UREDBAO USLOVIMA, POSTUPKU I NAČINU PRODAJE KAPITALA I IMOVINE METODOM JAVNOG PRIKUPLJANJA PONUDA SA JAVNIM NADMETANJEM("Sl. glasnik RS", br. 122/2014, 61/2015, 12/2016 i 68/2017) |
Ovom uredbom uređuju se uslovi, postupak i način prodaje kapitala i imovine metodom javnog prikupljanja ponuda sa javnim nadmetanjem, i to:
1) društvenog, odnosno javnog kapitala (u daljem tekstu: kapital) i imovine u preduzećima i drugim pravnim licima, uključujući i javna preduzeća i javni kapital iskazan u akcijama ili udelima;
2) akcija, odnosno udela posle raskida ugovora o prodaji kapitala;
3) imovine u preduzećima kod kojih je raskinut ugovor o prodaji kapitala;
4) akcija, odnosno udela Akcionarskog fonda, kao i Fonda za razvoj Republike Srbije i Republičkog fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje.
II USLOVI ZA SPROVOĐENJE POSTUPKA
Postupak prodaje kapitala i imovine (u daljem tekstu: Postupak) sprovodi ministarstvo nadležno za poslove privrede (u daljem tekstu: Ministarstvo), u skladu sa zakonom kojim se uređuje privatizacija i ovom uredbom.
Priprema prodaje obuhvata:
1) pripremu prodajne dokumentacije;
2) objavljivanje javnog poziva za podnošenje ponuda za učešće u Postupku.
Prodajnu dokumentaciju čini:
1) ugovor o čuvanju poverljivih podataka;
2) uputstvo za ponuđače koje sadrži: uslove i rokove za učestvovanje u postupku, opis procedure i rokove za sprovođenje, uslove za izradu sveobuhvatne analize poslovanja subjekta privatizacije (Due Dilligence), vreme i način obilaska subjekta privatizacije, kriterijume za rangiranje Ponuda, kopiju ove uredbe i druge podatke u skladu sa ovom uredbom (u daljem tekstu: uputstvo za ponuđače);
3) obrazac prijave za učestvovanje u Postupku;
4) nacrt ugovora o prodaji.
Pored dokumentacije iz stava 1. ovog člana, prodajnu dokumentaciju čini i privatizaciona dokumentacija koja sadrži:
1) u postupku prodaje kapitala:
(1) osnovne podatke o subjektu privatizacije;
(2) podatke o stanju sredstava i obaveza (pregled nepokretnosti, pregled najvažnije opreme, pregled imovine i potraživanja koja su predmet sudskih sporova sa iznosom vrednosti sporova, pregled obaveza koje su predmet sudskih sporova sa iznosom vrednosti sporova, pregled imovine koja je pod hipotekom i pregled imovine drugih pravnih lica nad kojima subjekt privatizacije ima hipoteku), sa stanjem na dan procene fer tržišne vrednosti kapitala koja se koristi u postupku prodaje kapitala, kao i podatke o eventualnim promenama od dana procene do dana objave javnog poziva;
(3) analizu dosadašnjeg poslovanja subjekta privatizacije (pregled organizacione strukture sa brojem zaposlenih, starosnom i kvalifikacionom strukturom, pregled ukupnog prihoda po osnovnim vrstama proizvoda, odnosno usluga, strukturi tržišta, pregled troškova poslovanja);
(4) statusnu dokumentaciju (statut, osnivački akt);
(5) imovinsko-pravnu dokumentaciju (prepisi listova nepokretnosti, upis založnih prava na pokretnim stvarima u nadležnom registru, druga dokumentacija koja dokazuje osnov sticanja prava na nepokretnim stvarima i najvažnijoj opremi);
(6) finansijske izveštaje za poslednje tri godine, zajedno sa izveštajem revizora ako postoji obaveza sačinjavanja revizorskog izveštaja;
(7) podatke o proceni fer tržišne vrednosti kapitala koja se koristi u postupku prodaje kapitala;
(8) izjavu odgovornog lica o tačnosti i sveobuhvatnosti podataka.
2) u postupku prodaje imovine:
(1) program za prodaju imovine, odnosno izvod iz programa za prodaju imovine koji se odnosi na predmet prodaje;
(2) izjavu odgovornog lica o tačnosti i sveobuhvatnosti podataka.
Prodajnu dokumentaciju iz stava 1. ovog člana priprema Ministarstvo.
Privatizacionu dokumentaciju iz stava 2. ovog člana priprema subjekt privatizacije i dostavlja je Ministarstvu u roku propisanom zakonom kojim se uređuje privatizacija.
Za tačnost i sveobuhvatnost dostavljene privatizacione dokumentacije odgovorno je lice ovlašćeno za zastupanje subjekta privatizacije pod krivičnom, moralnom i materijalnom odgovornošću.
Ministarstvo proverava da li privatizaciona dokumentacija iz člana 4. ove uredbe sadrži sve elemente propisane ovom uredbom.
Subjekt privatizacije je dužan da privatizacionu dokumentaciju koja ne sadrži sve elemente propisane ovom uredbom, dopuni u roku koji odredi Ministarstvo koji ne može biti duži od 30 dana od dana prijema privatizacione dokumentacije.
Javni poziv za učešće u Postupku Ministarstvo objavljuje u skladu sa zakonom i ovom uredbom.
Javni poziv iz stava 1. ovog člana sadrži:
1) poslovno ime subjekta privatizacije i matični broj subjekta privatizacije;
2) podatke o strukturi i vrednosti kapitala subjekta privatizacije;
3) opis i vrednost kapitala, odnosno, imovine;
4) početnu cenu za prodaju kapitala, odnosno imovine;
5) sredstva plaćanja;
6) rok i način podnošenja prijave za učešće u Postupku;
7) šifru prodaje;
8) cenu, vreme, mesto i način preuzimanja prodajne dokumentacije;
9) iznos i način uplate depozita;
10) datum, vreme i mesto obilaska subjekta privatizacije;
11) datum, vreme i mesto otvaranja prijava;
12) druge podatke od značaja za sprovođenje Postupka.
Ministarstvo će poništiti javni poziv za učešće u Postupku u slučaju saznanja za okolnosti koje u potpunosti onemogućavaju sprovođenje Postupka i to:
- određivanja privremene mere zabrane raspolaganja kapitalom ili imovinom koja je predmet prodaje;
- postojanja obaveze vraćanja imovine u naturalnom obliku u smislu propisa kojim se uređuje pitanje uslova, načina i postupka vraćanja oduzete imovine i obeštećenja;
- u drugim slučajevima koji u potpunosti onemogućavaju sprovođenje Postupka.
Radi otkupa prodajne dokumentacije fizička i pravna lica koja izraze interes za učešće u Postupku dužna su da potpišu Ugovor o čuvanju poverljivih podataka.
Posle prijema potvrde o uplati cene za prodajnu dokumentaciju, kao i potpisanog Ugovora o čuvanju poverljivih podataka iz stava 1. ovog člana, prodajna dokumentacija će biti predata ili poslata zainteresovanim fizičkim ili pravnim licima.
Komisija za sprovođenje Postupka
Ministarstvo obrazuje Komisiju za sprovođenje postupka javnog prikupljanja ponuda sa javnim nadmetanjem (u daljem tekstu: Komisija).
Komisija obavlja sledeće poslove:
1) otvara i ocenjuje prijave, odnosno ponude;
2) u slučaju više učesnika u Postupku, registruje lica koja imaju pravo učešća na javnom nadmetanju;
3) vrši i druge poslove od značaja za sprovođenje Postupka, u skladu sa zakonom i ovom uredbom.
Komisija donosi odluke većinom glasova od ukupnog broja članova Komisije.
Stručno konsultativne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Komisije obavlja Ministarstvo.
Komisija može odlučivati ako je prisutna većina od ukupnog broja članova.
Komisija donosi poslovnik o radu kojim se bliže uređuju pitanja od značaja za rad Komisije.
Komisija o svom radu sačinjava zapisnik.
Postupak obuhvata:
1) podnošenje i prijem ponuda;
2) otvaranje i ocenu ponuda;
3) javno nadmetanje (ukoliko je primenljivo);
4) zaključivanje ugovora.
Sredstva plaćanja u Postupku su dinar i strana sredstva plaćanja (devize i efektivni strani novac).
Proglašeni kupac u Postupku prodajnu cenu plaća odjednom.
Depozit kupca se uračunava u prodajnu cenu.
Na uplaćeni depozit ne obračunava se kamata.
Prijava za učešće podnosi se u zatvorenoj koverti (u daljem tekstu: Glavni koverat) Ministarstvu u roku utvrđenom u javnom pozivu, koji ne može biti kraći od 15 niti duži od 90 dana od dana objavljivanja javnog poziva.
Prijava za učešće podnosi se na obrascu koji je sastavni deo uputstva za ponuđače.
Glavni koverat sadrži:
1) prijavu učesnika;
2) koverat sa oznakom: "Podaci o ponuđaču";
3) koverat sa oznakom: "Ponuda".
Koverat sa oznakom: "Podaci o ponuđaču" sadrži:
1) potvrde i izjave da ponuđač ispunjava uslove propisane za kupca u skladu sa zakonom kojim se uređuje privatizacija;
2) parafiran na svakoj strani i potpisan nacrt ugovora o prodaji;
3) dokaz o uplaćenom depozitu ili bankarsku garanciju;
4) dokaz o ispunjenosti kvalifikacionih uslova, ukoliko su određeni javnim pozivom i
5) druge podatke ili dokumentaciju koja je predviđena uputstvom za ponuđače ili javnim pozivom.
Koverat sa oznakom: "Ponuda" sadrži iznos ponuđene cene za predmet prodaje.
Ponude moraju biti jednake ili veće od početne cene.
Postupak podnošenja i prijema ponuda, način vođenja evidencije primljenih ponuda, dokumentaciju potrebnu za identifikaciju učesnika u Postupku, čuvanje dokumentacije, kao i način i rokovi vraćanja depozita određuju se uputstvom za ponuđače.
Otvaranje Glavnog koverta i Koverta sa oznakom: "Podaci o ponuđaču"
Glavni koverat i koverat sa oznakom: "Podaci o ponuđaču" otvaraju se u roku od dva radna dana od dana isteka roka za dostavljanje prijava.
Otvaranju mogu da prisustvuju učesnici, njihovi zastupnici ili punomoćnici.
Komisija proverava da li je Glavni koverat podnet u skladu sa javnim pozivom, ovom uredbom i uputstvom za ponuđače, da li je prijava blagovremena i potpuna, kao i da li je koverta sa oznakom "Podaci o ponuđaču" potpuna i u skladu sa javnim pozivom, ovom uredbom i uputstvom za ponuđače.
Ukoliko je Glavni koverat neblagovremeno dostavljen ili nepotpun (ne sadrži prijavu, koverat sa oznakom: "Podaci o ponuđaču" ili koverat sa oznakom: "Ponuda", kao i ako nije uplaćen depozit), Ministarstvo na predlog Komisije donosi odluku kojom odbacuje prijavu.
Ukoliko koverat: "Podaci o ponuđaču" ne sadrži podatke iz člana 11. stav 4. tač. 1), 2), 4) i 5) ove uredbe, Ministarstvo na predlog Komisije poziva učesnika da izvrši dopunu u roku od najviše osam dana od dana prijema odluke.
Ukoliko učesnik ne izvrši dopunu u skladu sa stavom 5. ovog člana, Ministarstvo na predlog Komisije donosi odluku kojom odbacuje prijavu.
Ukoliko učesnik ne ispunjava uslove propisane za kupca u skladu sa zakonom kojim se uređuje privatizacija, javnim pozivom ili uputstvom za ponuđače, Ministarstvo na predlog Komisije donosi odluku kojom odbacuje prijavu.
Ministarstvo na predlog Komisije donosi odluku kojom odobrava prijavu koja ispunjava uslove u skladu sa javnim pozivom, ovom uredbom i uputstvom za ponuđače.
Ukoliko nijedna prijava ne ispunjava propisane uslove, Ministarstvo na predlog Komisije donosi odluku kojom proglašava Postupak neuspešnim.
Otvaranje Koverta sa oznakom: "Ponuda"
Koverat sa oznakom: "Ponuda" otvara se samo ukoliko Komisija odobri prijavu za učešće.
Komisija je dužna da najmanje dva radna dana pre dana određenog za otvaranje Koverta sa oznakom: "Ponuda" obavesti učesnika čija je prijava odobrena, kao i o datumu, vremenu i mestu održavanja javnog nadmetanja ukoliko ima više odobrenih prijava.
Učesnik čija prijava je odobrena dužan je da prisustvuje otvaranju Koverta sa oznakom "Ponuda". U suprotnom, smatraće se da je odustao od svoje ponude i gubi pravo na vraćanje depozita.
Otvaranje ponuda je javno i mogu mu prisustvovati i druga zainteresovana lica.
Komisija, odmah po otvaranju Koverte sa oznakom: "Ponuda", utvrđuje da li su podnete ponude u skladu sa javnim pozivom i utvrđuje redosled važećih ponuda prema visini ponuđene cene za predmet prodaje.
Najviša ponuđena cena predstavlja početnu cenu na javnom nadmetanju, u skladu sa zakonom.
Cena iz stava 2. ovog člana predstavlja najpovoljniju ponudu koja se rangira na prvo mesto rang liste.
Ministarstvo će na predlog Komisije doneti odluku kojom odbija ponude koje nisu u skladu sa javnim pozivom, koje sadrže ponuđenu cenu manju od početne cene, ponude koje ne sadrže jasno određen iznos na koji ponuda glasi, koji se pozivaju na neku drugu ponudu, ponude date pod uslovom ili se pozivaju na uslove koji nisu predviđeni u prodajnoj dokumentaciji i javnom pozivu.
Ako Komisija utvrdi da nijedna ponuda ne ispunjava propisane uslove, Ministarstvo na predlog Komisije proglašava Postupak neuspešnim.
Ministarstvo dostavlja učesniku odluku iz stava 5. ovog člana.
Odluka iz stava 5. ovog člana oglašava se na internet stranici Ministarstva.
U slučaju da u postupku učestvuje samo jedan učesnik za čiju ponudu Komisija utvrdi da ispunjava propisane uslove, Ministarstvo na predlog Komisije proglašava tog učesnika kupcem.
Ako učesnik iz stava 1. ovog člana ne zaključi ugovor o prodaji ili ne izvrši plaćanje u predviđenom roku, gubi svojstvo kupca i pravo da učestvuje u postupku privatizacije, kao i pravo na vraćanje depozita.
U slučaju da u Postupku učestvuju najmanje dva učesnika za čije ponude Komisija utvrdi da ispunjavaju propisane uslove, javno nadmetanje sprovodi se odmah nakon ocene ponuda.
Komisija, odmah po oceni ponuda, izdaje odobrenje za učestvovanje na javnom nadmetanju učesnicima iz stava 1. ovog člana.
Komisija, odmah nakon ocene ponuda, obavlja registraciju učesnika na javnom nadmetanju.
Registracija obuhvata:
1) proveru identiteta učesnika na javnom nadmetanju;
2) proveru verodostojnosti ovlašćenja punomoćnika;
3) proveru odobrenja za učešće;
4) izdavanje numerisane aukcijske kartice.
Učesnici čija je prijava za učešće na javnom nadmetanju odobrena a ne registruju se, gube pravo na vraćanje depozita.
Pravo na vraćanje depozita gube i učesnici koji su se registrovali a nisu pristupili javnom nadmetanju.
Komisija dva sata pre početka javnog nadmetanja započinje registraciju učesnika na mestu održavanja Postupka.
Registracija učesnika završava se deset minuta pre početka Postupka.
Smatra se da su ispunjeni uslovi za sprovođenje javnog nadmetanja ako najmanje dva učesnika čija je prijava za učešće na javnom nadmetanju odobrena pristupi javnom nadmetanju.
U slučaju da nijedan učesnik čija je prijava za učešće na javnom nadmetanju odobrena ne pristupi javnom nadmetanju, Ministarstvo na predlog Komisije proglašava Postupak neuspešnim.
U slučaju da javnom nadmetanju pristupi samo jedan učesnik čija je prijava za učešće na javnom nadmetanju odobrena, primenjuju se odredbe ove uredbe o Postupku sa jednim učesnikom.
Javno nadmetanje sprovodi aukcionar.
Kada su ispunjeni uslovi za sprovođenje javnog nadmetanja, aukcionar obavlja sledeće poslove:
1) poziva učesnike da istaknu ponudu na ponuđenu cenu;
2) održava red na javnom nadmetanju i izriče mere u slučaju ometanja njenog toka;
3) proglašava učesnika koji je istakao najvišu ponudu i učesnika koji je istakao drugu najvišu ponudu.
Aukcionar oglašava početnu cenu na javnom nadmetanju, utvrđuje svako naredno uvećanje cene i poziva učesnike da istaknu ponudu podizanjem aukcijske kartice.
Ako postoji ponuda na nivou početne cene, aukcionar utvrđuje novu cenu, sprovodeći prethodno utvrđeno uvećanje cene i poziva učesnike da istaknu ponudu na novu utvrđenu cenu.
Utvrđivanje nove cene ponavlja se sve dok učesnici ističu ponude na ponovo utvrđene cene.
Ako posle drugog poziva aukcionara nije istaknuta ponuda na poslednju utvrđenu cenu, aukcionar upućuje učesnicima poslednji poziv za isticanje ponude.
Kada ni posle trećeg poziva aukcionara nije istaknuta ponuda, aukcionar udarcem čekića označava javno nadmetanje završenim i proglašava učesnika koji je prvi ponudio najvišu cenu i učesnika koji je istakao drugu najvišu ponudu.
Ako niko od učesnika ni posle trećeg poziva aukcionara ne prihvati početnu cenu, javno nadmetanje se proglašava neuspešnim, a učesnici gube pravo na vraćanje depozita.
Aukcionar je ovlašćen da preduzme mere u cilju obezbeđenja nesmetanog odvijanja toka javnog nadmetanja.
Za ometanje toka javnog nadmetanja aukcionar javno opominje učesnika i upozorava učesnike o merama koje će se upotrebiti ako se ometanje nastavi.
Ako učesnik iz stava 2. ovog člana i posle opomene ometa tok javnog nadmetanja, aukcionar mu izriče meru udaljenja, koja se izvršava dobrovoljno ili je izvršavaju ovlašćena lica, zadužena za održavanje reda na javnom nadmetanju.
Učesnik svojim ponašanjem ometa tok javnog nadmetanja kada:
1) ističe ponude suprotno pravilima;
2) ometa rad aukcionara ili Komisije na bilo koji drugi način.
Učesnik kome je izrečena mera udaljenja nema pravo na vraćanje depozita.
Učesnik javnog nadmetanja kome je izrečena mera udaljenja iz člana 23. stav 3. ove uredbe, može uložiti prigovor, usmeno na zapisnik.
Prigovor iz stava 1. ovog člana, ne odlaže Postupak, a o osnovanosti prigovora odlučuje Komisija, neposredno po njegovom ulaganju.
Odluka Komisije po prigovoru je konačna.
Mere iz člana 23. stav 3. ove uredbe, aukcionar može izricati i ostalim prisutnim licima.
Ako učesnik u Postupku koji je proglašen kupcem ili koji istakne drugu najvišu ponudu, ne potpiše zapisnik, ne zaključi ugovor o prodaji ili ne izvrši plaćanje u predviđenom roku, gubi svojstvo kupca i pravo da učestvuje u postupku privatizacije, kao i pravo na vraćanje depozita.
O početku, toku i završetku javnog nadmetanja sastavlja se zapisnik.
Zapisnik iz stava 1. ovog člana sadrži:
1) spisak registrovanih učesnika;
2) početnu cenu;
3) prodajnu cenu i podatke o kupcu;
4) sredstva i uslove plaćanja;
5) dve poslednje istaknute ponude ako ih je bilo;
6) prezime i ime predsednika, ostalih članova Komisije, aukcionara i zapisničara;
7) datum i vreme početka i završetka javnog nadmetanja;
8) izrečene mere prema učesnicima i prisutnim licima;
9) prigovore podnosioca prijave;
10) ostale podatke od značaja za rad Komisije.
Zapisnik iz stava 1. ovog člana potpisuju:
1) predsednik Komisije, članovi Komisije, aukcionar i zapisničar;
2) učesnici na javnom nadmetanju.
Zapisnik se sastavlja u dovoljnom broju istovetnih primeraka, od kojih dva pripadaju Ministarstvu, a po jedan učesnicima na javnom nadmetanju.
Subjektu privatizacije dostavlja se kopija zapisnika na njegov zahtev.
U slučaju prodaje akcija, odnosno udela koji su preneti Akcionarskom fondu kopija zapisnika dostavlja se i Akcionarskom fondu.
Nakon sprovedenog javnog nadmetanja, Komisija obaveštava Ministarstvo o učesniku koji je istakao najvišu ponudu i učesniku koji je istakao drugu najvišu ponudu.
Ministarstvo donosi odluku kojom proglašava za kupca učesnika koji je istakao najvišu ponudu i proglašava učesnika koji je istakao drugu najvišu ponudu.
Pribavljanje mišljenja nadležne organizacije za sprečavanje pranja novca
Pre zaključenja ugovora o prodaji, Ministarstvo pribavlja od nadležne organizacije za sprečavanje pranja novca mišljenje o nepostojanju smetnji na strani proglašenog kupca za zaključenje ugovora.
Mišljenje iz stava 1. ovog člana dostavlja se najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema zahteva Ministarstva.
U slučaju da prema mišljenju nadležne organizacije za sprečavanje pranja novca na strani proglašenog kupca postoje smetnje za zaključenje ugovora, lice koje je proglašeno kupcem gubi svojstvo kupca i pravo da učestvuje u postupku privatizacije, kao i pravo na vraćanje depozita.
Ugovor o prodaji zaključuje se najkasnije u roku od 30 dana od dana pribavljanja mišljenja o nepostojanju smetnji na strani kupca iz člana 29. ove uredbe.
Ugovor o prodaji kapitala smatra se zaključenim kad ga potpišu kupac i Ministarstvo i overava se od strane nadležnog organa.
Ugovor o prodaji imovine zaključuju proglašeni kupac i prodavac u skladu sa zakonom i propisima za sastavljanje isprava o pravnom poslu.
Izuzetno, u slučaju ako je nad prodavcem otvoren prethodni stečajni postupak, postupak likvidacije ili stečajni postupak, odnosno ako prodavac prestane da postoji, sva prava i obaveze iz ugovora o prodaji imovine prenose se na Ministarstvo privrede.
Ako proglašeni kupac koji je pozvan na zaključenje ugovora ne potpiše ugovor o prodaji ili ne uplati prodajnu cenu u skladu sa ugovorom o prodaji, a bilo je drugih istaknutih ponuda, ugovor o prodaji zaključuje se sa učesnikom koji je istakao drugu najvišu ponudu po ceni koju je taj učesnik ponudio u Postupku.
Gubitak prava na vraćanje depozita
Učesnik gubi pravo na vraćanje depozita ukoliko:
1) je povukao prijavu, odnosno odustao od ponude;
2) je dostavio dokumentaciju u prijavi, za koju se ispostavilo da nije tačna, važeća odnosno verodostojna;
3) nije izvršio dopunu prijave u skladu sa ovom uredbom;
4) je proglašen za kupca, pozvan, a ne potpiše ugovor o prodaji;
5) u drugim slučajevima u skladu sa ovom uredbom;
6) u drugim slučajevima definisanim uputstvom za ponuđače.
Depozit se vraća Proglašenom kupcu u skladu sa ugovorom o prodaji.
Depozit se vraća učesniku u roku od 15 dana od dana donošenja odluke kojom se njegova prijava odbacuje ili odbija ponuda.
U slučaju više učesnika, depozit učesnika vraća se u roku od 15 dana od dana održavanja javnog nadmetanja, osim učesniku koji je istakao drugu najvišu ponudu čiji depozit se zadržava do zatvaranja transakcije u skladu sa ugovorom o prodaji.
U slučaju poništaja postupka, depozit učesnika vraća se u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o poništaju postupka.
Na depozit vraćen u roku ne obračunava se kamata.
Depozit učesniku koji je izgubio pravo na vraćanje depozita u skladu sa članom 34. ove uredbe ne vraća se.
Ministarstvo proglašava Postupak neuspešnim ukoliko:
1) nije dostavljena nijedna prijava;
2) nijedna prijava ne ispunjava uslove;
3) nijedna ponuda ne ispunjava uslove;
4) se ne zaključi ugovor o prodaji;
5) u drugim slučajevima u skladu sa ovom uredbom;
6) u drugim slučajevima definisanim uputstvom za ponuđače.
Ministarstvo može svojom odlukom da poništi postupak u bilo koje vreme, sve do potpisivanja ugovora o prodaji.
Odluka o proglašenju postupka neuspešnim, odnosno o poništenju postupka objavljuje se na internet stranici Ministarstva danom donošenja i dostavlja učesniku u roku od pet dana od dana donošenja.
Ova uredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
Samostalni član Uredbe o izmenama i dopunama
Uredbe o uslovima, postupku i načinu prodaje kapitala i imovine metodom javnog prikupljanja ponuda sa javnim nadmetanjem
("Sl. glasnik RS", br. 61/2015)
Član 6
Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".