REŠENJEO PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2018. GODINU("Sl. list Grada Novog Sada", br. 5/2018 i 32/2018) |
I
Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2018. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.
II
Za realizaciju Programa, za Projekat: "Investicioni projekti", u budžetu Grada Novog Sada za 2018. godinu planirana su sredstva u okviru Programa 8: Predškolsko vaspitanje i obrazovanje, u ukupnom iznosu od 316.040.000,00 dinara, od čega su sredstva u iznosu od 202.830.000,00 dinara planirana za zgrade i građevinske objekte (izgradnja zgrada i objekata, kapitalno održavanje zgrada i objekata i projektno planiranje) i sredstva u iznosu od 113.210.000,00 dinara za mašine i opremu (oprema za saobraćaj, administrativna oprema i oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport), od čega 127.000.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta, 45.300.000,00 dinara iz izvora finanasiranja 07 - Transferi od drugih nivoa vlasti i 143.740.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina.
III
Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova).
IV
Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava), može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava u određenom delu Programa, u okviru iste tačke, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova, usluga ili nabavkom opreme u većem obimu, odnosno ukoliko je prestala potreba za izvršenjem radova, usluga ili nabavkom opreme, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.
V
Zahtev za prenos sredstava iz tačke II ovog rešenja, Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima, uslugama i nabavljenoj opremi, u skladu sa tromesečnim planovima izvršenja budžeta Grada Novog Sada.
Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.
VI
Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.
VII
Predškolska ustanova podnosi godišnji izveštaj o realizaciji investicionih aktivnosti utvrđenih Programom za 2018. godinu Gradskom veću putem Gradske uprave, do 31. marta 2019. godine, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova, usluga i nabavljenoj opremi.
VIII
Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2018. GODINU
Za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad, za projekat: "Investicioni projekti" planirana sredstva u ukupnom iznosu od 316.040.000,00 dinara, od čega 127.000.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01, 45.300.000,00 dinara iz izvora finanasiranja 07 i 143.740.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13, raspoređuju na sledeći način:
A. ZGRADE I GRAĐEVINSKI OBJEKTI
1. IZGRADNJA ZGRADA I OBJEKATA
Red broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
Izvor finansiranja |
1 |
Rumenka |
Nadogradnja terase i formiranje radnih soba |
15.000.000,00 |
IF 01 |
2 |
Stari Ledinci |
Dogradnja objekta i formiranje radnih soba i prihvatne kuhinje |
14.000.000,00 |
IF 01 |
3 |
Centralna kuhinja |
1. Adaptacija - radovi na završetku objekta |
45.300.000,00 |
IF 07 |
2. Radovi u vešeraju |
9.360.000,00 |
IF 13 |
||
4 |
Budisava |
Adaptacija tavanskog prostora u radne sobe |
20.000.000,00 |
IF 13 |
Ukupno: |
103.660.000,00 |
|
2. KAPITALNO ODRŽAVANJE ZGRADA I OBJEKATA
Red broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
Izvor finansiranja |
1 |
Više objekata (P. Andraša, A. Urbana, Bukovac, Kać i Kovilj) |
Radovi na objektima u cilju ozakonjenja |
15.420.000,00 |
IF 01 |
2 |
Pavla Papa 9 |
Rekonstrukcija i sanacija objekta - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2017. godine |
1.800.000,00 |
IF 13 |
3 |
Zlatne grede 6 |
Rekonstrukcija i sanacija objekta - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2016. i 2017. godine |
2.170.000,00 |
IF 13 |
4 |
Stari Ledinci |
Investiciono održavanje na poboljšanju energetske efikasnosti i uslova korišćenja objekta |
1.500.000,00 |
IF 13 |
5 |
Više objekata (Narodnog fronta 42, I. Đuričića i Ćirila i Metodija) |
Investiciono održavanje na povećanju energetske efikasnosti objekta i bezbednosti korisnika - zamena dotrajale spoljašnje stolarije |
21.530.000,00 |
IF 13 |
6 |
Palmotićeva - Petrovaradin |
Sanacija i adaptacija kotlovskog postrojenja |
3.900.000,00 |
IF 13 |
7 |
Više objekata (S. Marinković, Kisač i Bukovac) |
Investiciono održavanje na poboljšanju uslova korišćenja objekta - sanacija kupatila |
3.500.000,00 |
IF 13 |
8 |
Više objekata (S. Marinković, S. Novakovića, Karađorđeva, J. Čmelika 110, B. Ćosića, J. Husa, Marodićeva, Ćirila i Metodija, S. Šolaje, Čenejska, A. Šantića, Vršačka, Veternik - Paunova i Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska i Vojvode Mišića, Sremska Kamenica - Zmajevac, Šangaj, Stari Ledinci, Begeč, Rumenka, Kovilj, Čenej i Budisava) |
Rekonstrukcija hidrantskih instalacija |
12.000.000,00 |
IF 13 |
9 |
Više objekata (Narodnog fronta 45, B. Brkića, S. Kovačevića 7, Vojvođanskih brigada, Sremska Kamenica - S. Miletića, Petrovaradin - Palmotićeva, Kovilj, Kać, Stari Ledinci, Stepanovićevo i Bukovac) |
Ugradnja automatske dojave požara |
9.000.000,00 |
IF 13 |
10 |
Više objekata (K. Langa, S. Miletića, S. Marinković, L. Kostića, Vršačka, Braće Dronjak, Šangaj, Veternik - Kralja Aleksandra, Sremska Kamenica - Zmajevac) |
Rekonstrukcija elektroinstalacija |
9.800.000,00 |
IF 13 |
Ukupno: |
80.620.000,00 |
|
Red broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
Izvor finansiranja |
1 |
Centralna kuhinja |
1. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za izgradnju agregata i priključka za objekat |
200.000,00 |
IF 01 |
|
|
2. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na završetku objekta |
1.180.000,00 |
IF 01 |
2 |
Rumenka |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za dogradnju dela objekta |
960.000,00 |
IF 01 |
3 |
Više objekata (P. Andraša, A. Urbana, Bukovac, Kać i Kovilj i Čenejska, J. Kopitara, S. Kovačevića 7, S. Kovačević 14, S. Novakovića, A. Urbana, D. Brašovana, J. Čmelika 87, Futog - Proleterska, Veternik - Kralja Aleksandra) |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za ozakonjenje objekata i delova objekata, u skladu sa zakonom i stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na objektima u cilju ozakonjenja |
470.000,00 |
IF 01 |
4 |
Pavla Papa 9 |
Stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnost i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2017. godine |
250.000,00 |
IF 01 |
5 |
Stari Ledinci |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za dogradnju objekta i formiranje radnih soba i prihvatne kuhinje |
500.000,00 |
IF 01 |
6 |
Palmotićeva - Petrovaradin |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za sanaciju i adaptaciju kotlovskog postrojenja |
100.000,00 |
IF 01 |
7 |
Orahova |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za izgradnju objekta i izrada studije opravdanosti za izgradnju objekta |
3.160.000,00 |
IF 01 |
8 |
Branimira Ćosića |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za adaptaciju tavanskog prostora u biblioteku, rekonstrukciju krova, oluka, streha, popravku fasade i zidova - nastavak ugovorenih obaveza i aktivnosti iz 2017. godine |
550.000,00 |
IF 01 |
9 |
Braće Dronjak |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i energetsku sanaciju objekta |
2.300.000,00 |
IF 01 |
10 |
Radnička 20 |
Projekat uređenja dvorišta |
360.000,00 |
IF 01 |
11 |
Svetozara Miletića |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za rekonstrukciju objekta |
1.230.000,00 |
IF 01 |
12 |
Više objekata (S. Marinković, S. Novakovića, Karađorđeva, J. Čmelika 110, B. Ćosića, J. Husa, Marodićeva, Ćirila i Metodija, S. Šolaje, Čenejska, A. Šantića, Vršačka, Veternik - Paunova i Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska i Vojvode Mišića, Sremska Kamenica - Zmajevac, Šangaj, Stari Ledinci, Begeč, Rumenka, Kovilj, Čenej i Budisava) |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za rekonstrukciju hidrantskih instalacija |
730.000,00 |
IF 01 |
13 |
Više objekata (Narodnog fronta 45, B. Brkića, S. Kovačevića 7, Vojvođanskih brigada, Sremska Kamenica - S. Miletića, Petrovaradin - Palmotićeva, Kovilj, Kać, Stari Ledinci, Stepanovićevo i Bukovac) |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za ugradnju automatske dojave požara |
630.000,00 |
IF 01 |
14 |
Više objekata (K. Langa, S. Miletića, S. Marinković, L. Kostića, Vršačka, Braće Dronjak, Šangaj, Veternik-Kralja Aleksandra, Sremska Kamenica - Zmajevac) |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za rekonstrukciju elektroinstalacija |
530.000,00 |
IF 01 |
15 |
Laze Kostića |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za rekonstrukciju objekta |
1.000.000,00 |
IF 13 |
16 |
Budisava |
Izmena i dopuna projektno tehničke dokumentacije za adaptaciju tavanskog prostora u radne sobe |
600.000,00 |
IF 13 |
17 |
Kać |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za nadogradnju objekta |
1.800.000,00 |
IF 13 |
18 |
Kovilj |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za nadogradnju objekta |
2.000.000,00 |
IF 13 |
Ukupno: |
18.550.000,00 |
|
Red broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
Izvor finansiranja |
1 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
Putničko vozilo - jedno i teretno vozilo - putar - jedno - nastavak ugovorene obaveze iz 2017. godine |
317.000,00 |
IF 01 |
2 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
Vozilo za dostavu hrane - dva i putničko vozilo - jedno |
7.300.000,00 |
IF 01 |
Ukupno: |
7.617.000,00 |
|
Red broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
Izvor finansiranja |
1 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
1. Administrativna oprema |
18.128.000,00 |
IF 01 |
2. Administrativna oprema - nastavak aktivnosti iz 2017. godine |
1.136.000,00 |
IF 01 |
||
3. Administrativna oprema - zakup |
5.406.000,00 |
IF 01-1 |
||
1. Administrativna oprema - nastavak iz 2017 |
3.833.000,00 |
IF 01 |
||
2 |
Centralna kuhinja |
2. Administrativna oprema za službu ishrane i transporta hrane |
9.927.000,00 |
IF 01 |
3. Administrativna oprema za vešeraj |
23.980.000,00 |
IF 13 |
||
Ukupno: |
62.410.000,00 |
|
6. OPREMA ZA OBRAZOVANJE, NAUKU, KULTURU I SPORT
Red broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
Izvor finansiranja |
1 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
1. Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport - nastavak aktivnosti iz 2017. godine |
61.200,00 |
IF 01 |
2. Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport |
43.121.800,00 |
IF 01 |
||
Ukupno: |
43.183.000,00 |
|