UPUTSTVOO PRIPREMI I DOSTAVI NEOPHODNE DOKUMENTACIJE KOJU KORISNIK SREDSTAVA DOSTAVLJA RADI REALIZACIJE PROGRAMA I PROJEKATA KOJE FINANSIRA UPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE("Sl. list AP Vojvodine", br. 9/2017) |
Ovim Uputstvom utvrđuje se potrebna dokumentacija u cilju realizacije programa i projekata koje finansira Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Uprava) po osnovu zaključenih Ugovora o prenosu sredstava.
U postupku realizacije programa i projekata iz člana 1. ovog Uputstva, nakon zaključenja Ugovora o prenosu sredstava Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Podaci o identifikaciji Korisnika sredstava/naručioca;
• Kopija OP obrasca Korisnika sredstava/naručioca;
• Kopija potvrde o poreskom identifikacionom broju Korisnika sredstava;
• Akcioni plan Korisnika sredstava za sprovođenje projekta;
• Rešenje Korisnika sredstava o imenovanju koordinatora projekta;
• Kopija glavne sveske tehničke dokumentacije u zavisnosti od klase i namene objekta (glavna sveska idejnog projekta, glavna sveska projekta za građevinsku dozvolu, glavna sveska projekta za izvođenje);
• Kopija izjave vršioca tehničke kontrole sa rezimeom izveštaja tehničke kontrole iz izvoda projekta za građevinsku dozvolu;
• Kopija akta nadležnog organa na osnovu kojeg se odobrava izvođenje radova;
• Ukoliko je građevinska dozvola, odnosno rešenje kojim se odobrava izvođenje radova izdato pre stupanja na snagu Zakona o izmenama Zakona o planiranju i izgradnji ("Sl. glasnik RS", br 145/2014), potrebno je dostaviti kopije naslovnih strana svih delova tehničke dokumentacije sadržane u građevinskoj dozvoli, odnosno rešenju kojim se odobrava izvođenje radova, kao i strana sa overom tehničke kontrole i overom nadležnog organa za izdavanje građevinske dozvole.
Prilikom podnošenja zahteva za dobijanje saglasnosti za pokretanje postupka javne nabavke Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Zahtev za dobijanje saglasnosti Uprave za pokretanje postupka javne nabavke;
• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o procenjenoj vrednosti javne nabavke;
• Izjava odgovornog projektanta da su cene prikazane u predmeru i predračunu radova tržišno uporedive;
• Izvod iz plana javnih nabavki Korisnika sredstava/naručioca;
• Izvod iz odluke o budžetu/finansijskog plana Korisnika sredstava/naručioca;
• Izjava Korisnika sredstava/naručioca da postupak javne nabavke nije sproveden;
• Izjava Korisnika sredstava o obezbeđenim sredstvima za finansiranje;
• Tehnička specifikacija radova/dobara/usluga izrađena u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama, overena od strane Korisnika sredstava/naručioca i ukoliko su u pitanju radovi, overena od strane odgovornog projektanta.
Nakon izdavanja saglasnosti za sprovođenje postupka javne nabavke, a pre objavljivanja poziva za podnošenje ponuda, Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Odluka Korisnika sredstava/naručioca o pokretanju postupka javne nabavke;
• Rešenje Korisnika sredstava/naručioca o obrazovanju Komisije za javnu nabavku;
• Izjava o nepostojanju sukoba interesa;
• Nacrt konkursne dokumentacije.
Po završetku postupka javne nabavke Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Konkursna dokumentacija;
• Poziv za podnošenje ponuda;
• Zapisnik o otvaranju ponuda;
• Izveštaj o stručnoj oceni ponuda;
• Odluka o dodeli Ugovora o javnoj nabavci;
• Ugovor o javnoj nabavci;
• Prihvaćena ponuda;
• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;
• Izjave Korisnika sredstava/naručioca o prijemu ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;
• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o sprovedenom postupku javne nabavke;
• Podaci o identifikaciji dobavljača;
• Kopija OP obrasca dobavljača.
U slučaju potrebe za sprovođenjem pregovaračkog postupka sa objavljivanjem poziva za podnošenje ponuda u skladu sa članom 35. stav 1. Zakona o javnim nabavkama i pregovaračkog postupka bez objavljivanja poziva za podnošenje ponuda u skladu sa članom 36. stav 1. tačka 1. Zakona o javnim nabavkama, Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Zahtev za saglasnost Uprave za sprovođenje pregovaračkog postupka;
• Obaveštenje o obustavi postupka javne nabavke;
• Dokumentacija iz obustavljenog postupka javne nabavke na koji je prethodno izdata saglasnost Uprave.
UVOĐENJE IZVOĐAČA RADOVA U POSAO
Za potrebe izdavanja saglasnosti Uprave za uvođenje izvođača radova u posao Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Zahtev za uvođenje izvođača radova u posao;
• Rešenje o imenovanju odgovornih izvođača radova sa kopijom licenci;
• Rešenje o imenovanju lica koja vrše stručni nadzor nad izvođenjem radova sa kopijom licenci;
• Dinamički plan izvođenja radova izrađen od strane izvođača radova, prihvaćen i overen od strane nadzornog organa i naručioca.
Nakon uvođenja izvođača radova u posao Korisnik sredstava je obavezan da dostavi Zapisnik o uvođenju izvođača radova u posao.
IZMENE UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI
U slučaju potrebe za izmenom Ugovora o javnoj nabavci (ugovaranje viška radova, manjka radova, radova koji se neće izvoditi, produžetka roka izvođenja radova i sl.), Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Zahtev za saglasnost Uprave za izmenu Ugovora o javnoj nabavci;
• Saglasnost naručioca za izmenu Ugovora o javnoj nabavci sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke, te da izmenom ugovora nisu narušena načela obezbeđivanja konkurencije, načelo transparentnosti i jednakosti ponuđača u postupku javne nabavke;
• Obrazloženje nadzornog organa o potrebi za ugovaranje viška radova, manjka radova, radova koji se neće izvoditi, produžetka roka izvođenja radova i sl., sa jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke;
• Izmena i dopuna osnovne ponude (ukoliko je predmet izmene Ugovora višak radova, manjak radova i radovi koji se neće izvoditi);
• Izjava Korisnika sredstava o obezbeđenim sredstvima za finansiranje.
Nakon izmene Ugovora o javnoj nabavci Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Odluka o izmeni Ugovora o javnoj nabavci iz člana 115. Zakona o javnim nabavkama;
• Aneks Ugovora o javnoj nabavci;
• Izmena i dopuna osnovne ponude (ukoliko je predmet izmene Ugovora višak radova, manjak radova i radovi koji se neće izvoditi);
• Dinamički plan izvođenja radova izrađen od strane izvođača radova, prihvaćen i overen od strane nadzornog organa i naručioca (ukoliko je predmet izmene Ugovora produžetak roka);
• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;
• Izjave Korisnika sredstava/naručioca o prijemu ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja.
• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o sprovedenom postupku javne nabavke.
U slučaju potrebe za ugovaranjem dodatnih radova Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Zahtev za saglasnost Uprave za ugovaranje dodatnih radova;
• Saglasnost Korisnika sredstava/naručioca za ugovaranje dodatnih radova sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke, te da izmenom ugovora nisu narušena načela obezbeđivanja konkurencije, načelo transparentnosti i jednakosti ponuđača u postupku javne nabavke;
• Obrazloženje nadzornog organa o potrebi za ugovaranje dodatnih radova, sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke;
• Tehnička specifikacija radova, overena od strane Korisnika sredstava/naručioca i nadzornog organa na osnovu koje je pribavljeno mišljenje Uprave za javne nabavke o osnovanosti primene pregovaračkog postupka;
• Izjava nadzornog organa da su cene prikazane u predmeru i predračunu tržišno uporedive;
• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o procenjenoj vrednosti javne nabavke;
• Izjava Korisnika sredstava o obezbeđenim sredstvima za finansiranje;
• Mišljenje Uprave za javne nabavke o osnovanosti primene pregovaračkog postupka, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama.
Nakon izdavanja saglasnosti za ugovaranje dodatnih radova, a pre objavljivanja obaveštenja o pokretanju pregovaračkog postupka, Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Odluka Korisnika sredstava/naručioca o pokretanju postupka javne nabavke;
• Rešenje Korisnika sredstava/naručioca o obrazovanju Komisije za javnu nabavku;
• Izjava o nepostojanju sukoba interesa;
• Nacrt konkursne dokumentacije.
Nakon ugovaranja dodatnih radova Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Konkursna dokumentacija;
• Poziv za podnošenje ponuda;
• Obaveštenje o pokretanju pregovaračkog postupka;
• Zapisnik o otvaranju ponuda;
• Zapisnik o pregovaranju;
• Izveštaj o stručnoj oceni ponuda;
• Odluka o dodeli Ugovora o javnoj nabavci;
• Ugovor o javnoj nabavci;
• Prihvaćena ponuda;
• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;
• Izjave Korisnika sredstava/naručioca o prijemu ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;
• Dinamički plan izvođenja radova izrađen od strane izvođača radova, prihvaćen i overen od strane nadzornog organa i naručioca;
• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o sprovedenom postupku javne nabavke.
PRENOS SREDSTAVA NA RAČUN KORISNIKA SREDSTAVA
Za potrebe prenosa sredstava na račun Korisnika sredstava neophodna je sledeća dokumentacija:
• Zahtev Korisnika sredstava za prenos sredstava po predračunu/računu/privremenoj/okončanoj situaciji sa brojem računa na koji će se sredstva preneti i pozivom na broj odobrenja;
• Predračun/račun/privremena/okončana situacija, uredno overena od strane svih relevantnih lica u dva originalna primerka;
• Izjava naručioca o prijemu i knjiženju obaveze;
• Zapisnik o primopredaji (prilikom podnošenja zahteva za prenos sredstava po okončanoj situaciji/konačnom računu);
• Kopija ugovorenog sredstva finansijskog obezbeđenja za otklanjanje nedostataka u garantnom roku (prilikom podnošenja zahteva za prenos sredstava po okončanoj situaciji/ konačnom računu);
• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o prijemu ugovorenog sredstva finansijskog obezbeđenja za otklanjanje nedostataka u garantnom roku (prilikom podnošenja zahteva za prenos sredstava po okončanoj situaciji/konačnom računu).
Nakon izvršenog prenosa sredstava Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
• Potvrda Korisnika sredstava o izvršenom prenosu sredstava;
• Izvod sa računa Korisnika sredstava kao dokaz o izvršenom prenosu sredstava.
Nakon završetka finansijske realizacije projekta od strane Uprave, Korisnik sredstava je obavezan da dostavi Izjavu o konačnoj realizaciji projekta od strane Uprave.
Nakon završetka radova Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:
Izveštaj o tehničkom pregledu objekta;
• Upotrebnu dozvolu.
IZVEŠTAVANJE O REALIZACIJI PROJEKTA
U toku realizacije projekta Korisnik sredstava je obavezan da dostavlja kvartalne izveštaje o realizaciji projekta, a po završetku projekta Završni izveštaj o realizaciji projekta.
O svim eventualnim izmenama u dokumentaciji, a koje se u toku realizacije projekta dogode, Korisnik sredstava je dužan da obavesti Upravu i da dostavi izmenjenu dokumentaciju.
Ovo Uputstvo objaviti u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".