REŠENJE

O OBRAZOVANJU I IMENOVANJU KOMISIJE ZA KOORDINACIJU INSPEKCIJSKOG NADZORA NAD POSLOVIMA IZ IZVORNE NADLEŽNOSTI GRADA NOVOG SADA

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 22/2016 i 69/2016)

I. Ovim rešenjem se obrazuje i imenuje Komisija za koordinaciju inspekcijskog nadzora nad poslovima iz izvorne nadležnosti Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Komisija).

II. Utvrđuje se da inspekcijski nadzor nad poslovima iz izvorne nadležnosti Grada Novog Sada vrše:

1) Komunalna inspekcija u okviru Gradske uprave za inspekcijske poslove;

2) Inspekcija za saobraćaj i puteve u okviru Gradske uprave za inspekcijske poslove;

3) Budžetska inspekcija u okviru Službe za budžetsku inspekciju Grada Novog Sada;

4) Inspekcija za utvrđivanje, kontrolu i naplatu javnih prihoda u okviru Gradske poreske uprave;

III. Poslovi i zadaci Komisije jesu:

1) da razmatra i daje mišljenje na predloge planova inspekcijskog nadzora, koje dostavljaju inspekcije;

2) da prati dostignuti nivo koordinacije inspekcija, inicira mere, utvrđuje smernice i daje uputstva u cilju unapređenja koordinacije inspekcija i delotvornosti inspekcijskog nadzora, i prati njihovu realizaciju, a naročito:

- za usklađivanje planova inspekcijskog nadzora i rada inspekcija,

- za razmenu informacija u vršenju inspekcijskog nadzora,

- za unapređenje inspekcijskog nadzora na osnovu informacija iz godišnjeg izveštaja o radu inspekcija,

- za razvoj informacionog sistema u cilju efikasnog vršenja inspekcijskog nadzora;

3) da razmatra i daje mišljenje na nacrte odluka i predloge drugih propisa kojima se uređuju pitanja inspekcijskog nadzora;

4) da razmatra mišljenja, direktive, metodološke materijale i priručnike za rad inspekcije, analizira praksu inspekcijskog nadzora i zauzima stavove u cilju ujednačavanja postupanja inspekcije u istim ili sličnim situacijama prema svim nadziranim subjektima, i objavljuje te stavove;

5) da učestvuje u analizi potreba za finansiranjem, tehničkom opremljenošću i stručnim usavršavanjem inspektora, kao i utvrđivanju programa stručnog usavršavanja inspektora, i podnosi inicijative nadležnim organima koji se odnose na finansiranje, tehničku opremljenost i programe obuka i drugih oblika stručnog usavršavanja inspektora;

6) da daje stručno mišljenje o predlozima kontrolnih lista, kao i njihovih izmena i dopuna;

7) da se stara da se na službenoj internet stranici Grada Novog Sada objavljuju propisi, akti i dokumenti koji se odnose na inspekcijski nadzor;

8) da, na upit zainteresovanih lica, pruža obaveštenja koja se odnose na delokrug inspekcija u nadležnosti Grada Novog Sada, najkasnije u roku od sedam radnih dana;

9) da, u skladu sa potrebom, podnosi izveštaje Gradonačelniku i Gradskom veću i daje predloge za preduzimanje mera iz njihove nadležnosti;

10) da se stara da se na službenoj internet stranici Grada Novog Sada objavljuju informacije o svim nosiocima poslova inspekcijskog nadzora, a naročito podaci o njihovim nadležnostima, adresama, telefonima i adresama elektronske pošte, kao i o njihovim rukovodiocima;

11) da obavlja druge poslove i zadatke utvrđene Zakonom.

IV. Komisiju čine predsednik, 12 članova i njihovih zamenika i imenuju se iz reda rukovodilaca inspekcija i drugih gradskih uprava Grada Novog Sada.

Predsednik Komisije rukovodi njenim radom, usklađuje rad članova i saziva i vodi sednice Komisije.

Predsednika Komisije za vreme njegove odsutnosti ili sprečenosti zamenjuje zamenik predsednika Komisije.

V. U Komisiju se imenuju:

- za predsednika:

Vladimir Stojković - član Gradskog veća za komunalne poslove

- za zamenika predsednika:

Milan Đurić - član Gradskog veća za upravu i propise

- za članove:

1. Vladimir Balaban - v.d. načelnika Gradske uprave za inspekcijske poslove

2. Dejan Šijak - v.d. zamenika načelnika Gradske uprave za inspekcijske poslove

3. Milorad Kovač - pomoćnik načelnika za koordinaciju rada sektora komunalne policije i oblasti iz nadležnosti Gradske uprave za inspekcijske poslove

4. Jasmina Rakić - pomoćnik načelnika za pravne i opšte poslove i prinudna izvršenja u Gradskoj upravi za inspekcijske poslove

5. Siniša Vujinović - pomoćnik načelnika za saobraćaj i puteve - Glavni inspektor za saobraćaj i puteve

6. Siniša Tešanović - pomoćnik načelnika za komunalnu inspekciju - glavni komunalni inspektor

7. Katarina Nikolić - pomoćnik načelnika za poresku kontrolu fizičkih lica, preduzetnika i pravnih lica i procenu tržišne vrednosti nepokretnosti u Gradskoj poreskoj upravi

8. Mirjana Bjelica - šef Službe za budžetsku inspekciju

9. Zoran Stanojević - v.d. zamenika načelnika Gradske uprave za komunalne poslove

10. Siniša Bilinović - v.d. načelnika Gradske uprave za privredu

11. Dejan Mihajlović - v.d. načelnika Gradske uprave za urbanizam i stambene poslove

12. Đorđe Basarić - v.d. načelnika Gradske uprave za saobraćaj i puteve.

- Za zamenike članova:

1. Slobodan Kalaba - rukovodilac grupe za kontrolu održavanja čistoće na javnim površinama u Gradskoj upravi za inspekcijske poslove

2. Novka Cvijanović - komunalni inspektor u Gradskoj upravi za inspekcijske poslove

3. Nataša Rašeta - šef Odseka za pravne i opšte poslove u Gradskoj upravi za inspekcijske poslove

4. Milosavka Gaćeš - izvršilac za ekonomske poslove u Gradskoj upravi za inspekcijske poslove

5. Rade Ilić - šef Odseka za kontrolu drumskog saobraćaja i kontrolu obale i vodenog prostora - Oblast inspekcije za saobraćaj i puteve

6. Vladimir Delić - šef Odseka za kontrolu komunalnih objekata i uređaja na javnoj površini u Gradskoj upravi za inspekcijske poslove

7. Ivana Svorcan - šef Odseka za naplatu u Gradskoj poreskoj upravi

8. Dragana Mudrinić - budžetski inspektor

9. Miroslav Obradović - pomoćnik načelnika za upravne poslove u Gradskoj upravi za komunalne poslove

10. Slavka Dukić - v.d. zamenika načelnika u Gradskoj upravi za privredu

11. Vladan Bumbić - pomoćnik načelnika u Gradskoj upravi za urbanizam i stambene poslove

12. Radivoj Pavlov - v.d. zamenika načelnika u Gradskoj upravi za saobraćaj i puteve.

VI. Inspekcije su dužne da se pridržavaju smernica i uputstava iz tačke III. podtačka 2) ovog rešenja. Član Komisije koji nije saglasan sa ovim smernicama i uputstvima može da podnese predlog Gradonačelniku da zauzme stav povodom ovog pitanja, odnosno preduzme mere i radnje iz svog delokruga.

Poslove iz tačke III. podtačke 2) alineje četiri ovog rešenja Komisija obavlja u saradnji sa javnim preduzećem "Informatika" odnosno gradskim upravama nadležnim za poslove informatike i elektronske uprave, koje obavljaju stručne poslove koji se odnose na uspostavljanje i održavanje informacionog sistema u cilju efikasnog vršenja inspekcijskog nadzora.

VII. Stručno-tehničke i administrativne poslove za Komisiju obavlja Gradska uprava za inspekcijske poslove.

VIII. U okviru Komisije mogu se obrazovati radne grupe i stručni timovi za određenu oblast, odnosno određena pitanja inspekcijskog nadzora.

Radnom grupom, odnosno stručnim timom rukovodi član Komisije, a u radu radne grupe, odnosno stručnog tima mogu učestvovati predstavnici inspekcija i drugih gradskih uprava koje nemaju članove u sastavu Komisije, komunalne policije, javnih preduzeća i ustanova čiji je osnivač Grad Novi Sad, udruženja, komora i drugih asocijacija, naučnih i obrazovnih ustanova, kao i drugih organizacija čiji je rad povezan sa sistemom i poslovima inspekcijskog nadzora u Gradu Novom Sadu.

IX. Komisija je ovlašćena da zahteva podatke, obaveštenja, isprave i izveštaje koji su joj potrebni za obavljanje njenih poslova i zadataka od nadležnih organa i imalaca javnih ovlašćenja.

X. Komisija donosi poslovnik o svom radu.

XI. Komisija podnosi Gradonačelniku izveštaje o radu, po potrebi, a godišnji izveštaj najkasnije do 31. januara tekuće godine za prethodnu godinu, koje objavljuje na internet stranici.

XII. Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".