REŠENJE
O UTVRĐIVANJU SPISKA PREDMETA JAVNIH NABAVKI ZA KOJE SLUŽBA ZA JAVNE NABAVKE SPROVODI POSTUPKE CENTRALIZOVANIH JAVNIH NABAVKI

("Sl. list grada Niša", br. 32/2017)

I Utvrđuje se Spisak predmeta javnih nabavki za koje Služba za javne nabavke sprovodi postupke centralizovanih javnih nabavki.

II Spisak iz tačke I ovog rešenja je odštampan uz ovo rešenje i čini njegov sastavni deo.

III Ovo rešenje stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Niša".

 

SPISAK PREDMETA JAVNIH NABAVKI ZA KOJE SLUŽBA ZA JAVNE NABAVKE SPROVODI POSTUPKE CENTRALIZOVANIH JAVNIH NABAVKI

- Kancelarijski materijal;

- Sredstva i pribor za održavanje higijene i papirna galanterija;

- Računari i računarska oprema (hardver, softver, licence);

- Putnička i druga vozila;

- Gume za putnička i teretna vozila i autobuse;

- Nabavka pogonskih goriva i maziva za motorna vozila;

- Električna energija;

- Energenti (ulje za loženje i gasno ulje ekstra lako Evro EL, ugalj, ogrevno drvo);

- Potrošni materijal za štampače, fotokopirne aparate i multifunkcijske uređaje;

- Materijal za tekuće popravke i održavanje objekata i opreme;

- Radna i zaštitna odeća, obuća i oprema;

- Hrana, piće i namirnice;

- Kancelarijski i školski nameštaj i oprema;

- Usluge tekućih popravki i održavanja;

- Elektronske komunikacione usluge (fiksna i mobilna telefonija, internet i sl);

- Računarske i druge vezane usluge;

- Usluge čišćenja zgrada i objekata;

- Usluge fizičko-tehničkog obezbeđenja;

- Usluge osiguranja (imovine, zaposlenih i trećih lica);

- Usluge štampanja i druge srodne usluge;

- Reklamne usluge i usluge informisanja;

- Usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije.