ODLUKAO OBRAZOVANJU KOORDINACIONE KOMISIJE("Sl. glasnik RS", br. 83/2017) |
1. Za usklađivanje, odnosno koordinaciju inspekcijskog nadzora u Republici Srbiji obrazuje se Koordinaciona komisija.
2. Poslovi i zadaci Koordinacione komisije, kojima se obezbeđuje vršenje obuhvatnijeg i delotvornijeg inspekcijskog nadzora i izbegavanje preklapanja i nepotrebnog ponavljanja nadzora, pored poslova utvrđenih Zakonom o inspekcijskom nadzoru, jesu:
1) da razmatra i daje mišljenje na predloge planova inspekcijskog nadzora, koje dostavljaju inspekcije;
2) da objavljuje na svojoj internet stranici informacije o svim nosiocima poslova inspekcijskog nadzora, a naročito podatke o njihovim nadležnostima, adresama, telefonima i adresama elektronske pošte, kao i o njihovim rukovodiocima;
3) da preduzima odgovarajuće aktivnosti u vezi sa obraćanjem podnosioca pritužbe koji je nezadovoljan radom inspekcije u skladu sa članom 52. Zakona o inspekcijskom nadzoru;
4) da razmatra izveštaj o radu unutrašnje kontrole inspekcije;
5) da sarađuje sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu na uspostavljanju jedinstvenog informacionog sistema za vršenje inspekcijskog nadzora.
3. Koordinacionu komisiju čini predsednik, zamenik predsednika i 15 članova.
Predsednik Koordinacione komisije je ministar nadležan za poslove državne uprave, a zamenik predsednika je državni sekretar u ministarstvu nadležnom za poslove državne uprave.
Predsednik Koordinacione komisije rukovodi njenim radom, usklađuje rad članova, saziva i vodi sednice Koordinacione komisije.
Predsednika Koordinacione komisije za vreme njegove odsutnosti ili sprečenosti zamenjuje zamenik predsednika Koordinacione komisije.
Članove Koordinacione komisije čine predstavnici ministarstava i posebnih organizacija koja imaju utvrđene nadležnosti u oblasti inspekcijskog nadzora.
Člana Koordinacione komisije za vreme njegove odsutnosti ili sprečenosti zamenjuje zamenik člana.
4. Za predsednika i zamenika predsednika Koordinacione komisije imenuju se:
1) Branko Ružić, ministar državne uprave i lokalne samouprave;
2) Zoran Kasalović, državni sekretar u Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave.
5. Za članove Koordinacione komisije imenuju se:
1) Zoran Petrović, direktor - glavni upravni inspektor, Upravni inspektorat, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave;
2) Nenad Krtolica, vršilac dužnosti pomoćnika direktora Poreske uprave, Sektor za kontrolu u Ministarstvu finansija;
3) Lidija Stojanović, pomoćnik ministra trgovine, turizma i telekomunikacija;
4) Stevan Đurović, vršilac dužnosti pomoćnika direktora Inspektorata za rad, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja;
5) Leposava Sojić, vršilac dužnosti pomoćnika ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture;
6) Marko Bjekić, veterinarski inspektor u Odeljenju za poslove inspekcijskog nadzora i kontrole Uprave za veterinu, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede;
7) Željko Pantelić, pomoćnik ministra zaštite životne sredine;
8) prim. dr Zoran Panajotović, koordinator za inspekcijske poslove u Ministarstvu zdravlja;
9) Mirjana Jakovljević, republički sportski inspektor, Ministarstvo omladine i sporta;
10) dr Ivan Zarev, načelnik Uprave za preventivnu zaštitu u Ministarstvu unutrašnjih poslova;
11) Bogoljub Lazarević, vršilac dužnosti pomoćnika ministra prosvete, nauke i tehnološkog razvoja;
12) Branko Ilić, načelnik Odeljenja za elektroenergetsku inspekciju u Ministarstvu rudarstva i energetike;
13) Jelica Trninić Šišović, šef Odseka za normativne, pravne i studijsko-analitičke poslove u Ministarstvu privrede;
14) Dražen Maravić, pomoćnik ministra državne uprave i lokalne samouprave;
15) Jugoslav Stojiljković, Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu.
6. Za zamenike članova Koordinacione komisije imenuju se:
1) Nenad Šarkoćević, vršilac dužnosti pomoćnika direktora Upravnog inspektorata, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave;
2) Saša Dulić, vršilac dužnosti pomoćnika direktora Poreske uprave, Sektor za informacione i komunikacione tehnologije u Ministarstvu finansija;
3) Višnja Rakić, šef Odseka za kontrolu usluga - odeljenje Beograd, Sektor tržišne inspekcije u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija;
4) Maja Ilić, načelnik Odeljenja za studijsko-analitičke poslove u Inspektoratu za rad, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja;
5) Bojana Jovanović, samostalni savetnik u Sektoru za inspekcijski nadzor u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture;
6) Nenad Milojević, načelnik Odeljenja fitosanitarne inspekcije Uprave za zaštitu bilja, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede;
7) Olivera Topalov, načelnik Odeljenja za industriju u Ministarstvu zaštite životne sredine;
8) Jelica Radulović, šef Odseka za zdravstvenu inspekciju Beograd, Sektor za inspekcijski nadzor u Ministarstvu zdravlja;
9) Vladeta Terzić, šef Odseka za inspekcijske poslove u sportu u Ministarstvu omladine i sporta;
10) Predrag Radaković, načelnik Odeljenja za sprovođenje preventivnih mera pri korišćenju objekata u Ministarstvu unutrašnjih poslova;
11) Katarina Žugić Jovanović, šef odseka Sektor za inspekcijske poslove u Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja;
12) Uroš Đurđević, načelnik Odeljenja za inspekciju opreme pod pritiskom u Ministarstvu rudarstva i energetike;
13) Slavica Ninković, rukovodilac Grupe za unapređenje poslovnog okruženja i razvoj zadruga i zanatstva u Ministarstvu privrede;
14) Ljiljana Veličković Tomić, samostalni savetnik u Sektoru za razvoj dobre uprave u Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave;
15) Dragana Živković Jovanović, Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu.
7. Koordinaciona komisija donosi poslovnik o svom radu, kojim se bliže uređuju pitanja od značaja za njen rad.
8. Koordinaciona komisija podnosi Vladi godišnji izveštaj o radu najkasnije do 31. januara tekuće godine za prethodnu godinu, kao i vanredne izveštaje po potrebi. Izveštaji se objavljuju na internet stranici.
9. Koordinaciona komisija doneće poslovnik o radu u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.
10. Stupanjem na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o obrazovanju Koordinacione komisije ("Službeni glasnik RS", broj 81/16).
11. Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".