REŠENJE

O USLOVIMA I NAČINU DAVANJA NA KORIŠĆENJE PROSTORIJA U BLOKU VEĆNICA U POSLOVNOJ ZGRADI GRADSKA KUĆA I U POSLOVNOJ ZGRADI NOVA OPŠTINA

("Sl. list grada Subotice", br. 43/2015 i 41/2016)

I

Ovim rešenjem uređuju se uslovi i način davanja na korišćenje prostorija u bloku većnica u poslovnoj zgradi Gradska kuća u Subotici, Trg slobode br. 1 (u daljem tekstu: Gradska kuća) i u poslovnoj zgradi Nova opština, u Subotici, Trg Lazara Nešića br. 1 (u daljem tekstu: Nova opština), kao i uslovi korišćenja dodatne opreme i pratećih usluga.

II

Prostorije u bloku većnica u poslovnoj zgradi Gradska kuća su:

1. Velika većnica;

2. Plava većnica;

3. Žuta većnica;

4. hol ispred Velike većnice.

Prostorije navedene u prethodnom stavu mogu se koristiti za organizovanja svečanih akademija, skupova, prijema i izvođenje kulturno-umetničkog programa.

Sale u poslovnoj zgradi Nova opština koje se mogu dati na korišćenje, su:

1. sala I;

2. sala IV;

3. sala V;

4. sala VI;

5. hol ispred sala.

Sale navedene u prethodnom stavu mogu se koristiti za organizovanje svečanih akademija, skupova, predavanja, seminara, savetovanja i drugih sličnih skupova.

III

Prostorije iz tačke II stav 1. podtačke 1, 2. i 4. ovog rešenja mogu se dati na korišćenje preduzećima, preduzetnicima, društvenim organizacijama, političkim strankama, kulturno-umetničkim institucijama, organizacijama, udruženjima i društvima, uz plaćanje naknade za korišćenje.

Za korišćenje pojedinih prostorija iz stava 1. ove tačke, preduzeća i preduzetnici plaćaju naknadu za svaki započeti čas korišćenja, po sledećim cenama:

1. Velika većnica - 5.000,00 dinara po času;

2. Plava većnica - 3.000,00 dinara po času;

3. za korišćenje postavljenih stolova u holu ispred Velike većnice - 1.000,00 dinara po času.

Za korišćenje pojedinih prostorija iz tačke II stav 1. podtačke 1, 2. i 4., društvene organizacije, političke stranke, kulturno-umetničke institucije, organizacije, udruženja i društva plaćaju naknadu po održanoj manifestaciji, za svaki započeti čas, po sledećim cenama:

1. Velika većnica - 3.000,00 dinara po času;

2. Plava većnica - 2.000,00 dinara po času;

3. za korišćenje postavljenih stolova u holu ispred Velike većnice - 500,00 dinara po manifestaciji.

Nadoknada iz stava 2. podtačka 1. i stava 3. podtačka 1. ove tačke obuhvata i kongresno ozvučenje u Velikoj većnici.

Ukoliko korisnici Velike većnice zahtevaju upotrebu specijalnih efekata rasvete, nadoknada iz stava 2. podtačke 1. i stava 3. podtačka 1. ove tačke uvećava se za 100%.

IV

Pri korišćenju Velike većnice korisniku se, na njegov zahtev, može obezbediti i korišćenje dodatne opreme - uređaja za simultano prevođenje.

Naknada za korišćenje opreme - uređaja za simultano prevođenje je

- 1.000,00 dinara po času.

Uz opremu - uređaj za simultano prevođenje korisniku se obezbeđuje prisustvo tehničkog lica za korišćenje opreme.

V

Prostorije iz tačke II stav 1. podtačke 1. i 3. ovog rešenja mogu se dati na korišćenje građanima, radi obavljanja ceremonije zaključivanja braka (venčanja).

Velika većnica i Žuta većnica mogu se dati na korišćenje zajedno sa prostorijom predviđenom za posluženje, u kojem se mogu, na zahtev korisnika, postaviti stolovi.

Naknada za korišćenje Velike većnice za svako pojedinačno zaključivanje braka iznosi

- 4.417,00 dinara.

Naknada za korišćenje prostorije predviđene za posluženje i stolova, po venčanju iznosi

- 883,00 dinara.

Subotom, u periodu od 11,00 do 20,00 časova, prioritet u korišćenju Velike većnice i hola ispred imaju građani koji žele zaključiti brak.

Nedeljom Velika većnica može se dati na korišćenje građanima radi obavljanja ceremonije zaključivanja braka, u periodu od 16,30 do 18,30 časova, bez mogućnosti korišćenja prostorije predviđene za posluženje i stolova.

Žuta većnica može se dati na korišćenje građanima, radi obavljanja ceremonije zaključivanja braka radnim danom, sredom, od 15,00 do 17,00 časova.

Ne naplaćuje se korišćenje Žute većnice za obavljanje ceremonije zaključenja braka.

Žuta većnica može se izuzetno dati na korišćenje i radi prigodnog obeležavanja 25-to godišnjice ili 50-to godišnjice braka.

Prostorije iz stava 1. ovog člana ne mogu se dati na korišćenje građanima, radi obavljanja ceremonije zaključivanja braka (venčanja) neradnim danima koji su zakonom utvrđeni kao državni i verski praznici u Republici Srbiji.

VI

Uz korišćenje prostorija u smislu tačke V ovog rešenja, korisniku se obezbeđuje i muzička pratnja za ceremoniju zaključenja braka.

Naknada za muzičku pratnju iznosi 1.032,00 dinara.

Muzičku pratnju iz stava 1. ove tačke obezbeđuje Sekretarijat za opštu upravu i zajedničke poslove Gradske uprave.

VII

Uz korišćenje prostorija u smislu tačke V ovog rešenja, korisniku se može obezbediti, uz njegovu saglasnost, video-snimanje ceremonije zaključenja braka, radi emitovanja na programima televizijskih stanica.

Naknada za snimanje i emitovanje ceremonije zaključenja braka, po jednom snimatelju, odnosno po emitovanju na jednom televizijskom kanalu:

- 3 minuta iznosi 2.950,00 dinara po ceremoniji;

- 6 minuta iznosi 5.900,00 dinara po ceremoniji.

Na ceremoniji zaključenja braka dozvoljeno je samo snimanje fotoaparatom i video snimanje od strane fotografa, odnosno lica koja učesnici venčanja dovedu sa sobom.

Video-snimanje ceremonije zaključenja braka iz stava 1. ove tačke obezbeđuje Sekretarijat za opštu upravu i zajedničke poslove Gradske uprave.

VIII

Sale iz tačke II stav 3. podtačke 1-4. ovog rešenja mogu se dati na korišćenje preduzećima, preduzetnicima, društvenim organizacijama, političkim strankama, kulturno-umetničkim institucijama i organizacijama, udruženjima i društvima, uz plaćanje naknade za korišćenje.

Za korišćenje pojedinih sala preduzeća plaćaju naknadu za svaki započeti čas korišćenja, po sledećim cenama:

1. Sala I

- 3.500,00 dinara po času;

2. Sale IV,V i VI

- 2.500,00 dinara po času.

Za korišćenje sala društvene organizacije, političke stranke, kulturno-umetničke institucije i organizacije, udruženja i društva plaćaju naknadu po održanoj manifestaciji, po sledećim cenama:

1. Sala I

- 2.000,00 dinara;

2. Sale IV, V i VI

- 1.000,00 dinara.

Naknada utvrđena ovom tačkom obuhvata i korišćenje ozvučenja u sali.

Hol ispred sala može se dati na korišćenje preduzećima, preduzetnicima, društvenim organizacijama, političkim strankama, kulturno- umetničkim institucijama i organizacijama, udruženjima i društvima, uz plaćanje naknade za korišćenje.

Za korišćenje hola ispred sala, u smislu prethodnog stava, plaća se naknada po održanoj manifestaciji, po ceni od: - 1.500,00 dinara.

IX

Zahtev za korišćenje prostorija, odnosno sala, opreme i usluga, osim za namene iz tačke V ovog rešenja, predaje se najkasnije 15 dana pre dana planiranog korišćenja prostorija, odnosno sala, opreme i usluge.

Sa korisnicima prostorija, odnosno sala, opreme i usluga iz ovog rešenja, Sekretarijat za opštu upravu i zajedničke poslove Gradske uprave zaključuje ugovor.

Ugovor o davanju na korišćenje Velike većnice, odnosno hola u poslovnoj zgradi Gradska kuća i sala i hola u poslovnoj zgradi Nova opština, sadrži sledeće elemente:

- naznačenje ugovornih strana i prostorija koje će se dati na korišćenje;

- naznačenje svrhe za koju se koristi prostorija;

- datum i termin korišćenja;

- naznačenje dodatne opreme koja se daje na korišćenje;

- naznačenje potrebne prateće usluge, ukoliko se ugovara;

- iznos naknade za korišćenje prostorija, opreme i usluge;

- način i rok plaćanja naknade;

- odredbe o uslovima za otkazivanje korišćenja;

- mesto i datum zaključenja ugovora;

- potpis ugovornih strana overen pečatom.

X

Gradonačelnik ili lica koje on ovlasti mogu na zahtev korisnika prostorije, odnosno opreme i uređaja, doneti rešenje kojim se prostorije, odnosno oprema i uređaj daju na korišćenje uz oslobađanje od plaćanja naknada utvrđenih ovom odlukom.

XI

Sve naknade iz ovog rešenja utvrđene su bez poreza na dodatu vrednost, izuzev naknada utvrđenih u tačkama VI i VII ovog rešenja.

Korisnik prostorije, opreme, odnosno usluga, dužan je da istovremeno sa naknadom plati i pripadajući porez.

XII

Korisnici prostorija, opreme i usluge, naknadu za korišćenje, zajedno sa porezom, uplaćuju u roku od tri dana po potpisivanju ugovora

Korisnici prostorija, opreme i usluga iz tačke V ovog rešenja, naknadu, zajedno sa porezom, uplaćuju na dan prijave venčanja.

XIII

Danom početka primene ovog rešenja prestaje da važi Rešenje o uslovima i načinu davanja na korišćenje prostorija u reprezentativnom delu - u bloku većnica u građevinskom objektu - u poslovnoj zgradi Gradska kuća u Subotici, Trg Slobode, broj I-361-32/2006 od 16.01.2006. godine, kao i Rešenje o uslovima i načinu davanja na korišćenje sala u građevinskom objektu - u poslovnoj zgradi Nova opština, Trg Lazara Nešića 1, broj I-361-22/2006 od 16.01.2006. godine.

XIV

Ovo rešenje stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Subotice", a primenjuje se od 15. decembra 2015. godine.

 

Samostalna odredba Rešenja o dopuni i izmeni
Rešenja o uslovima i načinu davanja na korišćenje prostorija u bloku većnica u poslovnoj zgradi Gradska kuća i u poslovnoj zgradi Nova opština

("Sl. list grada Subotice", br. 41/2016)

II

Ovo rešenje stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Subotice".