REŠENJE
O DAVANJU SAGLASNOSTI NA ODLUKU NADZORNOG ODBORA JAVNOG PREDUZEĆA "GRADSKA STAMBENA AGENCIJA" PANČEVO BROJ 2196 OD 25.11.2016. GODINE O USVAJANJU CENOVNIKA USLUGA ZA OBAVLJANJE POSLOVA OD OPŠTEG JAVNOG INTERESA

("Sl. list grada Pančeva", br. 32/2016)

I

Daje se saglasnost na Odluku Nadzornog odbora Javnog preduzeća "Gradska stambena agencija" Pančevo, broj 2196 od 25.11.2016. godine, o usvajanju cenovnika usluga za obavljanje poslova od opšteg javnog interesa

II

Javno preduzeće "Gradska stambena agencija" Pančevo objaviće odluku iz tačke I ovog rešenja u "Službenom listu grada Pančeva".

III

Ovo rešenje stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".

 

* * *

Na osnovu čl. 40. Statuta JP GSA nadzorni odbor JP GSA na svojoj 46. sednici održanoj dana 25.11.2016. god doneo je

ODLUKU

Usvaja se cenovnik usluga za obavljanje poslova od opšteg javnog interesa.

Cenovnik je sastavni deo ugovora o regulisanju međusobnih odnosa za pružanje usluga za obavljanje delatnosti na poslovima izgradnje i davanje u zakup stanova za socijalno stanovanje i gradskih stanova.

Cenovnik usluga upućuje se Skupštini grada Pančeva radi davanja saglasnosti.

 

Predmet

Koli. m2

Cena po jedi/mere

Osnovica

Pdv 20%

Ukupno

1.

Usluge upravljanja stanovima za socijalno stanovanje podrazumeva sledeće troškove:
- Troškovi za davanje u zakup stanova za socijalno stanovanje, obračun troškova i naplate zakupnine; troškovi raspisivanja konkursa za dodelu stanova u zakup i objavljivanje konkursa u javnim glasilima; troškovi obilaska učesnika na konkursu koji ispunjavaju uslove, provera stanja na terenu sa dokumentacijom, troškove izrade i otpreme rešenja o dodeli; telefonske troškove; PTT troškove poziva za dopunu dokumentacije; sačinjavanje ugovora, potpis ugovora, troškovi po postupku prigovora; troškovi obilaska korisnika i provera načina korišćenja stana (4x godišnje), troškovi izrada faktura, štampanje, pakovanje, slanje, troškovi opomene (2X), opomene pred tužbu (2x), troškovi pokretanja tužbe, troškovi umnožavanja dokumentacije za pokretanje tužbe za neblagovremeno plaćanje, u skladu sa zakonom, pokretanje postupka iseljavanja; troškovi zastupanja pred nadležnim sudovima; troškovi izlazaka na teren prilikom: primopredaje stanova, prijave kvara, nadzora nad izvođenjem i prijemom radova, kako u stanu tako i na objektu; troškovi izlaska na teren prilikom reklamacije na izvedene radove (svaki referent iz građevinskog sektora u skladu sa zaduženjem: lift, vodovod i kanalizacija, PPZ, elektro radovi, deratizacija, dezinfekcija, dezinsekcija, građevinski radovi, održavanje higijene u objektima) i dr; troškovi reklamacija na izdate račune za zakup i dr; vođenje pomoćne evidencije o broju stanova za socijalno stanovanje, korisnicima, ugovorima, lokacijama, snimanje stanova i izrada izveštaja za osnivača; troškovi promene korisnika socijalnih stanova i vođenje pomoćne evidencije u ugovorima sa promenom korisnika; troškovi knjigovodstva, blagovremeno zaduživanje i rasknjižavanje, uplata izvršenih putem banaka, pošta i prenos na račun osnivača; troškovi provizije za transakcije prema osnivaču; troškovi osiguranja objekta i opreme na objektima, otklanjanje posledica elementarnih nepogoda i vanrednih situacija; Troškovi izrade, praćenja, implementacije projekata namenjenih socijalnim stanovima; sprovođenje postupaka nabavki, učešće u radnim komisijama i radnim telima osnivača za socijalne stanove
- Troškovi za investiciono, tekuće održavanje i hitne intervencije u stanovima i objekatima za socijalno stanovanje; troškovi sanacije, rekonstrukcije, dogradnje u skladu sa stvarnim troškovima kao i, pribavljanje projektno tehničke dokumentacije, saglasnosti; troškovi nadzora, izlazaka na teren dok su radovi u toku, kao i knjigovodstvene, pravne i druge administrativno tehničke troškove;
troškovi izlazaka na teren po hitnim intervencijama za sve vrste radova: lift, vodovod i kanalizacija, PPZ, elektro radovi, deratizacija, dezinfekcija, dezinsekcija, građevinski radovi i dr. u skladu sa zakonom.
- Troškovi za izradu energetskih pasoša sa sertifikacijom na osnovu rešenja Ministarstva građevine, saobraćaja i infrastrukture; konsultacije u vezi energetske efikasnosti; plan i program unapređenja energetske efikasnosti; provere održivosti energetske sanacije objekata; resertifikacija objekata koji imaju energetski pasoš i konsultacije u toku sanacije i rekonstrukcije energetskih ne efikasnih objekata.
- Troškovi legalizacije objekata i upisa u katastar

5.366,77

310,00

1.663.698,70

332.739,74

1.996.438,44

2.

Usluge upravljanja gradskim stanovima podrazumeva sledeće troškove:
- Troškovi za davanje u zakup gradskih stanova i stanova za raseljavanje, obračun troškova i naplate zakupnine; troškovi raspisivanja konkursa za dodelu stanova u zakup i objavljivanje konkursa u javnim glasilima; troškovi obilaska učesnika na konkursu koji ispunjavaju uslove, provera stanja na terenu sa dokumentacijom; troškovi izrade i otpreme rešenja o dodeli, telefonske troškove, PTT troškove poziva za dopunu dokumentacije; troškovi sačinjavanja ugovora, potpis ugovora, troškove po postupku prigovora; troškovi obilaska korisnika i provera načina korišćenja stana (4x godišnje), troškovi izrada faktura, štampanje, pakovanje, slanje, troškovi opomene (2x), opomene pred tužbu (2x); troškovi pokretanja tužbe; troškovi umnožavanja dokumentacije za pokretanje tužbe za neblagovremeno plaćanje, u skladu sa zakonom, pokretanje postupka iseljavanja; troškovi zastupanja pred nadležnim sudovima; troškovi izlazaka na teren prilikom: primopredaje stanova, prijave kvara, nadzora nad izvođenjem i prijemom radova, kako u stanu tako i na objektu; troškovi izlaska na teren prilikom reklamacije na uzvedene radove (svaki referent iz građevinskog sektora u skaldu sa zaduženjem: lift, vodovod i kanalizacija, PPZ, elektro radovi, deratizacija, dezinfekcija, dezinsekcija, građevinski radovi, održavanje higijene u objektima) i dr.; troškovi reklamacija na izdate račune za zakup i dr.; troškovi vođenja pomoćne evidencije o broju stanova, korisnicima, ugovorima, lokacijama, snimanje stanova i izrada izveštaja za osnivača; troškovi promene korisnika gradskih stanova i vođenje pomoćne evidencije u ugovorima sa promenom korisnika; troškovi knjigovodstva, blagovremeno zaduživanje i rasknjižavanje, uplata izvršenih putem banaka, pošta i prenos na račun osnivača; troškovi provizije i drugi bankarski troškovi; troškovi vođenja pomoćne evidencije i naplata otkupa za gradske stanove, revalorizacija otkupnih rata, izrada opomena za neblagovremenu uplatu rata, evidencija ostatka rata, izrada predloga tužbi za raskid ugovora o otkupu, rasknjižavanje otkupljenih stanova i izrada predloga ugovora za otkup stana i otkup stana u celosti; troškovi bodovanja stanova po zahtevu za otkup stana, troškovi vezani za bodovanje:
kancelariski materijal, troškovi goriva, PTT troškovi i dr. Izrada, praćenje, implementacije projekata namenjenih gradskim stanovima; sprovođenje postupaka nabavki, učešće u radnim komisijama i radnim telima osnivača za gradske stanove.
- Troškovi za investiciono, tekuće održavanje i hitne intervencije u stanovima i objekatima za socijalno stanovanje; troškovi sanacije, rekonstrukcije, dogradnje u skladu sa stvarnim troškovima kao i, pribavljanje projektno tehničke dokumentacije, saglasnosti; troškovi izlazaka na teren po hitnim intervencijama za sve vrste radova: lift, vodovod i kanalizacija, PPZ, elektro radovi, deratizacija, dezinfekcija, dezinsekcija, građevinski radovi i dr. u skladu sa zakonom.
- Troškovi za izradu energetskih pasoša sa sertifikacijom na osnovu rešenja Ministarstva građevine, saobraćaja i infrastrukture; konsultacije u vezi energetske efikasnosti; plan i program unapređenja energetske efikasnosti; provere održivosti energetske sanacije objekata; resertifikacija objekata koji imaju energetski pasoš i konsultacije u toku sanacije i rekonstrukcije energetskih ne efikasnih objekata.
- Troškovi legalizacije objekata i upisa u katastar

10.779,58

310,00

3.341.669,80

668.333,96

4.010.003,76