REŠENJEO PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2017. GODINU("Sl. list Grada Novog Sada", br. 6/2017, 37/2017, 38/2017 i 51/2017) |
I
Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2017. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.
II
Sredstva za realizaciju Programa planirana su u budžetu Grada Novog Sada za 2017. godinu, na ime transfera ostalim nivoima vlasti, u okviru Programa 8: Predškolsko vaspitanje i to za Projekat: Investicioni projekti (izgradnja zgrada i objekata, kapitalno održavanje zgrada i objekata, projektno planiranje, administrativna oprema, oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport, oprema za proizvodnju, motorna, nepokretna i nemotorna oprema i oprema za saobraćaj), u ukupnom iznosu od 241.570.000,00 dinara, od čega 97.600.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 i 143.970.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13.
III
Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova).
IV
Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava), može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava u okviru Programa, u skladu sa zakonom, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova, usluga ili nabavkom opreme u većem obimu, odnosno ukoliko je prestala potreba za izvršenjem radova, usluga ili nabavkom opreme, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.
V
Zahtev za prenos sredstava iz tačke II ovog rešenja, Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima, uslugama i nabavljenoj opremi, u skladu sa tromesečnim planovima izvršenja budžeta Grada Novog Sada.
Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.
VI
Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.
VII
Predškolska ustanova podnosi godišnji izveštaj o realizaciji investicionih aktivnosti utvrđenih Programom Gradskom veću putem Gradske uprave, do 31. marta 2018. godine za 2017. godinu, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova, usluga i nabavljenoj opremi.
VIII
Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2017. GODINU
1. IZGRADNJA ZGRADA I OBJEKATA
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Centralna kuhinja |
Izgradnja agregata i priključka za objekat |
5.000.000,00 |
2 |
Više objekata (Vršačka, Kovilj, Veternik i Rumenka) |
Izgradnja priključaka vodovoda i kanalizacije na mesne mreže |
1.000.000,00 |
|
|
Ukupno: |
6.000.000,00 |
2. KAPITALNO ODRŽAVANJE ZGRADA I OBJEKATA
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Zlatne grede 6 |
Rekonstrukcija i sanacija objekta - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2016. g. |
37.230.000,00 |
2 |
Pavla Papa 9 |
Rekonstrukcija i sanacija objekta |
9.000.000,00 |
3 |
Marodićeva |
Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekta i bezbednosti dece - zamena dotrajale spoljašnje stolarije |
2.500.000,00 |
4 |
Stevana Hristića |
Investiciono održavanje na poboljšanju uslova korišćenja objekta (razni zanatski radovi) i postavljanje nadstrešnice za odlaganje kolica |
3.500.000,00 |
5 |
Više objekata (A. Urbana, A. Šantića, S. Kovačevića 7., Veternik - Kralja Aleksandra) |
Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekta i bezbednosti korisnika - zamena dotrajale spoljašnje stolarije |
8.000.000,00 |
6 |
Stari Ledinci |
Investiciono održavanje na poboljšanju energetske efikasnosti i uslova korišćenja objekta |
1.500.000,00 |
7 |
Petrovaradin - Palmotićeva |
Sanacija i adaptacija kotlovskog postrojenja |
3.900.000,00 |
8 |
Više objekata (Braće Dronjak, Kać i Kisač) |
Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekta i bezbednosti korisnika - zamena dotrajale spoljašnje stolarije |
26.500.000,00 |
9 |
Više objekata (S. Marinković, Kisač i Bukovac) |
Investiciono održavanje na poboljšanju uslova korišćenja objekta - sanacija kupatila |
3.500.000,00 |
10 |
Branimira Ćosića |
Adaptacija tavanskog prostora u biblioteku, rekonstrukcija krova, oluka, streha, popravka fasade i zidova |
22.000.000,00 |
|
|
Ukupno: |
117.630.000,00 |
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Centralna kuhinja |
1. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za izgradnju agregata i priključka za objekat |
200.000,00 |
|
|
2. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za završetak izgradnje objekta |
2.000.000,00 |
2 |
Rumenka |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za kotlovsko postrojenje |
300.000,00 |
3 |
Zlatne grede 6 |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2016. godine |
620.000,00 |
4 |
Pavla Papa 9 |
Projektno tehnička dokumentacija stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta |
500.000,00 |
5 |
Više objekata (B. Ćosića, Trg Majke Jevrosime, J. Čmelika 110 i 87, Braće Dronjak, Vojvođanskih Brigada i Sr. Kamenica - S. Miletića) |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za ugradnju evakuacionih stepeništa sa rekonstrukcijom postojećih objekata - nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2015. godine |
200.000,00 |
6 |
Više objekata (Čenejska, J. Kopitara, S. Kovačevića 7, S. Novakovića, A. Urbana, D. Brašovana, J. Čmelika 87, P. Andraša (kuhinja 2), Futog - Proleterska, Veternik - Kralja Aleksandra, Kać, Kovilj, Bukovac i S. Kovačevića 14) |
Projektno tehnička dokumentacija - nastavak aktivnosti iz 2016. godine, saglasnosti i takse za ozakonjenje objekata i delova objekata, u skladu sa zakonom |
1.020.000,00 |
7 |
Stari Ledinci |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za radove na investicionom održavanju i dogradnju objekta i formiranje radnih soba i prihvatne kuhinje |
2.050.000,00 |
8 |
Petrovaradin - Palmotićeva |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za sanaciju i adaptaciju kotlovskog postrojenja |
100.000,00 |
9 |
Više objekata (S. Marinković, S. Novakovića, Karađorđeva, J. Čmelika 110, B. Ćosića, J. Husa, Marodićeva, Ćirila i Metodija, S. Šolaje, Čenejska, A. Šantića, Vršačka, Veternik - Paunova, Veternik - Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska 2, Futog - Vojvode Mišića, Sremska Kamenica - Zmajevac 2, Šangaj, Stari Ledinci, Begeč, Rumenka, Kovilj, Čenej, Budisava) |
Projektno tehnička dokumentacija za hidrantsku mrežu u cilju povećanja pritiska |
1.000.000,00 |
10 |
Više objekata (N. Fronta 45, Bate Brkića 1a, Save Kovačević 7, Vojvođanskih brigada 14, Sr. Kamenica - Svetozara Miletića bb, Petrovaradin - Palmotićeva 1, Kovilj - Vojvođanskih brigada, Kać - Save Maleševa bb, Stari Ledinci - Vuka Karadžića 63, Stepanovićevo - Vojvode Stepe Stepanovića 116, Bukovac - Vidovdanska 8) |
Projektno tehnička dokumentacija za sistem automatske dojave požara |
800.000,00 |
11 |
Više objekata (K. Langa, Miletićeva, L. Kostića, S. Marinković, Vršačka, Braće Dronjak, Šangaj, Vetrenik - Kralja Aleksandra, Sremska Kamenica - Zmajevac) |
Projektno tehnička dokumentacija za rekonstrukciju elektroinstalacija |
700.000,00 |
12 |
Više objekata (Narodnog Fronta 42, Narodnog Fronta 45, Braće Dronjak, Ćirila i Metodija, Futog - Proleterska 2, Kisač i Kać) |
Projektno tehnička dokumentacija za rekonstrukciju objekta u cilju poboljšanja energetske efikasnosti objekta |
920.000,00 |
13 |
Orahova |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za izgradnju objekta |
900.000,00 |
14 |
Branimira Ćosića |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za adaptaciju tavanskog prostora u biblioteku, rekonstrukciju krova, oluka, streha, popravku fasade i zidova |
2.100.000,00 |
15 |
Episkopa Visariona |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za postavljanje pristupne rampe (donacija Fonda "Novak Đoković") |
160.000,00 |
|
|
Ukupno: |
13.570.000,00 |
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
Administrativna oprema |
3.344.000,00 |
2 |
Kuhinja 1 i Kuhinja 2 |
Administrativna oprema i oprema za domaćinstvo i ugostiteljstvo |
7.000.000,00 |
3 |
Centralna kuhinja |
Administrativna oprema i oprema za domaćinstvo i ugostiteljstvo |
69.700.000,00 |
|
|
Ukupno: |
85.450.000,00 |
5. OPREMA ZA OBRAZOVANJE, NAUKU, KULTURU I SPORT
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport |
9.300.000,00 |
|
|
Ukupno: |
9.300.000,00 |
6. OPREMA ZA PROIZVODNJU, MOTORNA, NEPOKRETNA I NEMOTORNA OPREMA
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
Motorna kosačica za travu |
70.000,00 |
2 |
Rumenka |
Nabavka novog kotla sa ugradnjom |
3.000.000,00 |
|
|
Ukupno: |
3.070.000,00 |
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
Vozilo za dostavu hrane - jedno |
2.500.000,00 |
2 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
Putničko vozilo - jedno |
1.250.000,00 |
3 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
Teretno vozilo - putar |
2.800.000,00 |
|
|
Ukupno: |
6.550.000,00 |