ODLUKA
O SADRŽINI I FORMI OBRAZACA IZVEŠTAJA KORISNIKA SREDSTAVA O REALIZACIJI PROJEKTA

("Sl. list AP Vojvodine", br. 17/2017)

Član 1

Odlukom o sadržini i formi obrazaca izveštaja korisnika sredstava o realizaciji projekta, utvrđuje se sadržina i forma obrasca kvartalnog izveštaja korisnika sredstava o realizaciji projekta i obrasca završnog izveštaja korisnika sredstava o realizaciji projekta, koji se finansiraju iz sredstava Uprave za kapitala ulaganja AP Vojvodine (u daljem tekstu: obrasci izveštaja).

Član 2

Obrasci izveštaja sačinjavaju se u tabelarnoj formi.

Član 3

Ispod reči "Kvartalni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta", uputiti korisnika da navede naziv projekta iz ugovora o prenosu sredstava kao i za koji period se podnosi izveštaj.

Pored broja i datuma ugovora o prenosu sredstava, obrazac izveštaja obavezno sadrži:

1. OPŠTE PODATKE O KORISNIKU, i to:

1.1 podatke o korisniku: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte,

1.2 podatke o odgovornom licu za praćenje realizacije projekta - koordinatoru projekta: ime i prezime, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte;

2. OPŠTE PODATKE O DOBAVLJAČU, i to:

2.1 podatke o dobavljaču: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte (dodati napomenu i uputiti korisnika da, ukoliko postoji više dobavljača za svakog pojedinačno popuniti tabelu);

3. PODATKE O UGOVORU O JAVNOJ NABAVCI:

3.1 predmet ugovora,

3.2 broj i datum ugovora,

3.3 rok izvršenja ugovora,

3.4 ugovorena vrednost,

3.5 podatke o dinamici izvršenja ugovora, i to: početak izvršenja ugovora, očekivani završetak ugovora, stepen izvršenosti (izražen u procentima), opis trenutnog stanja,

3.6 podatke o analizi kašnjenja, i to: broj dana kašnjenja, razlozi kašnjenja,

3.7 podatke o planiranju daljih aktivnosti: aktivnost, okvirni datum početka i završetka,

3.8 podatke o sredstvima finansijskog obezbeđenja u skladu sa ugovorom o javnoj nabavci, i to: tip i rok važenja za povraćaj avansa, dobro izvršenje posla, garantni rok;

4. PODATKE O FINANSIJSKOJ REALIZACIJI, prema sledećem:

4.1 podatke o ukupnoj vrednosti projekta, prema sledećim izvorima: Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine, iznos sopstvenih sredstava, iznos sredstava iz drugih izvora (navesti izvor), ukupan budžet projekta, sve izraženo procentualno, u RSD sa obračunatim porezom na dodatu vrednost, pri čemu se za svaki izvor posebno navodi koliko je opredeljeno, utrošeno i preostalo,

4.2 podatke o analizi finansijske realizacije sredstava opredeljenih od strane Uprave za kapitalna ulaganja APV (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);

4.3 podatke o analizi finansijske realizacije sredstava opredeljenih od strane korisnika sredstava i/ili iz drugih izvora (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);

5. OSTALE INFORMACIJE O PROJEKTU, i to:

5.1 podatke o vidljivosti projekta (uputiti korisnika da navede na koji način je obezbedio vidljivost projekta),

5.2 komentare (uputiti korisnika da navede pitanja, probleme ukoliko ih ima i da priloži propratnu dokumentaciju ukoliko je potrebno).

Obrazac izveštaja treba da sadrži datum izrade izveštaja, koordinatora projekta, potpis, odgovorno lice i funkciju, potpis i overu.

Član 4

Ispod reči "Završni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta", uputiti korisnika da navede naziv projekta iz ugovora o prenosu sredstava kao i za koji period se podnosi izveštaj.

Pored broja i datuma ugovora o prenosu sredstava, obrazac izveštaja obavezno sadrži:

1. OPŠTE PODATKE O KORISNIKU, i to:

1.1 podatke o korisniku: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte,

1.2 podatke o odgovornom licu za praćenje realizacije projekta - koordinatoru projekta: ime i prezime, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte;

2. ANALIZU PLANIRANIH I REALIZOVANIH AKTIVNOSTI, i to:

2.1 podatke o planu aktivnosti prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: aktivnost, iznos sredstava potreban za realizaciju aktivnosti sa PDV-om, izvor finansiranja, period sprovođenja aktivnosti (okvirni datum početka i okvirni datum završetka), rezultat sprovedene aktivnosti;

2.2 podatke o realizaciji aktivnosti u koji se navode: aktivnost, iznos utrošenih sredstava za realizaciju aktivnosti sa PDV-om, izvor finansiranja, period sprovođenja aktivnosti (datum početka i datum završetka), rezultat sprovedene aktivnosti;

2.3 objašnjenje odstupanja od plana;

3. ANALIZU REALIZACIJE PLANA JAVNIH NABAVKI, i to:

3.1 podatke o planu javnih nabavki prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: predmet javne nabavke i vrsta postupka, procenjena vrednost bez PDV-a, procenjena vrednost sa PDV-om, izvor finansiranja, okvirni datum (pokretanja postupka i zaključenja ugovora);

3.2 podatke o realizaciji plana javnih nabavki u koji se navode: predmet javne nabavke i vrsta postupka, procenjena vrednost bez PDV-a, procenjena vrednost sa PDV-om, izvor finansiranja, datum (pokretanja postupka i zaključenja ugovora);

3.3 podatke o sprovođenju postupka javne nabavke u koji se navode: predmet javne nabavke i vrsta postupka, broj postavljenih pitanja zainteresovanih strana, broj izmena konkursne dokumentacije, broj podnetih zahteva za zaštitu prava u postupku javne nabavke, broj usvojenih zahteva za zaštitu prava u postupku javne nabavke od strane Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki (u celini ili delimično);

4. DINAMIKU IZVRŠENJA UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI, i to:

4.1 podatke o dobavljaču: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte (dodati napomenu i uputiti korisnika da, ukoliko postoji više dobavljača za svakog pojedinačno popuniti tabelu);

4.2 predmet ugovora;

4.3 broj i datum ugovora (uputiti korisnika da navede broj i datum pod kojim je ugovor zaveden kod korisnika);

4.4 ugovorena vrednost;

4.5 podatke o dinamici izvršenja ugovora u koji se navode: datum početka izvršenja ugovora, datum završetka ugovora;

4.6 podatke o analizi dinamike izvršenja ugovora u koji se navode: ugovoreni rok za završetak ugovora (osnovni ugovor), rok u kome je ugovor završen, objašnjenje za produžetak roka;

5. PODATKE O FINANSIJSKOJ REALIZACIJI, prema sledećem:

5.1 podatke o ukupnoj vrednosti projekta, prema sledećim izvorima: Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine, iznos sopstvenih sredstava, iznos sredstava iz drugih izvora (navesti izvor), ukupan budžet projekta, sve izraženo procentualno, u RSD sa obračunatim porezom na dodatu vrednost, pri čemu se za svaki izvor posebno navodi koliko je opredeljeno, utrošeno i preostalo;

5.2 podatke o finansijskoj realizaciji sredstava opredeljenih od strane Uprave za kapitalna ulaganja APV (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);

5.3 podatke o finansijskoj realizaciji sredstava opredeljenih od strane korisnika sredstava i/ili iz drugih izvora (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);

5.4 podatke o analizi izmena ugovorene vrednosti u koji se navode: ugovorena vrednost po osnovnom ugovoru, ugovorena vrednost nakon svih izmena ugovora i ugovaranja dodatnih radova, objašnjenje za izmenu vrednosti ugovora i ugovaranje dodatnih radova;

6. ANALIZU REZULTATA PROJEKTA, i to:

6.1 podatke o očekivanim rezultatima projekta prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: rezultat, indikator rezultata, izvor provere;

6.2 podatke o ostvarenim rezultatima projekta u koji se navode: rezultat, indikator rezultata, izvor provere;

6.3 objašnjenje odstupanja;

7. ANALIZU OSTVARENE KOMUNIKACIJE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA, i to:

7.1 podatke o planu komunikacije i vidljivosti projekta prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: aktivnost, cilj aktivnosti, okvirni datum ili period sprovođenja aktivnosti;

7.2 podatke o realizaciji plana komunikacije i vidljivosti projekta u koji se navode: aktivnost, rezultat aktivnosti, datum ili period sprovođenja aktivnosti;

8. NAUČENE LEKCIJE TOKOM PRIPREME I REALIZACIJE PROJEKTA, i to:

8.1 uputiti korisnika da navede probleme koji su se javili u toku realizacije projekta, a koje nisu predvideli prilikom izrade predloga projekta ili akcionog plana i načine na koje će ih prevazići u realizaciji nekih narednih projekata (problemi/greške u planiranju i definisanju projekta i potrebnih resursa, izboru projektnih rešenja, angažovanju spoljnih saradnika, internoj i eksternoj komunikaciji, pripremi dokumentacije za realizaciju projekta, sprovođenju javne nabavke, definisanju tehničkih specifikacija, dodatnih uslova, modela ugovora, koordinaciji projektnih aktivnosti, obezbeđivanju podrške lokalne zajednice i slično).

Obrazac izveštaja treba da sadrži datum izrade izveštaja, koordinatora projekta, potpis, odgovorno lice i funkciju, potpis i overu.

Član 5

Sastavni deo ove Odluke je Obrazac KI.01 Kvartalni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta i Obrazac ZI.01 Završni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta.

Član 6

Kvartalni izveštaj o realizaciji projekta se dostavlja najkasnije u roku od 15 dana od dana isteka svakog kalendarskog kvartala.

Završni izveštaj o realizaciji projekta se dostavlja najkasnije u roku od 15 dana od dana završetka realizacije projekta.

Član 7

Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".

 

Obrazac KI.01

 

KVARTALNI IZVEŠTAJ
KORISNIKA SREDSTAVA O REALIZACIJI PROJEKTA

______________________________________________________________________________________

(navesti naziv projekta iz ugovora o prenosu sredstava)

za period od ___________ do ___________ godine

Broj ugovora o prenosu sredstava

(Korisnik upisuje broj pod kojim je ugovor zaveden kod Uprave)

Datum ugovora o prenosu sredstava

(Korisnik upisuje datum pod kojim je ugovor zaveden kod Uprave)

1. OPŠTI PODACI O KORISNIKU SREDSTAVA

1.1

KORISNIK SREDSTAVA

Naziv

 

Sedište i adresa

 

Odgovorno lice i funkcija

 

Kontakt telefon

 

Faks

 

Adresa elektronske pošte

 

 

1.2

ODGOVORNO LICE ZA PRAĆENJE REALIZACIJE PROJEKTA - KOORDINATOR PROJEKTA

Ime i prezime

 

Kontakt telefon

 

Faks

 

Adresa elektronske pošte

 

2. OPŠTI PODACI O DOBAVLJAČU

2.1

DOBAVLJAČ

Naziv

 

Sedište i adresa

 

Odgovorno lice i funkcija

 

Kontakt telefon

 

Faks

 

Adresa elektronske pošte

 

Napomena: Ukoliko postoji više dobavljača za svakog pojedinačno popuniti tabelu.

3. PODACI O UGOVORU O JAVNOJ NABAVCI

3.1

PREDMET UGOVORA

 

 

3.2

BROJ I DATUM UGOVORA

(Korisnik upisuje broj pod kojim je ugovor zaveden kod Korisnika)

 

3.3

ROK IZVRŠENJA UGOVORA

 

 

3.4

UGOVORENA VREDNOST

bez PDV-a

 

sa PDV-om

 

 

3.5

DINAMIKA IZVRŠENJA UGOVORA

Početak izvršenja ugovora

 

Očekivani završetak ugovora

 

Stepen izvršenosti (%)

 

Opis trenutnog stanja

 

 

3.6

ANALIZA KAŠNJENJA

Broj dana kašnjenja

 

Razlozi kašnjenja

 

 

 

3.7

PLANIRANE DALJE AKTIVNOSTI

RB

AKTIVNOST

Okvirni datum početka

Okvirni datum završetka

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

3.8

PODACI O SREDSTVIMA FINANSIJSKOG OBEZBEĐENJA U SKLADU SA UGOVOROM O JAVNOJ NABAVCI

VRSTA UGOVORENOG SREDSTVA FINANSIJSKOG OBEZBEĐENJA

Rok važenja

Povraćaj avansa

 

 

Dobro izvršenje posla

 

 

Garantni rok

 

 

...

 

 

4. PODACI O FINANSIJSKOJ REALIZACIJI

4.1.

UKUPNA VREDNOST PROJEKTA

IZVOR

OPREDELJENO

UTROŠENO

PREOSTALO

Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine

din

 

 

 

%

 

 

 

Iznos sopstvenih sredstava

din

 

 

 

%

 

 

 

Iznos sredstava iz drugih
Izvora (navesti izvor)
__________________

din

 

 

 

%

 

 

 

Ukupan budžet projekta

din

 

 

 

%

 

 

 

 

4.2

ANALIZA FINANSIJSKE REALIZACIJE SREDSTAVA OPREDELJENIH OD STRANE UPRAVE ZA KAPITALNA ULAGANJA APV

RB

Osnov

Broj i datum

Iznos

Datum realizacije

Dokaz

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

4.3

ANALIZA FINANSIJSKE REALIZACIJE SREDSTAVA OPREDELJENIH OD STRANE KORISNIKA SREDSTAVA/IZ DRUGIH IZVORA

RB

Osnov

Broj i datum

Iznos

Datum realizacije

Dokaz

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

5. OSTALE INFORMACIJE O PROJEKTU

5.1

VIDLJIVOST PROJEKTA
(Navesti na koji način ste obezbedili vidljivost projekta)

 

 

5.2

KOMENTARI
(Navesti sva pitanja, probleme ukoliko ih ima i priložiti propratnu dokumentaciju ukoliko je potrebno)

 

 

Datum izrade izveštaja

 

Koordinator projekta

 

Potpis

 

Odgovorno lice i funkcija

 

Potpis i overa

 

 

Obrazac ZI.01

 

ZAVRŠNI IZVEŠTAJ
KORISNIKA SREDSTAVA O REALIZACIJI PROJEKTA

______________________________________________________________________________________
(navesti naziv projekta iz ugovora o prenosu sredstava)

Broj ugovora o prenosu sredstava

(Korisnik upisuje broj pod kojim je ugovor zaveden kod Uprave)

Datum ugovora o prenosu sredstava

(Korisnik upisuje datum pod kojim je ugovor zaveden kod Uprave)

2. OPŠTI PODACI O KORISNIKU SREDSTAVA

1.1

KORISNIK SREDSTAVA

Naziv

 

Sedište i adresa

 

Odgovorno lice i funkcija

 

Kontakt telefon

 

Faks

 

Adresa elektronske pošte

 

 

1.2

ODGOVORNO LICE ZA PRAĆENJE REALIZACIJE PROJEKTA - KOORDINATOR PROJEKTA

Ime i prezime

 

Kontakt telefon

 

Faks

 

Adresa elektronske pošte

 

3. ANALIZA PLANIRANIH I REALIZOVANIH AKTIVNOSTI

2.1

PLAN AKTIVNOSTI PREMA AKCIONOM PLANU ZA SPROVOĐENJE PROJEKTA

RB

Aktivnost

Iznos sredstava potreban za realizaciju aktivnosti sa PDV-om

Izvor finansiranja

Period sprovođenja aktivnosti

Rezultat sprovedene aktivnosti

Okvirni datum početka

Okvirni datum završetka

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

2.2

REALIZACIJA AKTIVNOSTI

RB

Aktivnost

Iznos utrošenih sredstava za realizaciju aktivnosti sa PDV-om

Izvor finansiranja

Period sprovođenja aktivnosti

Rezultat sprovedene aktivnosti

Datum početka

Datum završetka

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

2.3

OBJAŠNJENJE ODSTUPANJA OD PLANA

 

4. ANALIZA REALIZACIJE PLANA JAVNIH NABAVKI

3.1

PLAN JAVNIH NABAVKI PREMA AKCIONOM PLANU ZA SPROVOĐENJE PROJEKTA

RB

Predmet javne nabavke i vrsta postupka

Procenjena vrednost bez PDV-a

Procenjena vrednost sa PDV-om

Izvor finansiranja

Okvirni datum

pokretanja postupka

zaključenja ugovora

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

3.2

REALIZACIJA PLANA JAVNIH NABAVKI

RB

Predmet javne nabavke i vrsta postupka

Procenjena vrednost bez PDV-a

Procenjena vrednost sa PDV-om

Izvor finansiranja

Datum

pokretanja postupka

zaključenja ugovora

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

3.3

SPROVOĐENJE POSTUPKA JAVNE NABAVKE

RB

Predmet javne nabavke i vrsta postupka

Broj postavljenih pitanja zainteresovanih strana

Broj izmena konkursne dokumentacije

Broj podnetih zahteva za zaštitu prava u postupku javne nabavke

Broj usvojenih zahteva za zaštitu prava u postupku javne nabavke od strane Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki
(u celini i delimično)

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

5. DINAMIKA IZVRŠENJA UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI

4.1

PODACI O DOBAVLJAČU

Naziv

 

Sedište i adresa

 

Odgovorno lice i funkcija

 

Kontakt telefon

 

Faks

 

Adresa elektronske pošte

 

 

4.2

PREDMET UGOVORA

 

 

4.3

BROJ I DATUM UGOVORA

(Korisnik upisuje broj pod kojim je ugovor zaveden kod Korisnika)

 

4.4

UGOVORENA VREDNOST

bez PDV-a

 

sa PDV-om

 

 

4.5

DINAMIKA IZVRŠENJA UGOVORA

Datum početka izvršenja ugovora

 

Datum završetka ugovora

 

 

4.6

ANALIZA DINAMIKE IZVRŠENJA UGOVORA

Ugovoreni rok za završetak ugovora
(osnovni ugovor)

 

Rok u kom je ugovor završen

 

OBJAŠNJENJE ZA PRODUŽETAK ROKA

 

Napomena: Ukoliko postoji više dobavljača za svakog pojedinačno popuniti tabele

6. FINANSIJSKA REALIZACIJA

5.1

UKUPNA VREDNOST PROJEKTA

IZVOR

OPREDELJENO

UTROŠENO

PREOSTALO

Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine

din

 

 

 

%

 

 

 

Iznos sopstvenih sredstava

din

 

 

 

%

 

 

 

Iznos sredstava iz drugih
Izvora (navesti izvor)
___________________

din

 

 

 

%

 

 

 

Ukupan budžet projekta

din

 

 

 

%

 

 

 

 

5.2

FINANSIJSKA REALIZACIJA SREDSTAVA OPREDELJENIH OD STRANE UPRAVE ZA KAPITALNA ULAGANJA APV

RB

Osnov

Broj i datum

Iznos

Datum realizacije

Dokaz

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

5.3

FINANSIJSKA REALIZACIJA SREDSTAVA OPREDELJENIH OD STRANE KORISNIKA SREDSTAVA/IZ DRUGIH IZVORA

RB

Osnov

Broj i datum

Iznos

Datum realizacije

Dokaz

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

5.4

ANALIZA IZMENE UGOVORENE VREDNOSTI

Ugovorena vrednost po osnovnom ugovoru

 

Ugovorena vrednost nakon svih izmena ugovora i ugovaranja dodatnih radova

 

OBJAŠNJENJE ZA IZMENU VREDNOSTI UGOVORA/UGOVARANJE DODATNIH RADOVA

 

7. ANALIZA REZULTATA PROJEKTA

6.1

OČEKIVANI REZULTATI PROJEKTA PREMA AKCIONOM PLANU ZA SPROVOĐENJE PROJEKTA

RB

Rezultat

Indikator rezultata

Izvor provere

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

...

 

 

 

 

6.2

OSTVARENI REZULTATI PROJEKTA

RB

Rezultat

Indikator rezultata

Izvor provere

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

...

 

 

 

 

6.3

OBJAŠNJENJE ODSTUPANJA

 

8. ANALIZA OSTVARENE KOMUNIKACIJE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA

7.1

PLAN KOMUNIKACIJE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA PREMA AKCIONOM PLANU ZA SPROVOĐENJE PROJEKTA

RB

Aktivnost

Cilj aktivnosti

Okvirni datum/period sprovođenja aktivnosti

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

...

 

 

 

 

7.2

REALIZACIJA PLANA KOMUNIKACIJE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA

RB

Aktivnost

Rezultat aktivnosti

Datum/period sprovođenja aktivnosti

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

...

 

 

 

9. NAUČENE LEKCIJE TOKOM PRIPREME I REALIZACIJE PROJEKTA

8.1

NAUČENE LEKCIJE

Navedite probleme koji su se javili u toku realizacije projekta, a koje niste predvideli prilikom izrade predloga projekta ili akcionog plana i načine na koje ćete ih prevazići u realizaciji nekih narednih projekata (problemi/greške u planiranju i definisanju projekta i potrebnih resursa, izboru projektnih rešenja, angažovanju spoljnih saradnika, internoj i eksternoj komunikaciji, pripremi dokumentacije za realizaciju projekta, sprovođenju javne nabavke, definisanju tehničkih specifikacija, dodatnih uslova, modela ugovora, koordinaciji projektnih aktivnosti, obezbeđivanju podrške lokalne zajednice i slično)

 

Datum izrade izveštaja

 

Koordinator projekta

 

Potpis

 

Odgovorno lice i funkcija

 

Potpis i overa