ODLUKAO OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA PLANOVE GRADA VRŠCA("Sl. list opštine Vršac", br. 18/2015 i "Sl. list grada Vršca", br. 14/2016) |
Ovom Odlukom se obrazuje Komisija za planove Grada Vršca (u daljem tekstu: Komisija), a radi obavljanja stručnih poslova u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata, stručne provere usklađenosti urbanističkog projekta sa planskim dokumentom i Zakonom, kao i davanja stručnog mišljenja po zahtevu nadležnih organa uprave.
Odlukom se obrazuje Komisija za planove u sledećem sastavu:
1. Bogdan Jovanović, dipl. inž. građ
2. Milorad Ćirić, dipl. inž. arh
3. Dragan Dobrosavljević dipl. inž. arh.
4. Damir Sredić, dipl. inž arh.
5. Stanimir Bosić, geometar.
Članovi Komisije su i dipl. inž. arh. Nikola Aleksić iz Bele Crkve i dipl. inž. arh. Božidar Manić iz Beograda, a po predlogu Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine.
Predsednik Komisije saziva sednice, predlaže dnevni red (u saradnji sa nadležnim licima nosioca izrade planskog dokumenta koji je predmet dnevnog reda), predsedava sednicama, potpisuje zapisnike i zaključke Komisije, stara se o pravilnoj primeni pravilnika kojim se uređuju uslovi i način rada Komisije i obavlja druge poslove koje mu poveri Komisija, u skladu sa Zakonom.
Zamenik predsednika zamenjuje predsednika u njegovom odsustvu obavljajući poslove iz njegovog delokruga, odnosno pomaže mu u radu ili obavlja druge poverene poslove Komisije, u skladu sa Zakonom.
Za članove Komisije iz člana 2. i 3. ove Odluke imenuju se lica koja ispunjavaju sledeće uslove: da su priznati stručnjaci za oblast prostornog planiranja, urbanizma i uređenja prostora i izgradnje, da imaju odgovarajuću stručnu spremu ili licencu inženjerske komore Srbije i najmanje pet godina radnog iskustva u struci.
Mandat članova Komisije iz člana 2. i 3. traje četiri godine.
Na konstitutivnoj sednici Komisija bira predsednika, zamenika predsednika i sekretara Komisije.
Način rada, rukovođenje, sastav i druga pitanja od značaja za rad Komisije, određuje se Poslovnikom o radu Komisije koji donosi Komisija većinom glasova na konstitutivnoj sednici.
Poslovnikom o radu bliže se uređuje način sazivanja sednice, rad na sednici, način vođenja zapisnika, način glasanja i odlučivanja, način sačinjavanja i potpisivanja zapisnika, odnosno izveštaja o obavljenoj stručnoj kontroli, odnosno o obavljenom javnom uvidu.
Sredstva za rad Komisije obezbeđuju se u budžetu Grada Vršca.
Članovima Komisije iz člana 2. ove Odluke za rad u Komisiji pripada naknada koju će odrediti Gradsko veće Grada Vršca.
Za obavljanje pojedinih stručnih poslova za potrebe Komisije, Komisije može angažovati druga pravna i fizička lica uz saglasnost Gradskog veća.
Stručne i administrativne poslove za potrebe Komisije obezbeđuje nosilac izrade planskog dokumenta.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje da važi Rešenje br. 02-040/2011-II-01 od 28.12.2011. godine i Odluka o obrazovanju komisije za planove br. 011-41/2003-I-01 ("Sl. list Opštine Vršac", br. 6/2003, 8/2003, 6/2005 i 3/2015).
Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Opštine Vršac".
Samostalni član Odluke o izmenama i dopuni
Odluke o obrazovanju
Komisije za planove Opštine Vršac
("Sl. list grada Vršca", br. 14/2016)
Član 5
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Vršca".