ODLUKA
O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "TRŽNICA" NOVI SAD ZA 2018. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 67/2017)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se Program investicionih aktivnosti Javnog komunalnog preduzeća "Tržnica" Novi Sad za 2018. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ove odluke.

Član 2

Za realizaciju Programa planirana su sredstva u budžetu Grada Novog Sada za 2018. godinu - kapitalne subvencije u iznosu od 33.000.000,00 dinara.

Član 3

Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Javno komunalno preduzeće "Tržnica" Novi Sad (u daljem tekstu: Preduzeće).

Član 4

Ukoliko planirana sredstva iz člana 2. ove odluke ne budu dovoljna za realizaciju Programa, nedostajuća sredstva obezbediće se iz sopstvenih sredstava Preduzeća.

Član 5

Zahtev za prenos sredstava kapitalnih subvencija iz člana 2. ove odluke, uz priloženu dokumentaciju, Preduzeće dostavlja Gradskoj upravi za komunalne poslove (u daljem tekstu: Gradska uprava).

Prenos sredstava iz člana 2. ove odluke na račun Preduzeća vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava u skladu sa propisima.

Član 6

Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.

Član 7

Kada se sredstva iz člana 2. ove odluke ne ostvaruju u planiranom iznosu, Gradonačelnik Grada Novog Sada može utvrditi prioritetne aktivnosti u okviru Programa.

Član 8

Preduzeće podnosi Skupštini Grada Novog Sada šestomesečni i godišnji izveštaj o realizaciji Programa.

Član 9

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", a primenjivaće se od 1. januara 2018. godine.

PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "TRŽNICA" NOVI SAD ZA 2018. GODINU

 

Broj pozicije

NAZIV PROGRAMSKE POZICIJE

Vrednost u dinarima

1.

TEMERINSKA PIJACA

1.1.

Nabavka montažno demontažnog magacina

3.500.000,00

 

Svega:

3.500.000,00

2.

PIJACE NA TERITORIJI GRADA NOVOG SADA

2.1.

Nabavka i montaža rashladnih vitrina

7.000.000,00

2.2.

Nabavka hardvera i softvera za zaokruženje elektronske naplate pijačarine

4.000.000,00

2.3.

Nabavka hidraulične dizalice

5.000.000,00

2.4.

Nabavka čistilice za pijace

4.000.000,00

2.5.

Nabavka mašina za obavljanje osnovne delatnosti (traktor sa priključcima za čišćenje snega)

4.000.000,00

2.6.

Nabavka servisnih vozila za obavljanje osnovne delatnosti

3.500.000,00

2.7.

Nabavka i montaža pokretnih kontejnera za obavljanje osnovne delatnosti sa pratećom opremom (kod rampe)

2.000.000,00

 

Svega:

29.500.000,00

 

UKUPNO :

33.000.000,00

Napomena: Finansijske vrednosti pozicija Programa investicionih aktivnosti su izražene bez PDV-a