ODLUKA
O ZAJEDNIČKOM IZVEŠTAVANJU I DOSTAVLJANJU RAČUNA ZA IZVRŠENE KOMUNALNE I DRUGE USLUGE

("Sl. list grada Šapca i opština: Bogatić, Vladimirci i Koceljeva", br. 28/2017)

Član 1

Ovom odlukom, u cilju ekonomičnije i efikasnije naplate naknada za pružanje određenih komunalnih i drugih usluga, uvodi se sistem zajedničkog izveštavanja i dostavljanja računa korisnicima ovih usluga i uređuju uslovi i način obavljanja ove delatnosti.

Delatnost zajedničkog izveštavanja i dostavljanja računa korisnicima određenih komunalnih i drugih usluga (u daljem tekstu: delatnost zajedničkog izveštavanja i dostavljanja) određuje se kao komunalna delatnost od interesa za Grad.

Član 2

Delatnost zajedničkog izveštavanja i dostavljanja vrši se radi naplate naknada za komunalne i druge usluge koje korisnicima usluga pružaju JKP "Toplana Šabac", JKP "Vodovod Šabac", JKP "Stari grad Šabac" i JP "Infrastruktura Šabac" (u daljem tekstu: davaoci usluga), i to:

1) naknade za usluge snabdevanja toplotnom energijom i isporuku prirodnog gasa,

2) naknade za utrošenu vodu, odvođenje otpadnih voda i prečišćavanje otpadnih voda,

3) naknade za iznošenje i deponovanje smeća,

4) naknade troškova za održavanje stambenih zgrada i

5) druge naknade koje davaoci usluga naplaćuju od korisnika i dospevaju mesečno.

Član 3

Delatnost zajedničkog izveštavanja i dostavljanja podrazumeva skup poslova neophodnih radi naplate komunalnih i drugih usluga iz člana 2. ove odluke, i to:

1) upravljanje jedinstvenom elektronskom bazom podataka o korisnicima usluga iz člana 2. ove odluke (u daljem tekstu: jedinstvena baza)

2) izradu i dostavljanje mesečnog računa korisnicima usluga,

3) analizu i izveštavanje na osnovu podataka iz jedinstvene baze i

4) druge poslove u vezi sa funkcionisanjem i razvojem jedinstvene baze.

Član 4

Jedinstvena baza uspostavlja se i vodi na osnovu podataka iz evidencije davalaca usluga, kao i podataka koje vršilac delatnosti zajedničkog izveštavanja i dostavljanja pribavi u skladu sa članom 23. Zakona o komunalnim delatnostima.

Postupak upravljanja jedinstvenom bazom i zajedničkog izveštavanja i dostavljanja detaljno se reguliše pravilnikom koji donosi Gradsko veće u roku od 15 dana od stupanja na snagu ove odluke.

Član 5

Delatnost zajedničkog izveštavanja i dostavljanja obavlja Javno preduzeće "Infrastruktura" Šabac, u ime i za račun davalaca usluga iz člana 2. ove odluke.

Član 6

Račun se dostavlja korisnicima usluga poštom, neposrednim dostavljanjem ili elektronskim putem.

Član 7

Danom stupanja na snagu ove odluke, prestaje da važi Odluka o objedinjenoj naplati komunalnih i drugih usluga ("Službeni list grada Šapca" br. 29/2014).

Član 8

Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Šapca", a zajedničko izveštavanje i dostavljanje na osnovu ove odluke počinje 01. januara 2018. godine.