UPUTSTVO
O PRIPREMI I DOSTAVI NEOPHODNE DOKUMENTACIJE KOJU KORISNIK SREDSTAVA DOSTAVLJA RADI REALIZACIJE PROGRAMA I PROJEKATA KOJE FINANSIRA UPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

("Sl. list AP Vojvodine", br. 9/2017)

Član 1

Ovim Uputstvom utvrđuje se potrebna dokumentacija u cilju realizacije programa i projekata koje finansira Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Uprava) po osnovu zaključenih Ugovora o prenosu sredstava.

Član 2

U postupku realizacije programa i projekata iz člana 1. ovog Uputstva, nakon zaključenja Ugovora o prenosu sredstava Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Podaci o identifikaciji Korisnika sredstava/naručioca;

• Kopija OP obrasca Korisnika sredstava/naručioca;

• Kopija potvrde o poreskom identifikacionom broju Korisnika sredstava;

• Akcioni plan Korisnika sredstava za sprovođenje projekta;

• Rešenje Korisnika sredstava o imenovanju koordinatora projekta;

• Kopija glavne sveske tehničke dokumentacije u zavisnosti od klase i namene objekta (glavna sveska idejnog projekta, glavna sveska projekta za građevinsku dozvolu, glavna sveska projekta za izvođenje);

• Kopija izjave vršioca tehničke kontrole sa rezimeom izveštaja tehničke kontrole iz izvoda projekta za građevinsku dozvolu;

• Kopija akta nadležnog organa na osnovu kojeg se odobrava izvođenje radova;

• Ukoliko je građevinska dozvola, odnosno rešenje kojim se odobrava izvođenje radova izdato pre stupanja na snagu Zakona o izmenama Zakona o planiranju i izgradnji ("Sl. glasnik RS", br 145/2014), potrebno je dostaviti kopije naslovnih strana svih delova tehničke dokumentacije sadržane u građevinskoj dozvoli, odnosno rešenju kojim se odobrava izvođenje radova, kao i strana sa overom tehničke kontrole i overom nadležnog organa za izdavanje građevinske dozvole.

POSTUPAK JAVNE NABAVKE

Član 3

Prilikom podnošenja zahteva za dobijanje saglasnosti za pokretanje postupka javne nabavke Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za dobijanje saglasnosti Uprave za pokretanje postupka javne nabavke;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o procenjenoj vrednosti javne nabavke;

• Izjava odgovornog projektanta da su cene prikazane u predmeru i predračunu radova tržišno uporedive;

• Izvod iz plana javnih nabavki Korisnika sredstava/naručioca;

• Izvod iz odluke o budžetu/finansijskog plana Korisnika sredstava/naručioca;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca da postupak javne nabavke nije sproveden;

• Izjava Korisnika sredstava o obezbeđenim sredstvima za finansiranje;

• Tehnička specifikacija radova/dobara/usluga izrađena u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama, overena od strane Korisnika sredstava/naručioca i ukoliko su u pitanju radovi, overena od strane odgovornog projektanta.

Član 4

Nakon izdavanja saglasnosti za sprovođenje postupka javne nabavke, a pre objavljivanja poziva za podnošenje ponuda, Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Odluka Korisnika sredstava/naručioca o pokretanju postupka javne nabavke;

• Rešenje Korisnika sredstava/naručioca o obrazovanju Komisije za javnu nabavku;

• Izjava o nepostojanju sukoba interesa;

• Nacrt konkursne dokumentacije.

Član 5

Po završetku postupka javne nabavke Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Konkursna dokumentacija;

• Poziv za podnošenje ponuda;

• Zapisnik o otvaranju ponuda;

• Izveštaj o stručnoj oceni ponuda;

• Odluka o dodeli Ugovora o javnoj nabavci;

• Ugovor o javnoj nabavci;

• Prihvaćena ponuda;

• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;

• Izjave Korisnika sredstava/naručioca o prijemu ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o sprovedenom postupku javne nabavke;

• Podaci o identifikaciji dobavljača;

• Kopija OP obrasca dobavljača.

Član 6

U slučaju potrebe za sprovođenjem pregovaračkog postupka sa objavljivanjem poziva za podnošenje ponuda u skladu sa članom 35. stav 1. Zakona o javnim nabavkama i pregovaračkog postupka bez objavljivanja poziva za podnošenje ponuda u skladu sa članom 36. stav 1. tačka 1. Zakona o javnim nabavkama, Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za saglasnost Uprave za sprovođenje pregovaračkog postupka;

• Obaveštenje o obustavi postupka javne nabavke;

• Dokumentacija iz obustavljenog postupka javne nabavke na koji je prethodno izdata saglasnost Uprave.

UVOĐENJE IZVOĐAČA RADOVA U POSAO

Član 7

Za potrebe izdavanja saglasnosti Uprave za uvođenje izvođača radova u posao Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za uvođenje izvođača radova u posao;

• Rešenje o imenovanju odgovornih izvođača radova sa kopijom licenci;

• Rešenje o imenovanju lica koja vrše stručni nadzor nad izvođenjem radova sa kopijom licenci;

• Dinamički plan izvođenja radova izrađen od strane izvođača radova, prihvaćen i overen od strane nadzornog organa i naručioca.

Nakon uvođenja izvođača radova u posao Korisnik sredstava je obavezan da dostavi Zapisnik o uvođenju izvođača radova u posao.

IZMENE UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI

Član 8

U slučaju potrebe za izmenom Ugovora o javnoj nabavci (ugovaranje viška radova, manjka radova, radova koji se neće izvoditi, produžetka roka izvođenja radova i sl.), Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za saglasnost Uprave za izmenu Ugovora o javnoj nabavci;

• Saglasnost naručioca za izmenu Ugovora o javnoj nabavci sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke, te da izmenom ugovora nisu narušena načela obezbeđivanja konkurencije, načelo transparentnosti i jednakosti ponuđača u postupku javne nabavke;

• Obrazloženje nadzornog organa o potrebi za ugovaranje viška radova, manjka radova, radova koji se neće izvoditi, produžetka roka izvođenja radova i sl., sa jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke;

• Izmena i dopuna osnovne ponude (ukoliko je predmet izmene Ugovora višak radova, manjak radova i radovi koji se neće izvoditi);

• Izjava Korisnika sredstava o obezbeđenim sredstvima za finansiranje.

Član 9

Nakon izmene Ugovora o javnoj nabavci Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Odluka o izmeni Ugovora o javnoj nabavci iz člana 115. Zakona o javnim nabavkama;

• Aneks Ugovora o javnoj nabavci;

• Izmena i dopuna osnovne ponude (ukoliko je predmet izmene Ugovora višak radova, manjak radova i radovi koji se neće izvoditi);

• Dinamički plan izvođenja radova izrađen od strane izvođača radova, prihvaćen i overen od strane nadzornog organa i naručioca (ukoliko je predmet izmene Ugovora produžetak roka);

• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;

• Izjave Korisnika sredstava/naručioca o prijemu ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja.

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o sprovedenom postupku javne nabavke.

UGOVARANJE DODATNIH RADOVA

Član 10

U slučaju potrebe za ugovaranjem dodatnih radova Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za saglasnost Uprave za ugovaranje dodatnih radova;

• Saglasnost Korisnika sredstava/naručioca za ugovaranje dodatnih radova sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke, te da izmenom ugovora nisu narušena načela obezbeđivanja konkurencije, načelo transparentnosti i jednakosti ponuđača u postupku javne nabavke;

• Obrazloženje nadzornog organa o potrebi za ugovaranje dodatnih radova, sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke;

• Tehnička specifikacija radova, overena od strane Korisnika sredstava/naručioca i nadzornog organa na osnovu koje je pribavljeno mišljenje Uprave za javne nabavke o osnovanosti primene pregovaračkog postupka;

• Izjava nadzornog organa da su cene prikazane u predmeru i predračunu tržišno uporedive;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o procenjenoj vrednosti javne nabavke;

• Izjava Korisnika sredstava o obezbeđenim sredstvima za finansiranje;

• Mišljenje Uprave za javne nabavke o osnovanosti primene pregovaračkog postupka, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama.

Član 11

Nakon izdavanja saglasnosti za ugovaranje dodatnih radova, a pre objavljivanja obaveštenja o pokretanju pregovaračkog postupka, Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Odluka Korisnika sredstava/naručioca o pokretanju postupka javne nabavke;

• Rešenje Korisnika sredstava/naručioca o obrazovanju Komisije za javnu nabavku;

• Izjava o nepostojanju sukoba interesa;

• Nacrt konkursne dokumentacije.

Član 12

Nakon ugovaranja dodatnih radova Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Konkursna dokumentacija;

• Poziv za podnošenje ponuda;

• Obaveštenje o pokretanju pregovaračkog postupka;

• Zapisnik o otvaranju ponuda;

• Zapisnik o pregovaranju;

• Izveštaj o stručnoj oceni ponuda;

• Odluka o dodeli Ugovora o javnoj nabavci;

• Ugovor o javnoj nabavci;

• Prihvaćena ponuda;

• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;

• Izjave Korisnika sredstava/naručioca o prijemu ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;

• Dinamički plan izvođenja radova izrađen od strane izvođača radova, prihvaćen i overen od strane nadzornog organa i naručioca;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o sprovedenom postupku javne nabavke.

PRENOS SREDSTAVA NA RAČUN KORISNIKA SREDSTAVA

Član 13

Za potrebe prenosa sredstava na račun Korisnika sredstava neophodna je sledeća dokumentacija:

• Zahtev Korisnika sredstava za prenos sredstava po predračunu/računu/privremenoj/okončanoj situaciji sa brojem računa na koji će se sredstva preneti i pozivom na broj odobrenja;

• Predračun/račun/privremena/okončana situacija, uredno overena od strane svih relevantnih lica u dva originalna primerka;

• Izjava naručioca o prijemu i knjiženju obaveze;

• Zapisnik o primopredaji (prilikom podnošenja zahteva za prenos sredstava po okončanoj situaciji/konačnom računu);

• Kopija ugovorenog sredstva finansijskog obezbeđenja za otklanjanje nedostataka u garantnom roku (prilikom podnošenja zahteva za prenos sredstava po okončanoj situaciji/ konačnom računu);

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o prijemu ugovorenog sredstva finansijskog obezbeđenja za otklanjanje nedostataka u garantnom roku (prilikom podnošenja zahteva za prenos sredstava po okončanoj situaciji/konačnom računu).

Član 14

Nakon izvršenog prenosa sredstava Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Potvrda Korisnika sredstava o izvršenom prenosu sredstava;

• Izvod sa računa Korisnika sredstava kao dokaz o izvršenom prenosu sredstava.

Nakon završetka finansijske realizacije projekta od strane Uprave, Korisnik sredstava je obavezan da dostavi Izjavu o konačnoj realizaciji projekta od strane Uprave.

ZAVRŠETAK RADOVA

Član 15

Nakon završetka radova Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

Izveštaj o tehničkom pregledu objekta;

• Upotrebnu dozvolu.

IZVEŠTAVANJE O REALIZACIJI PROJEKTA

Član 16

U toku realizacije projekta Korisnik sredstava je obavezan da dostavlja kvartalne izveštaje o realizaciji projekta, a po završetku projekta Završni izveštaj o realizaciji projekta.

Član 17

O svim eventualnim izmenama u dokumentaciji, a koje se u toku realizacije projekta dogode, Korisnik sredstava je dužan da obavesti Upravu i da dostavi izmenjenu dokumentaciju.

ZAVRŠNE ODREDBE

Član 18

Ovo Uputstvo objaviti u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".