REŠENJE
O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2016. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 13/2016, 29/2016, 49/2016, 61/2016 i 76/2016)

I

Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2016. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.

II

Sredstva za realizaciju Programa planirana su u budžetu Grada Novog Sada za 2016. godinu, na ime transfera ostalim nivoima vlasti, u okviru Programa 8: Predškolsko vaspitanje i to za Projekat: Investicioni projekti (izgradnja zgrada i objekata, kapitalno održavanje zgrada i objekata, projektno planiranje, administrativna oprema, oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport i oprema za proizvodnju, motorna, nepokretna i nemotorna oprema), u ukupnom iznosu od 115.420.000,00 dinara.

III

Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova).

IV

Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava) može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava u okviru Programa, u skladu sa zakonom, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova, usluga ili nabavkom opreme u većem obimu, odnosno ukoliko je prestala potreba za izvršenjem radova, usluga ili nabavkom opreme, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.

V

Zahtev za prenos sredstava iz tačke II. ovog rešenja, Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima, uslugama i nabavljenoj opremi, u skladu sa tromesečnim planovima izvršenja budžeta Grada Novog Sada.

Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.

VI

Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.

VII

Predškolska ustanova podnosi godišnji izveštaj o realizaciji investicionih aktivnosti utvrđenih Programom Gradskom veću putem Gradske uprave, do 31. marta 2017. godine za 2016. godinu, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova, usluga i nabavljenoj opremi.

VIII

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2016. GODINU

Sredstva za investicione aktivnosti Predškolske ustanove "Radosno detinjstvo" Novi Sad u iznosu od 115.420.000,00 dinara, raspoređuju se za finansiranje investicionih projekata na sledeći način:

1. IZGRADNJA ZGRADA I OBJEKATA

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Centralna kuhinja

Izgradnja trafo stanice - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. g.

3.942.000,00

2

Više objekata (B. Ćosića, Trg majke Jevrosime, J. Čmelika 110 i 87, Braće Dronjak, Vojvođanskih brigada i Sremska Kamenica - S. Miletića)

Ugradnja evakuacionih stepeništa, sa rekonstrukcijom postojećih objekata - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. g

8.270.000,00

3

J. Husa

Ugradnja evakuacionog stepeništa, sa rekonstrukcijom postojećeg objekta

1.500.000,00

4

Rumenka

Izgradnja priključka kanalizacije objekta na kanalizacionu mrežu

58.000,00

 

 

Ukupno:

13.770.000,00

2. KAPITALNO ODRŽAVANJE ZGRADA I OBJEKATA

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Rumenka

1. Rekonstrukcija objekta - zatvaranje terasa objekta i formiranje prostorija za boravak dece - nastavak realizacije postupka iz 2015. g.

4.000.000,00

 

 

2. Rekonstrukcija kotlovskog postrojenja

3.000.000,00

2

Više objekata (Futog - Proleterska, Sremska Kamenica - Zmajevac 2 i S. Miletića, Bukovac, Adice - S. Šolaje, Novi Sad - J. Kopitara i J. Husa, Karađorđeva, Čenej, i Petrovaradin - J. Vlahović)

Sanacije i adaptacije kotlovskih postrojenja - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. g.

6.120.000,00

3

Zlatne grede 6

Rekonstrukcija i sanacija objekta

37.230.000,00

4

Pavla Papa 9

Rekonstrukcija i sanacija objekta

8.000.000,00

5

Marodićeva

Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekta i bezbednosti dece - zamena dotrajale spoljašnje stolarije

2.500.000,00

6

Stevana Hristića

Investiciono održavanje na poboljšanju uslova korišćenja objekta (razni zanatski radovi) i postavljanje nadstrešnice za odlaganje kolica

3.500.000,00

 

 

Ukupno:

64.350.000,00

3. PROJEKTNO PLANIRANJE

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

 

 

1. Stručni nadzor (nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. godine), saglasnosti i takse i tehnički pregled, za izgradnju trafo stanice

300.000,00

1

Centralna kuhinja

2. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za izgradnju agregata i priključka za objekat

300.000,00

 

 

3. Projektno tehnička dokumentacija (Separati Glavnih projekata i Glavni tehnološki projekat) za završetak izgradnje objekta centralne kuhinje

1.000.000,00

2

Rumenka

1. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju objekta - zatvaranje terasa objekta i formiranje prostora za boravak dece - nastavak realizacije postupka iz 2015. g.

500.000,00

 

 

2. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju kotlovskog postrojenja

500.000,00

3

Više objekata (Futog - Proleterska, Sremska Kamenica - Zmajevac 2 i S. Miletića, Bukovac, Adice - S. Šolaje, Novi Sad - J. Kopitara i J. Husa, Karađorđeva, Čenej i Petrovaradin - J. Vlahović)

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za sanacije i adaptacije kotlovskih postrojenja - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. g.

350.000,00

4

Više objekata (Futog - Vojvode Mišića, Stepanovićevo, Kisač i Petrovaradin - Palmotićeva)

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za sanacije i adaptacije kotlovskih postrojenja

150.000,00

5

Zlatne grede 6

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta

550.000,00

6

Pavla Papa 9

Projektno tehnička dokumentacija stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta

300.000,00

7

Više objekata (Karađorđeva, Kovilj, Visarionova, J. Husa, A. Šantića, Veternik, Bukovac, S. Marinković, S. Novakovića, N. fronta 45, Vršačka, Futog - Proleterska 2, Rumenka, Bulevar J. Tomića, S. Kovačevića, B. Brkića, Banović Strahinje, Jirečekova, D. Brašovana, Stari Ledinci, N. fronta 42, B. Ćosića, Trg majke Jevrosime, J. Čmelika 110 i 87, Braće Dronjak, Vojvođanskih brigada i Sremska Kamenica - S. Miletića)

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor (nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. godine), tehnički pregled, saglasnosti i takse za ugradnju evakuacionih stepeništa sa rekonstrukcijom postojećih objekata

1.000.000,00

8

Budisava

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za adaptaciju tavanskog prostora u radne sobe i prateće prostorije

800.000,00

9

Više objekata (Čenejska, J. Kopitara, S. Kovačevića 7, S. Novakovića, A. Urbana, D. Brašovana, J. Čmelika 87, P. Andraša (kuhinja 2), Futog - Proleterska, Veternik - Kralja Aleksandra 62, Kać, Kovilj, Bukovac

Projektno tehnička dokumentacija za ozakonjenje objekata i delova objekata, u skladu sa zakonom

5.000.000,00

 

 

Ukupno:

10.750.000,00

4. ADMINISTRATIVNA OPREMA

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Svi objekti Predškolske ustanove

Administrativna oprema

14.600.000,00

 

 

Ukupno:

14.600.000,00

5. OPREMA ZA OBRAZOVANJE, NAUKU, KULTURU I SPORT

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Svi objekti Predškolske ustanove

Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport

11.900.000,00

 

 

Ukupno:

11.900.000,00

6. OPREMA ZA PROIZVODNJU, MOTORNA, NEPOKRETNA I NEMOTORNA OPREMA

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Svi objekti Predškolske ustanove

Motorna testera za održavanje drveća i zelenila u dvorištima

50.000,00

 

 

Ukupno:

50.000,00