ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2018. I 2019. GODINI("Sl. list grada Beograda", br. 125/2016) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta Grada Beograda u 2018. i 2019. godini.
Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta Grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:
- za 2018. godinu u iznosu od 82.269.334.676 dinara
- za 2019. godinu u iznosu od 82.269.334.676 dinara.
Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2018. i 2019. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta Grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti |
2018. g |
2019. g |
1 |
Sekretarijat za opšte poslove |
1.1. |
Elektro materijal |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
1.2. |
Stolarsko-bravarski materijal |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
1.3. |
Vodovodni materijal |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.4. |
Hemijska sredstva za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave |
2.700.000 |
2.600.000 |
|
|
1.5. |
Pribor za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
1.6. |
Papirna galanterija za održavanje lične higijene za potrebe Gradske uprave |
8.000.000 |
7.000.000 |
|
|
1.7. |
Električna energija |
90.000.000 |
104.000.000 |
|
|
1.8. |
Energenti za grejnu sezonu |
36.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.9. |
Kancelarijski materijal |
90.000.000 |
80.000.000 |
|
|
1.10. |
Uniforme za Komunalnu policiju |
23.000.000 |
0 |
|
|
1.11. |
Potrošni materijal za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave |
3.500.000 |
3.000.000 |
|
|
1.12. |
Rezervni delovi za službene automobile Gradske uprave |
6.500.000 |
6.000.000 |
|
|
1.13. |
Letnji i zimski pneumatici |
2.500.000 |
2.000.000 |
|
|
1.14. |
Gorivo za službena vozila |
55.000.000 |
55.000.000 |
|
|
1.15. |
Dizel goriva za rad dizel električnih agregata |
700.000 |
600.000 |
|
|
1.16. |
Osnovne životne namirnice i kolonijalna roba za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
30.000.000 |
27.000.000 |
|
|
1.17. |
Radna odeća i obuća za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave |
2.500.000 |
0 |
|
|
1.18. |
Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
1.19. |
Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda |
10.000.000 |
10.000.000 |
|
|
1.20. |
Osiguranje zaposlenih i radno angažovanih |
6.700.000 |
6.700.000 |
|
|
1.21. |
Zakup sala za sportske aktivnosti - rekreaciju radnika Gradske uprave |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
1.22. |
Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata, faksimila i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.23. |
Usluga korišćenja mobilne telefonije |
30.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.24. |
Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate i štamparsku mašinu oblikovano po partijama |
9.000.000 |
8.000.000 |
|
|
1.25. |
Usluga prevođenja teksta za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
1.26. |
Usluga restauracije nameštaja u restoranu objekta Dragoslava Jovanovića br. 2 |
960.000 |
0 |
|
|
1.27. |
Usluga redovnog čišćenja ventilacije, opreme i inventara u kuhinjama Gradske uprave u ulici 27. Marta 43-45 i Dragoslava Jovanovića 2 |
1.500.000 |
2.000.000 |
|
|
1.28. |
Usluga čišćenja kanala za ventilaciju i klimatizaciju poslovnih objekata GU u ul. Kraljice Marije 1 i 27. Marta 43-45 |
6.000.000 |
3.000.000 |
|
|
1.29. |
Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave |
1.200.000 |
1.000.000 |
|
|
1.30. |
Usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda |
28.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.31. |
Usluga tehničkog upravljanja i održavanja na zajedničkim elektro i mašinskim postrojenjima za grejanje i klimatizaciju poslovnih objekata u "bloku 27. Marta", koji čine objekti u Kraljice Marije br. 1-3 i 27. Marta br. 43-45 i koriste ih Gradska uprava grada Beograda, Banka Poštanska štedionica a.d i Eurobank a.d. Beograd |
10.000.000 |
16.000.000 |
|
|
1.32. |
Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda |
1.200.000 |
1.200.000 |
|
|
1.33. |
Usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije-Upravu javnih prihoda |
23.000.000 |
21.000.000 |
|
|
1.34. |
Usluga masovne štampe, pečatiranja, insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate izvornih javnih prihoda |
25.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.35. |
Usluga održavanja podataka o georeferenciranoj adresnoj bazi grada Beograda |
3.000.000 |
2.700.000 |
|
|
1.36. |
Usluga popravki i održavanja automobila Gradske uprave |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
1.37. |
Redovno održavanje i popravka službenih automobila Gradske uprave |
12.000.000 |
11.000.000 |
|
|
1.38 |
Usluga angažovanja konobara za obavljanje ugostiteljskih poslova |
1.200.000 |
1.000.000 |
|
|
1.39. |
Usluga pranja i hemijskog čišćenja tekstila za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.40. |
Usluga fiksne telefonije |
25.000.000 |
24.000.000 |
|
|
1.41. |
Radovi na objektima Gradske uprave |
16.000.000 |
10.000.000 |
|
|
1.42. |
Molersko farbarski radovi |
5.600.000 |
5.600.000 |
|
|
1.43. |
Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
2.500.000 |
2.400.000 |
|
|
1.44. |
Usluga dostave pošiljaka Uprave javnih prihoda (pružalac usluga JP "Pošta Srbije") |
64.000.000 |
54.000.000 |
|
|
1.45. |
Usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda |
1.000.000 |
600.000 |
|
|
1.46. |
Navijanje mašina za frankiranje i doplatne marke |
30.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.47. |
Stručna literatura |
10.000.000 |
5.000.000 |
|
|
1.48. |
Usluga zakupa VPN i internet servisa za potrebe Gradske uprave |
26.700.000 |
10.000.000 |
|
|
1.49. |
Usluga outsourcing-a štampe |
20.000.000 |
16.000.000 |
|
|
1.50. |
Usluga održavanja softverskih paketa u Sekretarijatu za finansije |
500.000 |
300.000 |
|
|
1.51. |
Održavanje aplikacije Portal za javne nabavke |
600.000 |
360.000 |
|
|
1.52. |
Usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda |
43.000.000 |
43.000.000 |
|
|
1.53. |
Usluga održavanja sistema evidencije radnog vremena |
2.000.000 |
1.000.000 |
|
|
1.54. |
Izmena i adaptacija aplikacije Megakrediti |
600.000 |
200.000 |
|
|
1.55. |
Usluga servisiranja monitora, skenera, faks aparata i računskih mašina |
600.000 |
0 |
|
|
1.56. |
Konsolidacija aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima |
3.600.000 |
0 |
|
|
1.57. |
Hemijska sredstva za Winterhalter mašine |
750.000 |
0 |
|
|
1.58. |
Usluga održavanja UPS uređaja server sala na lokacijama Tiršova br. 1 i 27. marta br. 43-45 |
1.300.000 |
500.000 |
|
|
1.59. |
Usluga održavanja sistema za hlađenje server sala na lokacijama Tiršova br. 1 i 27. marta br. 43-45 |
1.000.000 |
0 |
|
|
1.60. |
Konsultantske servisne usluge održavanja aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima |
1.200.000 |
0 |
|
|
1.61. |
Usluga servisiranje štampača i UPS uređaja izvan UPS sistema Data centra Gradske uprave, obezbeđivanjem rezervnih delova |
3.000.000 |
1.000.000 |
|
|
1.62. |
Rezervni delovi za računare |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
1.63. |
Isporuka i postavljanje tepih staza u objektu Gradske uprave u ul. D. Jovanovića br. 2 |
3.000.000 |
0 |
|
|
1.64. |
Pumpe za sisteme grejanja i klimatizacije |
600.000 |
0 |
|
|
1.65. |
Grejni uređaji (bojleri i panelni radijatori) |
700.000 |
0 |
|
|
1.66. |
Sistematski pregled za zaposlene u Gradskoj upravi grada Beograda |
17.500.000 |
0 |
|
|
1.67. |
Implementacija i konsultantske usluge za podršku - Microsoft Premier Support |
5.000.000 |
1.000.000 |
|
Ugostiteljska jedinica |
1.68. |
Usluge pranja veša |
600.000 |
600.000 |
|
|
1.69. |
Usluge angažovane radne snage |
1.200.000 |
1.200.000 |
|
|
1.70. |
Usluge javnog zdravlja |
300.000 |
300.000 |
|
|
1.71. |
Hrana |
17.492.000 |
17.492.000 |
|
|
1.72. |
Piće |
6.524.800 |
6.524.800 |
|
|
1.73. |
Potrošni materijal |
63.200 |
63.200 |
|
|
1.74. |
Ostali porezi |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
|
svega: |
860.290.000 |
731.140.000 |
2 |
Sekretarijat za finansije |
2.1. |
Nabavka usluga revizije završnog računa |
3.000.000 |
3.000.000 |
|
|
2.2. |
Konsultantsko servisne usluge |
25.000.000 |
20.000.000 |
|
|
2.3. |
Implementacija SAP ERP rešenja za IBK |
120.000.000 |
0,00 |
|
|
|
svega: |
148.000.000 |
23.000.000 |
3 |
Sekretarijat za energetiku |
3.1. |
Održavanje baze podataka "Geotermalna informaciona baza podataka" |
720.000 |
720.000 |
|
|
3.2. |
Usluga prevođenja i overe, kolekture i lekture teksta na engleskom i srpskom jeziku od strane ovlašćenog sudskog tumača i prevodioca |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
3.3. |
Tehnički prijem objekata |
950.640 |
950.640 |
|
|
3.4. |
Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda |
1.453.684.000 |
1.453.684.000 |
|
|
3.5. |
Kazne za kašnjenje-kamate |
10.000.000 |
10.000.000 |
|
Budžetski fond za energetsku efikasnost grada Beograda |
3.6. |
Izrada energetske tipologije stambenih zgrada i kuća grada Beograda |
7.200.000 |
7.200.000 |
|
|
|
svega: |
1.473.554.640 |
1.473.554.640 |
4 |
Sekretarijat za imovinske i pravne poslove |
4.1. |
Usluge čišćenja, usluge odvoza i deponovanja fekalnih materija |
1.600.000 |
0 |
|
|
4.2. |
Usluge čišćenja, pražnjenja i odvoz fekalnih materija iz septičkih jama u naselju Mislođin |
1.400.000 |
0 |
|
|
4.3. |
Osiguranje imovine, stambenih zgrada i stanova u javnoj svojini grada Beograda |
3.255.000 |
0 |
|
|
4.4. |
Iseljenje bespravno useljenih lica iz stanova na kojima je grad Beograd nosilac prava javne svojine |
3.600.000 |
0 |
|
|
4.5. |
Usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije stambenih objekata i stanova koji su u javnoj svojini grada Beograda |
1.480.000 |
0 |
|
|
4.6. |
Izrada izveštaja o zatečenom stanju, elaborata geodetskih radova i projekata za izvođenje radova sa saglasnošću organa nadležnog za poslove zaštite od požara |
6.000.000 |
0 |
|
|
4.7. |
Tekuće održavanje zajedničkih delova stambenih objekata i stanova |
9.800.000 |
0 |
|
|
4.8. |
Održavanje liftova u zgrada u ul. Akrobate Aleksića br. 7, 7a, 7b, 9, 9a, 11, 11a i 11b, naselje Kamendin |
1.200.000 |
0 |
|
|
4.9. |
Održavanje liftova u zgrada u ul. Akrobate Aleksića br. 2, 4, naselje Zemun polje |
900.000 |
0 |
|
|
4.10. |
Održavanje liftova u zgrada u ul. Mileva Marić Ajnštajn br. 2-6 |
1.000.000 |
0 |
|
|
4.11. |
Održavanje liftova u zgrada u ul. Mileve Marić Ajnštajn br. 8-12 |
1.000.000 |
0 |
|
|
4.12. |
Nabavke električne energije za ostale poslovne prostorije |
1.800.000 |
0 |
|
|
4.13. |
Osiguranje imovine |
7.000.000 |
0 |
|
|
4.14. |
Održavanje softvera |
80.000 |
0 |
|
|
4.15. |
Održavanje podstanica za grejanje |
3.500.000 |
0 |
|
|
4.16. |
Tekuće održavanje poslovnih prostorija i hitne intervencije |
11.000.000 |
0 |
|
|
4.17. |
Hitne intervencije, popravke, sanacije u poslovnim zgradama |
11.000.000 |
0 |
|
|
4.18. |
Upravljanje poslovnim zgradama |
4.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
69.615.000 |
0 |
5 |
Sekretarijat za saobraćaj |
5.1 |
Održavanje licence ARC GIS softvera |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
5.2. |
Održavanje postojećih licenci softverskog paketa PTV Vission (Vissim, Visvap, Visum, Visem, Grossig) 9 licenci |
4.800.000 |
5.000.000 |
|
|
5.3. |
Održavanje SAUS-a |
7.500.000 |
7.500.000 |
|
|
5.4. |
Stručno tehnički nadzor |
9.000.000 |
9.000.000 |
|
|
5.5. |
Nadzor semaforske signalizacije - Euro nadzor |
2.900.000 |
2.900.000 |
|
|
5.6. |
Nadzor semaforske signalizacije - Skala nadzor |
3.000.000 |
3.000.000 |
|
|
5.7. |
Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština |
20.000.000 |
20.000.000 |
|
|
5.8. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) - deo neophodni pratioci i čuvanje lifta |
5.500.000 |
5.500.000 |
|
|
5.9. |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) - deo dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom |
9.500.000 |
9.500.000 |
|
|
5.10. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) - redovno servisiranje i vanredne neophodne popravke |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
5.11. |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) - redovno servisiranje, godišnje servisiranje, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke |
6.000.000 |
6.000.000 |
|
|
5.12. |
Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve |
135.000.000 |
135.000.000 |
|
|
5.13. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - popravka kolovoza i trotoara na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
1.200.000.000 |
1.200.000.000 |
|
|
5.14. |
Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba |
1.000.000.000 |
1.000.000.000 |
|
|
5.15. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje saobraćajne signalizacije na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
550.000.000 |
550.000.000 |
|
|
5.16. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje mostova i drugih putnih objekata na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
126.500.000 |
126.500.000 |
|
|
5.17. |
Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putnim prelazima na ulicama i opštinskim putevima |
45.000.000 |
45.000.000 |
|
|
5.18. |
Prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu |
5.400.000.000 |
5.400.000.000 |
|
|
5.19. |
Prevoz putnika u javnom prigradskom i lokalnom prevozu u Beogradu |
3.975.000.000 |
3.975.000.000 |
|
|
5.20. |
Stručno tehnički nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji i održavanju |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
5.21. |
Popravke i održavanje zalivnih sistema i tramvajskih baštica |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
5.22. |
Održavanje stajališnih mobilijara |
4.800.000 |
4.800.000 |
|
|
5.23. |
Usluge prevoza - železnice Srbije |
950.260.000 |
950.260.000 |
|
|
5.24. |
Ostale kompjuterske usluge - Orakl |
18.000.000 |
18.000.000 |
|
|
5.25. |
Noćni prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu |
30.000.000 |
30.000.000 |
|
|
5.26. |
Održavanje informacionog sadržaja na stajalištima JPPP-a |
1.020.000 |
1.020.000 |
|
|
|
svega: |
13.522.780.000 |
13.522.980.000 |
6 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine - Budžetski fond za zaštitu životne sredine |
6.1. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta vazduha na teritoriji Beograda |
34.910.628 |
30.000.000 |
|
|
6.2. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta površinskih voda na teritoriji Beograda |
34.496.431 |
30.000.000 |
|
|
6.3. |
Realizacija Programa merenja nivoa buke u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
6.4. |
Realizacija Programa ispitivanja zagađenosti zemljišta na teritoriji Beograda |
3.429.800 |
2.700.000 |
|
|
6.5. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta podzemnih voda na teritoriji Beograda |
5.249.387 |
4.350.000 |
|
|
6.6. |
Realizacija Programa sistematskog ispitivanja nivoa radioaktivnosti u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
11.837.700 |
9.600.000 |
|
|
6.7. |
Realizacija Programa merenja ultravioletnog zračenja u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
2.625.000 |
2.625.000 |
|
|
6.8. |
Usluge ozelenjavanja objekata i površina i usluge revitalizacije ugroženih javnih zelenih površina |
10.000.000 |
20.000.000 |
|
|
6.9. |
Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda |
23.522.389 |
71.697.362 |
|
|
6.10. |
Uticaj industrijskih postrojenja na potencijalnu kontaminaciju životne sredine ruralnih naselja grada Beograda |
1.043.120 |
0 |
|
|
6.11. |
Usluge suzbijanja odraslih formi komaraca u zatvorenom prostoru na teritoriji Beograda |
24.900.000 |
24.900.000 |
|
|
|
svega: |
154.514.455 |
198.372.362 |
7 |
Sekretarijat za privredu |
7.1. |
Troškovi skladištenja |
15.000.000 |
15.000.000 |
|
|
|
svega: |
15.000.000 |
15.000.000 |
8 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
8.1. |
Energenti |
735.601.515 |
0 |
|
|
8.2. |
Grejanje objekata |
800.000.000 |
800.000.000 |
|
|
8.3. |
Usluge za električnu energiju |
437.973.833 |
0 |
|
|
8.4. |
Komunalne usluge - deratizacija |
20.381.578 |
0 |
|
|
8.5. |
Osiguranje |
61.983.289 |
0 |
|
|
8.6. |
Stručne usluge |
49.199.754 |
0 |
|
|
8.7. |
Specijalizovane usluge |
41.121.852 |
0 |
|
|
8.8. |
Materijal - namirnice |
1.250.000.000 |
1.250.000.000 |
|
|
8.9. |
Materijal - higijena |
170.000.000 |
170.000.000 |
|
|
8.10. |
Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog) |
128.740.390 |
128.740.390 |
|
|
8.11. |
Usluge za domaćinstvo |
4.250.000 |
0 |
|
|
8.12. |
Naknade iz budžeta za decu i porodicu |
980.000.000 |
0 |
|
|
8.13. |
Tekuće popravke i održavanje opreme |
504.068.245 |
300.000.000 |
|
|
8.14. |
Tekuće popravke i održavanje zgrada i objekata |
150.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
svega: |
5.333.320.456 |
2.748.740.390 |
9 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
9.1. |
Nabavka usluge prihvatilišta za žene i decu žrtve nasilja |
21.766.250 |
21.766.260 |
|
|
9.2. |
Nabavka usluge personalnog asistenta |
35.350.000 |
35.350.000 |
|
|
9.3. |
Nabavka usluge lični pratilac |
163.500.000 |
163.500.000 |
|
|
9.4. |
Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu, obolelih od distrofije, dečije i cerebralne paralize, multipleks skleroze, paraplegije i slepih osoba |
84.000.000 |
84.000.000 |
|
|
9.5. |
Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda |
771.746.800 |
771.746.800 |
|
|
9.6. |
Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda |
3.588.733 |
3.588.733 |
|
|
9.7. |
Nabavka električne energije za potrebe prostora na adresi Kraljevića Marka 4 |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
9.8. |
Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga |
850.000.000 |
0 |
|
|
9.9. |
Učešće po Ugovorima sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica |
6.493.000 |
0 |
|
|
9.10. |
Dugoročni zakup zemljišta na Bežanijskoj kosi, Ismeta Mujezinovića bb |
70.000 |
70.000 |
|
|
9.11. |
Nabavka električne energije za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
4.000.000 |
3.000.000 |
|
|
9.12. |
Usluga deratizacije za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
120.597 |
0 |
|
|
9.13. |
Osiguranje objekata i imovine za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
90.000 |
0 |
|
|
9.14. |
Kompjuterske usluge za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
104.000 |
0 |
|
|
9.15. |
Medicinske usluge za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
434.000 |
0 |
|
|
9.16. |
Tekuće popravke i održavanje zgrada i objekata za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
905.709 |
0 |
|
|
9.17. |
Tekuće popravke i održavanje opreme za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
1.230.219 |
0 |
|
|
9.18. |
Administrativni materijal za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
45.552 |
0 |
|
|
9.19. |
Materijal za saobraćaj za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
418.500 |
0 |
|
|
9.20. |
Medicinski i laboratorijski materijal za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
1.157.273 |
0 |
|
|
9.21. |
Materijal za domaćinstvo za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
14.180.000 |
0 |
|
|
9.22. |
Materijal za posebne namene za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
309.000 |
0 |
|
|
9.23. |
Računarska oprema za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
434.547 |
0 |
|
|
9.24. |
Nabavka električne energije za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
570.000 |
570.000 |
|
|
9.25. |
Usluge interneta, javne telefonije, mobilne telefonije, hostinga i domena za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
270.000 |
279.000 |
|
|
9.26. |
Osiguranje objekta i imovine za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
90.000 |
90.000 |
|
|
9.27. |
Usluge čišćenja i fizičko - tehničkog obezbeđenja za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
732.000 |
640.000 |
|
|
9.28. |
Tekuće održavanje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
138.000 |
140.000 |
|
|
9.29. |
Nabavka računovodstvenih usluga za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
288.000 |
280.000 |
|
|
9.30. |
Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
100.000 |
100.000 |
|
|
9.31. |
Nabavka sredstava za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
100.000 |
100.000 |
|
|
9.32. |
Nabavka lož-ulja za potrebe Gradskog centra za socijalni rad Beograd |
2.214.155 |
2.435.571 |
|
|
9.33. |
Nabavka električne energije za potrebe Gradskog centra za socijalni rad Beograd |
5.808.000 |
6.388.800 |
|
|
9.34. |
Kupovina pribora, sredstava i papirne galanterije za održavanje higijene u objektima Gradskog centra za socijalni rad Beograd |
2.692.126 |
1.807.936 |
|
|
9.35. |
Fizičko obezbeđenje objekata Gradskog centra za socijalni rad Beograd |
13.527.800 |
14.880.580 |
|
|
9.36. |
Nabavka lož-ulja za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
1.200.000 |
1.500.000 |
|
|
9.37. |
Kupovina naftnih derivata za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
6.960.816 |
7.500.000 |
|
|
9.38. |
Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
9.648.000 |
11.000.000 |
|
|
9.39. |
Nabavka toplotne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
6.500.000 |
7.300.000 |
|
|
9.40. |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
16.000.000 |
10.000.000 |
|
|
9.41. |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
8.000.000 |
6.000.000 |
|
|
9.42. |
Nabavka usluga obezbeđenja za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
5.788.800 |
6.100.000 |
|
|
9.43. |
Prevoz korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
40.000.000 |
35.000.000 |
|
|
9.44. |
Nabavka električne energije za potrebe naselja sa mobilnim stambenim jedinicama |
22.000.000 |
22.000.000 |
|
|
9.45. |
Nabavka električne energije za potrebe prostora na adresi Kraljevića Marka 4 |
700.000 |
700.000 |
|
|
|
svega: |
2.105.271.877 |
1.219.833.670 |
10 |
Sekretarijat za informisanje |
10.1. |
Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda |
60.000 |
0 |
|
|
10.2. |
Usluga medija monitoringa i pres-klipinga |
300.000 |
0 |
|
|
10.3. |
Usluga multimedijalnog servisa vesti i medijskog praćenja aktivnosti |
1.000.000 |
0 |
|
|
10.4. |
Ažuriranje internet prezentacije Službenog lista grada Beograda www.sllistbeograd.rs |
70.000 |
0 |
|
|
10.5. |
Štampanje i distribucija Službenog lista grada Beograda |
9.100.000 |
0 |
|
|
10.6. |
Usluga pretplate i distribucije dnevne i nedeljne štampe za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
1.800.000 |
0 |
|
|
10.7. |
Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (dnevni listovi i nedeljnici) |
30.000.000 |
0 |
|
|
10.8. |
Usluga oglašavanja na Portalu službenih glasila Republike Srbije i baza propisa i oglašavanje u Službenom glasniku Republike Srbije |
3.000.000 |
0 |
|
|
10.9. |
Usluga zakupa namenskog servera, održavanja i sistem administratora |
3.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
48.330.000 |
0 |
11 |
Sekretarijat za investicije |
11.1. |
Rekonstrukcija Slavija-Bulevar Oslobođenja i Trga Slavija |
3.300.000 |
0 |
|
|
11.2. |
Izgradnja stambeno-poslovnog objekta PFC 29, na lokaciji GP2, opština Novi Beograd |
723.077 |
0 |
|
|
11.3. |
Izgradnja stambeno-poslovnih objekata socijalno neprofitnog stanovanja na lokaciji zap. od dr Ivana Ribara I i III faza, |
1.000.000 |
0 |
|
|
11.4. |
Izgradnja stambeno-poslovnog objekata na lokaciji zap. od ulice dr Ivana Ribara V faza |
500.000 |
0 |
|
|
11.5. |
Izgradnja stambenog kompleksa na lokaciji 1.7 u naselju Kamendin |
1.500.000 |
0 |
|
|
11.6. |
Izgradnja stambenog kompleksa socijalnog stanovanja u naselju Ovča |
4.178.900 |
0 |
|
|
11.7. |
Kamendin 1.6-troškovi za isporučenu el. energ-garaža i skloništa |
500.000 |
0 |
|
|
11.8. |
Izgradnja objekta zdravstvene stanice na katastarskoj parceli 2625/13 KO Kneževac, duž ulice Opleničke, GO Rakovica |
1.000.000 |
0 |
|
|
11.9. |
Izgradnja zdravstvene stanice u Malom Mokrom Lugu |
1.000.000 |
|
|
|
11.10. |
Izgradnja montažnog objekta u naselju Altina |
600.000 |
0 |
|
|
11.11. |
Završetak izgradnje objekta KDU u naselju Altina |
1.000.000 |
0 |
|
|
11.12. |
Izgradnja objekta OŠ na Čukaričkoj padini |
500.000 |
0 |
|
|
11.13. |
ERP projekat |
30.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
45.801.977 |
0 |
|
|
|
Ukupno: |
23.776.478.405 |
19.932.621.062 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i aktivnosti korisnika sredstava budžeta Grada Beograda u 2018. i 2019. godini ("Službeni list Grada Beograda", broj 63/16).
Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu Grada Beograda".