ODLUKA
O FINANSIRANJU PROGRAMA I PROJEKATA DIREKTNIH I INDIREKTNIH KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2019. I 2020. GODINI

("Sl. list grada Beograda", br. 95/2017)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuju se programi i projekti koji će se finansirati iz budžeta grada Beograda u 2019. i 2020. godini na osnovu javnih nabavki koje su pokrenute do 31. decembra 2017. godine, i planiranih javnih nabavki za 2018. godinu za čiju realizaciju su delimično obezbeđena sredstva u budžetu grada Beograda za 2018. godinu i to za obaveze koje dospevaju u toj budžetskoj godini.

Član 2

Programi i projekti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta grada Beograda za 2019. i 2020. godinu.

Član 3

Prihodi i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa i projekata direktnih i indirektnih korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2019. i 2020. godini iz člana 1. ove odluke (u daljem tekstu: korisnici budžetskih sredstava), i to:

Redni broj

Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti

Stavka

Naziv programa i projekta

2019. g

2020.g

1

Sekretarijat za opšte poslove

1.1.

Elektro materijal

3.500.000

3.500.000

 

 

1.2.

Stolarsko-bravarski materijal

1.500.000

1.500.000

 

 

1.3.

Vodovodni materijal

900.000

900.000

 

 

1.4.

Hemijska sredstva za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave

2.700.000

2.600.000

 

 

1.5.

Pribor za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave

2.500.000

2.500.000

 

 

1.6.

Papirna galanterija za održavanje lične higijene za potrebe Gradske uprave

8.000.000

7.000.000

 

 

1.7.

Električna energija

90.000.000

104.000.000

 

 

1.8.

Energenti za grejnu sezonu

36.000.000

30.000.000

 

 

1.9.

Kancelarijski materijal

90.000.000

80.000.000

 

 

1.10.

Uniforme za Komunalnu policiju

10.800.000

0

 

 

1.11.

Potrošni materijal za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave

3.500.000

3.000.000

 

 

1.12.

Rezervni delovi za službene automobile Gradske uprave

6.500.000

6.000.000

 

 

1.13.

Letnji i zimski pneumatici

2.500.000

2.000.000

 

 

1.14.

Gorivo za službena vozila

38.000.000

38.000.000

 

 

1.15.

Dizel goriva za rad dizel električnih agregata

700.000

600.000

 

 

1.16.

Osnovne životne namirnice i kolonijalna roba za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

30.000.000

27.000.000

 

 

1.17.

Radna odeća i obuća za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave

2.500.000

0

 

 

1.18.

Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave

8.000.000

8.000.000

 

 

1.19.

Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda

10.000.000

10.000.000

 

 

1.20.

Osiguranje zaposlenih i radno angažovanih

6.700.000

6.700.000

 

 

1.21.

Zakup sala za sportske aktivnosti - rekreaciju radnika Gradske uprave

2.500.000

2.500.000

 

 

1.22.

Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata, faksimila i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda

900.000

900.000

 

 

1.23.

Usluga korišćenja mobilne telefonije

16.000.000

16.000.000

 

 

1.24.

Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate i štamparsku mašinu oblikovano po partijama

9.000.000

8.000.000

 

 

1.25.

Usluga prevođenja teksta za potrebe Gradske uprave grada Beograda

3.500.000

3.500.000

 

 

1.26.

Usluga restauracije nameštaja u restoranu objekta Dragoslava Jovanovića br. 2

960.000

0

 

 

1.27.

Usluga redovnog čišćenja ventilacije, opreme i inventara u kuhinjama Gradske uprave u ulici 27. Marta 43-45 i Dragoslava Jovanovića 2

1.500.000

2.000.000

 

 

1.28.

Usluga čišćenja kanala za ventilaciju i klimatizaciju poslovnih objekata GU u ul. Kraljice Marije 1 i 27. Marta 43-45

6.000.000

3.000.000

 

 

1.29.

Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave

1.200.000

1.000.000

 

 

1.30.

Usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda

33.400.000

35.300.000

 

 

1.31.

Usluga tehničkog upravljanja i održavanja na zajedničkim elektro i mašinskim postrojenjima za grejanje i klimatizaciju poslovnih objekata u "bloku 27. Marta", koji čine objekti u Kraljice Marije br. 1-3 i 27. Marta br. 43-45 i koriste ih Gradska uprava grada Beograda, Banka Poštanska štedionica a.d i Eurobank a.d. Beograd

10.000.000

16.000.000

 

 

1.32.

Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda

1.200.000

1.200.000

 

 

1.33.

Usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Sekretarijat za javne prihode

23.000.000

21.000.000

 

 

1.34.

Usluga masovne štampe, pečatiranja, insertovanja i personalizacije pošiljaka Sekretarijata za javne prihode u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate izvornih javnih prihoda

25.000.000

20.000.000

 

 

1.35.

Usluga održavanja podataka o georeferenciranoj adresnoj bazi grada Beograda

2.800.000

2.400.000

 

 

1.36.

Usluga popravki i održavanja automobila Gradske uprave

1.000.000

1.000.000

 

 

1.37.

Redovno održavanje i popravka službenih automobila Gradske uprave

12.000.000

11.000.000

 

 

1.38.

Usluga angažovanja konobara za obavljanje ugostiteljskih poslova

1.200.000

1.000.000

 

 

1.39.

Usluga pranja i hemijskog čišćenja tekstila za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave

900.000

900.000

 

 

1.40.

Usluga fiksne telefonije

25.000.000

24.000.000

 

 

1.41.

Radovi na objektima Gradske uprave

21.600.000

15.600.000

 

 

1.42.

Usluga dostave pošiljaka Sekretarijata za javne prihode (pružalac usluga JP"Pošta Srbije")

64.000.000

54.000.000

 

 

1.43.

Usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda

1.000.000

600.000

 

 

1.44.

Navijanje mašina za frankiranje i doplatne marke

30.000.000

20.000.000

 

 

1.45.

Stručna literatura

10.000.000

5.000.000

 

 

1.46.

Usluga zakupa VPN i internet servisa za potrebe Gradske uprave

26.700.000

10.000.000

 

 

1.47.

Usluga održavanja data centara na lokacijama Gradske uprave grada Beograda

12.250.000

0

 

 

1.48.

Usluga održavanja softverskih paketa u Sekretarijatu za finansije

500.000

300.000

 

 

1.49.

Održavanje aplikacije Portal za javne nabavke

600.000

360.000

 

 

1.50.

Usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda

43.000.000

43.000.000

 

 

1.51.

Usluga održavanja sistema evidencije radnog vremena

2.000.000

1.000.000

 

 

1.52.

Usluga izmene aplikacije za izdavanje sertifikata na smart karticama ESS PersoAdministration

351.000

0

 

 

1.53.

Usluga servisiranja monitora, skenera, faks aparata i računskih mašina

600.000

0

 

 

1.54.

Konsolidacija aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima

3.600.000

0

 

 

1.55.

Hemijska sredstva za Winterhalter mašine

750.000

0

 

 

1.56.

Usluga održavanja UPS uređaja server sala na lokacijama Tiršova br. 1 i 27. marta br. 43-45

1.300.000

500.000

 

 

1.57.

Usluga održavanja sistema za hlađenje server sala na lokacijama Tiršova br. 1 i 27. marta br. 43-45

1.000.000

0

 

 

1.58.

Konsultantske servisne usluge održavanja aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima

1.200.000

0

 

 

1.59.

Usluga servisiranje štampača i UPS uređaja izvan UPS sistema Data centra Gradske uprave, obezbeđivanjem rezervnih delova

3.000.000

1.000.000

 

 

1.60.

Rezervni delovi za računare

1.500.000

1.500.000

 

 

1.61.

Pumpe za sisteme grejanja i klimatizacije

600.000

0

 

 

1.62.

Grejni uređaji (bojleri i panelni radijatori)

700.000

0

 

 

1.63.

Sistematski pregled za zaposlene u Gradskoj upravi grada Beograda

17.500.000

0

 

 

1.64.

Implementacija i konsultantske usluge za podršku - Microsoft Premier Support

5.000.000

1.000.000

 

 

 

svega:

780.111.000

657.860.000

2

Sekretarijat za finansije

2.1.

Konsultantsko servisne usluge

25.000.000

25.000.000

 

 

2.2.

Održavanje SAP licenci

44.000.000

44.000.000

 

 

 

svega:

69.000.000

69.000.000

3

Sekretarijat za energetiku

3.1.

Održavanje ISEB-a

720.000

720.000

 

 

3.2.

Podsticanje razvoja sistema energetskog menadžmenta - Obuka za energetske menadžere

984.000

984.000

 

 

3.3.

Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda

1.413.684.000

1.443.684.000

3.1

Budžetski fond za energetsku efikasnost grada Beograda

3.4.

Kazne za kašnjenje-kamate

3.000.000

3.000.000

 

 

3.5.

Savetodavne usluge u vezi sa energetskom efikasnošću

6.000.000

6.000.000

 

 

3.6.

Izrada energetske tipologije zgrada na teritoriji grada Beograda

1.000.000

1.000.000

 

 

 

svega:

1.425.388.000

1.455.388.000

4

Sekretarijat za imovinske i pravne poslove

4.1.

Usluge čišćenja, usluge odvoza i deponovanja fekalnih materija

1.850.000

1.850.000

 

 

4.2.

Usluge čišćenja, pražnjenja i odvoz fekalnih materija iz septičkih jama u naselju Mislođin

1.650.000

1.650.000

 

 

4.3.

Osiguranje imovine, stambenih zgrada i stanova u javnoj svojini grada Beograda

3.255.000

3.255.000

 

 

4.4.

Iseljenje bespravno useljenih lica iz stanova na kojima je grad Beograd nosilac prava javne svojine

3.600.000

3.600.000

 

 

4.5.

Usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije stambenih objekata i stanova koji su u javnoj svojini grada Beograda

500.000

500.000

 

 

4.6.

Izrada izveštaja o zatečenom stanju, elaborata geodetskih radova i projekata za izvođenje radova sa saglasnošću organa nadležnog za poslove zaštite od požara

10.000.000

10.000.000

 

 

4.7.

Tekuće održavanje zajedničkih delova stambenih objekata i stanova

10.500.000

10.500.000

 

 

4.8.

Održavanje liftova u zgradama u ul. Akrobate Aleksića br. 7, 7a, 7b, 9, 9a, 11, 11a i 11b, naselje Kamendin

1.200.000

1.200.000

 

 

4.9.

Održavanje liftova u zgradama u ul. Akrobate Aleksića br. 2, 4, naselje Zemun polje

900.000

900.000

 

 

4.10.

Održavanje liftova u zgradama u ul. Mileve Marić Ajnštajn br. 2-6

1.000.000

1.000.000

 

 

4.11.

Održavanje liftova u zgradama u ul. Mileve Marić Ajnštajn br. 8-12

1.000.000

1.000.000

 

 

4.12.

Nabavka električne energije za ostale poslovne prostorije

3.600.000

3.600.000

 

 

4.13.

Osiguranje imovine

11.000.000

11.000.000

 

 

4.14.

Održavanje softvera

80.000

80.000

 

 

4.15.

Održavanje podstanica za grejanje

4.000.000

4.000.000

 

 

4.16.

Tekuće održavanje poslovnih prostorija i hitne intervencije

9.600.000

9.600.000

 

 

4.17.

Hitne intervencije, popravke, sanacije u poslovnim zgradama

12.600.000

12.600.000

 

 

4.18.

Upravljanje poslovnim zgradama

15.000.000

15.000.000

 

 

4.19.

Usluge za električnu energiju

2.000.000

2.000.000

 

 

4.20.

Sanacija stambenih objekata i stanova u naselju Kamendin

10.000.000

0

 

 

4.21.

Održavanje liftova

2.500.000

2.500.000

 

 

4.22.

Održavanje biološkog uređaja za prečišćavanje

400.000

400.000

 

 

 

svega:

106.235.000

96.235.000

5

Sekretarijat za saobraćaj

5.1.

Održavanje licence ARC GIS softvera

5.000.000

5.000.000

 

 

5.2.

Održavanje postojećih licenci softverskog paketa PTV Vission Vissim, Visvap, Visum, Visem, Grossig) 9 licenci

5.000.000

5.000.000

 

 

5.3.

Održavanje brojača

8.000.000

8.000.000

 

 

5.4.

Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština

40.000.000

40.000.000

 

 

5.5.

Održavanje SAUS-a

7.500.000

7.500.000

 

 

5.6.

Održavanje sistema za centralno upravljanje svetlosnom signalizacijom BTMC - Beoelektro

5.000.000

3.000.000

 

 

5.7.

Stručno tehnički nadzor

12.000.000

12.000.000

 

 

5.8.

Nadzor semaforske signalizacije - Euro nadzor

2.900.000

2.900.000

 

 

5.9.

Nadzor semaforske signalizacije - Skala nadzor

3.500.000

3.000.000

 

 

5.10.

Usluge održavanja tradicionalnih manifestacija u Beogradu

27.000.000

27.000.000

 

 

5.11.

Stručno tehnički nadzor za JP "Putevi Beograda"

121.000.000

121.000.000

 

 

5.12.

Obaveze prema novom preduzeću JP "Putevi Beograda"

240.000.000

240.000.000

 

 

5.13.

Tekuće održavanje ulica i ostalih objekata - JP "Putevi Beograda"

5.049.000.000

5.049.000.000

 

 

 

svega:

5.525.900.000

5.523.400.000

6

Sekretarijat za zaštitu životne sredine - Budžetski fond za zaštitu životne sredine

6.1.

Realizacija Programa kontrole kvaliteta vazduha na teritoriji Beograda

36.000.000

3.500.000

 

 

6.2.

Realizacija Programa kontrole kvaliteta površinskih voda na teritoriji Beograda

33.000.000

3.000.000

 

 

6.3.

Realizacija Programa merenja nivoa buke u životnoj sredini na teritoriji Beograda

1.500.000

0

 

 

6.4.

Realizacija Programa ispitivanja zagađenosti zemljišta na teritoriji Beograda

6.180.000

2.600.000

 

 

6.5.

Realizacija Programa kontrole kvaliteta podzemnih voda na teritoriji Beograda

5.520.000

600.000

 

 

6.6.

Realizacija Programa sistematskog ispitivanja nivoa radioaktivnosti u životnoj sredini na teritoriji Beograda

11.850.000

11.850.000

 

 

6.7.

Realizacija Programa merenja ultravioletnog zračenja u životnoj sredini na teritoriji Beograda

2.850.000

0

 

 

6.8.

Usluge godišnjeg održavanja GIS softvera CadCorp

365.000

0

 

 

 

svega:

97.265.000

21.550.000

7

Sekretarijat za privredu

7.1.

Troškovi skladištenja

20.000.000

20.000.000

 

 

 

svega:

20.000.000

20.000.000

8

Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu

8.1.

Energenti

878.806.222

878.806.222

 

 

8.2.

Grejanje objekata

440.000.000

440.000.000

 

 

8.3.

Usluge za električnu energiju

347.000.000

347.000.000

 

 

8.4.

Komunalne usluge

30.000.000

30.000.000

 

 

8.5.

Osiguranje

68.193.290

68.193.290

 

 

8.6.

Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog)

210.000.000

210.000.000

 

 

8.7.

Ostali troškovi

70.000.000

70.000.000

 

 

8.8.

Usluge komunikacije

28.060.000

28.060.000

 

 

8.9.

Stručne usluge

20.000.000

20.000.000

 

 

8.10.

Usluge za domaćinstvo

3.470.000

3.470.000

 

 

8.11.

Specijalizovane usluge

32.000.000

32.000.000

 

 

8.12.

Tekuće popravke i održavanje opreme

186.864.000

186.864.000

 

 

8.13.

Tekuće popravke i održavanje zgrada i objekata

234.375.000

234.375.000

 

 

8.14.

Materijal - namirnice

1.010.509.100

1.010.509.100

 

 

8.15.

Materijal - higijena

112.349.615

112.349.615

 

 

8.16.

Materijal - kancelarijski

27.000.000

27.000.000

 

 

8.17.

Materijal za saobraćaj - gorivo

33.104.800

33.104.800

 

 

8.18.

Materijal za posebne namene

41.000.000

41.000.000

 

 

 

svega:

3.772.732.027

3.772.732.027

9

Sekretarijat za socijalnu zaštitu

9.1.

Nabavka usluge prihvatilišta za žene i decu žrtve nasilja

22.000.000

22.000.000

 

 

9.2.

Nabavka usluge personalne asistencije

35.000.000

43.000.000

 

 

9.3.

Nabavka usluge lični pratilac deteta

165.000.000

204.000.000

 

 

9.4.

Usluga prevoza osoba sa invaliditetom

90.000.000

90.000.000

 

 

9.5.

Priprema i distribucija besplatnih obroka za potrebe socijalno - materijalno ugroženih korisnika iz Beograda

720.000.000

720.000.000

 

 

9.6.

Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno - materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda

4.000.000

4.000.000

 

 

9.7.

Učešće po ugovorima sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica

6.000.000

6.000.000

 

 

9.8.

Nabavka električne energije za romska naselja i prostor u Kraljevića Marka 4

25.600.000

25.600.000

 

 

9.9.

Bankarske usluge - naknade za sl. otvaranje tekućih računa za isplatu porodilja

4.000.000

4.000.000

 

 

9.10.

Nabavka usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije

500.000

500.000

 

 

9.11.

Nabavka usluge popravki i održavanja u novoformiranim naseljima

2.000.000

2.000.000

 

 

9.12.

Usluge čišćenja punktova za podelu besplatnih obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike

2.000.000

2.000.000

 

 

9.13.

Usluge popravki i održavanja punktova za podelu besplatnih obroka za socijalno materijalne kategorije

1.000.000

1.000.000

 

 

9.14.

Nabavka osiguranja imovine i lica za ustanove socijalne zaštite - GCSR, Prihvatilište za odrasla i stara lica, Gradski centar za socijalno preduzetništvo

174.414

0

 

 

9.15.

Nabavka usluga električne energije za ustanove socijalne zaštite - GCSR, Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Prihvatilište za odrasla i stara lica, Gradski centar za socijalno preduzetništvo

21.378.000

14.078.000

 

 

9.16.

Nabavka lož ulja za ustanove socijalne zaštite - GCSR, Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

4.041.132

2.517.809

 

 

9.17.

Nabavka nafte i derivata za ustanove socijalne zaštite Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju i Prihvatilište za odrasla i stara lica

7.918.920

7.500.000

 

 

9.18.

Materijal za domaćinstvo - GCSR, Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Prihvatilište za odrasla i stara lica, Gradski centar za socijalno preduzetništvo

38.400.000

29.000.000

 

 

9.19.

Nabavka obezbeđenja za ustanove socijalne zaštite - GCSR, Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

11.080.096

6.100.000

 

 

9.20.

Prevoz korisnika usluga - Centar za smeštaj i dnevni boravak dece

48.200.000

48.200.000

 

 

9.21.

Nabavka osiguranja imovine i lica za ustanove socijalne zaštite - GCSR, Prihvatilište za odrasla i stara lica, Gradski centar za socijalno preduzetništvo

298.290

0

 

 

9.22.

Nabavka usluga čišćenja - Gradski centar za socijalno preduzetništvo

292.000

0

 

 

9.23.

Nabavka usluga mobilne i javne telefonije, usluge interneta - Gradski centar za socijalno preduzetništvo i Prihvatilišta za odrasla i stara lica

695.000

270.000

 

 

9.24.

Nabavka računovodstvenih usluga - Gradski centar za socijalno preduzetništvo

290.000

325.000

 

 

9.25.

Nabavka medicinskih usluga - Prihvatilište za odrasla i stara lica

320.512

0

 

 

9.26.

Nabavka medicinskog i laboratorijskog materijala - Prihvatilište za odrasla i stara lica

1.130.000

0

 

 

9.27.

Hitne intervencije i ostali radovi na održavanju objekata - GCSP i Prihvatilište za odrasla i stara lica

322.000

0

 

 

9.28.

Održavanje aparata i opreme - GCSP i Prihvatilište za odrasla i stara lica

162.086

0

 

 

9.29.

Održavanje računara - GCSP

120.000

0

 

 

9.30.

Nabavka administrativnog materijala - GCSP i Prihvatilište za odrasla i stara lica

294.000

294.000

 

 

 

svega:

1.212.216.450

1.232.384.809

10

Sekretarijat za informisanje

10.1.

Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda

60.000

0

 

 

10.2.

Usluga medija monitoringa i pres-klipinga

300.000

0

 

 

10.3.

Usluga multimedijalnog servisa vesti i medijskog praćenja aktivnosti

1.200.000

0

 

 

10.4.

Ažuriranje internet prezentacije "Službenog lista grada Beograda" - www.sllistbeograd.rs

70.000

0

 

 

10.5.

Štampanje i distribucija "Službenog lista grada Beograda"

9.100.000

0

 

 

10.6.

Usluga pretplate i distribucije dnevne i nedeljne štampe za potrebe Gradske uprave grada Beograda

1.500.000

0

 

 

10.7.

Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (dnevni listovi i nedeljnici)

80.000.000

0‚

 

 

10.8.

Usluga oglašavanja na Portalu službenih glasila Republike Srbije i baza propisa i oglašavanje u "Službenom glasniku Republike Srbije"

3.000.000

0

 

 

10.9.

Usluga visoko dostupnog managed sistema za hostovanje zvanične internet prezentacije grada Beograda

2.500.000

0

 

 

 

svega:

97.730.000

0

11

Sekretarijat za investicije

11.1.

Izgradnja stambeno-poslovnog objekata PFC 29, na lokaciji GP2, opština Novi Beograd

2.913.077

0

 

 

11.2.

Izgradnja montažnog objekta u naselju Altina

600.000

0

 

 

11.3.

Izgradnja objekta OŠ na Čukaričkoj padini

276.000

0

 

 

11.4.

ERP projekat

33.200.000

0

 

 

11.5.

Izrada kataloga potencijalnih lokacija za socijalno stanovanje za potrebe izrade strategije socijalnog stanovanja grada

5.400.000

540.000

 

 

 

svega:

42.389.077

540.000

12

Sekretarijat za javni prevoz

12.1.

Prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu

5.400.000.000

5.400.000.000

 

 

12.2.

Prevoz putnika u javnom prigradskom i lokalnom prevozu u Beogradu

4.250.000.000

4.250.000.000

 

 

12.3.

Stručno tehnički nadzor nad izv. radova na izgr. i održ.

3.500.000

3.500.000

 

 

12.4.

Popravke i održavanje zalivnih sistema i tramvajskih baštica

8.000.000

8.000.000

 

 

12.5.

Održavanje stajališnog mobilijara

6.000.000

6.000.000

 

 

12.6.

Usluge prevoza -železnice Srbije

950.260.000

950.260.000

 

 

12.7.

Noćni prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu

30.000.000

30.000.000

 

 

12.8.

Održavanje informacionog sadržaja na stajalištima JLPP-a

1.020.000

1.020.000

 

 

12.9.

Studija razvoja elektro podsistema javnog gradskog prevoza u Beogradu

36.000.000

0

 

 

12.10.

Održavanje displeja na stajalištima javnog prevoza

1.000.000

1.000.000

 

 

 

svega:

10.685.780.000

10.649.780.000

13

Sekretarijat za sport i omladinu

13.1.

Zimski raspust

10.386.538

10.113.462

 

 

13.2.

Zimski raspust - omladina

4.000.000

4.000.000

 

 

 

svega:

14.386.538

14.113.462

14

Sekretarijat za inspekcijske poslove

 

Izvođenje radova na uklanjanju bespravno izgrađenih objekata i delova objekata i na obezbeđenju započetih i obustavljenih građevinskih radova na teritoriji grada Beograda

17.000.000

0

 

 

 

svega:

17.000.000

0

 

 

 

Ukupno:

23.866.133.092

23.512.983.298

Član 4

Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu, a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.

Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova koje zaključuju korisnici budžetskih sredstava moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.

Član 5

Rukovodilac korisnika budžetskih sredstava odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.

Član 6

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Beograda", a primenjivaće se od 1. januara 2018. godine.