na njega da saglasnost Osnivač.

Član 8

Preduzeće dužno je da organizuje svoj rad tako da se obezbedi:

1. trajnost, odnosno kontinuitet u obavljanju komunalne delatnosti;

2. obim i vrsta komunalnih proizvoda i usluga kojima se postiže potreban nivo u zadovoljavanju potreba korisnika;

3. odgovarajući kvalitet komunalnih proizvoda i usluga, koji podrazumeva naročito zdravstvenu i higijensku ispravnost prema propisanim standardima i normativima, tačnost u pogledu rokova isporuke, sigurnost korisnika u dobijanju usluga, pouzdanost u pružanju usluga i zaštite životne sredine;

4. razvoj i unapređenje kvaliteta i asortimana komunalnih proizvoda i usluga kao i unapređivanje organizacije rada, efikasnosti i drugih uslova proizvodnje i pružanja usluga;

5. red prvenstva u snabdevanju komunalnih proizvodima i u pružanju usluga u slučaju više sile u skladu sa propisom Osnivača;

6. mere zaštite i obezbeđenja komunalnih objekata, uređaja i instalacija;

7. stalna funkcionalna sposobnost komunalnih objekata, održavanjem građevinskih i drugih objekata, postrojenja i opreme koji služe za obavljanje komunalnih delatnosti.

Član 9

Osnivač je dužan, u skladu sa zakonom da:

1. obezbedi preduzeću materijalne, tehničke i druge uslove za nesmetano vršenje delatnosti;

2. ostvaruje nadzor i kontrolu obavljanja komunalne delatnosti;

3. preduzima mere na unapređenju delatnosti.

Član 10

U slučaju poremećaja u poslovanju preduzeća, osnivač može preduzeti mere kojima će obezbediti uslove za nesmetano funkcionisanje Preduzeća u skladu sa zakonom, a naročito:

1. promenu unutrašnje organizacije Preduzeća,

2. razrešenje organa koje imenuje i imenovanje privremenog organa Preduzeća,

3. ograničenje u pogledu prava raspolaganja pojedinim sredstvima u javnoj svojini i

4. druge mere određene zakonom.

VI ORGANI PREDUZEĆA

Član 11

Organi preduzeća su Nadzorni odbor i Direktor.

1. Nadzorni odbor

Član 12

Nadzorni odbor ima tri člana, od kojih je jedan predsednik.

Predsednika i članove nadzornog odbora imenuje Osnivač, na period od četiri godine, od kojih je jedan član Nadzornog odbora iz reda zaposlenih.

Član 13

Predsednik i članovi nadzornog odbora razrešavaju se pre isteka perioda na koji su imenovani, ukoliko:

1) javno preduzeće ne dostavi godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja u rokovima propisanim zakonom;

2) nadzorni odbor propusti da preduzme neophodne mere pred nadležnim organima u slučaju postojanja osnovane sumnje da odgovorno lice javnog preduzeća deluje na štetu javnog preduzeća nesavesnim ponašanjem ili na drugi način;

3) se utvrdi da deluje na štetu javnog preduzeća nesavesnim ponašanjem ili na drugi način;

4) u toku trajanja mandata bude osuđen na uslovnu ili bezuslovnu kaznu zatvora.

Predsednik i članovi nadzornog odbora kojima je prestao mandat, dužni su da vrše svoje dužnosti do imenovanja novog nadzornog odbora, odnosno imenovanja novog predsednika ili člana nadzornog odbora, a najduže šest meseci.

Član 14

Za predsednika i člana Nadzornog odbora imenuje se lice koje ispunjava sledeće uslove:

1) da je punoletno i poslovno sposobno;

2) da ima stečeno visoko obrazovanje na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine, odnosno na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama ili specijalističkim strukovnim studijama;

3) da ima najmanje pet godina radnog iskustva na poslovima za koje se zahteva visoko obrazovanje iz tačke 2) ovog člana;

4) da ima najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima koji su povezani sa poslovima javnog preduzeća;

5) da poznaje oblast korporativnog upravljanja ili oblast finansija;

6) da nije osuđivano na kaznu zatvora od najmanje šest meseci;

7) da mu nisu izrečene mere bezbednosti u skladu sa zakonom kojim se uređuju krivična dela, i to:

(1) obavezno psihijatrijsko lečenje i čuvanje u zdravstvenoj ustanovi;

(2) obavezno psihijatrijsko lečenje na slobodi;

(3) obavezno lečenje narkomana;

(4) obavezno lečenje alkoholičara;

(5) zabrana vršenja poziva, delatnosti i dužnosti.

Predstavnik zaposlenih u Nadzornom odboru mora da ispunjava i sledeće uslove:

1) da nije bio angažovan u vršenju revizije finansijskih izveštaja preduzeća u poslednjih pet godina;

2) da nije član političke stranke;

Predstavnik zaposlenih predlaže se na način propisan statutom preduzeća.

Nadzorni odbor, direktor i izvršni direktor ne mogu predlagati predstavnika zaposlenih u Nadzornom odboru.

Član 15

Predsednik i članovi nadzornog odbora imaju pravo na odgovarajuću naknadu za rad u nadzornom odboru.

Visinu naknade iz stava 1. ovog člana, odnosno kriterijume i merila za njeno utvrđivanje određuje Vlada.

Član 16

Nadzorni odbor:

1) donosi dugoročni i srednjoročni plan poslovne strategije i razvoja i odgovoran je za njihovo sprovođenje;

2) donosi godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja, usklađen sa dugoročnim i srednjoročnim planom poslovne strategije i razvoja iz tačke 1. ovog člana;

3) usvaja izveštaj o stepenu realizacije godišnjeg, odnosno trogodišnjeg programa poslovanja;

4) usvaja tromesečni izveštaj o stepenu usklađenosti planiranih i realizovanih aktivnosti;

5) usvaja finansijske izveštaje;

6) nadzire rad direktora;

7) donosi statut;

8) odlučuje o statusnim promenama, osnivanju drugih pravnih subjekata i ulaganju kapitala;

9) donosi odluku o raspodeli dobiti, odnosno načinu pokrića gubitka;

10) zaključuje ugovore o radu sa direktorom, u skladu sa zakonom kojim se uređuju radni odnosi;

11) vrši druge poslove u skladu sa zakonom i statutom.

Nadzorni odbor odlučuje većinom glasova svojih članova.

Nadzorni odbor ne može preneti pravo odlučivanja o pitanjima iz svoje nadležnosti na direktora ili drugo lice u javnom preduzeću.

Odluke iz stava 1. tač. 1), 2), 7) i 9) ovog člana nadzorni odbor donosi uz saglasnost Osnivača.

Odluku iz stava 1. tačka 8) ovog člana nadzorni odbor donosi uz prethodnu saglasnost Osnivača.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora dužni su da se dodatno stručno usavršavaju u oblasti korporativnog upravljanja

Program za dodatno stručno usavršavanje iz stava 6. ovog člana utvrđuje Vlada.

2. Direktor preduzeća

Član 17

Direktor javnog preduzeća:

1) predstavlja i zastupa javno preduzeće;

2) organizuje i rukovodi procesom rada;

3) vodi poslovanje javnog preduzeća;

4) odgovara za zakonitost rada javnog preduzeća;

5) predlaže dugoročni i srednjoročni plan poslovne strategije i razvoja i odgovoran je za njihovo sprovođenje;

6) predlaže godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja i odgovoran je za njegovo sprovođenje;

7) predlaže finansijske izveštaje;

8) izvršava odluke nadzornog odbora;

9) bira izvršne direktore;

10) zaključuje ugovore o radu sa izvršnim direktorima, u skladu sa zakonom kojim se uređuju radni odnosi;

11) donosi akt o sistematizaciji;

12) vrši druge poslove određene zakonom, ovim osnivačkim aktom i statutom javnog preduzeća.

Član 18

Direktor je organ poslovođenja Preduzeća.

Direktora Preduzeća imenuje i razrešava Skupština grada a na osnovu sprovedenog javnog konkursa u skladu sa odredbama Zakona o javnim preduzećima.

Direktor se imenuje na period od četiri godine.

Za direktora Preduzeća može se imenovati lice koje ispunjava sledeće uslove:

1) da je punoletno i poslovno sposobno;

2) da ima stečeno visoko obrazovanje na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine, odnosno na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama ili specijalističkim strukovnim studijama;

3) da ima najmanje pet godina radnog iskustva na poslovima za koje se zahteva visoko obrazovanje iz tačke 2) ovog člana;

4) da ima najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima koji su povezani sa poslovima javnog preduzeća;

5) da poznaje oblast korporativnog upravljanja;

6) da ima radno iskustvo u organizovanju rada i vođenju poslova;

7) da nije član organa političke stranke, odnosno da mu je određeno mirovanje u vršenju funkcije u organu političke stranke;

8) da nije osuđivano na kaznu zatvora od najmanje šest meseci;

9) da mu nisu izrečene mere bezbednosti u skladu sa zakonom kojim se uređuju krivična dela, i to:

(1) obavezno psihijatrijsko lečenje i čuvanje u zdravstvenoj ustanovi;

(2) obavezno psihijatrijsko lečenje na slobodi;

(3) obavezno lečenje narkomana;

(4) obavezno lečenje alkoholičara;

(5) zabrana vršenja poziva, delatnosti i dužnosti.

Statutom Preduzeća mogu biti određeni i drugi uslovi koje lice mora da ispuni da bi bilo imenovano za direktora javnog preduzeća.

Direktor javnog preduzeća je funkcioner koji obavlja javnu funkciju.

Direktor ne može imati zamenika.

Skupština grada može, do imenovanja direktora Preduzeća po sprovedenom javnom konkursu, da imenuje vršioca dužnosti direktora na period koji ne može biti duži od jedne godine.

Vršilac dužnosti direktora mora ispunjavati uslove za imenovanje direktora javnog preduzeća.

Vršilac dužnosti direktora ima sva prava, obaveze i ovlašćenja koja ima direktor Preduzeća.

Isto lice ne može biti dva puta imenovano za vršioca dužnosti direktora.

Član 18a

Za izvršnog direktora Preduzeća bira se lice koje ispunjava uslove iz člana 18. stav 4. tač. 1), 2), 3), 6), 8) i 9) ove odluke.

Pored uslova iz stava 1. ovog člana, lice koje se bira za izvršnog direktora mora imati tri godine radnog iskustva na poslovima za koje će biti zadužen u Preduzeću.

Preduzeće ne može imati više od sedam izvršnih direktora, a broj izvršnih direktora utvrđuje se statutom.

Izvršni direktor ne može imati zamenika.

Izvršni direktor mora biti u radnom odnosu u javnom preduzeću.

Izvršni direktor za svoj rad odgovara direktoru.

Izvršni direktor obavlja poslove u okviru ovlašćenja koje mu je odredio direktor, u skladu sa ovom odlukom i statutom Preduzeća.

Član 18b

Direktor i izvršni direktor imaju pravo na zaradu, a mogu imati i pravo na stimulaciju.

Vlada će podzakonskim aktom odrediti uslove i kriterijume za utvrđivanje i visinu stimulacije iz stava 1. ovog člana.

Akt o isplati stimulacije direktora i izvršnog direktora donosi nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača.

Akt o isplati stimulacije izvršnog direktora donosi se na predlog direktora.

Član 19

Predlog za razrešenje direktora preduzeća podnosi Osnivač, a može podneti i nadzorni odbor preko Osnivača, u skladu sa zakonom.

Član 20

Direktor se razrešava pre isteka perioda na koji je imenovan ukoliko:

1) u toku trajanja mandata prestane da ispunjava uslove za direktora javnog preduzeća iz člana 18. ove odluke;

2) javno preduzeće ne dostavi godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja u rokovima propisanim članom 59. Zakona o javnim preduzećima;

3) se utvrdi da je, zbog nestručnog, nesavesnog obavljanja dužnosti i postupanja suprotnog pažnji dobrog privrednika i propusta u donošenju i izvršavanju odluka i organizovanju poslova u javnom preduzeću, došlo do znatnog odstupanja od ostvarivanja osnovnog cilja poslovanja javnog preduzeća, odnosno od plana poslovanja javnog preduzeća;

4) se utvrdi da deluje na štetu javnog preduzeća kršenjem direktorskih dužnosti, nesavesnim ponašanjem ili na drugi način;

5) izveštaj ovlašćenog revizora na godišnji finansijski izveštaj bude negativan;

6) u toku trajanja mandata bude pravnosnažno osuđen na uslovnu ili bezuslovnu kaznu zatvora;

7) u drugim slučajevima propisanim zakonom.

Direktor javnog preduzeća može biti razrešen pre isteka perioda na koji je imenovan ukoliko:

1) javno preduzeće ne dostavi tromesečni izveštaj u roku propisanom članom 63. ovog zakona;

2) javno preduzeće ne ispuni planirane aktivnosti iz godišnjeg, odnosno trogodišnjeg programa poslovanja;

3) javno preduzeće utroši sredstva za određene namene iznad visine utvrđene programom poslovanja za te namene, pre pribavljanja saglasnosti na izmene i dopune godišnjeg, odnosno trogodišnjeg programa poslovanja;

4) javno preduzeće ne sprovodi usvojen godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja, u delu koji se odnosi na zarade ili zapošljavanje iz člana 66. ovog zakona;

5) javno preduzeće vrši isplatu zarada bez overe obrazaca iz člana 66. ovog zakona;

6) ne primeni predloge komisije za reviziju ili ne primeni računovodstvene standarde u pripremi finansijskih izveštaja;

7) javno preduzeće ne postupi po preporukama iz izveštaja ovlašćenog revizora;

8) ne izvršava odluke nadzornog odbora;

9) u drugim slučajevima propisanim zakonom.

Član 21

Ukoliko u toku trajanja mandata protiv direktora bude potvrđena optužnica, osnivač donosi rešenje o suspenziji.

Suspenzija traje dok se postupak pravosnažno ne okonča.

Na sva pitanja o suspenziji direktora shodno se primenjuju odredbe o udaljenju sa rada propisane Zakonom kojim se uređuje oblast rada.

Član 22

Direktor može, u okviru svojih ovlašćenja, dati drugom licu pisano punomoćje za zastupanje preduzeća.

Direktor, uz saglasnost Nadzornog odbora, može dati i opozvati prokuru, u skladu sa zakonom.

VII OBEZBEĐIVANJE ZAŠTITE OPŠTEG INTERESA

Član 23

Radi obezbeđivanja zaštite opšteg interesa u Preduzeću, Osnivač daje saglasnost na:

1. statut Preduzeća i njegove izmene i dopune;

2. davanje garancija, avala, jemstava, zaloga i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji nisu iz okvira delatnosti od opšteg interesa;

3. tarifu (odluku o cenama);

4. odluku o raspolaganju (pribavljanju i otuđenju) sredstvima u javnoj svojini koja su preneta u svojinu Preduzeća, velike vrednosti, koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, utvrđenih osnivačkim aktom;

5. akt o opštim uslovima za isporuku proizvoda i usluga;

6. ulaganje kapitala;

7. statusne promene;

8. akt o proceni vrednosti kapitala, kao i na program i odluku o svojinskoj transformaciji;

9. druge odluke, u skladu sa zakonom kojim se uređuje obavljanje delatnosti od opšteg interesa i ovom odlukom.

VIII ODGOVORNOST ZA OBAVEZE

Član 24

Preduzeće samostalno istupa u pravnom prometu u svoje ime i za svoj račun.

Za obaveze prema trećim licima, nastale u poslovanju, preduzeće odgovara celokupnom svojom imovinom.

Osnivač ne odgovara za obaveze preduzeća, osim u slučajevima predviđenim zakonom.

IX PRIBAVLJANJE I OTUĐENJE IMOVINE

Član 25

Preduzeće ne može da otuđi objekte i druge nepokretnosti, postrojenja i uređaje koji su u funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, osim radi njihove zamene zbog dotrajalosti, modernizacije ili tehničko - tehnoloških unapređenja.

Član 26

Pribavljanje i otuđenje imovine veće vrednosti koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa vrši se uz saglasnost Osnivača.

X USLOVI I NAČIN ZADUŽENJA PREDUZEĆA

Član 27

Preduzeće se zadužuje kod dobavljača, kreditora i ostalih poverilaca sa namenom finansiranja tekućeg poslovanja i investicija iz okvira delatnosti od opšteg interesa u skladu sa godišnjim programom poslovanja odnosno dugoročnim i srednjoročnim planom poslovne strategije i razvoja.

Odluku o kreditnom zaduženju kod poslovnih banaka i izdavanja hartija od vrednosti za finansiranje tekućeg poslovanja i investicija donosi direktor preduzeća.

XI RASPOREĐIVANJE DOBITI

Član 28

Preduzeće je dužno da deo ostvarene dobiti uplati u budžet Osnivača po završnom računu za prethodnu godinu.

Visina i rok za uplatu dobiti iz stava 1. ovog člana utvrđuje se odlukom o budžetu za narednu godinu.

XII ZAŠTITA ŽIVOTNE SREDINE

Član 29

Preduzeće je dužno da u obavljanju svoje delatnosti obezbeđuje potrebne uslove za zaštitu i unapređenje životne sredine i da sprečava uzroke i otklanja posledice koje ugrožavaju životnu sredinu.

Način obezbeđivanja uslova iz stava 1. ovog člana utvrđuje Javno Preduzeće u zavisnosti od uticaja delatnosti koje obavlja na životnu sredinu.

XIII JAVNOST RADA PREDUZEĆA

Član 30

Preduzeće je dužno da na svojoj internet stranici objavi:

1) radne biografije članova nadzornog odbora, direktora i izvršnih direktora;

2) organizacionu strukturu;

3) godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja, kao i sve njegove izmene i dopune, odnosno izvod iz tog programa ako javno preduzeće ima konkurenciju na tržištu;

4) tromesečne izveštaje o realizaciji godišnjeg, odnosno trogodišnjeg programa poslovanja;

5) godišnji finansijski izveštaj sa mišljenjem ovlašćenog revizora;

6) druge informacije od značaja za javnost.

Vlada može utvrditi i druge elemente poslovanja javnog preduzeća koji će se objavljivati, a koji su od naročitog značaja za javnost.

XIII PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 30

Preduzeće je dužno da uskladi svoj Statut i ostala svoja akta sa ovom Odlukom u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.

Član 31

Do imenovanja članova Nadzornog odbora preduzeća njegove poslove i ovlašćenja vršiće Upravni odbor preduzeća.

Član 32

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaju da važi Odluka o organizovanju komunalne radne organizacije "Zrenjanin" u javna preduzeća ("Međuopštinski službeni list Zrenjanin", 24/89, 11/91, 2/92 "Službeni list opštine Zrenjanin", br. 10/93, 2/95, 9/97, 9/98, 5/00 - prečišćen tekst, 7/00, 7/05, 13/06, 12/07, 17/07 i "Službeni list grada Zrenjanina", br. 22/11).

Član 33

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Zrenjanina".

 

Samostalni članovi Odlukе o izmenama i dopunama
Odluke o promeni osnivačkog akta Јavnog komunalnog preduzeća "Vodovod i kanalizacija" Zrenjanin

("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 21/2016)

Član 17

Preduzeće će uskladiti svoj statut i ostala akta sa ovom odlukom u roku od 90 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 18

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Zrenjanina".

Napomene

Redakcija je zadržala numeraciju odeljaka objavljenu u "Sl. listu grada Zrenjanina", br. 21/2016.