REŠENJE

O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA PLANOVE

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 29/2018)

Član 1

Ovim rešenjem obrazuje se Komisija za planove (u daljem tekstu: Komisija).

Član 2

Zadatak Komisije je da:

- daje prethodno mišljenje na nacrt odluke o izradi planskog dokumenta (prostorni plan Grada Novog Sada i urbanistički planovi Grada Novog Sada),

- daje prethodno mišljenje na konceptualni okvir planskog dokumenta,

- razmatra primedbe, predloge i sugestije podnete u toku ranog javnog uvida u konceptualni okvir planskog dokumenta, o čemu sastavlja izveštaj,

- obavlja stručne poslove u postupku izrade planskog dokumenta,

- vrši stručnu kontrolu nacrta planskog dokumenta pre njegovog izlaganja na javni uvid, o čemu sastavlja izveštaj,

- razmatra primedbe, predloge i sugestije podnete u toku javnog uvida na planski dokument, pre podnošenja predloga tog planskog dokumenta Skupštini Grada Novog Sada,

- sačinjava izveštaj o obavljenom javnom uvidu u planski dokument, koji sadrži podatke o obavljenom javnom uvidu, sa svim primedbama i odlukama po svakoj primedbi,

- donosi odluku kojom se nosiocu izrade planskog dokumenta nalaže da izradi novi nacrt planskog dokumenta u slučaju da, nakon javnog uvida nacrta planskog dokumenta, utvrdi da usvojene primedbe suštinski menjaju planski dokument,

- obavlja stručne poslove u postupku donošenja planskog dokumenta,

- daje stručno mišljenje po zahtevu uprave nadležne za poslove urbanizma,

- obaveštava organe, organizacije i preduzeća o donetim zaključcima, zauzetim stavovima i mišljenjima o materijalima koje razmatra, kako bi ti organi, organizacije i preduzeća mogli po istima da postupe,

- donose poslovnik o radu i

- razmatra sva druga pitanja iz oblasti urbanizma i arhitekture za koje oceni da su od značaja za Grad Novi Sad.

Član 3

Komisija ima predsednika, zamenika predsednika, sekretara i četiri člana.

Jedna trećina članova Komisije imenuje se na predlog Pokrajinskog sekretara nadležnog za poslove urbanizma.

Mandat predsednika, zamenika predsednika, sekretara i članova Komisije traje četiri godine.

Član 4

Komisija radi u sednicama.

O radu na sednicama Komisija vodi zapisnik.

Komisija može punovažno da odlučuje ukoliko sednici prisustvuje više od polovine članova Komisije.

Član 5

Administrativno-tehničke i druge poslove za potrebe Komisije obavlja Gradska uprava za urbanizam i građevinske poslove.

Član 6

Stručne poslove u pripremi materijala iz nadležnosti Komisije obavlja Javno preduzeće "Urbanizam", Zavod za urbanizam Novi Sad.

Član 7

Predsednik, zamenik predsednika, sekretar i članovi Komisije, za rad u Komisiji imaju pravo na naknadu za svaku održanu sednicu Komisije u skladu sa Odlukom o naknadama odbornika, platama, naknadama i drugim primanjima izabranih i postavljenih lica ("Službeni list Grada Novog Sada", br. 27/05, 16/06 - dr. odluka, 31/13 i 69/14) i to:

- predsednik, odnosno zamenik predsednika kada ga zamenjuje u predsedavanju, za svaku sednicu u iznosu od 10% od prosečne mesečne zarade po zaposlenom u privredi Republike Srbije, prema poslednjem objavljenom podatku republičkog organa nadležnog za poslove statistike i

- zamenik predsednika, sekretar i članovi Komisije, za svaku sednicu u iznosu od 5% od prosečne mesečne zarade po zaposlenom u privredi Republike Srbije, prema poslednjem objavljenom podatku republičkog organa nadležnog za poslove statistike.

Član 8

Stupanjem na snagu ovog rešenja prestaje da važi Rešenje o obrazovanju Komisije za planove ("Službeni list Grada Novog Sada", br. 48/12 i 23/13).

Član 9

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".