1. |
Usluge upravljanja stanovima za socijalno stanovanje podrazumeva sledeće troškove:
- Troškovi za davanje u zakup stanova za socijalno stanovanje, obračun
troškova i naplate zakupnine; troškovi raspisivanja konkursa za dodelu
stanova u zakup i objavljivanje konkursa u javnim glasilima; troškovi
obilaska učesnika na konkursu koji ispunjavaju uslove, provera stanja
na terenu sa dokumentacijom, troškove izrade i otpreme rešenja o
dodeli; telefonske troškove; PTT troškove poziva za dopunu dokumentacije;
sačinjavanje ugovora, potpis ugovora, troškovi po postupku prigovora;
troškovi obilaska korisnika i provera načina korišćenja stana (4x
godišnje), troškovi izrada faktura, štampanje, pakovanje, slanje,
troškovi opomene (2X), opomene pred tužbu (2x), troškovi pokretanja
tužbe, troškovi umnožavanja dokumentacije za pokretanje tužbe za
neblagovremeno plaćanje, u skladu sa zakonom, pokretanje postupka
iseljavanja; troškovi zastupanja pred nadležnim sudovima; troškovi
izlazaka na teren prilikom: primopredaje stanova, prijave kvara,
nadzora nad izvođenjem i prijemom radova, kako u stanu tako i na
objektu; troškovi izlaska na teren prilikom reklamacije na izvedene
radove (svaki referent iz građevinskog sektora u skladu sa zaduženjem:
lift, vodovod i kanalizacija, PPZ, elektro radovi, deratizacija,
dezinfekcija, dezinsekcija, građevinski radovi, održavanje higijene
u objektima) i dr; troškovi reklamacija na izdate račune za zakup
i dr; vođenje pomoćne evidencije o broju stanova za socijalno stanovanje,
korisnicima, ugovorima, lokacijama, snimanje stanova i izrada izveštaja
za osnivača; troškovi promene korisnika socijalnih stanova i vođenje
pomoćne evidencije u ugovorima sa promenom korisnika; troškovi knjigovodstva,
blagovremeno zaduživanje i rasknjižavanje, uplata izvršenih putem
banaka, pošta i prenos na račun osnivača; troškovi provizije za transakcije
prema osnivaču; troškovi osiguranja objekta i opreme na objektima,
otklanjanje posledica elementarnih nepogoda i vanrednih situacija;
Troškovi izrade, praćenja, implementacije projekata namenjenih socijalnim
stanovima; sprovođenje postupaka nabavki, učešće u radnim komisijama
i radnim telima osnivača za socijalne stanove
- Troškovi za investiciono, tekuće održavanje i hitne intervencije u
stanovima i objekatima za socijalno stanovanje; troškovi sanacije, rekonstrukcije,
dogradnje u skladu sa stvarnim troškovima kao i, pribavljanje projektno
tehničke dokumentacije, saglasnosti; troškovi nadzora, izlazaka na teren
dok su radovi u toku, kao i knjigovodstvene, pravne i druge administrativno
tehničke troškove;
troškovi izlazaka na teren po hitnim intervencijama za sve vrste radova:
lift, vodovod i kanalizacija, PPZ, elektro radovi, deratizacija, dezinfekcija,
dezinsekcija, građevinski radovi i dr. u skladu sa zakonom.
- Troškovi za izradu energetskih pasoša sa sertifikacijom na osnovu rešenja Ministarstva građevine, saobraćaja i infrastrukture; konsultacije u vezi energetske efikasnosti; plan i program unapređenja energetske efikasnosti; provere održivosti energetske sanacije objekata; resertifikacija objekata koji imaju energetski pasoš i konsultacije u toku sanacije i rekonstrukcije energetskih ne efikasnih objekata.
- Troškovi legalizacije objekata i upisa u katastar |
5.366,77 |
310,00 |
1.663.698,70 |
332.739,74 |
1.996.438,44 |
2. |
Usluge upravljanja gradskim stanovima podrazumeva sledeće troškove:
- Troškovi za davanje u zakup gradskih stanova i stanova za raseljavanje,
obračun troškova i naplate zakupnine; troškovi raspisivanja konkursa
za dodelu stanova u zakup i objavljivanje konkursa u javnim glasilima;
troškovi obilaska učesnika na konkursu koji ispunjavaju uslove, provera
stanja na terenu sa dokumentacijom; troškovi izrade i otpreme rešenja
o dodeli, telefonske troškove, PTT troškove poziva za dopunu dokumentacije;
troškovi sačinjavanja ugovora, potpis ugovora, troškove po postupku
prigovora; troškovi obilaska korisnika i provera načina korišćenja
stana (4x godišnje), troškovi izrada faktura, štampanje, pakovanje,
slanje, troškovi opomene (2x), opomene pred tužbu (2x); troškovi
pokretanja tužbe; troškovi umnožavanja dokumentacije za pokretanje
tužbe za neblagovremeno plaćanje, u skladu sa zakonom, pokretanje
postupka iseljavanja; troškovi zastupanja pred nadležnim sudovima;
troškovi izlazaka na teren prilikom: primopredaje stanova, prijave
kvara, nadzora nad izvođenjem i prijemom radova, kako u stanu tako
i na objektu; troškovi izlaska na teren prilikom reklamacije na uzvedene
radove (svaki referent iz građevinskog sektora u skaldu sa zaduženjem:
lift, vodovod i kanalizacija, PPZ, elektro radovi, deratizacija,
dezinfekcija, dezinsekcija, građevinski radovi, održavanje higijene
u objektima) i dr.; troškovi reklamacija na izdate račune za zakup
i dr.; troškovi vođenja pomoćne evidencije o broju stanova, korisnicima,
ugovorima, lokacijama, snimanje stanova i izrada izveštaja za osnivača;
troškovi promene korisnika gradskih stanova i vođenje pomoćne evidencije
u ugovorima sa promenom korisnika; troškovi knjigovodstva, blagovremeno
zaduživanje i rasknjižavanje, uplata izvršenih putem banaka, pošta
i prenos na račun osnivača; troškovi provizije i drugi bankarski
troškovi; troškovi vođenja pomoćne evidencije i naplata otkupa za
gradske stanove, revalorizacija otkupnih rata, izrada opomena za
neblagovremenu uplatu rata, evidencija ostatka rata, izrada predloga
tužbi za raskid ugovora o otkupu, rasknjižavanje otkupljenih stanova
i izrada predloga ugovora za otkup stana i otkup stana u celosti;
troškovi bodovanja stanova po zahtevu za otkup stana, troškovi vezani
za bodovanje:
kancelariski materijal, troškovi goriva, PTT troškovi i dr. Izrada, praćenje, implementacije projekata namenjenih gradskim stanovima; sprovođenje postupaka nabavki, učešće u radnim komisijama i radnim telima osnivača za gradske stanove.
- Troškovi za investiciono, tekuće održavanje i hitne intervencije u stanovima i objekatima za socijalno stanovanje; troškovi sanacije, rekonstrukcije, dogradnje u skladu sa stvarnim troškovima kao i, pribavljanje projektno tehničke dokumentacije, saglasnosti; troškovi izlazaka na teren po hitnim intervencijama za sve vrste radova: lift, vodovod i kanalizacija, PPZ, elektro radovi, deratizacija, dezinfekcija, dezinsekcija, građevinski radovi i dr. u skladu sa zakonom.
- Troškovi za izradu energetskih pasoša sa sertifikacijom na osnovu rešenja Ministarstva građevine, saobraćaja i infrastrukture; konsultacije u vezi energetske efikasnosti; plan i program unapređenja energetske efikasnosti; provere održivosti energetske sanacije objekata; resertifikacija objekata koji imaju energetski pasoš i konsultacije u toku sanacije i rekonstrukcije energetskih ne efikasnih objekata.
- Troškovi legalizacije objekata i upisa u katastar |
10.779,58 |
310,00 |
3.341.669,80 |
668.333,96 |
4.010.003,76 |