ODLUKAO USTUPANJU IZVOĐENJA RADOVA NA UKLANJANJU MONTAŽNIH OBJEKATA, PREDMETA I STVARI PO OSNOVU IZVRŠNIH REŠENJA("Sl. list grada Pančeva", br. 24/2017) |
Ovom odlukom ustupa se Javnom komunalnom preduzeću "HIGIJENA" Pančevo (u daljem tekstu JKP "HIGIJENA") izvođenje radova na uklanjanju bespravno postavljenih montažnih objekata kao i bespravno ostavljenih stvari, drugih predmeta, građevinskog materijala i otpada, i drugog otpada sa javnih površina na teritoriji grada Pančeva po osnovu izvršnih rešenja inspekcijskih službi grada Pančeva.
Pod uklanjanjem montažnih objekata, stvari i predmeta podrazumeva se uklanjanje:
- pijačnih objekata (tezge, ramovi, boksovi i dr.),
- privremenih montažnih objekata i uređaja (kiosci, kontejneri za monitoring, letnje bašte, javne telefonske govornice, kiosci sa nadstrešnicom za autobusko stajalište, otvoreni ugostiteljski sadržaji, kućice za hranjenje i smeštaj pasa i mačaka, garaže i dr.),
- pokretnih objekata i uređaja (automati, frižideri za prodaju sladoleda, rashladne vitrine, i pokretne reklamne vitrine, uređaji za pečenje kokica, kukuruznih klasova, kestenja, šećerne pene i američkih krofnica, pokretne tezge i praznične tezge, promotivni platoi, objekti za izvođenje zabavnih programa, horizontalne reklame, reklamni panoi, reklamne table, svetleće reklamne table, bilbordi, pokretni bilbordi, svetleće reklamne table priključene na stubovima javne rasvete, pokretni mobilijar, klupe, perde, ukrasne žardinjere i umetničke instalacije),
- montažnih garaža,
- postolja kioska i letnjih bašti od armiranog i lakoarmiranog betona,
- građevinskog materijala i otpada i drugo,
- kaveza za ambalažu,
- zaštitnih stubića i rampi,
- objekata, stvari i drugih predmeta sa javnih površina koji nisu nabrojani a čije je uklanjanje povereno JKP "HIGIJENA" rešenjem o izvršenju nadležnog inspektora i za čije uklanjanje komunalno preduzeće poseduje kadrovske i tehničke mogućnosti,
- skladištenje uklonjenih objekata, uređaja, stvari, materijala i drugih predmeta.
JKP "HIGIJENA" je dužno da u obavljanju poslova iz člana 2. ove odluke postupa savesno i stručno s pažnjom dobrog privrednika.
Troškove izvođenja radova iz člana 2. ove odluke snosi stranka koja nije postupila u ostavljenom roku po izvršnom rešenju o čemu nadležna inspekcijska služba grada Pančeva donosi posebno rešenje.
Troškovi iz stava 1. ovog člana se određuju na osnovu važećeg cenovnika koji donosi Nadzorni odbor JKP "HIGIJENA" uz saglasnost nadležnog organa grada Pančeva.
Ustupljeni poslovi iz člana 2. ove odluke finansiraju se iz sredstava budžeta grada Pančeva predviđenih za tu namenu.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o ustupanju izvođenja radova uklanjanja objekata ili dela objekta i uklanjanja predmeta i stvari po osnovu izvršnih rešenja ("Sl. list grada Pančeva" br. 28/15 i 30/16).
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".