ODLUKA

O OBRAZOVANJU KOORDINACIONE KOMISIJE

("Sl. glasnik RS", br. 83/2017)

1. Za usklađivanje, odnosno koordinaciju inspekcijskog nadzora u Republici Srbiji obrazuje se Koordinaciona komisija.

2. Poslovi i zadaci Koordinacione komisije, kojima se obezbeđuje vršenje obuhvatnijeg i delotvornijeg inspekcijskog nadzora i izbegavanje preklapanja i nepotrebnog ponavljanja nadzora, pored poslova utvrđenih Zakonom o inspekcijskom nadzoru, jesu:

1) da razmatra i daje mišljenje na predloge planova inspekcijskog nadzora, koje dostavljaju inspekcije;

2) da objavljuje na svojoj internet stranici informacije o svim nosiocima poslova inspekcijskog nadzora, a naročito podatke o njihovim nadležnostima, adresama, telefonima i adresama elektronske pošte, kao i o njihovim rukovodiocima;

3) da preduzima odgovarajuće aktivnosti u vezi sa obraćanjem podnosioca pritužbe koji je nezadovoljan radom inspekcije u skladu sa članom 52. Zakona o inspekcijskom nadzoru;

4) da razmatra izveštaj o radu unutrašnje kontrole inspekcije;

5) da sarađuje sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu na uspostavljanju jedinstvenog informacionog sistema za vršenje inspekcijskog nadzora.

3. Koordinacionu komisiju čini predsednik, zamenik predsednika i 15 članova.

Predsednik Koordinacione komisije je ministar nadležan za poslove državne uprave, a zamenik predsednika je državni sekretar u ministarstvu nadležnom za poslove državne uprave.

Predsednik Koordinacione komisije rukovodi njenim radom, usklađuje rad članova, saziva i vodi sednice Koordinacione komisije.

Predsednika Koordinacione komisije za vreme njegove odsutnosti ili sprečenosti zamenjuje zamenik predsednika Koordinacione komisije.

Članove Koordinacione komisije čine predstavnici ministarstava i posebnih organizacija koja imaju utvrđene nadležnosti u oblasti inspekcijskog nadzora.

Člana Koordinacione komisije za vreme njegove odsutnosti ili sprečenosti zamenjuje zamenik člana.

4. Za predsednika i zamenika predsednika Koordinacione komisije imenuju se:

1) Branko Ružić, ministar državne uprave i lokalne samouprave;

2) Zoran Kasalović, državni sekretar u Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave.

5. Za članove Koordinacione komisije imenuju se:

1) Zoran Petrović, direktor - glavni upravni inspektor, Upravni inspektorat, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave;

2) Nenad Krtolica, vršilac dužnosti pomoćnika direktora Poreske uprave, Sektor za kontrolu u Ministarstvu finansija;

3) Lidija Stojanović, pomoćnik ministra trgovine, turizma i telekomunikacija;

4) Stevan Đurović, vršilac dužnosti pomoćnika direktora Inspektorata za rad, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja;

5) Leposava Sojić, vršilac dužnosti pomoćnika ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture;

6) Marko Bjekić, veterinarski inspektor u Odeljenju za poslove inspekcijskog nadzora i kontrole Uprave za veterinu, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede;

7) Željko Pantelić, pomoćnik ministra zaštite životne sredine;

8) prim. dr Zoran Panajotović, koordinator za inspekcijske poslove u Ministarstvu zdravlja;

9) Mirjana Jakovljević, republički sportski inspektor, Ministarstvo omladine i sporta;

10) dr Ivan Zarev, načelnik Uprave za preventivnu zaštitu u Ministarstvu unutrašnjih poslova;

11) Bogoljub Lazarević, vršilac dužnosti pomoćnika ministra prosvete, nauke i tehnološkog razvoja;

12) Branko Ilić, načelnik Odeljenja za elektroenergetsku inspekciju u Ministarstvu rudarstva i energetike;

13) Jelica Trninić Šišović, šef Odseka za normativne, pravne i studijsko-analitičke poslove u Ministarstvu privrede;

14) Dražen Maravić, pomoćnik ministra državne uprave i lokalne samouprave;

15) Jugoslav Stojiljković, Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu.

6. Za zamenike članova Koordinacione komisije imenuju se:

1) Nenad Šarkoćević, vršilac dužnosti pomoćnika direktora Upravnog inspektorata, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave;

2) Saša Dulić, vršilac dužnosti pomoćnika direktora Poreske uprave, Sektor za informacione i komunikacione tehnologije u Ministarstvu finansija;

3) Višnja Rakić, šef Odseka za kontrolu usluga - odeljenje Beograd, Sektor tržišne inspekcije u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija;

4) Maja Ilić, načelnik Odeljenja za studijsko-analitičke poslove u Inspektoratu za rad, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja;

5) Bojana Jovanović, samostalni savetnik u Sektoru za inspekcijski nadzor u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture;

6) Nenad Milojević, načelnik Odeljenja fitosanitarne inspekcije Uprave za zaštitu bilja, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede;

7) Olivera Topalov, načelnik Odeljenja za industriju u Ministarstvu zaštite životne sredine;

8) Jelica Radulović, šef Odseka za zdravstvenu inspekciju Beograd, Sektor za inspekcijski nadzor u Ministarstvu zdravlja;

9) Vladeta Terzić, šef Odseka za inspekcijske poslove u sportu u Ministarstvu omladine i sporta;

10) Predrag Radaković, načelnik Odeljenja za sprovođenje preventivnih mera pri korišćenju objekata u Ministarstvu unutrašnjih poslova;

11) Katarina Žugić Jovanović, šef odseka Sektor za inspekcijske poslove u Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja;

12) Uroš Đurđević, načelnik Odeljenja za inspekciju opreme pod pritiskom u Ministarstvu rudarstva i energetike;

13) Slavica Ninković, rukovodilac Grupe za unapređenje poslovnog okruženja i razvoj zadruga i zanatstva u Ministarstvu privrede;

14) Ljiljana Veličković Tomić, samostalni savetnik u Sektoru za razvoj dobre uprave u Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave;

15) Dragana Živković Jovanović, Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu.

7. Koordinaciona komisija donosi poslovnik o svom radu, kojim se bliže uređuju pitanja od značaja za njen rad.

8. Koordinaciona komisija podnosi Vladi godišnji izveštaj o radu najkasnije do 31. januara tekuće godine za prethodnu godinu, kao i vanredne izveštaje po potrebi. Izveštaji se objavljuju na internet stranici.

9. Koordinaciona komisija doneće poslovnik o radu u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

10. Stupanjem na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o obrazovanju Koordinacione komisije ("Službeni glasnik RS", broj 81/16).

11. Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".