REŠENJE

O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA KOORDINACIJU INSPEKCIJSKOG NADZORA NAD POSLOVIMA IZ IZVORNE NADLEŽNOSTI GRADA KRAGUJEVCA

("Sl. list grada Kragujevca", br. 41/2015 i 24/2016)

I Obrazuje se Komisija za koordinaciju inspekcijskog nadzora nad poslovima iz izvorne nadležnosti grada Kragujevca (u daljem tekstu: Komisija) u sastavu:

1. Radomir Nikolić, Gradonačelnik, predsednik Komisije;

- Vladimir Maksimović, član Gradskog veća za komunalne delatnosti, ravnomerni i održivi razvoj - zamenik predsednika;

2. Andreja Ilić, načelnik Gradske uprave za komunalne i inspekcijske poslove - član;

- Miroslava Petrović, načelnik Sektora za inspekcijske poslove i komunalnu policiju, zamenik člana;

3. Slavica Đinđić, načelnik Gradske poreske uprave, član;

- Ljiljana Jevtić, pomoćnik načelnika Gradske poreske uprave za poslove, zamenik člana;

4. Vitomir Nedeljković, član Gradskog veća za lokalnu samoupravu - član;

- Dragica Andrić, načelnik Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove - zamenik člana;

5. Radomir Erić, član Gradskog veća za privredu - član;

- Miroslav Paunović, načelnik Gradske uprave za privredu - zamenik člana;

6. Vojin Vranić, načelnik Odeljenja za inspekcijske poslove, sekretar;

- Jasmina Bećarević, diplomirani pravnik iz Odeljenja za normativno-pravne poslove Gradske uprave za poslove Gradonačelnika i Gradskog veća - zamenik sekretara.

Sekretar i zamenik sekretara Komisije učestvuju u radu Komisije bez prava odlučivanja.

II Inspekcijski nadzor nad poslovima iz izvorne nadležnosti u gradu Kragujevcu, vrše:

1) Komunalna inspekcija u sastavu Gradske uprave za komunalne i inspekcijske poslove, Sektora za inspekcijske poslove i komunalnu policiju, Odeljenja za inspekcijske poslove, Komunalnog inspektorata;

2) Inspekcija za saobraćaj i puteve u sastavu Gradske uprave za komunalne i inspekcijske poslove, Sektora za inspekcijske poslove i komunalnu policiju, Odeljenja za inspekcijske poslove, Inspektorata za saobraćaj i puteve, u delu inspekcijskog nadzora nad javnim linijskim prevozom putnika na teritoriji grada Kragujevca, taksi prevoza i javnih- opštinskih puteva i ulica,

3) Inspekcija za utvrđivanje, kontrolu i naplatu javnih prihoda u sastavu Gradske poreske uprave.

III Poslovi Komisije su da:

1) razmatra i daje mišljenje na predloge planova inspekcijskog nadzora, koje dostavljaju inspekcije;

2) prati dostignuti nivo koordinacije inspekcija, inicira mere, utvrđuje smernice i daje uputstva u cilju unapređenja koordinacije inspekcija i delotvornosti inspekcijskog nadzora i prati njihovu realizaciju, a naročito:

(1) usklađivanje planova inspekcijskog nadzora i rada inspekcija,

(2) razmenu informacija u vršenju inspekcijskog nadzora,

(3) unapređenje inspekcijskog nadzora na osnovu informacija iz godišnjeg izveštaja o radu inspekcija,

(4) razvoj informacionog sistema u cilju efikasnog vršenja inspekcijskog nadzora;

3) razmatra i daje mišljenje na nacrte odluka i predloge drugih propisa kojima se uređuju pitanja inspekcijskog nadzora;

4) razmatra mišljenja, direktive, metodološke materijale i priručnike za rad inspekcije, analizira praksu inspekcijskog nadzora i zauzima stavove u cilju ujednačavanja postupanja inspekcije u istim ili sličnim situacijama prema svim nadziranim subjektima i objavljuje te stavove;

5) učestvuje u analizi potreba za finansiranjem, tehničkom opremljenošću i stručnim usavršavanjem inspektora, kao i utvrđivanju programa stručnog usavršavanja inspektora i podnosi inicijative nadležnim organima koji se odnose na finansiranje, tehničku opremljenost i programe obuka i drugih oblika stručnog usavršavanja inspektora;

6) daje stručno mišljenje o predlozima kontrolnih lista, kao i njihovih izmena i dopuna;

7) se stara, da se na službenoj internet stranici grada Kragujevca objavljuju propisi, akti i dokumenti koji se odnose na inspekcijski nadzor;

8) na upit zainteresovanih lica pruža obaveštenja koja se odnose na delokrug inspekcija u nadležnosti grada Kragujevca, a najkasnije u roku od sedam radnih dana od dana prijema upita;

9) po zahtevu Gradskog veća i Skupštine, podnosi izveštaje i daje predloge za preduzimanje mera iz njihove nadležnosti;

10) se stara, da se na službenoj internet stranici grada Kragujevca objavljuju informacije o svim nosiocima poslova inspekcijskog nadzora, a naročito podaci o njihovim nadležnostima, adresama, telefonima i adresama elektronske pošte, kao i o njihovim rukovodiocima;

11) preduzima odgovarajuće aktivnosti u vezi sa obraćanjem podnosioca pritužbe na rad inspekcije koji je nezadovoljan odlukom o pritužbi;

12) razmatra izveštaj o radu unutrašnje kontrole inspekcije.

Zadatak Komisije je da obezbeđuje obuhvatniji i delotvorniji nadzor i izbegavanje preklapanja i nepotrebnog ponavljanja nadzora, pored usklađivanja inspekcijskog nadzora između inspekcija koje vrše inspekcijski nadzor nad poslovima iz izvorne nadležnosti grada Kragujevca.

IV Stručno-tehničke i administrativne poslove za Komisiju obavlja Sektor za inspekcijske poslove i komunalnu policiju.

V Komisija nema status radnog, već koordinacionog tela.

VI U slučaju potrebe Komisija može da obrazuju radnu grupu ili stručni tim za određenu oblast, odnosno određena pitanja inspekcijskog nadzora.

Radnom grupom, odnosno stručnim timom rukovodi član Komisije.

VII Komisija počinje sa radom u skladu sa odredbama člana 70. Zakona o inspekcijskom nadzoru ("Sl. glasnik RS", broj 36/15).

VIII Ovo Rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Kragujevca".