ODLUKAO SADRŽINI I FORMI OBRAZACA IZVEŠTAJA KORISNIKA SREDSTAVA O REALIZACIJI PROJEKTA("Sl. list AP Vojvodine", br. 17/2017) |
Odlukom o sadržini i formi obrazaca izveštaja korisnika sredstava o realizaciji projekta, utvrđuje se sadržina i forma obrasca kvartalnog izveštaja korisnika sredstava o realizaciji projekta i obrasca završnog izveštaja korisnika sredstava o realizaciji projekta, koji se finansiraju iz sredstava Uprave za kapitala ulaganja AP Vojvodine (u daljem tekstu: obrasci izveštaja).
Obrasci izveštaja sačinjavaju se u tabelarnoj formi.
Ispod reči "Kvartalni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta", uputiti korisnika da navede naziv projekta iz ugovora o prenosu sredstava kao i za koji period se podnosi izveštaj.
Pored broja i datuma ugovora o prenosu sredstava, obrazac izveštaja obavezno sadrži:
1. OPŠTE PODATKE O KORISNIKU, i to:
1.1 podatke o korisniku: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte,
1.2 podatke o odgovornom licu za praćenje realizacije projekta - koordinatoru projekta: ime i prezime, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte;
2. OPŠTE PODATKE O DOBAVLJAČU, i to:
2.1 podatke o dobavljaču: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte (dodati napomenu i uputiti korisnika da, ukoliko postoji više dobavljača za svakog pojedinačno popuniti tabelu);
3. PODATKE O UGOVORU O JAVNOJ NABAVCI:
3.1 predmet ugovora,
3.2 broj i datum ugovora,
3.3 rok izvršenja ugovora,
3.4 ugovorena vrednost,
3.5 podatke o dinamici izvršenja ugovora, i to: početak izvršenja ugovora, očekivani završetak ugovora, stepen izvršenosti (izražen u procentima), opis trenutnog stanja,
3.6 podatke o analizi kašnjenja, i to: broj dana kašnjenja, razlozi kašnjenja,
3.7 podatke o planiranju daljih aktivnosti: aktivnost, okvirni datum početka i završetka,
3.8 podatke o sredstvima finansijskog obezbeđenja u skladu sa ugovorom o javnoj nabavci, i to: tip i rok važenja za povraćaj avansa, dobro izvršenje posla, garantni rok;
4. PODATKE O FINANSIJSKOJ REALIZACIJI, prema sledećem:
4.1 podatke o ukupnoj vrednosti projekta, prema sledećim izvorima: Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine, iznos sopstvenih sredstava, iznos sredstava iz drugih izvora (navesti izvor), ukupan budžet projekta, sve izraženo procentualno, u RSD sa obračunatim porezom na dodatu vrednost, pri čemu se za svaki izvor posebno navodi koliko je opredeljeno, utrošeno i preostalo,
4.2 podatke o analizi finansijske realizacije sredstava opredeljenih od strane Uprave za kapitalna ulaganja APV (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);
4.3 podatke o analizi finansijske realizacije sredstava opredeljenih od strane korisnika sredstava i/ili iz drugih izvora (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);
5. OSTALE INFORMACIJE O PROJEKTU, i to:
5.1 podatke o vidljivosti projekta (uputiti korisnika da navede na koji način je obezbedio vidljivost projekta),
5.2 komentare (uputiti korisnika da navede pitanja, probleme ukoliko ih ima i da priloži propratnu dokumentaciju ukoliko je potrebno).
Obrazac izveštaja treba da sadrži datum izrade izveštaja, koordinatora projekta, potpis, odgovorno lice i funkciju, potpis i overu.
Ispod reči "Završni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta", uputiti korisnika da navede naziv projekta iz ugovora o prenosu sredstava kao i za koji period se podnosi izveštaj.
Pored broja i datuma ugovora o prenosu sredstava, obrazac izveštaja obavezno sadrži:
1. OPŠTE PODATKE O KORISNIKU, i to:
1.1 podatke o korisniku: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte,
1.2 podatke o odgovornom licu za praćenje realizacije projekta - koordinatoru projekta: ime i prezime, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte;
2. ANALIZU PLANIRANIH I REALIZOVANIH AKTIVNOSTI, i to:
2.1 podatke o planu aktivnosti prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: aktivnost, iznos sredstava potreban za realizaciju aktivnosti sa PDV-om, izvor finansiranja, period sprovođenja aktivnosti (okvirni datum početka i okvirni datum završetka), rezultat sprovedene aktivnosti;
2.2 podatke o realizaciji aktivnosti u koji se navode: aktivnost, iznos utrošenih sredstava za realizaciju aktivnosti sa PDV-om, izvor finansiranja, period sprovođenja aktivnosti (datum početka i datum završetka), rezultat sprovedene aktivnosti;
2.3 objašnjenje odstupanja od plana;
3. ANALIZU REALIZACIJE PLANA JAVNIH NABAVKI, i to:
3.1 podatke o planu javnih nabavki prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: predmet javne nabavke i vrsta postupka, procenjena vrednost bez PDV-a, procenjena vrednost sa PDV-om, izvor finansiranja, okvirni datum (pokretanja postupka i zaključenja ugovora);
3.2 podatke o realizaciji plana javnih nabavki u koji se navode: predmet javne nabavke i vrsta postupka, procenjena vrednost bez PDV-a, procenjena vrednost sa PDV-om, izvor finansiranja, datum (pokretanja postupka i zaključenja ugovora);
3.3 podatke o sprovođenju postupka javne nabavke u koji se navode: predmet javne nabavke i vrsta postupka, broj postavljenih pitanja zainteresovanih strana, broj izmena konkursne dokumentacije, broj podnetih zahteva za zaštitu prava u postupku javne nabavke, broj usvojenih zahteva za zaštitu prava u postupku javne nabavke od strane Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki (u celini ili delimično);
4. DINAMIKU IZVRŠENJA UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI, i to:
4.1 podatke o dobavljaču: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte (dodati napomenu i uputiti korisnika da, ukoliko postoji više dobavljača za svakog pojedinačno popuniti tabelu);
4.2 predmet ugovora;
4.3 broj i datum ugovora (uputiti korisnika da navede broj i datum pod kojim je ugovor zaveden kod korisnika);
4.4 ugovorena vrednost;
4.5 podatke o dinamici izvršenja ugovora u koji se navode: datum početka izvršenja ugovora, datum završetka ugovora;
4.6 podatke o analizi dinamike izvršenja ugovora u koji se navode: ugovoreni rok za završetak ugovora (osnovni ugovor), rok u kome je ugovor završen, objašnjenje za produžetak roka;
5. PODATKE O FINANSIJSKOJ REALIZACIJI, prema sledećem:
5.1 podatke o ukupnoj vrednosti projekta, prema sledećim izvorima: Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine, iznos sopstvenih sredstava, iznos sredstava iz drugih izvora (navesti izvor), ukupan budžet projekta, sve izraženo procentualno, u RSD sa obračunatim porezom na dodatu vrednost, pri čemu se za svaki izvor posebno navodi koliko je opredeljeno, utrošeno i preostalo;
5.2 podatke o finansijskoj realizaciji sredstava opredeljenih od strane Uprave za kapitalna ulaganja APV (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);
5.3 podatke o finansijskoj realizaciji sredstava opredeljenih od strane korisnika sredstava i/ili iz drugih izvora (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);
5.4 podatke o analizi izmena ugovorene vrednosti u koji se navode: ugovorena vrednost po osnovnom ugovoru, ugovorena vrednost nakon svih izmena ugovora i ugovaranja dodatnih radova, objašnjenje za izmenu vrednosti ugovora i ugovaranje dodatnih radova;
6. ANALIZU REZULTATA PROJEKTA, i to:
6.1 podatke o očekivanim rezultatima projekta prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: rezultat, indikator rezultata, izvor provere;
6.2 podatke o ostvarenim rezultatima projekta u koji se navode: rezultat, indikator rezultata, izvor provere;
6.3 objašnjenje odstupanja;
7. ANALIZU OSTVARENE KOMUNIKACIJE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA, i to:
7.1 podatke o planu komunikacije i vidljivosti projekta prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: aktivnost, cilj aktivnosti, okvirni datum ili period sprovođenja aktivnosti;
7.2 podatke o realizaciji plana komunikacije i vidljivosti projekta u koji se navode: aktivnost, rezultat aktivnosti, datum ili period sprovođenja aktivnosti;
8. NAUČENE LEKCIJE TOKOM PRIPREME I REALIZACIJE PROJEKTA, i to:
8.1 uputiti korisnika da navede probleme koji su se javili u toku realizacije projekta, a koje nisu predvideli prilikom izrade predloga projekta ili akcionog plana i načine na koje će ih prevazići u realizaciji nekih narednih projekata (problemi/greške u planiranju i definisanju projekta i potrebnih resursa, izboru projektnih rešenja, angažovanju spoljnih saradnika, internoj i eksternoj komunikaciji, pripremi dokumentacije za realizaciju projekta, sprovođenju javne nabavke, definisanju tehničkih specifikacija, dodatnih uslova, modela ugovora, koordinaciji projektnih aktivnosti, obezbeđivanju podrške lokalne zajednice i slično).
Obrazac izveštaja treba da sadrži datum izrade izveštaja, koordinatora projekta, potpis, odgovorno lice i funkciju, potpis i overu.
Sastavni deo ove Odluke je Obrazac KI.01 Kvartalni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta i Obrazac ZI.01 Završni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta.
Kvartalni izveštaj o realizaciji projekta se dostavlja najkasnije u roku od 15 dana od dana isteka svakog kalendarskog kvartala.
Završni izveštaj o realizaciji projekta se dostavlja najkasnije u roku od 15 dana od dana završetka realizacije projekta.
Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".
KVARTALNI IZVEŠTAJ
KORISNIKA SREDSTAVA O REALIZACIJI PROJEKTA
______________________________________________________________________________________
(navesti naziv projekta iz ugovora o prenosu sredstava)
za period od ___________ do ___________ godine
Broj ugovora o prenosu sredstava |
(Korisnik upisuje broj pod kojim je ugovor zaveden kod Uprave) |
Datum ugovora o prenosu sredstava |
(Korisnik upisuje datum pod kojim je ugovor zaveden kod Uprave) |
1. OPŠTI PODACI O KORISNIKU SREDSTAVA
1.1 |
KORISNIK SREDSTAVA |
|
Naziv |
|
|
Sedište i adresa |
|
|
Odgovorno lice i funkcija |
|
|
Kontakt telefon |
|
|
Faks |
|
|
Adresa elektronske pošte |
|
1.2 |
ODGOVORNO LICE ZA PRAĆENJE REALIZACIJE PROJEKTA - KOORDINATOR PROJEKTA |
|
Ime i prezime |
|
|
Kontakt telefon |
|
|
Faks |
|
|
Adresa elektronske pošte |
|
2. OPŠTI PODACI O DOBAVLJAČU
2.1 |
DOBAVLJAČ |
|
Naziv |
|
|
Sedište i adresa |
|
|
Odgovorno lice i funkcija |
|
|
Kontakt telefon |
|
|
Faks |
|
|
Adresa elektronske pošte |
|
Napomena: Ukoliko postoji više dobavljača za svakog pojedinačno popuniti tabelu.
3. PODACI O UGOVORU O JAVNOJ NABAVCI
3.1 |
PREDMET UGOVORA |
|
3.2 |
BROJ I DATUM UGOVORA |
(Korisnik upisuje broj pod kojim je ugovor zaveden kod Korisnika) |
3.3 |
ROK IZVRŠENJA UGOVORA |
|
3.4 |
UGOVORENA VREDNOST |
bez PDV-a |
|
sa PDV-om |
|
3.5 |
DINAMIKA IZVRŠENJA UGOVORA |
|
Početak izvršenja ugovora |
|
|
Očekivani završetak ugovora |
|
|
Stepen izvršenosti (%) |
|
|
Opis trenutnog stanja |
||
|
3.6 |
ANALIZA KAŠNJENJA |
|
Broj dana kašnjenja |
|
|
Razlozi kašnjenja |
|
|
|
3.7 |
PLANIRANE DALJE AKTIVNOSTI |
|||
RB |
AKTIVNOST |
Okvirni datum početka |
Okvirni datum završetka |
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
… |
|
|
|
3.8 |
PODACI O SREDSTVIMA FINANSIJSKOG OBEZBEĐENJA U SKLADU SA UGOVOROM O JAVNOJ NABAVCI |
||
VRSTA UGOVORENOG SREDSTVA FINANSIJSKOG OBEZBEĐENJA |
Rok važenja |
||
Povraćaj avansa |
|
|
|
Dobro izvršenje posla |
|
|
|
Garantni rok |
|
|
|
... |
|
|
4. PODACI O FINANSIJSKOJ REALIZACIJI
4.1. |
UKUPNA VREDNOST PROJEKTA |
||||
IZVOR |
OPREDELJENO |
UTROŠENO |
PREOSTALO |
||
Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine |
din |
|
|
|
|
% |
|
|
|
||
Iznos sopstvenih sredstava |
din |
|
|
|
|
% |
|
|
|
||
Iznos sredstava iz drugih |
din |
|
|
|
|
% |
|
|
|
||
Ukupan budžet projekta |
din |
|
|
|
|
% |
|
|
|
4.2 |
ANALIZA FINANSIJSKE REALIZACIJE SREDSTAVA OPREDELJENIH OD STRANE UPRAVE ZA KAPITALNA ULAGANJA APV |
|||||
RB |
Osnov |
Broj i datum |
Iznos |
Datum realizacije |
Dokaz |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
4.3 |
ANALIZA FINANSIJSKE REALIZACIJE SREDSTAVA OPREDELJENIH OD STRANE KORISNIKA SREDSTAVA/IZ DRUGIH IZVORA |
|||||
RB |
Osnov |
Broj i datum |
Iznos |
Datum realizacije |
Dokaz |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
5. OSTALE INFORMACIJE O PROJEKTU
5.1 |
VIDLJIVOST PROJEKTA |
|
5.2 |
KOMENTARI |
|
Datum izrade izveštaja |
|
Koordinator projekta |
|
Potpis |
|
Odgovorno lice i funkcija |
|
Potpis i overa |
|
ZAVRŠNI IZVEŠTAJ
KORISNIKA SREDSTAVA O REALIZACIJI PROJEKTA
______________________________________________________________________________________
(navesti naziv projekta iz ugovora o prenosu sredstava)
Broj ugovora o prenosu sredstava |
(Korisnik upisuje broj pod kojim je ugovor zaveden kod Uprave) |
Datum ugovora o prenosu sredstava |
(Korisnik upisuje datum pod kojim je ugovor zaveden kod Uprave) |
2. OPŠTI PODACI O KORISNIKU SREDSTAVA
1.1 |
KORISNIK SREDSTAVA |
|
Naziv |
|
|
Sedište i adresa |
|
|
Odgovorno lice i funkcija |
|
|
Kontakt telefon |
|
|
Faks |
|
|
Adresa elektronske pošte |
|
1.2 |
ODGOVORNO LICE ZA PRAĆENJE REALIZACIJE PROJEKTA - KOORDINATOR PROJEKTA |
|
Ime i prezime |
|
|
Kontakt telefon |
|
|
Faks |
|
|
Adresa elektronske pošte |
|
3. ANALIZA PLANIRANIH I REALIZOVANIH AKTIVNOSTI
2.1 |
PLAN AKTIVNOSTI PREMA AKCIONOM PLANU ZA SPROVOĐENJE PROJEKTA |
||||||
RB |
Aktivnost |
Iznos sredstava potreban za realizaciju aktivnosti sa PDV-om |
Izvor finansiranja |
Period sprovođenja aktivnosti |
Rezultat sprovedene aktivnosti |
||
Okvirni datum početka |
Okvirni datum završetka |
||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
2.2 |
REALIZACIJA AKTIVNOSTI |
||||||
RB |
Aktivnost |
Iznos utrošenih sredstava za realizaciju aktivnosti sa PDV-om |
Izvor finansiranja |
Period sprovođenja aktivnosti |
Rezultat sprovedene aktivnosti |
||
Datum početka |
Datum završetka |
||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
2.3 |
OBJAŠNJENJE ODSTUPANJA OD PLANA |
|
4. ANALIZA REALIZACIJE PLANA JAVNIH NABAVKI
3.1 |
PLAN JAVNIH NABAVKI PREMA AKCIONOM PLANU ZA SPROVOĐENJE PROJEKTA |
||||||
RB |
Predmet javne nabavke i vrsta postupka |
Procenjena vrednost bez PDV-a |
Procenjena vrednost sa PDV-om |
Izvor finansiranja |
Okvirni datum |
||
pokretanja postupka |
zaključenja ugovora |
||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
3.2 |
REALIZACIJA PLANA JAVNIH NABAVKI |
||||||
RB |
Predmet javne nabavke i vrsta postupka |
Procenjena vrednost bez PDV-a |
Procenjena vrednost sa PDV-om |
Izvor finansiranja |
Datum |
||
pokretanja postupka |
zaključenja ugovora |
||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
3.3 |
SPROVOĐENJE POSTUPKA JAVNE NABAVKE |
|||||
RB |
Predmet javne nabavke i vrsta postupka |
Broj postavljenih pitanja zainteresovanih strana |
Broj izmena konkursne dokumentacije |
Broj podnetih zahteva za zaštitu prava u postupku javne nabavke |
Broj usvojenih zahteva za zaštitu prava u postupku javne nabavke od strane Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
5. DINAMIKA IZVRŠENJA UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI
4.1 |
PODACI O DOBAVLJAČU |
|
Naziv |
|
|
Sedište i adresa |
|
|
Odgovorno lice i funkcija |
|
|
Kontakt telefon |
|
|
Faks |
|
|
Adresa elektronske pošte |
|
4.2 |
PREDMET UGOVORA |
|
4.3 |
BROJ I DATUM UGOVORA |
(Korisnik upisuje broj pod kojim je ugovor zaveden kod Korisnika) |
4.4 |
UGOVORENA VREDNOST |
bez PDV-a |
|
sa PDV-om |
|
4.5 |
DINAMIKA IZVRŠENJA UGOVORA |
|
Datum početka izvršenja ugovora |
|
|
Datum završetka ugovora |
|
4.6 |
ANALIZA DINAMIKE IZVRŠENJA UGOVORA |
|
Ugovoreni rok za završetak ugovora |
|
|
Rok u kom je ugovor završen |
|
|
OBJAŠNJENJE ZA PRODUŽETAK ROKA |
||
|
Napomena: Ukoliko postoji više dobavljača za svakog pojedinačno popuniti tabele
6. FINANSIJSKA REALIZACIJA
5.1 |
UKUPNA VREDNOST PROJEKTA |
||||
IZVOR |
OPREDELJENO |
UTROŠENO |
PREOSTALO |
||
Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine |
din |
|
|
|
|
% |
|
|
|
||
Iznos sopstvenih sredstava |
din |
|
|
|
|
% |
|
|
|
||
Iznos sredstava iz drugih |
din |
|
|
|
|
% |
|
|
|
||
Ukupan budžet projekta |
din |
|
|
|
|
% |
|
|
|
5.2 |
FINANSIJSKA REALIZACIJA SREDSTAVA OPREDELJENIH OD STRANE UPRAVE ZA KAPITALNA ULAGANJA APV |
|||||
RB |
Osnov |
Broj i datum |
Iznos |
Datum realizacije |
Dokaz |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
5.3 |
FINANSIJSKA REALIZACIJA SREDSTAVA OPREDELJENIH OD STRANE KORISNIKA SREDSTAVA/IZ DRUGIH IZVORA |
|||||
RB |
Osnov |
Broj i datum |
Iznos |
Datum realizacije |
Dokaz |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
5.4 |
ANALIZA IZMENE UGOVORENE VREDNOSTI |
|
Ugovorena vrednost po osnovnom ugovoru |
|
|
Ugovorena vrednost nakon svih izmena ugovora i ugovaranja dodatnih radova |
|
|
OBJAŠNJENJE ZA IZMENU VREDNOSTI UGOVORA/UGOVARANJE DODATNIH RADOVA |
||
|
7. ANALIZA REZULTATA PROJEKTA
6.1 |
OČEKIVANI REZULTATI PROJEKTA PREMA AKCIONOM PLANU ZA SPROVOĐENJE PROJEKTA |
|||
RB |
Rezultat |
Indikator rezultata |
Izvor provere |
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
... |
|
|
|
6.2 |
OSTVARENI REZULTATI PROJEKTA |
|||
RB |
Rezultat |
Indikator rezultata |
Izvor provere |
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
... |
|
|
|
6.3 |
OBJAŠNJENJE ODSTUPANJA |
|
8. ANALIZA OSTVARENE KOMUNIKACIJE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA
7.1 |
PLAN KOMUNIKACIJE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA PREMA AKCIONOM PLANU ZA SPROVOĐENJE PROJEKTA |
|||
RB |
Aktivnost |
Cilj aktivnosti |
Okvirni datum/period sprovođenja aktivnosti |
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
... |
|
|
|
7.2 |
REALIZACIJA PLANA KOMUNIKACIJE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA |
|||
RB |
Aktivnost |
Rezultat aktivnosti |
Datum/period sprovođenja aktivnosti |
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
... |
|
|
|
9. NAUČENE LEKCIJE TOKOM PRIPREME I REALIZACIJE PROJEKTA
8.1 |
NAUČENE LEKCIJE |
Navedite probleme koji su se javili u toku realizacije projekta, a koje niste predvideli prilikom izrade predloga projekta ili akcionog plana i načine na koje ćete ih prevazići u realizaciji nekih narednih projekata (problemi/greške u planiranju i definisanju projekta i potrebnih resursa, izboru projektnih rešenja, angažovanju spoljnih saradnika, internoj i eksternoj komunikaciji, pripremi dokumentacije za realizaciju projekta, sprovođenju javne nabavke, definisanju tehničkih specifikacija, dodatnih uslova, modela ugovora, koordinaciji projektnih aktivnosti, obezbeđivanju podrške lokalne zajednice i slično) |
Datum izrade izveštaja |
|
Koordinator projekta |
|
Potpis |
|
Odgovorno lice i funkcija |
|
Potpis i overa |
|