ODLUKA
O FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2018. I 2019. GODINI

("Sl. list grada Beograda", br. 78/2017)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta Grada Beograda u 2018. i 2019. godini.

Član 2

Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta Grada Beograda planiranih na izvoru 01 i 09, i to:

- za 2018. godinu na izvoru 01 u iznosu od 84.868.190.710 dinara,

- za 2018. godinu na izvoru 09 u iznosu od 800.000.000 dinara,

- za 2019. godinu na izvoru 01 u iznosu od 84.868.190.710 dinara

- za 2019. godinu na izvoru 09 u iznosu od 800.000.000 dinara

Član 3

Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2018. i 2019. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta Grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:

Redni broj

Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti

Stavka

Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti

2018.g

2019.g

1

Sekretarijat za opšte poslove

1.1.

Elektro materijal

3,500,000

3,500,000

 

 

1.2.

Stolarsko-bravarski materijal

1,500,000

1,500,000

 

 

1.3.

Vodovodni materijal

900,000

900,000

 

 

1.4.

Hemijska sredstva za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave

2,700,000

2,600,000

 

 

1.5.

Pribor za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave

2,500,000

2,500,000

 

 

1.6.

Papirna galanterija za održavanje lične higijene za potrebe Gradske uprave

8,000,000

7,000,000

 

 

1.7.

Električna energija

90,000,000

104,000,000

 

 

1.8.

Energenti za grejnu sezonu

36,000,000

30,000,000

 

 

1.9.

Kancelarijski materijal

90,000,000

80,000,000

 

 

1.10.

Uniforme za Komunalnu policiju

23,000,000

0

 

 

1.11.

Potrošni materijal za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave

3,500,000

3,000,000

 

 

1.12.

Rezervni delovi za službene automobile Gradske uprave

6,500,000

6,000,000

 

 

1.13.

Letnji i zimski pneumatici

2,500,000

2,000,000

 

 

1.14.

Gorivo za službena vozila

55,000,000

55,000,000

 

 

1.15.

Dizel goriva za rad dizel električnih agregata

700,000

600,000

 

 

1.16.

Osnovne životne namirnice i kolonijalna roba za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

30,000,000

27,000,000

 

 

1.17.

Radna odeća i obuća za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave

2,500,000

0

 

 

1.18.

Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave

8,000,000

8,000,000

 

 

1.19.

Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda

10,000,000

10,000,000

 

 

1.20.

Osiguranje zaposlenih i radno angažovanih

6,700,000

6,700,000

 

 

1.21.

Zakup sala za sportske aktivnosti - rekreaciju radnika Gradske uprave

2,500,000

2,500,000

 

 

1.22.

Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata, faksimila i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda

900,000

900,000

 

 

1.23.

Usluga korišćenja mobilne telefonije

30,000,000

30,000,000

 

 

1.24.

Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate i štamparsku mašinu oblikovano po partijama

9,000,000

8,000,000

 

 

1.25.

Usluga prevođenja teksta za potrebe Gradske uprave grada Beograda

3,500,000

3,500,000

 

 

1.26.

Usluga restauracije nameštaja u restoranu objekta Dragoslava Jovanovića br. 2

960,000

0

 

 

1.27.

Usluga redovnog čišćenja ventilacije, opreme i inventara u kuhinjama Gradske uprave u ulici 27. Marta 43-45 i Dragoslava Jovanovića 2

1,500,000

2,000,000

 

 

1.28.

Usluga čišćenja kanala za ventilaciju i klimatizaciju poslovnih objekat GU u ul. Kraljice Marije 1 i 27. Marta 43-45

6,000,000

3,000,000

 

 

1.29.

Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonkih centrala u objektima Gradske uprave

1,200,000

1,000,000

 

 

1.30.

Usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda

28,000,000

30,000,000

 

 

1.31.

Usluga tehničkog upravljanja i održavanja na zajedničkim elekto i mašinskim postrojenjima za grejanje i klimatizaciju poslovnih objekata u "bloku 27. Marta", koji čine objekti u Kraljice Marije br. 1-3 i 27. Marta br. 43-45 i koriste ih Gradska uprava grada Beograda, Banka Poštanska štedionica a.d i Eurobank a.d. Beograd

10,000,000

16,000,000

 

 

1.32.

Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda

1,200,000

1,200,000

 

 

1.33.

Usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Upravu javnih prihoda

23,000,000

21,000,000

 

 

1.34.

Usluga masovne štampe, pečatiranja, insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate izvornih javnih prihoda

25,000,000

20,000,000

 

 

1.35.

Usluga održavanja podataka o georeferenciranoj adresnoj bazi grada Beograda

3,000,000

2,700,000

 

 

1.36.

Usluga popravki i održavanja automobila Gradske uprave

1,000,000

1,000,000

 

 

1.37.

Redovno održavanje i popravka službenih automobila Gradske uprave

12,000,000

11,000,000

 

 

1.38.

Usluga angažovanja konobara za obavljanje ugostiteljskih poslova

1,200,000

1,000,000

 

 

1.39.

Usluga pranja i hemijskog čišćenja tekstila za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave

900,000

900,000

 

 

1.40.

Usluga fiksne telefonije

25,000,000

24,000,000

 

 

1.41.

Radovi na objektima Gradske uprave

16,000,000

10,000,000

 

 

1.42.

Molersko farbarski radovi

5,600,000

5,600,000

 

 

1.43.

Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave grada Beograda

0

0

 

 

1.44.

Usluga dostave pošiljaka Uprave javnih prihoda (pružalac usluga JP "Pošta Srbije")

64,000,000

54,000,000

 

 

1.45.

Usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda

1,000,000

600,000

 

 

1.46.

Navijanje mašina za frankiranje i doplatne marke

30,000,000

20,000,000

 

 

1.47.

Stručna literatura

10,000,000

5,000,000

 

 

1.48.

Usluga zakupa VPN i internet servisa za potrebe Gradske uprave

26,700,000

10,000,000

 

 

1.49.

Usluga outsourcing-a štampe

20,000,000

16,000,000

 

 

1.50.

Usluga održavanja softverskih paketa u Sekretarijatu za finansije

500,000

300,000

 

 

1.51.

Održavanje aplikacije Portal za javne nabavke

600,000

360,000

 

 

1.52.

Usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda

43,000,000

43,000,000

 

 

1.53.

Usluga održavanja sistema evidencije radnog vremena

2,000,000

1,000,000

 

 

1.54.

Izmena i adaptacija aplikacije Megakrediti

0

0

 

 

1.55.

Usluga servisiranja monitora, skenera, faks aparata i računskih mašina

600,000

0

 

 

1.56.

Konsolidacija aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima

3,600,000

0

 

 

1.57.

Hemijska sredstva za Winterhalter mašine

750,000

0

 

 

1.58.

Usluga održavanja UPS uređaja server sala na lokacijama Tiršova br. 1 i 27. marta br. 43-45

1,300,000

500,000

 

 

1.59.

Usluga održavanja sistema za hlađenje server sala na lokacijama Tiršova br. 1 i 27. marta br. 43-45

1,000,000

0

 

 

1.60.

Konsultantske servisne usluge održavanja aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima

1,200,000

0

 

 

1.61.

Usluga servisiranje štampača i UPS uređaja izvan UPS sistema Data centra Gradske uprave, obezbeđivanjem rezervnih delova

3,000,000

1,000,000

 

 

1.62.

Rezervni delovi za računare

1,500,000

1,500,000

 

 

1.63.

Isporuka i postavljanje tepih staza u objektu Gradske uprave u ul. D. Jovanovića br. 2

3,000,000

0

 

 

1.64.

Pumpe za sisteme grejanja i klimatizacije

600,000

0

 

 

1.65.

Grejni uređaji (bojleri i paneli radijatori)

700,000

0

 

 

1.66.

Sistematski pregled za zaposlene u Gradskoj upravi grada Beograda

17,500,000

0

 

 

1.67.

Implementacija i konsultantske usluge za podršku - Microsoft Premier Support

5,000,000

1,000,000

 

 

1.68.

Koverte sa povratnicom

3,000,000

0

 

 

1.69.

IBM licence

15,000,000

15,000,000

 

 

1.70.

Obnavljanje licence Chekpoint uređaja

5,000,000

4,000,000

 

 

1.71.

Uređaji za klimatizaciju

100,000

0

 

 

 

svega:

851,610,000

718,860,000

 

 

 

 

 

 

2

Sekretarijat za finansije

2.1.

Nabavka usluga revizije završnog računa

1,000,000

1,000,000

 

 

2.2.

Konsultantsko servisne usluge

25,000,000

25,000,000

 

 

2.3.

Implementacija SAP ERP rešenja za IBK

119,400,000

0

 

 

2.4.

Nadzor nad implementacijom SAP ERP rešenja IBK

3,800,000

0

 

 

2.5.

Održavanje SAP licenci

44,000,000

44,000,000

 

 

2.6.

Procena vrednosti imovine i kapitala Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju grada Beograda JP

14,040,000

0

 

 

 

svega:

207,240,000

70,000,000

 

 

 

 

 

 

3

Sekretarijat za energetiku

3.1.

Održavanje baze podataka "Geotermalna informaciona baza podataka"

720,000

720,000

 

 

3.2.

Usluga prevođenja i overe, korekture i lekture teksta na engleskom i srpskom jeziku od strane ovlašćenog sudskog tumača i prevodioca

1,000,000

1,000,000

 

 

3.3.

Tehnički prijem objekata

950,640

950,640

 

 

3.4.

Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda

1,410,179,000

1,453,684,000

 

 

3.5.

Kazne za kašnjenje - kamate

5,000,000

10,000,000

 

Budžetski fond za energetsku efikasnost grada Beograda

3.6.

Izrada energetske tipologije stambenih zgrada i kuća grada Beograda

7,200,000

7,200,000

 

 

 

svega:

1,425,049,640

1,473,554,640

 

 

 

 

 

 

4

Sekretarijat za imovinske i pravne poslove

4.1.

Usluge čišćenja, usluge odvoza i deponovanja fekalnih materija

1,850,000

1,850,000

 

 

4.2.

Usluge čišćenja, pražnjenja i odvoz fekalnih materija iz septičkih jama u naselju Mislođin

1,650,000

1,650,000

 

 

4.3.

Osiguranje imovine, stambenih zgrada i stanova u javnoj svojini grada Beograda

3,255,000

3,255,000

 

 

4.4.

Iseljenje bespravno useljenih lica iz stanova na kojima je grad Beograd nosilac prava javne svojine

3,600,000

3,600,000

 

 

4.5.

Usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije stambenih objekata i stanova koji su u javnoj svojini grada Beograda

500,000

500,000

 

 

4.6.

Izrada izveštaja o zatečenom stanju, elaborata geodetskih radova i projekata za izvođenje radova sa saglasnošću organa nadležnog za poslove zaštite od požara

6,000,000

6,000,000

 

 

4.7.

Tekuće održavanje zajedničkih delova stambenih objekata i stanova

10,500,000

10,500,000

 

 

4.8.

Održavanje liftova u zgrada u ul. Akrobate Aleksića br. 7, 7a, 7b, 9, 9a, 11, 11a i 11b, naselje Kamendin

1,200,000

1,200,000

 

 

4.9.

Održavanje liftova u zgrada u ul. Akrobate Aleksića br. 2, 4, naselje Zemun polje

900,000

900,000

 

 

4.10.

Održavanje liftova u zgrada u ul. Mileve Marić Ajnštajn br. 2-6

1,000,000

1,000,000

 

 

4.11.

Održavanje liftova u zgrada u ul. Mileve Marić Ajnštajn br. 8-12

1,000,000

1,000,000

 

 

4.12.

Nabavka električne energije za ostale poslovne prostorije

1,800,000

1,800,000

 

 

4.13.

Osiguranje imovine

7,000,000

7,000,000

 

 

4.14.

Održavanje softvera

80,000

80,000

 

 

4.15.

Održavanje podstanica za grejanje

3,500,000

3,500,000

 

 

4.16.

Tekuće održavanje poslovnih prostorija i hitne intervencije

11,000,000

11,000,000

 

 

4.17.

Hitne intervencije, popravke, sanacije u poslovnim zgradama

11,000,000

11,000,000

 

 

4.18.

Upravljanje poslovnim zgradama

15,000,000

15,000,000

 

 

4.19.

Usluge za električnu energiju

2,000,000

2,000,000

 

 

4.20.

Sanacija stambenih objekata i stanova u naselju Kamendin

32,000,000

0

 

 

4.21.

Održavanje liftova

2,500,000

2,500,000

 

 

4.22.

Održavanje biološkog uređaja za prečišćavanje

400,000

400,000

 

 

4.23.

Zamena elastičnih fugni na čeličnoj konstrukciji objekta u Masarikovoj br. 5

4,400,000

0

 

 

4.24.

Izvođenje fasaderskih i molerskih radova na objektima poslovnog prostora u Beogradu

1,200,000

0

 

 

4.25.

Izvođenje radova na krovu TC u ul. Slavka Kolara br. 1, na poslovnom objektu u ul. Radoslava Grujića br. 24 i ostalim oštećenim krovovima

8,000,000

0

 

 

4.26.

Rekonstrukcija sekundarne toplotne podstanice za FC aparate sa zamenom pumpi

4,800,000

0

 

 

4.27.

Popravka liftova u poslovnim zgradama u ul. Sremska br. 6, Topličin venac br. 11 i Trgu Nikole Pašića br. 3

1,200,000

0

 

 

4.28.

Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju sekundarne toplovodne mreže (sa uslovima i saglasnostima za projekat)

1,400,000

0

 

 

4.29.

Održavanje postojećih licenci softverskog paketa ARC GIS

3,200,000

0

 

 

 

svega:

141,935,000

85,735,000

 

 

 

 

 

 

5

Sekretarijat za saobraćaj

5.1.

Održavanje licence ARC GIS softvera

5,000,000

5,000,000

 

 

5.2.

Održavanje postojećih licenci softverskog paketa PTV Vission (Vissim, Visvap, Visum, Visem, Grossig) 9 licenci

5,000,000

5,000,000

 

 

5.3.

Održavanje SAUS - a

7,500,000

7,500,000

 

 

5.4.

Stručno tehnički nadzor

11,000,000

12,000,000

 

 

5.5.

Nadzor semaforske signalizacije - Euro nadzor

2,900,000

2,900,000

 

 

5.6.

Nadzor semaforske signalizacije - Skala nadzor

3,000,000

3,000,000

 

 

5.7.

Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština

0

0

 

 

5.8.

Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) - deo neophodni pratioci i čuvanje lifta

0

0

 

 

5.9.

Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) - deo dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom

0

0

 

 

5.10.

Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) - redovno servisiranje i vanredne neophodne popravke

0

0

 

 

5.11.

Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) - redovno servisiranje, godišnje servisiranje, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke

0

0

 

 

5.12.

Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve

0

0

 

 

5.13.

Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - popravka kolovoza i trotoara na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda

0

0

 

 

5.14.

Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba

0

0

 

 

5.15.

Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje saobraćajne signalizacije na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda

0

0

 

 

5.16.

Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje mostova i drugih putnih objekata na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda

0

0

 

 

5.17.

Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putni prelazima na ulicama i opštinskim putevima

0

0

 

 

5.18.

Prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu

6,000,000

0

 

 

5.19.

Prevoz putnika u javnom prigradskom i lokalnom prevozu u Beogradu

20,000,000

20,000,000

 

 

5.20.

Stručno tehnički nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji i održavanju

240,000,000

240,000,000

 

 

5.21.

Popravke i održavanje zalivnih sistema i tramvajskih baštica

6,400,000

0

 

 

5.22.

Održavanje stajališnog mobilijara

7,000,000

0

 

 

5.23.

Usluge prevoza - železnice Srbije

6,000,000

6,000,000

 

 

5.24.

Ostale kompjuterske usluge - Orakl

9,600,000

0

 

 

 

svega:

329,400,000

301,400,000

 

 

 

 

 

 

6

Sekretarijat za zaštitu životne sredine - Budžetski fond za zaštitu životne sredine

6.1.

Realizacija Programa kontrole kvaliteta vazduha na teritoriji Beograda

40,910,628

36,000,000

 

 

6.2.

Realizacija Programa kontrole kvaliteta površinskih voda na teritoriji Beograda

37,496,431

33,000,000

 

 

6.3.

Realizacija Programa merenja nivoa buke u životnoj sredini na teritoriji Beograda

1,500,000

1,500,000

 

 

6.4.

Realizacija Programa ispitivanja zagađenosti zemljišta na teritoriji Beograda

6,909,800

6,180,000

 

 

6.5.

Realizacija Programa kontrole kvaliteta podzemnih voda na teritoriji Beograda

6,419,387

5,520,000

 

 

6.6.

Realizacija Programa sistematskog ispitivanja nivoa radioaktivnosti u životnoj sredini na teritoriji Beograda

14,087,700

11,850,000

 

 

6.7.

Realizacija Programa merenja ultravioletnog zračenja u životnoj sredini na teritoriji Beograda

2,850,000

2,850,000

 

 

6.8.

Usluge ozelenjavanja objekata i površina i usluge revitalizacije ugroženih javnih zelenih površina

0

0

 

 

6.9.

Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda

32,066,983

75,697,362

 

 

6.10.

Uticaj industrijskih postrojenja na potencijalnu kontaminaciju životne sredine ruralnih naselja grada Beograda

1,043,120

0

 

 

6.11.

Izrada studije "Ugroženost stanovništva od štetnog dejstva buke koja potiče od ugostiteljskih objekata i objekata za zabavu na teritoriji grada Beograda"

0

0

 

 

6.11.1

Izmene i dopune plana detaljne regulacije sanitarne deponije "Vinča", gradska opština Grocka

15,000,000

0

 

 

6.11.2

Izrada plana detaljne regulacije za izgradnju nadzemnih vodova 110 kv radi priključenja postrojenja za upravljanje otpadom u Vinči na mrežu

19,999,000

0

 

Sekretarijat za zaštitu životne sredine

6.12.

Usluge suzbijanja odraslih formi komaraca u zatvorenom prostoru na teritoriji Beograda

21,120,000

0

 

 

6.13.

Usluge godišnjeg održavanja GIS softvera Cad Corp

685,000

365,000

 

 

 

svega:

200,088,049

172,962,362

 

 

 

 

 

 

7

Sekretarijat za privredu

7.1.

Troškovi skladištenja

15,000,000

15,000,000

 

 

 

svega:

15,000,000

15,000,000

 

 

 

 

 

 

8

Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu

8.1.

Energenti

653,000,000

0

 

 

8.2.

Grejanje objekata

120,000,000

0

 

 

8.3.

Usluge za električnu energiju

280,000,000

0

 

 

8.4.

Komunalne usluge - deratizacija i gradska čistoća

20,381,578

0

 

 

8.5.

Osiguranje

12,000,000

0

 

 

8.6.

Stručne usluge

20,000,000

0

 

 

8.7.

Specijalizovane usluge

20,000,000

0

 

 

8.8.

Materijal - namirnice

1,100,000,000

 

 

 

8.9.

Materijal - higijena

65,000,000

0

 

 

8.10.

Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog)

66,000,000

0

 

 

8.11.

Usluge za domaćinstvo

200,000

0

 

 

8.12.

Naknade iz budžeta za decu i porodicu

0

0

 

 

8.13.

Tekuće popravke i održavanje opreme

11,000,000

0

 

 

8.14.

Tekuće popravke i održavanje zgrada i objekata

24,000,000

700,000,000

 

 

8.15.

Studentske stipendije

0

0

 

 

8.16.

Ostali troškovi PU - RTV pretplata

100,000

0

 

 

8.17.

Usluge komunikacije za PU

2,200,000

0

 

 

8.18.

Materijal - kancelarijski materijal

5,000,000

 

 

 

8.19.

Materijal za saobraćaj

15,000,000

 

 

 

8.20.

Materijal za posebne namene

3,300,000

 

 

 

 

svega:

2,417,181,578

700,000,000

 

 

 

 

 

 

9

Sekretarijat za socijalnu zaštitu

9.1.

Nabavka usluge prihvatilišta za žene i decu žrtve nasilja

20,138,500

20,138,500

 

 

9.2.

Nabavka usluge personalnog asistenta

35,350,000

35,350,000

 

 

9.3.

Nabavka usluge lični pratilac

163,500,000

163,500,000

 

 

9.4.

Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu

84,000,000

84,000,000

 

 

9.5.

Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda

771,746,880

771,746,880

 

 

9.6.

Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda

3,588,733

3,588,733

 

 

9.7.

Bankarske usluge na ime troškova otvaranja tekućih računa prilikom isplate jednokratne pomoći porodiljama

4,000,000

4,000,000

 

 

9.8.

Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga

0

0

 

 

9.9.

Učešće po Ugovorima sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica

6,493,000

0

 

 

9.10.

Dugoročni zakup zemljišta na Bežanijskoj kosi, Ismeta Mujezinovića bb

0

0

 

 

9.11.

Nabavka električne energije za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

4,000,000

3,000,000

 

 

9.12.

Usluga deratizacije za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

120,597

0

 

 

9.13.

Osiguranje objekata i imovine za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

90,000

0

 

 

9.14.

Kompjuterske usluge za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

104,000

0

 

 

9.15.

Medicinske usluge za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

434,000

0

 

 

9.16.

Tekuće popravke i održavanje zgrada i objekata za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

1,280,440

0

 

 

9.17.

Tekuće popravke i održavanje opreme za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

1,246,712

0

 

 

9.18.

Administrativni materijal za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

443,105

0

 

 

9.19.

Materijal za saobraćaj za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

418,920

0

 

 

9.20.

Medicinski i laboratorijski materijal za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

1,157,273

0

 

 

9.21.

Materijal za domaćinstvo za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

13,887,499

0

 

 

9.22.

Materijal za posebne namene za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

309,000

0

 

 

9.23.

Administrativna oprema za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

0

0

 

 

9.24.

Nabavka električne energije za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

570,000

570,000

 

 

9.25.

Usluge interneta, javne telefonije, mobilne telefonije, hostinga i domena za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

270,000

257,000

 

 

9.26.

Osiguranje objekta i imovine za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

30,000

30,000

 

 

9.27.

Usluge čišćenja objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

352,800

352,800

 

 

9.28

Tekuće održavanje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

138,000

140,000

 

 

9.29.

Nabavka računovodstvenih usluga za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

288,000

280,000

 

 

9.30.

Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

100,000

100,000

 

 

9.31.

Nabavka sredstava za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

100,000

100,000

 

 

9.32.

Nabavka lož-ulja za potrebe Gradskog centra za socijalni rad Beograd

2,214,155

2,435,571

 

 

9.33.

Nabavka električne energije za potrebe Gradskog centra za socijalni rad Beograd

5,808,000

6,388,800

 

 

9.34.

Kupovina pribora, sredstava i papirne galanterije za održavanje higijene u objektima Gradskog centra za socijalni rad Beograd

2,692,126

1,807,936

 

 

9.35.

Fizičko obezbeđenje objekata Gradskog centra za socijalni rad Beograd

13,527,800

14,880,580

 

 

9.36.

Nabavka lož-ulja za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd

1,200,000

1,500,000

 

 

9.37.

Kupovina naftnih derivata za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd

5,000,000

7,000,000

 

 

9.38.

Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd

11,000,000

13,000,000

 

 

9.39.

Nabavka toplotne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd

7,000,000

0

 

 

9.40.

Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd

13,800,000

14,050,000

 

 

9.41.

Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd

4,000,000

5,000,000

 

 

9.42.

Nabavka usluga obezbeđenja za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd

6,200,000

7,000,000

 

 

9.43.

Prevoz korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd

46,500,000

47,150,000

 

 

9.44.

Nabavka električne energije za potrebe naselja sa mobilnim stambenim jedinicama

22,000,000

22,000,000

 

 

9.45.

Nabavka električne energije za potrebe prostora na adresi Kraljevića Marka 4

700,000

700,000

 

 

9.46.

Nabavka usluga obezbeđenja za potrebe Zavoda za vaspitanje dece i omladine, Beograd

2,000,000

0

 

 

9.47.

Nabavka usluge mehanička popravka vozila za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd

0

0

 

 

9.48.

Nabavka ostalih materijala za prevozna sredstva za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd

0

0

 

 

9.49.

Nabavka materijal za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

230,000

0

 

 

9.50.

Nabavka usluge čišćenje kotlova za potrebe Gradskog centra za socijalni rad

360,000

0

 

 

9.51.

Nabavka antivirus programa za potrebe Gradskog centra za socijalni rad

600,000

0

 

 

9.52.

Nadogradnja softvera "Integral" za potrebe Gradskog centra za socijalni rad

600,000

0

 

 

9.53.

Osiguranje imovine za potrebe Gradskog centra za socijalni rad

170,100

0

 

 

9.54.

Nabavka usluge dezinfekcije i dezinsekcije za potrebe Gradskog centra za socijalni rad

211,200

0

 

 

9.55.

Usluge deratizacije punktova u kojima se dele besplatni obroci

250,000

0

 

 

9.56.

Usluge popravke i održavanja u neformalnim naseljima

1,500,000

0

 

 

9.57.

Adaptacija kluba Autokomanda za potrebe Gerontološkog centra RJ Dnevni centri i klubovi

5,200,000

0

 

 

9.58.

Radovi u klubovima Ledine i Zemun za potrebe Gerontološkog centra RJ Dnevni centri i klubovi

501,517

0

 

 

9.59.

Opremanje klubova Autokomanda i Batajnica za potrebe Gerontološkog centra RJ Dnevni centri i klubovi

3,800,000

0

 

 

 

svega:

1,271,222,357

1,230,066,800

 

 

 

 

 

 

10

Sekretarijat za informisanje

10.1.

Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda

60,000

0

 

 

10.2.

Usluga medija monitoringa i pres-klipinga

300,000

0

 

 

10.3.

Usluga multimedijalnog servisa vesti i medijskog praćenja aktivnosti

1,000,000

0

 

 

10.4.

Ažuriranje internet prezentacije Službenog lista grada Beograda www.sllistbeograd.rs

70,000

0

 

 

10.5.

Štampanje i distribucija Službenog lista grada Beograda

9,100,000

0

 

 

10.6.

Usluga pretplate i distribucije dnevne i nedeljne štampe za potrebe Gradske uprave grada Beograda

1,800,000

0

 

 

10.7.

Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (dnevni listovi i nedeljnici)

60,000,000

0

 

 

10.8.

Usluga oglašavanja na Portalu službenih glasila Republike Srbije i baza propisa i oglašavanje u Službenom glasniku Republike Srbije

3,000,000

0

 

 

10.9.

Usluga zakupa namenskog servera, održavanja i sistem administratora

3,000,000

0

 

 

svega:

78,330,000

0

 

 

 

 

 

 

11

Sekretarijat za investicije

11.1.

Rekonstrukcija Slavija-Bulevar Oslobođenja i Trga Slavija

3,300,000

0

 

 

11.2.

Izgradnja stambeno-poslovnog objekata PFC 29, na lokaciji GP2, opština Novi Beograd

2,913,077

0

 

 

11.3.

Izgradnja stambeno-poslovnih objekata socijalno neprofitnog stanovanja na lokaciji zap. od dr Ivana Ribara I i III faza

1,000,000

0

 

 

11.4.

Izgradnja stambeno-poslovnog objekata na lokaciji zap. od ulice Dr Ivana Ribara V faza

0

0

 

 

11.5.

Izgradnja stambenog kompleksa na lokaciji 1.7 u naselju Kamendin

500,000

0

 

 

11.6.

Izgradnja stambenog kompleksa socijalnog stanovanja u naselju Ovča

5,027,900

0

 

 

11.7.

Kamendin 1.6 - troškovi za isporučenu el. energ - garaža i skloništa

60,000

0

 

 

11.8.

Izgradnja objekta zdravstvene stanice na katastarskoj parceli 2625/13 KO Kneževac, duž ulice Opleničke, GO Rakovica

0

0

 

 

11.9.

Izgradnja zdravstvene stanice u Malom Mokrom Lugu

0

0

 

 

11.10.

Izgradnja montažnog objekta u naselju Altina

600,000

0

 

 

11.11.

Završetak izgradnje objekta KDU u naselju Altina

500,000

0

 

 

11.12.

Izgradnja objekta OŠ na Čukaričkoj padini

3,114,000

0

 

 

11.13.

ERP projekat

30,000,000

0

 

 

11.14.

Rekonstrukcija Ulice vojvode Stepe od Autokomande do okretnice na Banjici

39,377,250

0

 

 

11.15.

Izrada kataloga potencijalnih lokacija za socijalno stanovanje za potrebe izrade strategije socijalnog stanovanja grada

5,400,000

540,000

 

 

 

svega:

91,792,227

540,000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukupno:

7,028,848,851

4,768,118,802

Član 4

Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.

Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.

Član 5

Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.

Član 6

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2018. i 2019. godini ("Službeni list Grada Beograda", br. 125/16, 2/17 i 43/17).

Član 7

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Beograda".