REŠENJE
O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2017. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 6/2017 i 37/2017)

I

Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2017. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.

II

Sredstva za realizaciju Programa planirana su u budžetu Grada Novog Sada za 2017. godinu, na ime transfera ostalim nivoima vlasti, u okviru Programa 8: Predškolsko vaspitanje i to za Projekat: Investicioni projekti (izgradnja zgrada i objekata, kapitalno održavanje zgrada i objekata, projektno planiranje, administrativna oprema, oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport, oprema za proizvodnju, motorna, nepokretna i nemotorna oprema i oprema za saobraćaj), u ukupnom iznosu od 241.570.000,00 dinara, od čega 97.600.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 i 143.970.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13.

III

Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova).

IV

Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava), može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava u okviru Programa, u skladu sa zakonom, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova, usluga ili nabavkom opreme u većem obimu, odnosno ukoliko je prestala potreba za izvršenjem radova, usluga ili nabavkom opreme, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.

V

Zahtev za prenos sredstava iz tačke II ovog rešenja, Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima, uslugama i nabavljenoj opremi, u skladu sa tromesečnim planovima izvršenja budžeta Grada Novog Sada.

Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.

VI

Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.

VII

Predškolska ustanova podnosi godišnji izveštaj o realizaciji investicionih aktivnosti utvrđenih Programom Gradskom veću putem Gradske uprave, do 31. marta 2018. godine za 2017. godinu, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova, usluga i nabavljenoj opremi.

VIII

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2017. GODINU

Sredstva za investicione aktivnosti Predškolske ustanove "Radosno detinjstvo" Novi Sad u iznosu od 241.570.000,00 dinara, od čega 97.600.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 i 143.970.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13, raspoređuju se za finansiranje investicionih projekata na sledeći način:

A. ZGRADE I OBJEKTI

1. IZGRADNJA ZGRADA I OBJEKATA

Red.
broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Centralna kuhinja

Izgradnja agregata i priključka za objekat

5.000.000,00

2

Više objekata (Vršačka, Veternik, Kovilj i Rumenka)

Izgradnja priključaka vodovoda i kanalizacije na mesne mreže

1.000.000,00

 

 

Ukupno:

6.000.000,00

 

2. KAPITALNO ODRŽAVANJE ZGRADA I OBJEKATA

Red.
broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Rumenka

Rekonstrukcija kotlovskog postrojenja

3.000.000,00

2

Zlatne grede 6

Rekonstrukcija i sanacija objekta - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2016. g.

37.230.000,00

3

Pavla Papa 9

Rekonstrukcija i sanacija objekta

9.000.000,00

4

Marodićeva

Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekta i bezbednosti dece - zamena dotrajale spoljašnje stolarije

2.500.000,00

5

Stevana Hristića

Investiciono održavanje na poboljšanju uslova korišćenja objekta (razni zanatski radovi) i postavljanje nadstrešnice za odlaganje kolica

3.500.000,00

6

Više objekata (A. Urbana, A. Šantića, S. Kovačevića 7., Veternik - Kralja Aleksandra)

Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekta i bezbednosti korisnika - zamena dotrajale spoljašnje stolarije

8.000.000,00

7

Stari Ledinci

Investiciono održavanje na poboljšanju energetske efikasnosti i uslova korišćenja objekta

1.500.000,00

8

Petrovaradin - Palmotićeva

Sanacija i adaptacija kotlovskog postrojenja

3.900.000,00

9

Više objekata (Braće Dronjak, Kać i Kisač)

Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekta i bezbednosti korisnika - zamena dotrajale spoljašnje stolarije

26.500.000,00

10

Više objekata (S. Marinković, Kisač i Bukovac)

Investiciono održavanje na poboljšanju uslova korišćenja objekta - sanacija kupatila

3.500.000,00

11

Branimira Ćosića

Adaptacija tavanskog prostora u biblioteku, rekonstrukcija krova, oluka, streha, popravka fasade i zidova

22.000.000,00

12

Kuhinja 1 i Kuhinja 2

Sanacije i adaptacije objekata

19.700.000,00

 

 

Ukupno:

140.330.000,00

3. PROJEKTNO PLANIRANJE

Red.
broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Centralna kuhinja

1. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za izgradnju agregata i priključka za objekat

200.000,00

2. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za završetak izgradnje objekta

1.000.000,00

3. Stručni nadzor za radove na završetku izgradnje objekta

1.500.000,00

2

Rumenka

1. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju kotlovskog postrojenja

300.000,00

2. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za nadogradnju terase i formiranje radnih soba

800.000,00

3

Zlatne grede 6

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2016. godine

620.000,00

4

Pavla Papa 9

Projektno tehnička dokumentacija stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta

300.000,00

5

Više objekata (B. Ćosića, Trg Majke Jevrosime, J. Čmelika 110 i 87, Braće Dronjak, Vojvođanskih Brigada i Sr. Kamenica - S. Miletića)

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za ugradnju evakuacionih stepeništa sa rekonstrukcijom postojećih objekata - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. godine

200.000,00

6

Više objekata (Čenejska, J. Kopitara, S. Kovačevića 7, S. Novakovića, A. Urbana, D. Brašovana, J. Čmelika 87, P. Andraša (kuhinja 2), Futog - Proleterska, Veternik - Kralja Aleksandra, Kać, Kovilj, Bukovac i S. Kovačevića 14)

Projektno tehnička dokumentacija - nastavak aktivnosti iz 2016. godine, saglasnosti i takse za ozakonjenje objekata i delova objekata, u skladu sa zakonom

2.520.000,00

7

Stari Ledinci

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za radove na investicionom održavanju i dogradnju objekta i formiranje radnih soba i prihvatne kuhinje

700.000,00

8

Petrovaradin - Palmotićeva

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za sanaciju i adaptaciju kotlovskog postrojenja

100.000,00

9

Više objekata (S. Marinković, S. Novakovića, Karađorđeva, J. Čmelika 110, B. Ćosića, J. Husa, Marodićeva, Ćirila i Metodija, S. Šolaje, Čenejska, A. Šantića, Vršačka, Veternik - Paunova, Veternik - Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska 2, Futog - Vojvode Mišića, Sremska Kamenica - Zmajevac 2, Šangaj, Stari Ledinci, Begeč, Rumenka, Kovilj, Čenej, Budisava)

Projektno tehnička dokumentacija za hidrantsku mrežu u cilju povećanja pritiska

1.200.000,00

10

Više objekata (S. Marinković, S. Novakovića, Karađorđeva, J. Čmelika 110, B. Ćosića, J. Husa, S. Šolaje, Vršačka, Veternik - Paunova, Veternik - Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska, Futog - Vojvode Mišića, Stari Ledinci, Begeč, Rumenka, Čenej i Budisava)

Projektno tehnička dokumentacija za sistem automatske dojave požara

900.000,00

11

Više objekata (K. Langa, Miletićeva, L. Kostića, S. Marinković, Vršačka, Braće Dronjak, Šangaj, Vetrenik - Kralja Aleksandra, Sremska Kamenica - Zmajevac)

Projektno tehnička dokumentacija za rekonstrukciju elektroinstalacija

900.000,00

12

Više objekata (Narodnog Fronta 42, Narodnog Fronta 45, Braće Dronjak, Ćirila i Metodija, Futog - Proleterska 2, Kisač i Kać)

Projektno tehnička dokumentacija za rekonstrukciju objekta u cilju poboljšanja energetske efikasnosti objekta

920.000,00

13

Orahova

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za izgradnju objekta

1.000.000,00

14

Branimira Ćosića

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za adaptaciju tavanskog prostora u biblioteku, rekonstrukciju krova, oluka, streha, popravku fasade i zidova

400.000,00

15

Episkopa Visariona

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za postavljanje pristupne rampe (donacija Fonda "Novak Đoković")

10.000,00

 

 

Ukupno:

13.570.000,00

B. MAŠINE I OPREMA

4. ADMINISTRATIVNA OPREMA

Red.
broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Svi objekti Predškolske ustanove

Administrativna oprema

3.344.000,00

 

 

Administrativna oprema - zakup

5.406.000,00

2

Kuhinja 1 i Kuhinja 2

Administrativna oprema i oprema za domaćinstvo i ugostiteljstvo

7.000.000,00

3

Centralna kuhinja

Administrativna oprema i oprema za domaćinstvo i ugostiteljstvo

50.000.000,00

 

 

Ukupno:

65.750.000,00

5. OPREMA ZA OBRAZOVANJE, NAUKU, KULTURU I SPORT

Red.
roj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Svi objekti Predškolske ustanove

Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport

9.300.000,00

 

 

Ukupno:

9.300.000,00

6. OPREMA ZA PROIZVODNJU, MOTORNA, NEPOKRETNA I NEMOTORNA OPREMA

Red.
broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Svi objekti Predškolske ustanove

Motorna kosačica za travu

70.000,00

 

 

Ukupno:

70.000,00

7. OPREMA ZA SAOBRAĆAJ

Red.
broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Svi objekti Predškolske ustanove

Vozilo za dostavu hrane - jedno

2.500.000,00

2

Svi objekti Predškolske ustanove

Putničko vozilo - jedno

1.250.000,00

3

Svi objekti Predškolske ustanove

Teretno vozilo - putar

2.800.000,00

 

 

Ukupno:

6.550.000,00