REŠENJE
O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2018. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 5/2018 i 32/2018)

I

Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2018. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.

II

Za realizaciju Programa, za Projekat: "Investicioni projekti", u budžetu Grada Novog Sada za 2018. godinu planirana su sredstva u okviru Programa 8: Predškolsko vaspitanje i obrazovanje, u ukupnom iznosu od 316.040.000,00 dinara, od čega su sredstva u iznosu od 202.830.000,00 dinara planirana za zgrade i građevinske objekte (izgradnja zgrada i objekata, kapitalno održavanje zgrada i objekata i projektno planiranje) i sredstva u iznosu od 113.210.000,00 dinara za mašine i opremu (oprema za saobraćaj, administrativna oprema i oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport), od čega 127.000.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta, 45.300.000,00 dinara iz izvora finanasiranja 07 - Transferi od drugih nivoa vlasti i 143.740.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina.

III

Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova).

IV

Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava), može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava u određenom delu Programa, u okviru iste tačke, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova, usluga ili nabavkom opreme u većem obimu, odnosno ukoliko je prestala potreba za izvršenjem radova, usluga ili nabavkom opreme, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.

V

Zahtev za prenos sredstava iz tačke II ovog rešenja, Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima, uslugama i nabavljenoj opremi, u skladu sa tromesečnim planovima izvršenja budžeta Grada Novog Sada.

Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.

VI

Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.

VII

Predškolska ustanova podnosi godišnji izveštaj o realizaciji investicionih aktivnosti utvrđenih Programom za 2018. godinu Gradskom veću putem Gradske uprave, do 31. marta 2019. godine, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova, usluga i nabavljenoj opremi.

VIII

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2018. GODINU

Za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad, za projekat: "Investicioni projekti" planirana sredstva u ukupnom iznosu od 316.040.000,00 dinara, od čega 127.000.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01, 45.300.000,00 dinara iz izvora finanasiranja 07 i 143.740.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13, raspoređuju na sledeći način:

A. ZGRADE I GRAĐEVINSKI OBJEKTI

1. IZGRADNJA ZGRADA I OBJEKATA

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

Izvor finansiranja

1

Rumenka

Nadogradnja terase i formiranje radnih soba

15.000.000,00

IF 01

2

Stari Ledinci

Dogradnja objekta i formiranje radnih soba i prihvatne kuhinje

14.000.000,00

IF 01

3

Centralna kuhinja

1. Adaptacija - radovi na završetku objekta

45.300.000,00

IF 07

2. Radovi u vešeraju

9.360.000,00

IF 13

4

Budisava

Adaptacija tavanskog prostora u radne sobe

20.000.000,00

IF 13

Ukupno:

103.660.000,00

 

2. KAPITALNO ODRŽAVANJE ZGRADA I OBJEKATA

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

Izvor finansiranja

1

Više objekata (P. Andraša, A. Urbana, Bukovac, Kać i Kovilj)

Radovi na objektima u cilju ozakonjenja

15.420.000,00

IF 01
IF 13

2

Pavla Papa 9

Rekonstrukcija i sanacija objekta - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2017. godine

1.800.000,00

IF 13

3

Zlatne grede 6

Rekonstrukcija i sanacija objekta - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2016. i 2017. godine

2.170.000,00

IF 13

4

Stari Ledinci

Investiciono održavanje na poboljšanju energetske efikasnosti i uslova korišćenja objekta

1.500.000,00

IF 13

5

Više objekata (Narodnog fronta 42, I. Đuričića i Ćirila i Metodija)

Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekta i bezbednosti korisnika - zamena dotrajale spoljašnje stolarije

21.530.000,00

IF 13

6

Palmotićeva - Petrovaradin

Sanacija i adaptacija kotlovskog postrojenja

3.900.000,00

IF 13

7

Više objekata (S. Marinković, Kisač i Bukovac)

Investiciono održavanje na poboljšanju uslova korišćenja objekta - sanacija kupatila

3.500.000,00

IF 13

8

Više objekata (S. Marinković, S. Novakovića, Karađorđeva, J. Čmelika 110, B. Ćosića, J. Husa, Marodićeva, Ćirila i Metodija, S. Šolaje, Čenejska, A. Šantića, Vršačka, Veternik - Paunova i Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska i Vojvode Mišića, Sremska Kamenica - Zmajevac, Šangaj, Stari Ledinci, Begeč, Rumenka, Kovilj, Čenej i Budisava)

Rekonstrukcija hidrantskih instalacija

12.000.000,00

IF 13

9

Više objekata (Narodnog fronta 45, B. Brkića, S. Kovačevića 7, Vojvođanskih brigada, Sremska Kamenica - S. Miletića, Petrovaradin - Palmotićeva, Kovilj, Kać, Stari Ledinci, Stepanovićevo i Bukovac)

Ugradnja automatske dojave požara

9.000.000,00

IF 13

10

Više objekata (K. Langa, S. Miletića, S. Marinković, L. Kostića, Vršačka, Braće Dronjak, Šangaj, Veternik - Kralja Aleksandra, Sremska Kamenica - Zmajevac)

Rekonstrukcija elektroinstalacija

9.800.000,00

IF 13

Ukupno:

80.620.000,00

 

3. PROJEKTNO PLANIRANJE

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

Izvor finansiranja

1

Centralna kuhinja

1. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za izgradnju agregata i priključka za objekat

200.000,00

IF 01

 

 

2. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na završetku objekta

1.180.000,00

IF 01

2

Rumenka

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za dogradnju dela objekta

960.000,00

IF 01

3

Više objekata (P. Andraša, A. Urbana, Bukovac, Kać i Kovilj i Čenejska, J. Kopitara, S. Kovačevića 7, S. Kovačević 14, S. Novakovića, A. Urbana, D. Brašovana, J. Čmelika 87, Futog - Proleterska, Veternik - Kralja Aleksandra)

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za ozakonjenje objekata i delova objekata, u skladu sa zakonom i stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na objektima u cilju ozakonjenja

470.000,00

IF 01

4

Pavla Papa 9

Stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnost i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2017. godine

250.000,00

IF 01

5

Stari Ledinci

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za dogradnju objekta i formiranje radnih soba i prihvatne kuhinje

500.000,00

IF 01

6

Palmotićeva - Petrovaradin

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za sanaciju i adaptaciju kotlovskog postrojenja

100.000,00

IF 01

7

Orahova

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za izgradnju objekta i izrada studije opravdanosti za izgradnju objekta

3.160.000,00

IF 01

8

Branimira Ćosića

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za adaptaciju tavanskog prostora u biblioteku, rekonstrukciju krova, oluka, streha, popravku fasade i zidova - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2017. godine

550.000,00

IF 01

9

Braće Dronjak

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i energetsku sanaciju objekta

2.300.000,00

IF 01

10

Radnička 20

Projekat uređenja dvorišta

360.000,00

IF 01

11

Svetozara Miletića

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za rekonstrukciju objekta

1.230.000,00

IF 01

12

Više objekata (S. Marinković, S. Novakovića, Karađorđeva, J. Čmelika 110, B. Ćosića, J. Husa, Marodićeva, Ćirila i Metodija, S. Šolaje, Čenejska, A. Šantića, Vršačka, Veternik - Paunova i Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska i Vojvode Mišića, Sremska Kamenica - Zmajevac, Šangaj, Stari Ledinci, Begeč, Rumenka, Kovilj, Čenej i Budisava)

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za rekonstrukciju hidrantskih instalacija

730.000,00

IF 01

13

Više objekata (Narodnog fronta 45, B. Brkića, S. Kovačevića 7, Vojvođanskih brigada, Sremska Kamenica - S. Miletića, Petrovaradin - Palmotićeva, Kovilj, Kać, Stari Ledinci, Stepanovićevo i Bukovac)

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za ugradnju automatske dojave požara

630.000,00

IF 01

14

Više objekata (K. Langa, S. Miletića, S. Marinković, L. Kostića, Vršačka, Braće Dronjak, Šangaj, Veternik-Kralja Aleksandra, Sremska Kamenica - Zmajevac)

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za rekonstrukciju elektroinstalacija

530.000,00

IF 01

15

Laze Kostića

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za rekonstrukciju objekta

1.000.000,00

IF 13

16

Budisava

Izmena i dopuna projektno tehničke dokumentacije za adaptaciju tavanskog prostora u radne sobe

600.000,00

IF 13

17

Kać

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za nadogradnju objekta

1.800.000,00

IF 13

18

Kovilj

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za nadogradnju objekta

2.000.000,00

IF 13

Ukupno:

18.550.000,00

 

B. MAŠINE I OPREMA

4. OPREMA ZA SAOBRAĆAJ

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

Izvor finansiranja

1

Svi objekti Predškolske ustanove

Putničko vozilo - jedno i teretno vozilo - putar - jedno - nastavak ugovorene obaveze iz 2017. godine

317.000,00

IF 01

2

Svi objekti Predškolske ustanove

Vozilo za dostavu hrane - dva i putničko vozilo - jedno

7.300.000,00

IF 01

Ukupno:

7.617.000,00

 

5. ADMINISTRATIVNA OPREMA

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

Izvor finansiranja

1

Svi objekti Predškolske ustanove

1. Administrativna oprema

18.128.000,00

IF 01

2. Administrativna oprema - nastavak aktivnosti iz 2017. godine

1.136.000,00

IF 01

3. Administrativna oprema - zakup

5.406.000,00

IF 01-1

1. Administrativna oprema - nastavak iz 2017

3.833.000,00

IF 01

2

Centralna kuhinja

2. Administrativna oprema za službu ishrane i transporta hrane

9.927.000,00

IF 01

3. Administrativna oprema za vešeraj

23.980.000,00

IF 13

Ukupno:

62.410.000,00

 

6. OPREMA ZA OBRAZOVANJE, NAUKU, KULTURU I SPORT

Red broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

Izvor finansiranja

1

Svi objekti Predškolske ustanove

1. Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport - nastavak aktivnosti iz 2017. godine

61.200,00

IF 01

2. Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport

43.121.800,00

IF 01
IF 13

Ukupno:

43.183.000,00