ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA I PROJEKATA DIREKTNIH I INDIREKTNIH KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2019. I 2020. GODINI("Sl. list grada Beograda", br. 95/2017) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi i projekti koji će se finansirati iz budžeta grada Beograda u 2019. i 2020. godini na osnovu javnih nabavki koje su pokrenute do 31. decembra 2017. godine, i planiranih javnih nabavki za 2018. godinu za čiju realizaciju su delimično obezbeđena sredstva u budžetu grada Beograda za 2018. godinu i to za obaveze koje dospevaju u toj budžetskoj godini.
Programi i projekti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta grada Beograda za 2019. i 2020. godinu.
Prihodi i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa i projekata direktnih i indirektnih korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2019. i 2020. godini iz člana 1. ove odluke (u daljem tekstu: korisnici budžetskih sredstava), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa i projekta |
2019. g |
2020.g |
1 |
Sekretarijat za opšte poslove |
1.1. |
Elektro materijal |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
1.2. |
Stolarsko-bravarski materijal |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
1.3. |
Vodovodni materijal |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.4. |
Hemijska sredstva za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave |
2.700.000 |
2.600.000 |
|
|
1.5. |
Pribor za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
1.6. |
Papirna galanterija za održavanje lične higijene za potrebe Gradske uprave |
8.000.000 |
7.000.000 |
|
|
1.7. |
Električna energija |
90.000.000 |
104.000.000 |
|
|
1.8. |
Energenti za grejnu sezonu |
36.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.9. |
Kancelarijski materijal |
90.000.000 |
80.000.000 |
|
|
1.10. |
Uniforme za Komunalnu policiju |
10.800.000 |
0 |
|
|
1.11. |
Potrošni materijal za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave |
3.500.000 |
3.000.000 |
|
|
1.12. |
Rezervni delovi za službene automobile Gradske uprave |
6.500.000 |
6.000.000 |
|
|
1.13. |
Letnji i zimski pneumatici |
2.500.000 |
2.000.000 |
|
|
1.14. |
Gorivo za službena vozila |
38.000.000 |
38.000.000 |
|
|
1.15. |
Dizel goriva za rad dizel električnih agregata |
700.000 |
600.000 |
|
|
1.16. |
Osnovne životne namirnice i kolonijalna roba za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
30.000.000 |
27.000.000 |
|
|
1.17. |
Radna odeća i obuća za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave |
2.500.000 |
0 |
|
|
1.18. |
Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
1.19. |
Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda |
10.000.000 |
10.000.000 |
|
|
1.20. |
Osiguranje zaposlenih i radno angažovanih |
6.700.000 |
6.700.000 |
|
|
1.21. |
Zakup sala za sportske aktivnosti - rekreaciju radnika Gradske uprave |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
1.22. |
Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata, faksimila i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.23. |
Usluga korišćenja mobilne telefonije |
16.000.000 |
16.000.000 |
|
|
1.24. |
Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate i štamparsku mašinu oblikovano po partijama |
9.000.000 |
8.000.000 |
|
|
1.25. |
Usluga prevođenja teksta za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
1.26. |
Usluga restauracije nameštaja u restoranu objekta Dragoslava Jovanovića br. 2 |
960.000 |
0 |
|
|
1.27. |
Usluga redovnog čišćenja ventilacije, opreme i inventara u kuhinjama Gradske uprave u ulici 27. Marta 43-45 i Dragoslava Jovanovića 2 |
1.500.000 |
2.000.000 |
|
|
1.28. |
Usluga čišćenja kanala za ventilaciju i klimatizaciju poslovnih objekata GU u ul. Kraljice Marije 1 i 27. Marta 43-45 |
6.000.000 |
3.000.000 |
|
|
1.29. |
Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave |
1.200.000 |
1.000.000 |
|
|
1.30. |
Usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda |
33.400.000 |
35.300.000 |
|
|
1.31. |
Usluga tehničkog upravljanja i održavanja na zajedničkim elektro i mašinskim postrojenjima za grejanje i klimatizaciju poslovnih objekata u "bloku 27. Marta", koji čine objekti u Kraljice Marije br. 1-3 i 27. Marta br. 43-45 i koriste ih Gradska uprava grada Beograda, Banka Poštanska štedionica a.d i Eurobank a.d. Beograd |
10.000.000 |
16.000.000 |
|
|
1.32. |
Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda |
1.200.000 |
1.200.000 |
|
|
1.33. |
Usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Sekretarijat za javne prihode |
23.000.000 |
21.000.000 |
|
|
1.34. |
Usluga masovne štampe, pečatiranja, insertovanja i personalizacije pošiljaka Sekretarijata za javne prihode u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate izvornih javnih prihoda |
25.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.35. |
Usluga održavanja podataka o georeferenciranoj adresnoj bazi grada Beograda |
2.800.000 |
2.400.000 |
|
|
1.36. |
Usluga popravki i održavanja automobila Gradske uprave |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
1.37. |
Redovno održavanje i popravka službenih automobila Gradske uprave |
12.000.000 |
11.000.000 |
|
|
1.38. |
Usluga angažovanja konobara za obavljanje ugostiteljskih poslova |
1.200.000 |
1.000.000 |
|
|
1.39. |
Usluga pranja i hemijskog čišćenja tekstila za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.40. |
Usluga fiksne telefonije |
25.000.000 |
24.000.000 |
|
|
1.41. |
Radovi na objektima Gradske uprave |
21.600.000 |
15.600.000 |
|
|
1.42. |
Usluga dostave pošiljaka Sekretarijata za javne prihode (pružalac usluga JP"Pošta Srbije") |
64.000.000 |
54.000.000 |
|
|
1.43. |
Usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda |
1.000.000 |
600.000 |
|
|
1.44. |
Navijanje mašina za frankiranje i doplatne marke |
30.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.45. |
Stručna literatura |
10.000.000 |
5.000.000 |
|
|
1.46. |
Usluga zakupa VPN i internet servisa za potrebe Gradske uprave |
26.700.000 |
10.000.000 |
|
|
1.47. |
Usluga održavanja data centara na lokacijama Gradske uprave grada Beograda |
12.250.000 |
0 |
|
|
1.48. |
Usluga održavanja softverskih paketa u Sekretarijatu za finansije |
500.000 |
300.000 |
|
|
1.49. |
Održavanje aplikacije Portal za javne nabavke |
600.000 |
360.000 |
|
|
1.50. |
Usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda |
43.000.000 |
43.000.000 |
|
|
1.51. |
Usluga održavanja sistema evidencije radnog vremena |
2.000.000 |
1.000.000 |
|
|
1.52. |
Usluga izmene aplikacije za izdavanje sertifikata na smart karticama ESS PersoAdministration |
351.000 |
0 |
|
|
1.53. |
Usluga servisiranja monitora, skenera, faks aparata i računskih mašina |
600.000 |
0 |
|
|
1.54. |
Konsolidacija aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima |
3.600.000 |
0 |
|
|
1.55. |
Hemijska sredstva za Winterhalter mašine |
750.000 |
0 |
|
|
1.56. |
Usluga održavanja UPS uređaja server sala na lokacijama Tiršova br. 1 i 27. marta br. 43-45 |
1.300.000 |
500.000 |
|
|
1.57. |
Usluga održavanja sistema za hlađenje server sala na lokacijama Tiršova br. 1 i 27. marta br. 43-45 |
1.000.000 |
0 |
|
|
1.58. |
Konsultantske servisne usluge održavanja aplikacije obračun zarada i naknada i isplata fizičkim licima |
1.200.000 |
0 |
|
|
1.59. |
Usluga servisiranje štampača i UPS uređaja izvan UPS sistema Data centra Gradske uprave, obezbeđivanjem rezervnih delova |
3.000.000 |
1.000.000 |
|
|
1.60. |
Rezervni delovi za računare |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
1.61. |
Pumpe za sisteme grejanja i klimatizacije |
600.000 |
0 |
|
|
1.62. |
Grejni uređaji (bojleri i panelni radijatori) |
700.000 |
0 |
|
|
1.63. |
Sistematski pregled za zaposlene u Gradskoj upravi grada Beograda |
17.500.000 |
0 |
|
|
1.64. |
Implementacija i konsultantske usluge za podršku - Microsoft Premier Support |
5.000.000 |
1.000.000 |
|
|
|
svega: |
780.111.000 |
657.860.000 |
2 |
Sekretarijat za finansije |
2.1. |
Konsultantsko servisne usluge |
25.000.000 |
25.000.000 |
|
|
2.2. |
Održavanje SAP licenci |
44.000.000 |
44.000.000 |
|
|
|
svega: |
69.000.000 |
69.000.000 |
3 |
Sekretarijat za energetiku |
3.1. |
Održavanje ISEB-a |
720.000 |
720.000 |
|
|
3.2. |
Podsticanje razvoja sistema energetskog menadžmenta - Obuka za energetske menadžere |
984.000 |
984.000 |
|
|
3.3. |
Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda |
1.413.684.000 |
1.443.684.000 |
3.1 |
Budžetski fond za energetsku efikasnost grada Beograda |
3.4. |
Kazne za kašnjenje-kamate |
3.000.000 |
3.000.000 |
|
|
3.5. |
Savetodavne usluge u vezi sa energetskom efikasnošću |
6.000.000 |
6.000.000 |
|
|
3.6. |
Izrada energetske tipologije zgrada na teritoriji grada Beograda |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
|
svega: |
1.425.388.000 |
1.455.388.000 |
4 |
Sekretarijat za imovinske i pravne poslove |
4.1. |
Usluge čišćenja, usluge odvoza i deponovanja fekalnih materija |
1.850.000 |
1.850.000 |
|
|
4.2. |
Usluge čišćenja, pražnjenja i odvoz fekalnih materija iz septičkih jama u naselju Mislođin |
1.650.000 |
1.650.000 |
|
|
4.3. |
Osiguranje imovine, stambenih zgrada i stanova u javnoj svojini grada Beograda |
3.255.000 |
3.255.000 |
|
|
4.4. |
Iseljenje bespravno useljenih lica iz stanova na kojima je grad Beograd nosilac prava javne svojine |
3.600.000 |
3.600.000 |
|
|
4.5. |
Usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije stambenih objekata i stanova koji su u javnoj svojini grada Beograda |
500.000 |
500.000 |
|
|
4.6. |
Izrada izveštaja o zatečenom stanju, elaborata geodetskih radova i projekata za izvođenje radova sa saglasnošću organa nadležnog za poslove zaštite od požara |
10.000.000 |
10.000.000 |
|
|
4.7. |
Tekuće održavanje zajedničkih delova stambenih objekata i stanova |
10.500.000 |
10.500.000 |
|
|
4.8. |
Održavanje liftova u zgradama u ul. Akrobate Aleksića br. 7, 7a, 7b, 9, 9a, 11, 11a i 11b, naselje Kamendin |
1.200.000 |
1.200.000 |
|
|
4.9. |
Održavanje liftova u zgradama u ul. Akrobate Aleksića br. 2, 4, naselje Zemun polje |
900.000 |
900.000 |
|
|
4.10. |
Održavanje liftova u zgradama u ul. Mileve Marić Ajnštajn br. 2-6 |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
4.11. |
Održavanje liftova u zgradama u ul. Mileve Marić Ajnštajn br. 8-12 |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
4.12. |
Nabavka električne energije za ostale poslovne prostorije |
3.600.000 |
3.600.000 |
|
|
4.13. |
Osiguranje imovine |
11.000.000 |
11.000.000 |
|
|
4.14. |
Održavanje softvera |
80.000 |
80.000 |
|
|
4.15. |
Održavanje podstanica za grejanje |
4.000.000 |
4.000.000 |
|
|
4.16. |
Tekuće održavanje poslovnih prostorija i hitne intervencije |
9.600.000 |
9.600.000 |
|
|
4.17. |
Hitne intervencije, popravke, sanacije u poslovnim zgradama |
12.600.000 |
12.600.000 |
|
|
4.18. |
Upravljanje poslovnim zgradama |
15.000.000 |
15.000.000 |
|
|
4.19. |
Usluge za električnu energiju |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
4.20. |
Sanacija stambenih objekata i stanova u naselju Kamendin |
10.000.000 |
0 |
|
|
4.21. |
Održavanje liftova |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
4.22. |
Održavanje biološkog uređaja za prečišćavanje |
400.000 |
400.000 |
|
|
|
svega: |
106.235.000 |
96.235.000 |
5 |
Sekretarijat za saobraćaj |
5.1. |
Održavanje licence ARC GIS softvera |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
5.2. |
Održavanje postojećih licenci softverskog paketa PTV Vission Vissim, Visvap, Visum, Visem, Grossig) 9 licenci |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
5.3. |
Održavanje brojača |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
5.4. |
Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština |
40.000.000 |
40.000.000 |
|
|
5.5. |
Održavanje SAUS-a |
7.500.000 |
7.500.000 |
|
|
5.6. |
Održavanje sistema za centralno upravljanje svetlosnom signalizacijom BTMC - Beoelektro |
5.000.000 |
3.000.000 |
|
|
5.7. |
Stručno tehnički nadzor |
12.000.000 |
12.000.000 |
|
|
5.8. |
Nadzor semaforske signalizacije - Euro nadzor |
2.900.000 |
2.900.000 |
|
|
5.9. |
Nadzor semaforske signalizacije - Skala nadzor |
3.500.000 |
3.000.000 |
|
|
5.10. |
Usluge održavanja tradicionalnih manifestacija u Beogradu |
27.000.000 |
27.000.000 |
|
|
5.11. |
Stručno tehnički nadzor za JP "Putevi Beograda" |
121.000.000 |
121.000.000 |
|
|
5.12. |
Obaveze prema novom preduzeću JP "Putevi Beograda" |
240.000.000 |
240.000.000 |
|
|
5.13. |
Tekuće održavanje ulica i ostalih objekata - JP "Putevi Beograda" |
5.049.000.000 |
5.049.000.000 |
|
|
|
svega: |
5.525.900.000 |
5.523.400.000 |
6 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine - Budžetski fond za zaštitu životne sredine |
6.1. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta vazduha na teritoriji Beograda |
36.000.000 |
3.500.000 |
|
|
6.2. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta površinskih voda na teritoriji Beograda |
33.000.000 |
3.000.000 |
|
|
6.3. |
Realizacija Programa merenja nivoa buke u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
1.500.000 |
0 |
|
|
6.4. |
Realizacija Programa ispitivanja zagađenosti zemljišta na teritoriji Beograda |
6.180.000 |
2.600.000 |
|
|
6.5. |
Realizacija Programa kontrole kvaliteta podzemnih voda na teritoriji Beograda |
5.520.000 |
600.000 |
|
|
6.6. |
Realizacija Programa sistematskog ispitivanja nivoa radioaktivnosti u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
11.850.000 |
11.850.000 |
|
|
6.7. |
Realizacija Programa merenja ultravioletnog zračenja u životnoj sredini na teritoriji Beograda |
2.850.000 |
0 |
|
|
6.8. |
Usluge godišnjeg održavanja GIS softvera CadCorp |
365.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
97.265.000 |
21.550.000 |
7 |
Sekretarijat za privredu |
7.1. |
Troškovi skladištenja |
20.000.000 |
20.000.000 |
|
|
|
svega: |
20.000.000 |
20.000.000 |
8 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
8.1. |
Energenti |
878.806.222 |
878.806.222 |
|
|
8.2. |
Grejanje objekata |
440.000.000 |
440.000.000 |
|
|
8.3. |
Usluge za električnu energiju |
347.000.000 |
347.000.000 |
|
|
8.4. |
Komunalne usluge |
30.000.000 |
30.000.000 |
|
|
8.5. |
Osiguranje |
68.193.290 |
68.193.290 |
|
|
8.6. |
Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog) |
210.000.000 |
210.000.000 |
|
|
8.7. |
Ostali troškovi |
70.000.000 |
70.000.000 |
|
|
8.8. |
Usluge komunikacije |
28.060.000 |
28.060.000 |
|
|
8.9. |
Stručne usluge |
20.000.000 |
20.000.000 |
|
|
8.10. |
Usluge za domaćinstvo |
3.470.000 |
3.470.000 |
|
|
8.11. |
Specijalizovane usluge |
32.000.000 |
32.000.000 |
|
|
8.12. |
Tekuće popravke i održavanje opreme |
186.864.000 |
186.864.000 |
|
|
8.13. |
Tekuće popravke i održavanje zgrada i objekata |
234.375.000 |
234.375.000 |
|
|
8.14. |
Materijal - namirnice |
1.010.509.100 |
1.010.509.100 |
|
|
8.15. |
Materijal - higijena |
112.349.615 |
112.349.615 |
|
|
8.16. |
Materijal - kancelarijski |
27.000.000 |
27.000.000 |
|
|
8.17. |
Materijal za saobraćaj - gorivo |
33.104.800 |
33.104.800 |
|
|
8.18. |
Materijal za posebne namene |
41.000.000 |
41.000.000 |
|
|
|
svega: |
3.772.732.027 |
3.772.732.027 |
9 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
9.1. |
Nabavka usluge prihvatilišta za žene i decu žrtve nasilja |
22.000.000 |
22.000.000 |
|
|
9.2. |
Nabavka usluge personalne asistencije |
35.000.000 |
43.000.000 |
|
|
9.3. |
Nabavka usluge lični pratilac deteta |
165.000.000 |
204.000.000 |
|
|
9.4. |
Usluga prevoza osoba sa invaliditetom |
90.000.000 |
90.000.000 |
|
|
9.5. |
Priprema i distribucija besplatnih obroka za potrebe socijalno - materijalno ugroženih korisnika iz Beograda |
720.000.000 |
720.000.000 |
|
|
9.6. |
Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno - materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda |
4.000.000 |
4.000.000 |
|
|
9.7. |
Učešće po ugovorima sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica |
6.000.000 |
6.000.000 |
|
|
9.8. |
Nabavka električne energije za romska naselja i prostor u Kraljevića Marka 4 |
25.600.000 |
25.600.000 |
|
|
9.9. |
Bankarske usluge - naknade za sl. otvaranje tekućih računa za isplatu porodilja |
4.000.000 |
4.000.000 |
|
|
9.10. |
Nabavka usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije |
500.000 |
500.000 |
|
|
9.11. |
Nabavka usluge popravki i održavanja u novoformiranim naseljima |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
9.12. |
Usluge čišćenja punktova za podelu besplatnih obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
9.13. |
Usluge popravki i održavanja punktova za podelu besplatnih obroka za socijalno materijalne kategorije |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
9.14. |
Nabavka osiguranja imovine i lica za ustanove socijalne zaštite - GCSR, Prihvatilište za odrasla i stara lica, Gradski centar za socijalno preduzetništvo |
174.414 |
0 |
|
|
9.15. |
Nabavka usluga električne energije za ustanove socijalne zaštite - GCSR, Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Prihvatilište za odrasla i stara lica, Gradski centar za socijalno preduzetništvo |
21.378.000 |
14.078.000 |
|
|
9.16. |
Nabavka lož ulja za ustanove socijalne zaštite - GCSR, Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
4.041.132 |
2.517.809 |
|
|
9.17. |
Nabavka nafte i derivata za ustanove socijalne zaštite Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju i Prihvatilište za odrasla i stara lica |
7.918.920 |
7.500.000 |
|
|
9.18. |
Materijal za domaćinstvo - GCSR, Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Prihvatilište za odrasla i stara lica, Gradski centar za socijalno preduzetništvo |
38.400.000 |
29.000.000 |
|
|
9.19. |
Nabavka obezbeđenja za ustanove socijalne zaštite - GCSR, Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
11.080.096 |
6.100.000 |
|
|
9.20. |
Prevoz korisnika usluga - Centar za smeštaj i dnevni boravak dece |
48.200.000 |
48.200.000 |
|
|
9.21. |
Nabavka osiguranja imovine i lica za ustanove socijalne zaštite - GCSR, Prihvatilište za odrasla i stara lica, Gradski centar za socijalno preduzetništvo |
298.290 |
0 |
|
|
9.22. |
Nabavka usluga čišćenja - Gradski centar za socijalno preduzetništvo |
292.000 |
0 |
|
|
9.23. |
Nabavka usluga mobilne i javne telefonije, usluge interneta - Gradski centar za socijalno preduzetništvo i Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
695.000 |
270.000 |
|
|
9.24. |
Nabavka računovodstvenih usluga - Gradski centar za socijalno preduzetništvo |
290.000 |
325.000 |
|
|
9.25. |
Nabavka medicinskih usluga - Prihvatilište za odrasla i stara lica |
320.512 |
0 |
|
|
9.26. |
Nabavka medicinskog i laboratorijskog materijala - Prihvatilište za odrasla i stara lica |
1.130.000 |
0 |
|
|
9.27. |
Hitne intervencije i ostali radovi na održavanju objekata - GCSP i Prihvatilište za odrasla i stara lica |
322.000 |
0 |
|
|
9.28. |
Održavanje aparata i opreme - GCSP i Prihvatilište za odrasla i stara lica |
162.086 |
0 |
|
|
9.29. |
Održavanje računara - GCSP |
120.000 |
0 |
|
|
9.30. |
Nabavka administrativnog materijala - GCSP i Prihvatilište za odrasla i stara lica |
294.000 |
294.000 |
|
|
|
svega: |
1.212.216.450 |
1.232.384.809 |
10 |
Sekretarijat za informisanje |
10.1. |
Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda |
60.000 |
0 |
|
|
10.2. |
Usluga medija monitoringa i pres-klipinga |
300.000 |
0 |
|
|
10.3. |
Usluga multimedijalnog servisa vesti i medijskog praćenja aktivnosti |
1.200.000 |
0 |
|
|
10.4. |
Ažuriranje internet prezentacije "Službenog lista grada Beograda" - www.sllistbeograd.rs |
70.000 |
0 |
|
|
10.5. |
Štampanje i distribucija "Službenog lista grada Beograda" |
9.100.000 |
0 |
|
|
10.6. |
Usluga pretplate i distribucije dnevne i nedeljne štampe za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
1.500.000 |
0 |
|
|
10.7. |
Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (dnevni listovi i nedeljnici) |
80.000.000 |
0‚ |
|
|
10.8. |
Usluga oglašavanja na Portalu službenih glasila Republike Srbije i baza propisa i oglašavanje u "Službenom glasniku Republike Srbije" |
3.000.000 |
0 |
|
|
10.9. |
Usluga visoko dostupnog managed sistema za hostovanje zvanične internet prezentacije grada Beograda |
2.500.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
97.730.000 |
0 |
11 |
Sekretarijat za investicije |
11.1. |
Izgradnja stambeno-poslovnog objekata PFC 29, na lokaciji GP2, opština Novi Beograd |
2.913.077 |
0 |
|
|
11.2. |
Izgradnja montažnog objekta u naselju Altina |
600.000 |
0 |
|
|
11.3. |
Izgradnja objekta OŠ na Čukaričkoj padini |
276.000 |
0 |
|
|
11.4. |
ERP projekat |
33.200.000 |
0 |
|
|
11.5. |
Izrada kataloga potencijalnih lokacija za socijalno stanovanje za potrebe izrade strategije socijalnog stanovanja grada |
5.400.000 |
540.000 |
|
|
|
svega: |
42.389.077 |
540.000 |
12 |
Sekretarijat za javni prevoz |
12.1. |
Prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu |
5.400.000.000 |
5.400.000.000 |
|
|
12.2. |
Prevoz putnika u javnom prigradskom i lokalnom prevozu u Beogradu |
4.250.000.000 |
4.250.000.000 |
|
|
12.3. |
Stručno tehnički nadzor nad izv. radova na izgr. i održ. |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
12.4. |
Popravke i održavanje zalivnih sistema i tramvajskih baštica |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
12.5. |
Održavanje stajališnog mobilijara |
6.000.000 |
6.000.000 |
|
|
12.6. |
Usluge prevoza -železnice Srbije |
950.260.000 |
950.260.000 |
|
|
12.7. |
Noćni prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu |
30.000.000 |
30.000.000 |
|
|
12.8. |
Održavanje informacionog sadržaja na stajalištima JLPP-a |
1.020.000 |
1.020.000 |
|
|
12.9. |
Studija razvoja elektro podsistema javnog gradskog prevoza u Beogradu |
36.000.000 |
0 |
|
|
12.10. |
Održavanje displeja na stajalištima javnog prevoza |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
|
svega: |
10.685.780.000 |
10.649.780.000 |
13 |
Sekretarijat za sport i omladinu |
13.1. |
Zimski raspust |
10.386.538 |
10.113.462 |
|
|
13.2. |
Zimski raspust - omladina |
4.000.000 |
4.000.000 |
|
|
|
svega: |
14.386.538 |
14.113.462 |
14 |
Sekretarijat za inspekcijske poslove |
|
Izvođenje radova na uklanjanju bespravno izgrađenih objekata i delova objekata i na obezbeđenju započetih i obustavljenih građevinskih radova na teritoriji grada Beograda |
17.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
17.000.000 |
0 |
|
|
|
Ukupno: |
23.866.133.092 |
23.512.983.298 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu, a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova koje zaključuju korisnici budžetskih sredstava moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac korisnika budžetskih sredstava odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Beograda", a primenjivaće se od 1. januara 2018. godine.