ODLUKAO SEKRETARIJATU POKRAJINSKE VLADE("Sl. list AP Vojvodine", br. 8/2010, 26/2012, 22/2014, 40/2014 i 61/2016) |
Ovom odlukom određuje se delokrug, organizacija i druga pitanja značajna za rad Sekretarijata Pokrajinske vlade (u daljem tekstu: Sekretarijat).
Sekretarijat je samostalna stručna služba zadužena za obavljanje stručnih, administrativnih i operativnih poslova za potrebe Pokrajinske vlade, predsednika, potpredsednika i članova Pokrajinske vlade i radnih tela Pokrajinske vlade.
Sekretarijat ima pečat.
Pečat Sekretarijata je okruglog oblika i sadrži grb Republike Srbije, tradicionalni grb i grb Autonomne Pokrajine Vojvodine i sledeći tekst: "Republika Srbija, Autonomna Pokrajina Vojvodina, Sekretarijat Pokrajinske vlade, Novi Sad", ispisan na srpskom jeziku ćiriličkim pismom i na mađarskom, slovačkom, hrvatskom, rumunskom i rusinskom jeziku i pismu.
U Sekretarijatu se obavljaju:
- izrada Poslovnika Pokrajinske vlade i akata iz nadležnosti stalnih radnih tela Pokrajinske vlade;
- prijem odluka, opštih akata i drugih materijala za sednice Pokrajinske vlade i sednice stalnih radnih tela Pokrajinske vlade i ocena njihove usklađenosti sa Poslovnikom Pokrajinske vlade;
- stručni, administrativni i operativni poslovi u vezi sa pripremanjem i organizovanjem sednica Pokrajinske vlade, sednica stalnih radnih tela Pokrajinske vlade i sastanaka u organizaciji Pokrajinske vlade;
- stručni poslovi u vezi sa pripremom predloga za rešavanje određenih pitanja iz nadležnosti stalnih radnih tela Pokrajinske vlade;
- izrada zaključaka i zapisnika sa sednica Pokrajinske vlade, beležaka, izveštaja i zapisnika sa sednica stalnih radnih tela Pokrajinske vlade;
- obrada predloga odluka i drugih opštih akata Pokrajinske vlade, kao i njihovo dostavljanje Skupštini Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Skupština) na dalji postupak;
- izrada zaključaka i beležaka sa sastanaka u organizaciji Pokrajinske vlade, predsednika Pokrajinske vlade, potpredsednika Pokrajinske vlade i sekretara Pokrajinske vlade;
- stručni, administrativni i operativni poslovi za predsednika i potpredsednika Pokrajinske vlade;
- stručni poslovi protokola za potrebe članova Pokrajinske vlade;
- poslovi saradnje sa službom Skupštine, pokrajinskim organima uprave i Generalnim sekretarijatom Vlade Republike Srbije;
- stručna, administrativna i operativna obrada sednica Pokrajinske vlade;
- izrada planova i drugih akata u skladu sa Zakonom o vanrednim situacijama kojima se obezbeđuje delovanje organa Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Pokrajina) u vanrednim situacijama;
- izrada planova i drugih akata u skladu sa Zakonom o odbrani kojima se obezbeđuje priprema organa Pokrajine za odbranu i funkcionisanje civilne zaštite u svim uslovima;
- poslovi koji se odnose na obezbeđivanje javnosti rada Skupštine, predsednika, potpredsednika i članova Pokrajinske vlade;
- materijalno-finansijski poslovi za potrebe Pokrajinske vlade i Sekretarijata;
- drugi poslovi koje odredi Pokrajinska vlada.
Sekretarijatom rukovodi sekretar Pokrajinske vlade (u daljem tekstu: sekretar).
Sekretara postavlja i razrešava Pokrajinska vlada, na predlog predsednika Pokrajinske vlade.
Mandat sekretara traje četiri godine i može biti ponovo postavljen.
Sekretar organizuje rad Sekretarijata, stara se o pripremi sednica Pokrajinske vlade i pomaže predsedniku Pokrajinske vlade u drugim poslovima iz nadležnosti Pokrajinske vlade.
Sekretar je naredbodavac za korišćenje sredstava koja se budžetom Pokrajine obezbeđuju za rad Pokrajinske vlade i za rad Sekretarijata.
Sekretar je odgovoran predsedniku Pokrajinske vlade i Pokrajinskoj vladi za svoj rad i za izvršavanje poslova iz nadležnosti Sekretarijata.
Sekretar ima ista ovlašćenja u odnosu na zaposlene u Sekretarijatu kao i pokrajinski sekretar.
U slučaju sprečenosti ili odsutnosti sekretara, zamenjuje ga pomoćnik sekretara.
Pomoćnika sekretara postavlja i razrešava Pokrajinska vlada, na predlog sekretara.
Mandat pomoćnika sekretara traje četiri godine i može biti ponovo postavljen.
U Sekretarijatu se obrazuju Kabinet predsednika Pokrajinske vlade (u daljem tekstu: Kabinet predsednika) i Kabinet potpredsednika Pokrajinske vlade, ukoliko potpredsednik nije istovremeno i pokrajinski sekretar (u daljem tekstu: Kabinet potpredsednika).
Kabinetom predsednika rukovodi šef Kabineta predsednika, koga postavlja i razrešava predsednik Pokrajinske vlade.
Šefu Kabineta predsednika prestaje mandat s prestankom mandata predsednika Pokrajinske vlade, ostavkom ili razrešenjem.
Za svoj rad i za rad Kabineta predsednika, šef Kabineta predsednika odgovara predsedniku Pokrajinske vlade i sekretaru.
U sastavu Kabineta predsednika je Protokol.
Radom Protokola rukovodi šef Protokola.
Šefa Protokola postavlja i razrešava Pokrajinska vlada, na predlog predsednika Pokrajinske vlade.
Mandat šefa Protokola traje četiri godine i može biti ponovo postavljen.
Predsednik Pokrajinske vlade ima savetnike predsednika, koje postavlja i razrešava predsednik Pokrajinske vlade.
Savetniku predsednika mandat traje dok traje mandat predsednika Pokrajinske vlade.
Broj savetnika predsednika utvrđuje se Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Sekretarijatu.
Predsednik Pokrajinske vlade može imati savetnike koji ne zasnivaju radni odnos, već se njihova prava i obaveze uređuju ugovorom, prema opštim pravilima građanskog prava, a naknada za rad prema merilima koja odredi Pokrajinska vlada.
Kabinetom potpredsednika Pokrajinske vlade rukovodi šef Kabineta potpredsednika, koga postavlja i razrešava potpredsednik Pokrajinske vlade.
Šefu Kabineta potpredsednika prestaje mandat s prestankom mandata potpredsednika Pokrajinske vlade, ostavkom ili razrešenjem.
Za svoj rad i za rad Kabineta potpredsednika, šef Kabineta potpredsednika odgovara potpredsedniku Pokrajinske vlade i sekretaru.
Potpredsednik Pokrajinske vlade ima savetnike potpredsednika koje postavlja i razrešava potpredsednik Pokrajinske vlade.
Savetniku potpredsednika mandat traje dok traje mandat potpredsednika Pokrajinske vlade.
Broj savetnika potpredsednika utvrđuje se aktom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Sekretarijatu.
Na organizaciju i rad Sekretarijata, kao i na radne odnose zaposlenih, primenjuju se propisi koji važe za pokrajinske organe uprave, ako ovom Odlukom nije drugačije propisano.
Sekretar će u roku od 90 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke doneti Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta, kojim će bliže urediti unutrašnju organizaciju Sekretarijata.
Danom stupanja na snagu ove Odluke, prestaje da važi Odluka o obrazovanju Sekretarijata Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine ("Službeni list APV", broj: 12/92, 3/93, 19/02, 12/08 i 2/10).
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".
Samostalni član Odluke o dopuni
Odluke o Sekretarijatu Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine
("Sl. list AP Vojvodine", br. 26/2012)
Član 2
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".
Samostalni član Odluke o izmenama
Odluke o Sekretarijatu Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine
("Sl. list AP Vojvodine", br. 22/2014)
Član 5
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".
Samostalni član Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o Sekretarijatu Pokrajinske Vlade
("Sl. list AP Vojvodine", br. 61/2016)
Član 6
Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".