REŠENJEO PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2018. GODINU("Sl. list Grada Novog Sada", br. 5/2018) |
I
Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2018. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.
II
Za realizaciju Programa, za Projekat: "Investicioni projekti", u budžetu Grada Novog Sada za 2018. godinu planirana su sredstva u okviru Programa 8: Predškolsko vaspitanje i obrazovanje, u ukupnom iznosu od 242.300.000,00 dinara, od čega su sredstva u iznosu od 168.070.000,00 dinara planirana za: zgrade i građevinske objekte (izgradnja zgrada i objekata, kapitalno održavanje zgrada i objekata i projektno planiranje) i sredstva u iznosu od 74.230.000,00 dinara za mašine i opremu (oprema za saobraćaj, administrativna oprema i oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport).
III
Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova).
IV
Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava), može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava u određenom delu Programa, u okviru iste tačke, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova, usluga ili nabavkom opreme u većem obimu, odnosno ukoliko je prestala potreba za izvršenjem radova, usluga ili nabavkom opreme, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.
V
Zahtev za prenos sredstava iz tačke II ovog rešenja, Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima, uslugama i nabavljenoj opremi, u skladu sa tromesečnim planovima izvršenja budžeta Grada Novog Sada.
Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.
VI
Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.
VII
Predškolska ustanova podnosi godišnji izveštaj o realizaciji investicionih aktivnosti utvrđenih Programom za 2018. godinu Gradskom veću putem Gradske uprave, do 31. marta 2019. godine, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova, usluga i nabavljenoj opremi.
VIII
Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2018. GODINU
Za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad, za Projekat: "Investicioni projekti", planirana su sredstva u ukupnom iznosu od 242.300.000,00 dinara, od čega su sredstva u iznosu od 168.070.000,00 dinara planirana za zgrade i građevinske objekte i sredstva u iznosu od 74.230.000,00 dinara za mašine i opremu.
A. ZGRADE I GRAĐEVINSKI OBJEKTI
1. Izgradnja zgrada i objekata: sredstva u iznosu od 29.000.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta i 45.300.000,00 dinara iz izvora finansiranja 07 - Transferi od drugih nivoa vlasti, što ukupno iznosi 74.300.000,00 dinara, raspoređuju se za:
|
|
|
IF 01 |
IF 07 |
UKUPNO |
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
Iznos u dinarima |
Iznos u dinarima |
1 |
Rumenka |
Nadogradnja terase i formiranje radnih soba |
15.000.000,00 |
|
15.000.000,00 |
2. |
Stari Ledinci |
Dogradnja objekta i formiranje radnih soba i prihvatne kuhinje |
14.000.000,00 |
|
14.000.000,00 |
3 |
Centralna kuhinja |
Adaptacija - radovi na završetku objekta |
|
45.300.000,00 |
45.300.000,00 |
|
|
Ukupno: |
29.000.000,00 |
45.300.000,00 |
74.300.000,00 |
2. Kapitalno održavanje zgrada i objekata, sredstva u iznosu od 80.620.000,00 dinara, iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta, raspoređuju se za:
Red. |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Više objekata (P. Andraša, A. Urbana, Bukovac, Kać i Kovilj) |
Radovi na objektima u cilju ozakonjenja |
15.420.000,00 |
2 |
Pavla Papa 9 |
Rekonstrukcija i sanacija objekta - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2017. g. |
1.800.000,00 |
3 |
Zlatne grede 6 |
Rekonstrukcija i sanacija objekta - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2016. i 2017. g. |
2.170.000,00 |
4 |
Stari Ledinci |
Investiciono održavanje na poboljšanju energetske efikasnosti i uslova korišćenja objekta |
1.500.000,00 |
5 |
Više objekata (Narodnog fronta 42, I. Đuričića i Ćirila i Metodija) |
Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekata i bezbednosti korisnika -zamena dotrajale spoljašnje stolarije |
21.530.000,00 |
6 |
Palmotićeva - Petrovaradin |
Sanacija i adaptacija kotlovskog postrojenja |
3.900.000,00 |
7 |
Više objekata (S. Marinković, Kisač i Bukovac) |
Investiciono održavanje na poboljšanju uslova korišćenja objekta - sanacije kupatila |
3.500.000,00 |
8 |
Više objekata (S. Marinković, S. Novakovića, Karađorđeva, J. Čmelika 110, B. Ćosića, J. Husa, Marodićeva, Ćirila i Metodija, S. Šolaje, Čenejska, A. Šantića, Vršačka, Veternik - Paunova i Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska i Vojvode Mišića, Sremska Kamenica - Zmajevac, Šangaj, Stari Ledinci, Begeč, Rumenka, Kovilj, Čenej i Budisava) |
Rekonstrukcija hidrantskih instalacija |
12.000.000,00 |
9 |
Više objekata (Narodnog fronta 45, B. Brkića, S. Kovačevića 7, Vojvođanskih brigada, Sremska Kamenica - S. Miletića, Petrovaradin - Palmotićeva, Kovilj, Kać, Stari Ledinci, Stepanovićevo i Bukovac) |
Ugradnja sistema automatske dojave požara |
9.000.000,00 |
10 |
Više objekata (K. Langa, S. Miletića, S. Marinković, L. Kostića, Vršačka, Braće Dronjak, Šangaj, Veternik - Kralja Aleksandra, Sremska Kamenica - Zmajevac) |
Rekonstrukcija elektroinstalacija |
9.800.000,00 |
|
|
Ukupno: |
80.620.000,00 |
3. Projektno planiranje: sredstva u iznosu od 13.150.000,00 dinara, iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta, raspoređuju se za:
Red. |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Centralna kuhinja |
1. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za izgradnju agregata i priključka za objekat |
200.000,00 |
|
|
2. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za adaptaciju - završetak izgradnje objekta |
1.180.000,00 |
2 |
Rumenka |
1. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju kotlovskog postrojenja |
260.000,00 |
|
|
2. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za nadogradnju terase i formiranje radnih soba |
960.000,00 |
3 |
Više objekata (P. Andraša, A. Urbana, Bukovac, Kać i Kovilj) |
Stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na objektima u cilju ozakonjenja |
470.000,00 |
4 |
Pavla Papa 9 |
Stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2017. godine |
250.000,00 |
5 |
Više objekata (Čenejska, J. Kopitara, S. Kovačevića 7, S. Kovačevića 14, S. Novakovića, A. Urbana, D. Brašovana, J. Čmelika 87, Futog - Proleterska, Veternik - Kralja Aleksandra, Kać, Kovilj i Bukovac) |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za ozakonjenje objekata i delova objekata, u skladu sa zakonom |
470.000,00 |
6 |
Stari Ledinci |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za dogradnju objekta i formiranje radnih soba i prihvatne kuhinje |
500.000,00 |
7 |
Palmotićeva - Petrovaradin |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za sanaciju i adaptaciju kotlovskog postrojenja |
100.000,00 |
8 |
Orahova |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za izgradnju objekta |
2.800.000,00 |
9 |
Branimira Ćosića |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za adaptaciju tavanskog prostora u biblioteku, rekonstrukciju krova, oluka, streha, popravku fasade i zidova - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2017. godine |
550.000,00 |
10 |
Braće Dronjak |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i energetsku sanaciju objekta |
2.800.000,00 |
11 |
Radnička 20 |
Projekat uređenja dvorišta |
360.000,00 |
12 |
Više objekata (S. Marinković, S. Novakovića, Karađorđeva, J. Čmelika 110, B. Ćosića, J. Husa, Marodićeva, Ćirila i Metodija, S. Šolaje, Čenejska, A. Šantića, Vršačka, Veternik - Paunova i Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska i Vojvode Mišića, Sremska Kamenica - Zmajevac, Šangaj, Stari Ledinci, Begeč, Rumenka, Kovilj, Čenej i Budisava) |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za rekonstrukciju hidrantskih instalacija |
850.000,00 |
13 |
Više objekata (Narodnog fronta 45, B. Brkića, S. Kovačevića 7, Vojvođanskih brigada, Sremska Kamenica - S. Mile- tića, Petrovaradin - Palmotićeva, Kovilj, Kać, Stari Ledinci, Stepanovićevo i Bukovac) |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za ugradnju sistema automatske dojave požara |
750.000,00 |
14 |
Više objekata (K. Langa, S. Miletića, S. Marinković, L. Kostića, Vršačka, Braće Dronjak, Šangaj, Veternik - Kralja Aleksandra, Sremska Kamenica - Zmajevac) |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za rekonstrukciju elektroinstalacija |
650.000,00 |
|
|
Ukupno: |
13.150.000,00 |
4. Oprema za saobraćaj: sredstva u iznosu od 7.617.000,00 dinara, iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta, raspoređuju se za:
Red. |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
1. Putničko vozilo - jedno i teretno vozilo - putar - jedno - nastavak ugovorene obaveze iz 2017. godine |
317.000,00 |
|
|
2. Nabavka dva vozila za dostavu hrane i jednog putničkog vozila |
7.300.000,00 |
|
|
Ukupno: |
7.617.000,00 |
5. Administrativna oprema: sredstva u iznosu od 38.430.000,00 dinara, iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta, a raspoređuju se za:
Red. |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
1. Nabavka administrativne opreme - nastavak ugovorenih aktivnosti iz 2017. g |
1.136.000,00 |
|
|
2. Nabavka administrativne opreme |
18.128.000,00 |
|
|
3. Nabavka administrativne opreme - zakup |
5.406.000,00 |
2 |
Centralna kuhinja |
1. Nabavka administrativne opreme - nastavak ugovorenih aktivnosti iz 2017. g |
3.833.000,00 |
|
|
2. Nabavka administrativne opreme za službu ishrane i transporta hrane |
9.927.000,00 |
|
|
Ukupno: |
38.430.000,00 |
6. Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport: sredstva u iznosu od 28.183.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta, raspoređuju se za:
Red. |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
1. Nabavka opreme za obrazovanje, nauku, kulturu i sport - nastavak ugovorenih aktiv- nosti iz 2017. g |
61.200,00 |
|
|
2. Nabavka opreme za obrazovanje, nauku, kulturu i sport |
28.121.800,00 |
|
|
Ukupno: |
28.183.000,00 |