PRAVILNIK

O DISCIPLINSKOJ ODGOVORNOSTI ZAPOSLENIH U GRADSKOJ UPRAVI GRADA LOZNICE

("Sl. list Grada Loznice", br. 5/2017)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Ovim Pravilnikom u skladu sa Zakonom utvrđuje se:

1. disciplinska odgovornost zaposlenih službenika i nameštenika u Gradskoj upravi,

2. vrste povrede dužnosti iz radnog odnosa,

3. disciplinski postupak i izricanje disciplinske mere,

4. izvršenje disciplinske mere i druga pitanja koja se odnose na postupak za utvrđivanje disciplinske odgovornosti i izricanje disciplinske mere.

Član 2

Stupanjem na rad na osnovu akta o izboru između prijavljenih kandidata, odnosno zaključenja ugovora o radu, akta o raspoređivanju, odnosno na osnovu sporazuma o preuzimanju, službenik, odnosno nameštenik preuzima obaveze i dužnosti na radu i u vezi sa radom koje su regulisane Zakonom o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, Odlukom o Gradskoj upravi grada Loznice, ovim Pravilnikom, kao i drugim zakonima i propisima kojima se uređuje nadležnost Gradske uprave u odgovarajućim oblastima.

Službenik, odnosno nameštenik koji svojom krivicom ne ispunjava svoje radne obaveze i dužnosti ili se ne pridržavaju naloga i uputstava načelnika Gradske uprave i neposrednog rukovodioca, u vezi sa radnom obavezom odgovara za povredu radne obaveze u skladu sa ovim Pravilnikom.

II VRSTE POVREDE DUŽNOSTI IZ RADNOG ODNOSA

Član 3

Povrede dužnosti iz radnog odnosa u Gradskoj upravi mogu biti lakše i teže.

Član 4

Lakše povrede radnih dužnosti iz radnog odnosa su:

1) kašnjenje na posao tri ili više puta u periodu od dva uzastopna meseca ili šest dana u periodu od dvanaest uzastopnih meseci, odnosno neopravdano odsustvovanje u toku radnog vremena ili raniji odlazak sa posla u istim vremenskim okvirima;

2) nesavesno čuvanje službenih spisa ili podataka suprotno propisima koji regulišu ovu oblast;

3) neopravdan izostanak sa rada jedan radni dan;

4) neopravdano neobaveštavanje neposrednog pretpostavljenog o razlozima sprečenosti za dolazak na rad u roku od 24 sata od nastanaka razloga;

5) povreda kodeksa ponašanja službenika i nameštenika koja nije obuhvaćena nekim od povreda dužnosti iz radnog odnosa predviđenih ovim pravilnikom;

Član 5

Teže povrede dužnosti iz radnog odnosa su:

1) neizvršavanje ili nesavesno, neblagovremeno ili nepotpuno izvršenje poslova (propuštanje zakonskih rokova za postupanje) ili naloga prepostavljenog;

2) nezakonit rad, odnosno nezakonita izrada službene dokumentacije, netačna ili na drugi način nepravilna obrada iste ili propuštanje radnji za koje je službenik ili nameštenik ovlašćen, čime je došlo do odgovornosti poslodavca ili nastanka štete;

3) zloupotreba prava iz radnog odnosa - neistinito prikazivanje ličnih svojstava ili okolnosti koje predstavljaju osnov korišćenja prava iz radnog odnosa;

4) povreda načela, nepristrasnosti ili političke neutralnosti ili izražavanje i zastupanja političkih uverenja na radu;

5) odavanje podataka koji prema posebnim propisima predstavljaju tajne podatke;

6) zloupotreba obaveštavanja o sumnji u postojanje korupcije;

7) primanje poklona u vezi sa vršenjem poslova suprotno odredbama Zakona o zaposlenim u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, primanje usluge ili koristi za sebe ili drugo lice ili korišćenje rada radi uticanja na ostvarivanje sopstvenih prava ili prava lica povezanih sa službenikom ili nameštenikom;

8) dodatni rad koji nije u skladu sa uslovima određenim Zakonom o zaposlenim u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave,

9) osnivanje privrednog društva, javne službe i bavljenje preduzetništvom;

10) neprijavljivanje interesa koji službenik ili s njime povezano lice može imati u vezi sa odlukom organa u čijem donošenju učestvuje;

11) nezakonito raspolaganje sredstvima, kao i nesavestan odnos prema sredstvima kojima službenik, odnosno nameštenik rukuje;

12) povreda prava dugih službenika i nameštenika;

13) nedolično, nasilničko ili uvredljivo, ponašanje prema strankama ili saradnicima;

14) dolazak na rad u pijanom stanju ili pod uticajem drugih opojnih sredstava, odnosno uživanje alkohola ili drugih opojnih sredstava u toku radnog vremena;

15) ometanje stranaka u ostvarivanju njihovih prava i interesa u postupku pred Gradskom upravom;

16) neopravdan izostanak sa posla najmanje dva uzastopna radna dana;

17) odbijanje davanja podataka ili davanje netačnih podataka drugim državnim organima, ako je davanje tih podataka propisano zakonom ili propisima donetim na osnovu zakona;

18) zloupotreba službenog položaja ili prekoračenja propisanog ovlašćenja;

19) odbijanje poslova radnog mesta na koje je zaposleni raspoređen, ili odbijanje naloga načelnika Gradske uprave i neposrednog rukovodioca, bez opravdanih razloga;

20) zloupotreba prava odsustvovanja u slučaju bolesti;

21) odbijanje stručnog usavršavanja na koje se upućuje;

22) odbijanje propisanog lekarskog pregleda;

23) neizvršavanje radnih i drugih obaveza u skladu sa propisima o štrajku;

24) prouzrokovanje štete Gradskoj upravi;

25) kršenje zabrane pušenja;

26) dva puta ponovljena lakša povreda dužnosti utvrđena konačnim rešenjem kojim je izrečena disciplinska mera, u periodu od dve godine;

27) zloupotreba prava, odnosno resursa informaciono komunikacionog sistema:

- korišćenje informatičkih resursa van dodeljenih ovlašćenja, kao i korišćenje i u druge, osim poslovne svrhe;

- nepostupanje sa poverljivim podacima u skladu sa propisima, a posebno prilikom kopiranja i prenosa podataka;

- neobezbeđivanje sigurnosti podataka u skladu sa važećim propisima;

- nepristupanje informatičkim resursima samo na osnovu eksplicitno dodeljenih korisničkih prava, odnosno neovlašćeno ustupanje korisničkog naloga neovlašćenom licu;

- zaustavljanje rada ili brisanje antivirusnog programa, menjanje njegove podešene opcije, neovlašćeno instaliranje drugih antivirusnih programa;

- neizrađivanje zaštitne kopije (backup) podataka u skladu sa propisanim procedurama;

- nedozvoljena upotreba interneta u skladu sa Pravilnikom o informaciono-komunikacionoj bezbednosti grada Loznice.

Član 6

Za lakše povrede radnih obaveza i dužnosti iz člana 4. ovog Pravilnika može se izreći novčana kazna u visini do 20% plate isplaćene za mesec u kome je novčana kazna izrečena.

Član 7

Za teže povrede radnih obaveza i dužnosti iz člana 5. ovog Pravilnika može se izreći disciplinska mera:

1. novčana kazna u visini od 20% do 30% od plate isplaćene za mesec u kome je novčana kazna izrečena, u trajanju do 6 meseci

2. određivanje neposredno nižeg platnog razreda;

3. zabrana napredovanja do četiri godine;

4. premeštaj na radno mesto u neposredno niže zvanje uz zadržavanje platnog razreda čiji je redni broj istovetan rednom broju platnog razreda u kome se nalazi radno mesto s koga je premešten;

5. prestanak radnog odnosa.

III DISCIPLINSKI POSTUPAK

Član 8

Disciplinski postupak protiv službenika, odnosno nameštenika u Gradskoj upravi pokreće načelnik Gradske uprave, na sopstvenu inicijativu ili na predlog lica koje je neposredni rukovodilac službeniku ili namešteniku.

Postupak se pokreće pismenim zaključkom, koji se dostavlja službeniku ili namešteniku i na koji žalba nije dopuštena.

Svaki službenik, odnosno nameštenik koji sazna za učinjenu povredu dužnosti iz radnog odnosa može načelniku Gradske uprave da podnese inicijativu za pokretanje disciplinskog postupka.

Član 9

Zaključak za pokretanje disciplinskog postupka protiv službenika, odnosno nameštenika dostavlja se zaposlenom putem lične dostave, na način propisan Zakonom o opštem upravnom postupku.

Od prijema zahteva do dana održavanja rasprave se mora službeniku, odnosno namešteniku ostaviti najmanje osam dana za pripremu odbrane.

Obaveštenje o podnetom zahtevu za pokretanje disciplinskog postupka obavezno se dostavlja Organizaciji sindikata službenika, odnosno nameštenika čiji je on član.

Član 10

Prethodni postupak obuhvata radnje kojima se priprema rasprava (pribavljanje isprava, uviđaj, veštačenje, saslušanje odgovornog službenika, odnosno nameštenika, saslušanje svedoka i sl.).

Prethodni postupak se ne sprovodi ukoliko su sa zahtevom podneti svi potrebni dokazi.

Član 11

Načelnik Gradske uprave vodi disciplinski postupak, odlučuje o disciplinskoj odgovornosti i izriče disciplinske mere.

Načelnik Gradske uprave može da obrazuje disciplinsku komisiju od tri člana da u njegovo ime vodi disciplinski postupak i odlučuje o disciplinskoj odgovornosti.

Načelnik Gradske uprave je dužan da obrazuje disciplinsku komisiju od tri člana da u njegovo ime vodi disciplinski postupak u slučajevima teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.

Jedan član disciplinske komisije mora da ima stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, a jedan član komisije je ovlašćeni predstavnik reprezentativnog sindikata.

Član 12

Načelnik Gradske uprave ili predsednik disciplinske komisije utvrđuje činjenično stanje koje je od značaja za odlučivanje o odgovornosti službenika, odnosno nameštenika.

Na raspravu se pozivaju: službenik, odnosno nameštenik protiv koga se vodi disciplinski postupak, svedoci, veštaci, branilac i ostali učesnici postupka čije je prisustvo neophodno.

Poziv za raspravu sadrži: ime i prezime podnosioca zahteva, ime i prezime lica odnosno organa koji se poziva na raspravu, njegovo svojstvo, vrstu povrede radne obaveze i dužnosti, mesto, dan i čas održavanja rasprave, pouka o pravu službenika, odnosno nameštenika da uzme branioca i upozorenja da će se rasprava održati i u slučaju ako na raspravu ne dođe, a izostanak ne opravda.

Član 13

Raspravom rukovodi načelnik Gradske uprave ili predsednik disciplinske komisije

Na raspravi koja je usmena, službenik, odnosno nameštenik ima pravo da izloži svoju odbranu.

Nakon otvaranja rasprave utvrđuje se da li su pozivi uručeni svim pozvanim i da li su se pozvani odazvali pozivu.

Službenik, odnosno nameštenik može na raspravi da se brani sam ili preko zastupnika, a može da za raspravu dostavi i pismenu odbranu.

Ako službenik, odnosno nameštenik protiv koga je podnet zaključak za pokretanje disciplinskog postupka nije došao, a nema dokaza da je uredno pozvan rasprava se odlaže.

Rasprava se može održati i u odsustvu službenika, odnosno nameštenika ako se dokaže da je uredno pozvan i nije pisano opravdao svoj izostanak.

Ako se utvrdi da su ispunjeni uslovi za održavanje rasprave pristupa se čitanju zaključka za pokretanje disciplinskog postupka.

Član 14

Načelnik Gradske uprave ili predsednik disciplinske komisije, pošto pročita zaključak za pokretanje disciplinskog postupka poziva službenika, odnosno nameštenika da iznese svoju odbranu.

Po saslušanju odbrane pristupa se izvođenju dokaza.

Dokazna sredstva u postupku mogu biti: čitanje isprava, spisa, akata i drugih službenih evidencija, saslušanje svedoka, uviđaj, veštačenje, kao i druga dokazna sredstva u smislu pravila upravnog postupka.

Kad budu izvedeni svi dokazi koji se ocene kao potrebni za utvrđivanje činjeničnog stanja, pročitaće se i mišljenje sindikata čiji je član zaposleni, ako je dostavljeno.

Član 15

O toku rasprave vodi se zapisnik u koji se unose svi podaci o toku rasprave.

Zapisnik potpisuju: načelnik Gradske uprave ili predsednik disciplinske komisije, odgovorni službenik, odnosno nameštenik, branilac, zapisničar i drugi učesnici u postupku.

Član 16

Službeniku, odnosno namešteniku na njegov zahtev može se dostaviti overen primerak zapisnika sa rasprave.

Član 17

Disciplinski postupak je javan, s tim što se javnost može isključiti ako to zahteva potreba čuvanja državne ili druge propisane tajne.

Zaključak o isključenju javnosti donosi načelnik Gradske uprave ili predsednik disciplinske komisije.

Protiv zaključka iz stava 2. ovog člana nije dozvoljen prigovor.

Član 18

Načelnik Gradske uprave ili disciplinska komisija donosi odluku o utvrđivanju disciplinske odgovornosti i izriče meru protiv službenika, odnosno nameštenika u roku od 8 dana od dana zaključenja rasprave.

Pri izboru i odmeravanju disciplinske mere vodi se računa o stepenu odgovornosti službenika, odnosno nameštenika, težini posledica povrede dužnosti i subjektivnim i objektivnim okolnostima pod kojima je povreda dužnosti izvršena.

O tome da li je službeniku, odnosno namešteniku ranije već bila izrečena disciplinska mera vodi se računa samo ako ona nije još izbrisana iz kadrovske evidencije.

Član 19

Odluka o utvrđivanju disciplinske odgovornosti i izrečenoj meri protiv službenika, odnosno nameštenika donosi se u formi rešenja.

Rešenje sadrži: uvod, dispozitiv, obrazloženje i pouku o pravnom sredstvu.

Uvod rešenja obavezno sadrži: naziv organa koji ga donosi, propis o nadležnosti, ime i prezime zaposlenog protiv koga je vođen postupak, kao i ime i prezime branioca ako ga ima, kratko naznačenje disciplinske odgovornosti.

Dispozitivom rešenja se odlučuje da je zaposleni učinio povredu radne obaveze i dužnosti, opis povrede, mesto i vreme izvršenja, vrstu povrede i meru koja se za učinjenu povredu radne obaveze i dužnosti izriče. Dispozitiv rešenja obavezno sadrži ime i prezime zaposlenog sa podacima o njegovom zaposlenju u Gradskoj upravi i adresu stanovanja.

Dispozitivom rešenja se odlučuje o troškovima disciplinskog postupka ako ih je bilo, određuje njihov iznos, ko je dužan da ih plati i u kom roku.

Dispozitiv rešenja mora biti jasan i određen i može se podeliti u više tačaka.

U dispozitivu rešenja određuje se rok u kojem će se izrečena mera sprovesti.

Obrazloženje rešenja sadrži: izlaganje zaključka za pokretanje postupka za utvrđivanje disciplinske odgovnosti protiv službenika, odnosno nameštenika, njegovo ime i prezime, vreme podnošenja zaključka za opisom zaključka, utvrđeno činjenično stanje, razloge koji su prihvaćeni s obzirom na utvrđeno činjenično stanje, propise iz kojih proizilazi doneto rešenje s obzirom na utvrđeno činjenično stanje.

Pouka o pravnom sredstvu sadrži pravo na žalbu, rok za podnošenje kao i naziv organa kome se podnosi žalba.

Član 20

Protiv rešenja o utvrđivanju disciplinske odgovornosti i izricanju mere može se podneti žalba.

Žalba protiv rešenja koje donosi načelnik Gradske uprave, odnosno disciplinska komisije podnosi se u roku od osam dana od dana uručenja rešenja. Žalba se podnosi Žalbenoj komisiji Gradske uprave.

Žalbena komisija dužna je da odluči o žalbi u roku od 15 dana od dana njenog prijema.

Član 21

Ako Žalbena komisija u utvrđenom roku ne odluči o podnetoj žalbi ili ako službenik, odnosno nameštenik nije zadovoljan odlukom Žalbene komisije povodom podnete žalbe službenik, odnosno nameštenik se može obratiti nadležnom sudu u roku od 15 dana.

Član 22

Žalba sadrži: naznačenje rešenja protiv koga se ulaže žalba i razloge za podnošenje žalbe.

Ukoliko žalba ne sadrži podatke iz stava 1. ovog člana podnosilac žalbe će se pozvati da u roku od tri dana istu dopuni, a ukoliko to ne učini odlučivaće se o nepotpunoj žalbi.

Član 23

Žalbom se rešenje o disciplinskoj odgovornosti može pobijati zbog povrede zakona i propisa o radnim odnosima, povrede ovog Pravilnika, pogrešno i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja i izrečene disciplinske mere.

Član 24

Neblagovremena žalba se odbacuje zaključkom a rešenjem odbija kao neosnovana.

Ukoliko je žalba osnovana, ista će se usvojiti i rešenje ukinuti.

Ukoliko se ustanovi da zbog pogrešno i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja treba održati raspravu, rešenje će se poništiti i vratiti na ponovni postupak.

Član 25

Ukoliko se povodom žalbe utvrdi da su odlučne činjenice u prvostepenom rešenju pravilno utvrđene, ali se na osnovu istih moglo doneti drugačije rešenje, žalba će se uvažiti i preinačiti prvostepeno rešenje.

Član 26

Rešenje doneto po žalbi sadrži: uvod, dispozitiv i obrazloženje.

Član 27

Drugostepeno rešenje se dostavlja zaposlenom putem lične dostave.

Član 28

Pokretanje disciplinskog postupka za lakše povrede dužnosti zastareva protekom jedne godine od izvršene povrede, a za teže povrede protekom dve godine od izvršene povrede.

Vođenje disciplinskog postupka za lakše povrede dužnosti zastareva protekom jedne godine od pokretanja disciplinskog postupka, a za teže povrede radnih obaveza i dužnosti dve godine od pokretanja disciplinskog postupka.

Zastarelost ne teče dok disciplinski postupak nije moguće pokrenuti ili voditi zbog odsustva službenika, odnosno nameštenik ili iz drugih opravdanih razloga.

Obustava krivičnog postupka ne isključuje disciplinsku odgovornost službenika, odnosno nameštenik ako je ista učinjena na radu ili u vezi sa radom.

IV VRSTE DISCIPLINSKIH MERA

Član 29

Za lakše povrede dužnosti iz radnog odnosa može da se izrekne novčana kazna do 20% osnovne plate, isplaćene za mesec u kome je novčana kazna izrečena.

Za teže povrede dužnosti iz radnog odnosa može da se izrekne:

1. novčana kazna od 20% do 30% osnovne plate, isplaćene za mesec u kome je novčana kazna izrečena, u trajanju do šest meseci;

2. određivanje neposrednog nižeg platnog razreda;

3. zabrana napredovanja do četiri godine;

4. premeštaj na radno mesto u neposredno niže zvanje uz zadržavanje platnog razreda čiji je redni broj istovetan rednom broju platnog razreda u kome se nalazi radno mesto s koga je premešten;

5. prestanak radnog odnosa;

Novčana kazna se izvršava administrativnim putem.

Član 30

Službeniku, odnosno namešteniku kome je izrečena disciplinska kazna prestanka radnog odnosa prestaje radni odnos danom konačnosti rešenja kojim je disciplinska kazna izrečena.

Član 31

Mera novčane kazne za težu povredu dužnosti iz radnog odnosa, odnosno za lakšu povredu dužnosti iz radnog odnosa, izvršava se danom konačnosti rešenja.

Rešenje kojim se izriče novčana kazna po konačnosti obavezno se dostavlja Odeljenju za finansije i lokalnu poresku administraciju Gradske uprave.

Član 32

Rešenje kojim je izrečena disciplinska kazna dostavlja se službeniku koji obavlja poslove iz oblasti upravljanja ljudskim resursima.

Disciplinska kazna izrečena konačnim rešenjem upisuje se u kadrovsku evidenciju.

Disciplinska kazna briše se iz kadrovske evidencije ako službeniku, odnosno namešteniku ne bude izrečena nova disciplinska kazna u naredne dve godine od izrečene disciplinske kazne za lakšu povredu, ili u naredne četiri godine od izrečene disciplinske kazne za težu povredu.

V UDALJENJE SA RADA

Član 33

Službenik, odnosno nameštenik protiv koga je pokrenut krivični postupak zbog krivičnog dela učinjenog na radu ili u vezi s radom ili disciplinski postupak zbog teže povrede dužnosti može biti udaljen s rada do okončanja krivičnog, odnosno disciplinskog postupka, ako bi njegovo prisustvo na radu štetilo interesu poslodavca ili ometalo vođenje disciplinskog postupka.

Rešenje o udaljenju s rada donosi načelnik Gradske uprave ili disciplinska komisija, u zavisnosti od toga ko vodi disciplinski postupak.

Član 34

Na rešenje o odeljenju s rada službenik, odnosno nameštenik može da izjavi žalbu Žalbenoj komisiji u roku od pet dana od dana prijema rešenja o udaljenju.

Žalba ne odlaže izvršenje rešenja.

Žalbena komisija dužna je da o žalbi odluči u roku od pet dana od dana prijema žalbe.

Član 35

Za vreme privremenog udaljenja sa rada u smislu člana 33. ovog Pravilnika službeniku, odnosno namešteniku pripada naknada zarade u visini od 1/4, a ako izdržava porodicu u visini 1/3 mesečne zarade koju je ostvario za mesec pre privremenog udaljenja.

Član 36

Udaljenje iz člana 33. ovog Pravilnika traje do okončanja disciplinskog postupka.

Član 37

Službeniku, odnosno namešteniku za vreme privremenog udaljenja sa rada pripada razlika između iznosa naknade zarade primljene po osnovu člana 34. ovog Pravilnika i punog iznosa zarade i to:

1. ako krivični postupak protiv službenika, odnosno nameštenika bude obustavljen pravnosnažnom odlukom ili ako pravnosnažnom odlukom bude oslobođen optužbe, ili je optužba protiv njega odbijena, ali ne zbog nenadležnosti;

2. ako službeniku, odnosno namešteniku ne bude izrečena disciplinska kazna, prestanak radnog odnosa.

VI NAKNADA ŠTETE

Član 38

Službenik, odnosno nameštenik koje u radu ili u vezi sa radom, namerno ili krajnjom nepažnjom prouzrokuje štetu Gradskoj upravi, dužan je da štetu nadoknadi.

Postojanje štete visinu štete i okolnosti pod kojima je ona prouzrokovana utvrđuje načelnik Gradske uprave ili lice koje on za to pismeno ovlasti.

Ukoliko bi utvrđivanje visine štete prouzrokovalo nesrazmerne troškove, visina štete može da se odredi u paušalnom iznosu.

Ako službenik, odnosno nameštenik odbije da nadoknadi štetu, pravo na naknadu štete može da se ostvari u parničnom postupku.

Načelnik Gradske uprave i službenik, odnosno nameštenik mogu da zaključe pismeni sporazum kojim određuju visinu i način naknade štete, koji ima snagu izvršne isprave.

Član 39

Ako štetu prouzrokuje više službenika, odnosno nameštenika, svaki službenik, odnosno nameštenik je odgovoran za deo štete koju je prouzrokovao, a ako se za svakog službenika, odnosno nameštenika ne može utvrditi deo štete koju je prouzrokovao smatra se da su svi podjednako odgovorni i štetu nadoknađuju u jednakim delovima.

VII PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 40

Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje da važi Pravilnik o disciplinskoj odgovornosti zaposlenih u Gradskoj upravi grada Loznica, broj: 110-1/2010-III od 10.02.2010. godine i Pravilnik o izmenama i dopunama Pravilnika o disciplinskoj odgovornosti zaposlenih u Gradskoj upravi grada Loznica, broj: 110-2/2010-III od 29.06.2010. godine i

Član 39

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Loznice".

Napomene

Redakcija je zadržala numeraciju članova onako kako je objavljeno u "Sl. listu grada Loznicae", br. 5/2017.