REŠENJEO UTVRĐIVANJU SPISKA PREDMETA JAVNIH NABAVKI ZA KOJE SLUŽBA ZA JAVNE NABAVKE SPROVODI POSTUPKE CENTRALIZOVANIH JAVNIH NABAVKI("Sl. list grada Niša", br. 32/2017) |
I Utvrđuje se Spisak predmeta javnih nabavki za koje Služba za javne nabavke sprovodi postupke centralizovanih javnih nabavki.
II Spisak iz tačke I ovog rešenja je odštampan uz ovo rešenje i čini njegov sastavni deo.
III Ovo rešenje stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Niša".
SPISAK PREDMETA JAVNIH NABAVKI ZA KOJE SLUŽBA ZA JAVNE NABAVKE SPROVODI POSTUPKE CENTRALIZOVANIH JAVNIH NABAVKI
- Kancelarijski materijal;
- Sredstva i pribor za održavanje higijene i papirna galanterija;
- Računari i računarska oprema (hardver, softver, licence);
- Putnička i druga vozila;
- Gume za putnička i teretna vozila i autobuse;
- Nabavka pogonskih goriva i maziva za motorna vozila;
- Električna energija;
- Energenti (ulje za loženje i gasno ulje ekstra lako Evro EL, ugalj, ogrevno drvo);
- Potrošni materijal za štampače, fotokopirne aparate i multifunkcijske uređaje;
- Materijal za tekuće popravke i održavanje objekata i opreme;
- Radna i zaštitna odeća, obuća i oprema;
- Hrana, piće i namirnice;
- Kancelarijski i školski nameštaj i oprema;
- Usluge tekućih popravki i održavanja;
- Elektronske komunikacione usluge (fiksna i mobilna telefonija, internet i sl);
- Računarske i druge vezane usluge;
- Usluge čišćenja zgrada i objekata;
- Usluge fizičko-tehničkog obezbeđenja;
- Usluge osiguranja (imovine, zaposlenih i trećih lica);
- Usluge štampanja i druge srodne usluge;
- Reklamne usluge i usluge informisanja;
- Usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije.