ODLUKAO OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA PLANOVE GRADA VRŠCA("Sl. list opštine Vršac", br. 18/2015, "Sl. list grada Vršca", br. 14/2016 i 17/2017) |
Ovom Odlukom se obrazuje Komisija za planove Grada Vršca (u daljem tekstu: Komisija), a radi obavljanja stručnih poslova u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata, stručne provere usklađenosti urbanističkog projekta sa planskim dokumentom i Zakonom, kao i davanja stručnog mišljenja po zahtevu nadležnih organa uprave.
Obrazuje se Komisija za planove u sastavu:
1. Dragan Dobrosavljević, diplomirani inženjer arhitekture
2. Slave Bojadžievski, diplomirani inženjer arhitekture
3. Damir Sredić, diplomirani inženjer arhitekture
4. Đurica Resanović, diplomirani inženjer građevinarstva
5. Bogdan Jovanović, diplomirani inženjer građevinarstva.
Članovi Komisije su i dipl. inž. arh. Nikola Aleksić iz Bele Crkve i dipl. inž. arh. Božidar Manić iz Beograda, a po predlogu Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine.
Predsednik Komisije saziva sednice, predlaže dnevni red (u saradnji sa nadležnim licima nosioca izrade planskog dokumenta koji je predmet dnevnog reda), predsedava sednicama, potpisuje zapisnike i zaključke Komisije, stara se o pravilnoj primeni pravilnika kojim se uređuju uslovi i način rada Komisije i obavlja druge poslove koje mu poveri Komisija, u skladu sa Zakonom.
Zamenik predsednika zamenjuje predsednika u njegovom odsustvu obavljajući poslove iz njegovog delokruga, odnosno pomaže mu u radu ili obavlja druge poverene poslove Komisije, u skladu sa Zakonom.
Za članove Komisije iz člana 2. i 3. ove Odluke imenuju se lica koja ispunjavaju sledeće uslove: da su priznati stručnjaci za oblast prostornog planiranja, urbanizma i drugih oblasti koje su od značaja za obavljanje stručnih poslova u oblasti planiranja, uređenja prostora i izgradnje, sa odgovarajućom licencom, u skladu sa ovim zakonom.
Mandat članova Komisije iz člana 2. i 3. traje četiri godine.
Na konstitutivnoj sednici Komisija bira predsednika, zamenika predsednika i sekretara Komisije.
Način rada, rukovođenje, sastav i druga pitanja od značaja za rad Komisije, određuje se Poslovnikom o radu Komisije koji donosi Komisija većinom glasova na konstitutivnoj sednici.
Poslovnikom o radu bliže se uređuje način sazivanja sednice, rad na sednici, način vođenja zapisnika, način glasanja i odlučivanja, način sačinjavanja i potpisivanja zapisnika, odnosno izveštaja o obavljenoj stručnoj kontroli, odnosno o obavljenom javnom uvidu.
Sredstva za rad Komisije obezbeđuju se u budžetu Grada Vršca.
Članovima Komisije iz člana 2. ove Odluke za rad u Komisiji pripada naknada koju će odrediti Gradsko veće Grada Vršca.
Za obavljanje pojedinih stručnih poslova za potrebe Komisije, Komisije može angažovati druga pravna i fizička lica uz saglasnost Gradskog veća.
Stručne i administrativne poslove za potrebe Komisije obezbeđuje nosilac izrade planskog dokumenta.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje da važi Rešenje br. 02-040/2011-II-01 od 28.12.2011. godine i Odluka o obrazovanju komisije za planove br. 011-41/2003-I-01 ("Sl. list Opštine Vršac", br. 6/2003, 8/2003, 6/2005 i 3/2015).
Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Opštine Vršac".
Samostalni član Odluke o izmenama i dopuni
Odluke o obrazovanju
Komisije za planove Opštine Vršac
("Sl. list grada Vršca", br. 14/2016)
Član 5
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Vršca".