ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2018. I 2019. GODINI("Sl. list grada Beograda", br. 78/2017) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta Grada Beograda u 2018. i 2019. godini.
Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta Grada Beograda planiranih na izvoru 01 i 09, i to:
- za 2018. godinu na izvoru 01 u iznosu od 84.868.190.710 dinara,
- za 2018. godinu na izvoru 09 u iznosu od 800.000.000 dinara,
- za 2019. godinu na izvoru 01 u iznosu od 84.868.190.710 dinara
- za 2019. godinu na izvoru 09 u iznosu od 800.000.000 dinara
Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2018. i 2019. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta Grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti |
2018.g |
2019.g |
1 |
Sekretarijat za opšte poslove |
1.1. |
Elektro materijal |
3,500,000 |
3,500,000 |
|
|
1.2. |
Stolarsko-bravarski materijal |
1,500,000 |
1,500,000 |
|
|
1.3. |
Vodovodni materijal |
900,000 |
900,000 |
|
|
1.4. |
Hemijska sredstva za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave |
2,700,000 |
2,600,000 |
|
|
1.5. |
Pribor za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave |
2,500,000 |
2,500,000 |
|
|
1.6. |
Papirna galanterija za održavanje lične higijene za potrebe Gradske uprave |
8,000,000 |
7,000,000 |
|
|
1.7. |
Električna energija |
90,000,000 |
104,000,000 |
|
|
1.8. |
Energenti za grejnu sezonu |
36,000,000 |
30,000,000 |
|
|
1.9. |
Kancelarijski materijal |
90,000,000 |
80,000,000 |
|
|
1.10. |
Uniforme za Komunalnu policiju |
23,000,000 |
0 |
|
|
1.11. |
Potrošni materijal za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave |
3,500,000 |
3,000,000 |
|
|
1.12. |
Rezervni delovi za službene automobile Gradske uprave |
6,500,000 |
6,000,000 |
|
|
1.13. |
Letnji i zimski pneumatici |
2,500,000 |
2,000,000 |
|
|
1.14. |
Gorivo za službena vozila |
55,000,000 |
55,000,000 |
|
|
1.15. |
Dizel goriva za rad dizel električnih agregata |
700,000 |
600,000 |
|
|
1.16. |
Osnovne životne namirnice i kolonijalna roba za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
30,000,000 |
27,000,000 |
|
|
1.17. |
Radna odeća i obuća za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave |
2,500,000 |
0 |
|
|
1.18. |
Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave |
8,000,000 |
8,000,000 |
|
|
1.19. |
Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda |
10,000,000 |
10,000,000 |
|
|
1.20. |
Osiguranje zaposlenih i radno angažovanih |
6,700,000 |
6,700,000 |
|
|
1.21. |
Zakup sala za sportske aktivnosti - rekreaciju radnika Gradske uprave |
2,500,000 |
2,500,000 |
|
|
1.22. |
Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata, faksimila i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
900,000 |
900,000 |
|
|
1.23. |
Usluga korišćenja mobilne telefonije |
30,000,000 |
30,000,000 |
|
|
1.24. |
Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate i štamparsku mašinu oblikovano po partijama |
9,000,000 |
8,000,000 |
|
|
1.25. |
Usluga prevođenja teksta za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
3,500,000 |
3,500,000 |
|
|
1.26. |
Usluga restauracije nameštaja u restoranu objekta Dragoslava Jovanovića br. 2 |
960,000 |
0 |
|
|
1.27. |
Usluga redovnog čišćenja ventilacije, opreme i inventara u kuhinjama Gradske uprave u ulici 27. Marta 43-45 i Dragoslava Jovanovića 2 |
1,500,000 |
2,000,000 |
|
|
1.28. |
Usluga čišćenja kanala za ventilaciju i klimatizaciju poslovnih objekat GU u ul. Kraljice Marije 1 i 27. Marta 43-45 |
6,000,000 |
3,000,000 |
|
|
1.29. |
Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonkih centrala u objektima Gradske uprave |
1,200,000 |
1,000,000 |
|
|
1.30. |
Usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda |
28,000,000 |
30,000,000 |
|
|
1.31. |
Usluga tehničkog upravljanja i održavanja na zajedničkim elekto i mašinskim postrojenjima za grejanje i klimatizaciju poslovnih objekata u "bloku 27. Marta", koji čine objekti u Kraljice Marije br. 1-3 i 27. Marta br. 43-45 i koriste ih Gradska uprava grada Beograda, Banka Poštanska štedionica a.d i Eurobank a.d. Beograd |
10,000,000 |
16,000,000 |
|
|
1.32. |
Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda |
1,200,000 |
1,200,000 |
|
|
1.33. |
Usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Upravu javnih prihoda |
23,000,000 |
21,000,000 |
|
|
1.34. |
Usluga masovne štampe, pečatiranja, insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate izvornih javnih prihoda |
25,000,000 |
20,000,000 |
|
|
1.35. |
Usluga održavanja podataka o georeferenciranoj adresnoj bazi grada Beograda |
3,000,000 |
2,700,000 |
|
|
1.36. |
Usluga popravki i održavanja automobila Gradske uprave |
1,000,000 |
1,000,000 |
|
|
1.37. |
Redovno održavanje i popravka službenih automobila Gradske uprave |
12,000,000 |
11,000,000 |
|
|
1.38. |
Usluga angažovanja konobara za obavljanje ugostiteljskih poslova |
1,200,000 |
1,000,000 |
|
|
1.39. |
Usluga pranja i hemijskog čišćenja tekstila za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave |
900,000 |
900,000 |
|
|
1.40. |
Usluga fiksne telefonije |
25,000,000 |
24,000,000 |
|
|
1.41. |
Radovi na objektima Gradske uprave |
16,000,000 |
10,000,000 |
|
|
1.42. |
Molersko farbarski radovi |
5,600,000 |
5,600,000 |
|
|
1.43. |
Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
0 |
0 |
|
|
1.44. |
Usluga dostave pošiljaka Uprave javnih prihoda (pružalac usluga JP "Pošta Srbije") |
64,000,000 |
54,000,000 |
|
|
1.45. |
Usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda |
1,000,000 |
600,000 |
|
|
1.46. |
Navijanje mašina za frankiranje i doplatne marke |
30,000,000 |
20,000,000 |
|
|
1.47. |
Stručna literatura |
10,000,000 |
5,000,000 |
|
|
1.48. |
Usluga zakupa VPN i internet servisa za potrebe Gradske uprave |
26,700,000 |
10,000,000 |
|
|
1.49. |
Usluga outsourcing-a štampe |
20,000,000 |
16,000,000 |
|
|
1.50. |
Usluga održavanja softverskih paketa u Sekretarijatu za finansije |
500,000 |
300,000 |
|
|
1.51. |
Održavanje aplikacije Portal za javne nabavke |
600,000 |
360,000 |
|
|
1.52. |
Usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda |
43,000,000 |
43,000,000 |
|
|
1.53. |
Usluga održavanja sistema evidencije radnog vremena |
2,000,000 |
1,000,000 |
|
|
1.54. |
Izmena i adaptacija aplikacije Megakrediti |
0 |
0 |
|
|
1.55. |
Usluga servisiranja monitora, skenera, faks aparata i računskih mašina |
600,000 |
0 |
|
|
1.56. |
Konsolidacija aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima |
3,600,000 |
0 |
|
|
1.57. |
Hemijska sredstva za Winterhalter mašine |
750,000 |
0 |
|
|
1.58. |
Usluga održavanja UPS uređaja server sala na lokacijama Tiršova br. 1 i 27. marta br. 43-45 |
1,300,000 |
500,000 |
|
|
1.59. |
Usluga održavanja sistema za hlađenje server sala na lokacijama Tiršova br. 1 i 27. marta br. 43-45 |
1,000,000 |
0 |
|
|
1.60. |
Konsultantske servisne usluge održavanja aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima |
1,200,000 |
0 |
|
|
1.61. |
Usluga servisiranje štampača i UPS uređaja izvan UPS sistema Data centra Gradske uprave, obezbeđivanjem rezervnih delova |
3,000,000 |
1,000,000 |
|
|
1.62. |
Rezervni delovi za računare |
1,500,000 |
1,500,000 |
|
|
1.63. |
Isporuka i postavljanje tepih staza u objektu Gradske uprave u ul. D. Jovanovića br. 2 |
3,000,000 |
0 |
|
|
1.64. |
Pumpe za sisteme grejanja i klimatizacije |
600,000 |
0 |
|
|
1.65. |
Grejni uređaji (bojleri i paneli radijatori) |
700,000 |
0 |
|
|
1.66. |
Sistematski pregled za zaposlene u Gradskoj upravi grada Beograda |
17,500,000 |
0 |
|
|
1.67. |
Implementacija i konsultantske usluge za podršku - Microsoft Premier Support |
5,000,000 |
1,000,000 |
|
|
1.68. |
Koverte sa povratnicom |
3,000,000 |
0 |
|
|
1.69. |
IBM licence |
15,000,000 |
15,000,000 |
|
|
1.70. |
Obnavljanje licence Chekpoint uređaja |
5,000,000 |
4,000,000 |
|
|
1.71. |
Uređaji za klimatizaciju |
100,000 |
0 |
|
|
|
svega: |
851,610,000 |
718,860,000 |
|
|
|
|
|
|
2 |
Sekretarijat za finansije |
2.1. |
Nabavka usluga revizije završnog računa |
1,000,000 |
1,000,000 |
|
|
2.2. |
Konsultantsko servisne usluge |
25,000,000 |
25,000,000 |
|
|
2.3. |
Implementacija SAP ERP rešenja za IBK |
119,400,000 |
0 |
|
|
2.4. |
Nadzor nad implementacijom SAP ERP rešenja IBK |
3,800,000 |
0 |
|
|
2.5. |
Održavanje SAP licenci |
44,000,000 |
44,000,000 |
|
|
2.6. |
Procena vrednosti imovine i kapitala Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju grada Beograda JP |
14,040,000 |
0 |
|
|
|
svega: |
207,240,000 |
70,000,000 |
|
|
|
|
|
|
3 |
Sekretarijat za energetiku |
3.1. |
Održavanje baze podataka "Geotermalna informaciona baza podataka" |
720,000 |
720,000 |
|
|
3.2. |
Usluga prevođenja i overe, korekture i lekture teksta na engleskom i srpskom jeziku od strane ovlašćenog sudskog tumača i prevodioca |
1,000,000 |
1,000,000 |
|
|
3.3. |
Tehnički prijem objekata |
950,640 |
950,640 |
|
|
3.4. |
Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda |
1,410,179,000 |
1,453,684,000 |
|
|
3.5. |
Kazne za kašnjenje - kamate |
5,000,000 |
10,000,000 |
|
Budžetski fond za energetsku efikasnost grada Beograda |
3.6. |
Izrada energetske tipologije stambenih zgrada i kuća grada Beograda |
7,200,000 |
7,200,000 |
|
|
|
svega: |
1,425,049,640 |
1,473,554,640 |
|
|
|
|
|
|
4 |
Sekretarijat za imovinske i pravne poslove |
4.1. |
Usluge čišćenja, usluge odvoza i deponovanja fekalnih materija |
1,850,000 |
1,850,000 |
|
|
4.2. |
Usluge čišćenja, pražnjenja i odvoz fekalnih materija iz septičkih jama u naselju Mislođin |
1,650,000 |
1,650,000 |
|
|
4.3. |
Osiguranje imovine, stambenih zgrada i stanova u javnoj svojini grada Beograda |
3,255,000 |
3,255,000 |
|
|
4.4. |
Iseljenje bespravno useljenih lica iz stanova na kojima je grad Beograd nosilac prava javne svojine |
3,600,000 |
3,600,000 |
|
|
4.5. |
Usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije stambenih objekata i stanova koji su u javnoj svojini grada Beograda |
500,000 |
500,000 |
|
|
4.6. |
Izrada izveštaja o zatečenom stanju, elaborata geodetskih radova i projekata za izvođenje radova sa saglasnošću organa nadležnog za poslove zaštite od požara |
6,000,000 |
6,000,000 |
|
|
4.7. |
Tekuće održavanje zajedničkih delova stambenih objekata i stanova |
10,500,000 |
10,500,000 |
|
|
4.8. |
Održavanje liftova u zgrada u ul. Akrobate Aleksića br. 7, 7a, 7b, 9, 9a, 11, 11a i 11b, naselje Kamendin |
1,200,000 |
1,200,000 |
|
|
4.9. |
Održavanje liftova u zgrada u ul. Akrobate Aleksića br. 2, 4, naselje Zemun polje |
900,000 |
900,000 |
|
|
4.10. |
Održavanje liftova u zgrada u ul. Mileve Marić Ajnštajn br. 2-6 |
1,000,000 |
1,000,000 |
|
|
4.11. |
Održavanje liftova u zgrada u ul. Mileve Marić Ajnštajn br. 8-12 |
1,000,000 |
1,000,000 |
|
|
4.12. |
Nabavka električne energije za ostale poslovne prostorije |
1,800,000 |
1,800,000 |
|
|
4.13. |
Osiguranje imovine |
7,000,000 |
7,000,000 |
|
|
4.14. |
Održavanje softvera |
80,000 |
80,000 |
|
|
4.15. |
Održavanje podstanica za grejanje |
3,500,000 |
3,500,000 |
|
|
4.16. |
Tekuće održavanje poslovnih prostorija i hitne intervencije |
11,000,000 |
11,000,000 |
|
|
4.17. |
Hitne intervencije, popravke, sanacije u poslovnim zgradama |
11,000,000 |
11,000,000 |
|
|
4.18. |
Upravljanje poslovnim zgradama |
15,000,000 |
15,000,000 |
|
|
4.19. |
Usluge za električnu energiju |
2,000,000 |
2,000,000 |
|
|
4.20. |
Sanacija stambenih objekata i stanova u naselju Kamendin |
32,000,000 |
0 |
|
|
4.21. |
Održavanje liftova |
2,500,000 |
2,500,000 |
|
|
4.22. |
Održavanje biološkog uređaja za prečišćavanje |
400,000 |
400,000 |
|
|
4.23. |
Zamena elastičnih fugni na čeličnoj konstrukciji objekta u Masarikovoj br. 5 |
4,400,000 |
0 |
|
|
4.24. |
Izvođenje fasaderskih i molerskih radova na objektima poslovnog prostora u Beogradu |
1,200,000 |
0 |
|
|
4.25. |
Izvođenje radova na krovu TC u ul. Slavka Kolara br. 1, na poslovnom objektu u ul. Radoslava Grujića br. 24 i ostalim oštećenim krovovima |
8,000,000 |
0 |
|
|
4.26. |
Rekonstrukcija sekundarne toplotne podstanice za FC aparate sa zamenom pumpi |
4,800,000 |
0 |
|
|
4.27. |
Popravka liftova u poslovnim zgradama u ul. Sremska br. 6, Topličin venac br. 11 i Trgu Nikole Pašića br. 3 |
1,200,000 |
0 |
|
|
4.28. |
Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju sekundarne toplovodne mreže (sa uslovima i saglasnostima za projekat) |
1,400,000 |
0 |
|
|
4.29. |
Održavanje postojećih licenci softverskog paketa ARC GIS |
3,200,000 |
0 |
|
|
|
svega: |
141,935,000 |
85,735,000 |
|
|
|
|
|
|
5 |
Sekretarijat za saobraćaj |
5.1. |
Održavanje licence ARC GIS softvera |
5,000,000 |
5,000,000 |
|
|
5.2. |
Održavanje postojećih licenci softverskog paketa PTV Vission (Vissim, Visvap, Visum, Visem, Grossig) 9 licenci |
5,000,000 |
5,000,000 |
|
|
5.3. |
Održavanje SAUS - a |
7,500,000 |
7,500,000 |
|
|
5.4. |
Stručno tehnički nadzor |
11,000,000 |
12,000,000 |
|
|
5.5. |
Nadzor semaforske signalizacije - Euro nadzor |
2,900,000 |
2,900,000 |
|
|
5.6. |
Nadzor semaforske signalizacije - Skala nadzor |
3,000,000 |
3,000,000 |
|
|
5.7. |
Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština |
0 |
0 |
|
|
5.8. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) - deo neophodni pratioci i čuvanje lifta |
0 |
0 |
|
|
5.9. |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) - deo dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom |
0 |
0 |
|
|
5.10. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) - redovno servisiranje i vanredne neophodne popravke |
0 |
0 |
|
|
5.11. |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) - redovno servisiranje, godišnje servisiranje, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke |
0 |
0 |
|
|
5.12. |
Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve |
0 |
0 |
|
|
5.13. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - popravka kolovoza i trotoara na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
0 |
0 |
|
|
5.14. |
Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba |
0 |
0 |
|
|
5.15. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje saobraćajne signalizacije na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
0 |
0 |
|
|
5.16. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje mostova i drugih putnih objekata na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
0 |
0 |
|
|
5.17. |
Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putni prelazima na ulicama i opštinskim putevima |
0 |
0 |
|
|
5.18. |
Prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu |
6,000,000 |
0 |
|
|
5.19. |
Prevoz putnika u javnom prigradskom i lokalnom prevozu u Beogradu |
20,000,000 |
20,000,000 |
|
|
5.20. |
Stručno tehnički nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji i održavanju |
240,000,000 |
240,000,000 |
|
|
5.21. |
Popravke i održavanje zalivnih sistema i tramvajskih baštica |
6,400,000 |
0 |
|
|
5.22. |
Održavanje stajališnog mobilijara |
7,000,000 |
0 |
|
|
5.23. |
Usluge prevoza - železnice Srbije |
6,000,000 |
6,000,000 |
|
|
5.24. |
Ostale kompjuterske usluge - Orakl |
9,600,000 |
0 |
|
|
|
svega: |
329,400,000 |
301,400,000 |
|
|
|
|
|
|
6 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine - Budžetski fond za zaštitu životne sredine |
6.1. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta vazduha na teritoriji Beograda |
40,910,628 |
36,000,000 |
|
|
6.2. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta površinskih voda na teritoriji Beograda |
37,496,431 |
33,000,000 |
|
|
6.3. |
Realizacija Programa merenja nivoa buke u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
1,500,000 |
1,500,000 |
|
|
6.4. |
Realizacija Programa ispitivanja zagađenosti zemljišta na teritoriji Beograda |
6,909,800 |
6,180,000 |
|
|
6.5. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta podzemnih voda na teritoriji Beograda |
6,419,387 |
5,520,000 |
|
|
6.6. |
Realizacija Programa sistematskog ispitivanja nivoa radioaktivnosti u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
14,087,700 |
11,850,000 |
|
|
6.7. |
Realizacija Programa merenja ultravioletnog zračenja u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
2,850,000 |
2,850,000 |
|
|
6.8. |
Usluge ozelenjavanja objekata i površina i usluge revitalizacije ugroženih javnih zelenih površina |
0 |
0 |
|
|
6.9. |
Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda |
32,066,983 |
75,697,362 |
|
|
6.10. |
Uticaj industrijskih postrojenja na potencijalnu kontaminaciju životne sredine ruralnih naselja grada Beograda |
1,043,120 |
0 |
|
|
6.11. |
Izrada studije "Ugroženost stanovništva od štetnog dejstva buke koja potiče od ugostiteljskih objekata i objekata za zabavu na teritoriji grada Beograda" |
0 |
0 |
|
|
6.11.1 |
Izmene i dopune plana detaljne regulacije sanitarne deponije "Vinča", gradska opština Grocka |
15,000,000 |
0 |
|
|
6.11.2 |
Izrada plana detaljne regulacije za izgradnju nadzemnih vodova 110 kv radi priključenja postrojenja za upravljanje otpadom u Vinči na mrežu |
19,999,000 |
0 |
|
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
6.12. |
Usluge suzbijanja odraslih formi komaraca u zatvorenom prostoru na teritoriji Beograda |
21,120,000 |
0 |
|
|
6.13. |
Usluge godišnjeg održavanja GIS softvera Cad Corp |
685,000 |
365,000 |
|
|
|
svega: |
200,088,049 |
172,962,362 |
|
|
|
|
|
|
7 |
Sekretarijat za privredu |
7.1. |
Troškovi skladištenja |
15,000,000 |
15,000,000 |
|
|
|
svega: |
15,000,000 |
15,000,000 |
|
|
|
|
|
|
8 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
8.1. |
Energenti |
653,000,000 |
0 |
|
|
8.2. |
Grejanje objekata |
120,000,000 |
0 |
|
|
8.3. |
Usluge za električnu energiju |
280,000,000 |
0 |
|
|
8.4. |
Komunalne usluge - deratizacija i gradska čistoća |
20,381,578 |
0 |
|
|
8.5. |
Osiguranje |
12,000,000 |
0 |
|
|
8.6. |
Stručne usluge |
20,000,000 |
0 |
|
|
8.7. |
Specijalizovane usluge |
20,000,000 |
0 |
|
|
8.8. |
Materijal - namirnice |
1,100,000,000 |
|
|
|
8.9. |
Materijal - higijena |
65,000,000 |
0 |
|
|
8.10. |
Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog) |
66,000,000 |
0 |
|
|
8.11. |
Usluge za domaćinstvo |
200,000 |
0 |
|
|
8.12. |
Naknade iz budžeta za decu i porodicu |
0 |
0 |
|
|
8.13. |
Tekuće popravke i održavanje opreme |
11,000,000 |
0 |
|
|
8.14. |
Tekuće popravke i održavanje zgrada i objekata |
24,000,000 |
700,000,000 |
|
|
8.15. |
Studentske stipendije |
0 |
0 |
|
|
8.16. |
Ostali troškovi PU - RTV pretplata |
100,000 |
0 |
|
|
8.17. |
Usluge komunikacije za PU |
2,200,000 |
0 |
|
|
8.18. |
Materijal - kancelarijski materijal |
5,000,000 |
|
|
|
8.19. |
Materijal za saobraćaj |
15,000,000 |
|
|
|
8.20. |
Materijal za posebne namene |
3,300,000 |
|
|
|
|
svega: |
2,417,181,578 |
700,000,000 |
|
|
|
|
|
|
9 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
9.1. |
Nabavka usluge prihvatilišta za žene i decu žrtve nasilja |
20,138,500 |
20,138,500 |
|
|
9.2. |
Nabavka usluge personalnog asistenta |
35,350,000 |
35,350,000 |
|
|
9.3. |
Nabavka usluge lični pratilac |
163,500,000 |
163,500,000 |
|
|
9.4. |
Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu |
84,000,000 |
84,000,000 |
|
|
9.5. |
Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda |
771,746,880 |
771,746,880 |
|
|
9.6. |
Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda |
3,588,733 |
3,588,733 |
|
|
9.7. |
Bankarske usluge na ime troškova otvaranja tekućih računa prilikom isplate jednokratne pomoći porodiljama |
4,000,000 |
4,000,000 |
|
|
9.8. |
Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga |
0 |
0 |
|
|
9.9. |
Učešće po Ugovorima sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica |
6,493,000 |
0 |
|
|
9.10. |
Dugoročni zakup zemljišta na Bežanijskoj kosi, Ismeta Mujezinovića bb |
0 |
0 |
|
|
9.11. |
Nabavka električne energije za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
4,000,000 |
3,000,000 |
|
|
9.12. |
Usluga deratizacije za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
120,597 |
0 |
|
|
9.13. |
Osiguranje objekata i imovine za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
90,000 |
0 |
|
|
9.14. |
Kompjuterske usluge za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
104,000 |
0 |
|
|
9.15. |
Medicinske usluge za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
434,000 |
0 |
|
|
9.16. |
Tekuće popravke i održavanje zgrada i objekata za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
1,280,440 |
0 |
|
|
9.17. |
Tekuće popravke i održavanje opreme za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
1,246,712 |
0 |
|
|
9.18. |
Administrativni materijal za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
443,105 |
0 |
|
|
9.19. |
Materijal za saobraćaj za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
418,920 |
0 |
|
|
9.20. |
Medicinski i laboratorijski materijal za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
1,157,273 |
0 |
|
|
9.21. |
Materijal za domaćinstvo za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
13,887,499 |
0 |
|
|
9.22. |
Materijal za posebne namene za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
309,000 |
0 |
|
|
9.23. |
Administrativna oprema za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
0 |
0 |
|
|
9.24. |
Nabavka električne energije za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
570,000 |
570,000 |
|
|
9.25. |
Usluge interneta, javne telefonije, mobilne telefonije, hostinga i domena za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
270,000 |
257,000 |
|
|
9.26. |
Osiguranje objekta i imovine za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
30,000 |
30,000 |
|
|
9.27. |
Usluge čišćenja objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
352,800 |
352,800 |
|
|
9.28 |
Tekuće održavanje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
138,000 |
140,000 |
|
|
9.29. |
Nabavka računovodstvenih usluga za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
288,000 |
280,000 |
|
|
9.30. |
Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
100,000 |
100,000 |
|
|
9.31. |
Nabavka sredstava za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
100,000 |
100,000 |
|
|
9.32. |
Nabavka lož-ulja za potrebe Gradskog centra za socijalni rad Beograd |
2,214,155 |
2,435,571 |
|
|
9.33. |
Nabavka električne energije za potrebe Gradskog centra za socijalni rad Beograd |
5,808,000 |
6,388,800 |
|
|
9.34. |
Kupovina pribora, sredstava i papirne galanterije za održavanje higijene u objektima Gradskog centra za socijalni rad Beograd |
2,692,126 |
1,807,936 |
|
|
9.35. |
Fizičko obezbeđenje objekata Gradskog centra za socijalni rad Beograd |
13,527,800 |
14,880,580 |
|
|
9.36. |
Nabavka lož-ulja za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
1,200,000 |
1,500,000 |
|
|
9.37. |
Kupovina naftnih derivata za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
5,000,000 |
7,000,000 |
|
|
9.38. |
Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
11,000,000 |
13,000,000 |
|
|
9.39. |
Nabavka toplotne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
7,000,000 |
0 |
|
|
9.40. |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
13,800,000 |
14,050,000 |
|
|
9.41. |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
4,000,000 |
5,000,000 |
|
|
9.42. |
Nabavka usluga obezbeđenja za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
6,200,000 |
7,000,000 |
|
|
9.43. |
Prevoz korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
46,500,000 |
47,150,000 |
|
|
9.44. |
Nabavka električne energije za potrebe naselja sa mobilnim stambenim jedinicama |
22,000,000 |
22,000,000 |
|
|
9.45. |
Nabavka električne energije za potrebe prostora na adresi Kraljevića Marka 4 |
700,000 |
700,000 |
|
|
9.46. |
Nabavka usluga obezbeđenja za potrebe Zavoda za vaspitanje dece i omladine, Beograd |
2,000,000 |
0 |
|
|
9.47. |
Nabavka usluge mehanička popravka vozila za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
0 |
0 |
|
|
9.48. |
Nabavka ostalih materijala za prevozna sredstva za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd |
0 |
0 |
|
|
9.49. |
Nabavka materijal za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
230,000 |
0 |
|
|
9.50. |
Nabavka usluge čišćenje kotlova za potrebe Gradskog centra za socijalni rad |
360,000 |
0 |
|
|
9.51. |
Nabavka antivirus programa za potrebe Gradskog centra za socijalni rad |
600,000 |
0 |
|
|
9.52. |
Nadogradnja softvera "Integral" za potrebe Gradskog centra za socijalni rad |
600,000 |
0 |
|
|
9.53. |
Osiguranje imovine za potrebe Gradskog centra za socijalni rad |
170,100 |
0 |
|
|
9.54. |
Nabavka usluge dezinfekcije i dezinsekcije za potrebe Gradskog centra za socijalni rad |
211,200 |
0 |
|
|
9.55. |
Usluge deratizacije punktova u kojima se dele besplatni obroci |
250,000 |
0 |
|
|
9.56. |
Usluge popravke i održavanja u neformalnim naseljima |
1,500,000 |
0 |
|
|
9.57. |
Adaptacija kluba Autokomanda za potrebe Gerontološkog centra RJ Dnevni centri i klubovi |
5,200,000 |
0 |
|
|
9.58. |
Radovi u klubovima Ledine i Zemun za potrebe Gerontološkog centra RJ Dnevni centri i klubovi |
501,517 |
0 |
|
|
9.59. |
Opremanje klubova Autokomanda i Batajnica za potrebe Gerontološkog centra RJ Dnevni centri i klubovi |
3,800,000 |
0 |
|
|
|
svega: |
1,271,222,357 |
1,230,066,800 |
|
|
|
|
|
|
10 |
Sekretarijat za informisanje |
10.1. |
Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda |
60,000 |
0 |
|
|
10.2. |
Usluga medija monitoringa i pres-klipinga |
300,000 |
0 |
|
|
10.3. |
Usluga multimedijalnog servisa vesti i medijskog praćenja aktivnosti |
1,000,000 |
0 |
|
|
10.4. |
Ažuriranje internet prezentacije Službenog lista grada Beograda www.sllistbeograd.rs |
70,000 |
0 |
|
|
10.5. |
Štampanje i distribucija Službenog lista grada Beograda |
9,100,000 |
0 |
|
|
10.6. |
Usluga pretplate i distribucije dnevne i nedeljne štampe za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
1,800,000 |
0 |
|
|
10.7. |
Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (dnevni listovi i nedeljnici) |
60,000,000 |
0 |
|
|
10.8. |
Usluga oglašavanja na Portalu službenih glasila Republike Srbije i baza propisa i oglašavanje u Službenom glasniku Republike Srbije |
3,000,000 |
0 |
|
|
10.9. |
Usluga zakupa namenskog servera, održavanja i sistem administratora |
3,000,000 |
0 |
|
|
svega: |
78,330,000 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Sekretarijat za investicije |
11.1. |
Rekonstrukcija Slavija-Bulevar Oslobođenja i Trga Slavija |
3,300,000 |
0 |
|
|
11.2. |
Izgradnja stambeno-poslovnog objekata PFC 29, na lokaciji GP2, opština Novi Beograd |
2,913,077 |
0 |
|
|
11.3. |
Izgradnja stambeno-poslovnih objekata socijalno neprofitnog stanovanja na lokaciji zap. od dr Ivana Ribara I i III faza |
1,000,000 |
0 |
|
|
11.4. |
Izgradnja stambeno-poslovnog objekata na lokaciji zap. od ulice Dr Ivana Ribara V faza |
0 |
0 |
|
|
11.5. |
Izgradnja stambenog kompleksa na lokaciji 1.7 u naselju Kamendin |
500,000 |
0 |
|
|
11.6. |
Izgradnja stambenog kompleksa socijalnog stanovanja u naselju Ovča |
5,027,900 |
0 |
|
|
11.7. |
Kamendin 1.6 - troškovi za isporučenu el. energ - garaža i skloništa |
60,000 |
0 |
|
|
11.8. |
Izgradnja objekta zdravstvene stanice na katastarskoj parceli 2625/13 KO Kneževac, duž ulice Opleničke, GO Rakovica |
0 |
0 |
|
|
11.9. |
Izgradnja zdravstvene stanice u Malom Mokrom Lugu |
0 |
0 |
|
|
11.10. |
Izgradnja montažnog objekta u naselju Altina |
600,000 |
0 |
|
|
11.11. |
Završetak izgradnje objekta KDU u naselju Altina |
500,000 |
0 |
|
|
11.12. |
Izgradnja objekta OŠ na Čukaričkoj padini |
3,114,000 |
0 |
|
|
11.13. |
ERP projekat |
30,000,000 |
0 |
|
|
11.14. |
Rekonstrukcija Ulice vojvode Stepe od Autokomande do okretnice na Banjici |
39,377,250 |
0 |
|
|
11.15. |
Izrada kataloga potencijalnih lokacija za socijalno stanovanje za potrebe izrade strategije socijalnog stanovanja grada |
5,400,000 |
540,000 |
|
|
|
svega: |
91,792,227 |
540,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukupno: |
7,028,848,851 |
4,768,118,802 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2018. i 2019. godini ("Službeni list Grada Beograda", br. 125/16, 2/17 i 43/17).
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Beograda".