REŠENJE
O DAVANJU SAGLASNOSTI NA ODLUKU O UTVRĐIVANJU VISINE OPERATIVNIH TROŠKOVA KORISNIKA AGRIKO PIJACE U VRŠCU

("Sl. list grada Vršca", br. 19/2016)

I

Daje se saglasnost na Odluku, kojom se utvrđuje visina operativnih troškova korisnika Agriko pijace u Vršcu, donetu od strane Nadzornog odbora Javnog komunalnog preduzeća "Drugi oktobar" Vršac, broj 6/18-16 od 29. septembra 2016. godine.

II

Ovo Rešenje, zajedno sa Odlukom iz tačke I objaviti u "Službenom listu Grada Vršca".

* * *

 

Na osnovu člana 35. Statuta JKP "Drugi Oktobar" Vršac, Nadzorni odbor preduzeća na sednici koja je održana 29.11.2016. godine doneo je

ODLUKU

1. O utvrđivanju visine operativnih troškova korisnicima na Agrico pijaci u Vršcu sa primenom od 01.12.2016. godine.

• Troškovi korišćenja lokala u I zoni (dva lokala sa spoljne strane na platou)

33.333,20

• Troškovi korišćenja lokala u II zoni (pet lokala u objektu)

29.999,88

• Operativni troškovi pijačne tezge u objektu

4.166,65

• Operativni troškovi pijačne tezge pod tremom

3.333,32

• Operativni troškovi pijačne tezge na platou

2.500,00

• Operativni troškovi vitrine u mlečnoj pijaci na mesečnom nivou

3.333,32

• Operativni troškovi pijačne tezge sa poljem

6.666,64

• Operativni troškovi kvantaškog polja na mesečnom nivou

12.500,00

• Operativni troškovi korišćenja m2 pijačnog prostora na dnevnom nivou

83,33

• Operativni troškovi dnevnog kvantaša

500,00

• Operativni troškovi dnevnog korišćenja tezge sa rezervacijom

125,00

• Operativni troškovi dnevnog korišćenja tezge bez rezervacije

208,33

U cene nije uračunat PDV od 20%.

2. Ostvarivanje prava na subvencije poljoprivrednih proizvođača sa teritorije Grada Vršca, sprovodiće se u skladu sa Odlukom Gradskog veća, kojom će se definisati uslovi za dobijanje subvencija.

3. Ova odluka dostavlja se Gradskom veću radi davanja saglasnosti.