ODLUKAO IZMENI OSNIVAČKOG AKTA JAVNOG PREDUZEĆA ZA AERODROMSKE USLUGE "AERODROM NIŠ", NIŠ("Sl. glasnik RS", br. 70/2018) |
Društveno preduzeće za aerodromske usluge "Aerodrom Niš", osnovano je Odlukom Skupštine opštine Niš ("Međuopštinski službeni list - Niš", broj 14/90), a Odlukom o Javnom preduzeću za aerodromske usluge "Aerodrom Niš" ("Službeni list grada Niša", broj 17/02) nastavilo sa radom kao Javno preduzeće za aerodromske usluge "Aerodrom Niš" (u daljem tekstu: Javno preduzeće).
Osnivanje Javnog preduzeća upisano je u registar Privrednog suda u Nišu, broj reg. ul.: 1-726 od 15. maja 2002. godine, a Rešenjem Agencije za privredne registre BD broj 22994/2005 od 23. maja 2005. godine, registrovano je prevođenje Javnog preduzeća u Registar privrednih subjekata, matični broj: 07343914.
Ugovorom o prenosu osnivačkih prava u Javnom preduzeću za aerodromske usluge "Aerodrom Niš", Niš, koji je zaključen 9. avgusta 2018. godine između grada Niša i Republike Srbije, udeo i sva osnivačka prava u Javnom preduzeću preneta su sa grada Niša na Republiku Srbiju.
Odlukom o izmenama i dopunama Odluke o Javnom preduzeću za aerodromske usluge "Aerodrom Niš" ("Službeni list grada Niša", broj 38/13) izvršeno je usklađivanje poslovanja Javnog preduzeća sa Zakonom o javnim preduzećima ("Službeni glasnik RS", br. 119/12, 116/13 - autentično tumačenje, 44/14 - dr. zakon i 15/16).
Odlukom o izmenama i dopunama Odluke o Javnom preduzeću za aerodromske usluge "Aerodrom Niš" ("Službeni list grada Niša", broj 135/16) izvršeno je usklađivanje poslovanja Javnog preduzeća sa Zakonom o javnim preduzećima ("Službeni glasnik RS", broj 15/16).
Rešenjem Agencije za privredne registre BD broj 104569/2016 od 30. decembra 2016. godine, u Registru privrednih subjekata registrovano je usklađivanje poslovanja Javnog preduzeća sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Skupština grada Niša je donela Odluku broj 06-692/2018-3-02 od 22. juna 2018. godine o prenosu na Republiku Srbiju udela i osnivačkih prava u Javnom preduzeću.
Zaključkom Vlade 05 broj 023-7423/2018 od 2. avgusta 2018. godine usvojen je tekst Ugovora o prenosu osnivačkih prava u Javnom preduzeću za aerodromske usluge "Aerodrom Niš", Niš, između grada Niša i Republike Srbije.
Ugovorom o prenosu osnivačkih prava u Javnom preduzeću za aerodromske usluge "Aerodrom Niš", Niš, koji je zaključen 9. avgusta 2018. godine između grada Niša i Republike Srbije, udeo i sva osnivačka prava u Javnom preduzeću preneta su sa grada Niša na Republiku Srbiju.
Rešenjem Agencije za privredne registre BD broj 70825/2018 od 15. avgusta 2018. godine, u Registru privrednih subjekata registrovana je promena podataka kod Javnog preduzeća koji se odnose na osnivača Javnog preduzeća.
Osnivač Javnog preduzeća je Republika Srbija, a prava osnivača vrši Vlada, Beograd, Nemanjina 11, matični broj 07020171 (u daljem tekstu: Osnivač).
Javno preduzeće posluje pod poslovnim imenom: Javno preduzeće za aerodromske usluge "Aerodrom Niš", Niš.
Skraćeno poslovno ime Javnog preduzeća je: JP "Aerodrom Niš", Niš.
Sedište Javnog preduzeća je u Nišu, Ulica vazduhoplovaca broj 24.
Javno preduzeće ima svojstvo pravnog lica i prava, obaveze i odgovornosti utvrđene zakonom i ovom odlukom.
Javno preduzeće za svoje obaveze odgovara celokupnom svojom imovinom.
Javno preduzeće može imati pečat i štambilj, čiji se izgled i sadržina utvrđuju statutom Javnog preduzeća (u daljem tekstu: Statut).
2. DELATNOSTI JAVNOG PREDUZEĆA
Pretežna delatnost Javnog preduzeća je:
- Šifra delatnosti: 52.23;
- Naziv delatnosti: Uslužne delatnosti u vazdušnom saobraćaju.
Javno preduzeće obavlja delatnost upravljanja aerodromom, kao delatnost od opšteg interesa, u skladu sa zakonom kojim se uređuje upravljanje aerodromima.
Javno preduzeće može obavljati poslove spoljnotrgovinskog prometa u okviru registrovane delatnosti, u skladu sa zakonom.
3. PRAVA, OBAVEZE I ODGOVORNOSTI OSNIVAČA PREMA JAVNOM PREDUZEĆU I JAVNOG PREDUZEĆA PREMA OSNIVAČU
Osnivač daje saglasnost na sledeće akte Javnog preduzeća:
1) Statut;
2) davanje garancija, avala, jemstava, zaloga i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji nisu iz okvira delatnosti od opšteg interesa;
3) tarifu (odluku o cenama, tarifni sistem i dr.), osim ako drugim zakonom nije predviđeno da tu saglasnost daje drugi državni organ;
4) raspolaganje (pribavljanje i otuđenje) sredstvima u javnoj svojini koja su preneta u svojinu Javnog preduzeća, velike vrednosti, koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, utvrđenih osnivačkim aktom;
5) akt o opštim uslovima za isporuku proizvoda i usluga;
6) ulaganje kapitala;
7) statusne promene;
8) akt o proceni vrednosti kapitala, kao i na program i odluku o svojinskoj transformaciji;
9) dugoročni i srednjoročni plan poslovne strategije i razvoja;
10) godišnji program poslovanja;
11) odluku o raspodeli dobiti, odnosno načinu pokrića gubitka;
12) druge odluke, u skladu sa zakonom kojim se određuje obavljanje delatnosti od opšteg interesa i osnivačkim aktom.
Akt na koji Osnivač daje saglasnost smatra se usvojenim kad Osnivač na njega da saglasnost.
Osnivač daje prethodnu saglasnost na sledeće akte Javnog preduzeća:
1) o ulaganju kapitala;
2) o statusnim promenama;
3) o osnivanju drugih pravnih subjekata.
O promeni pravne forme odlučuje Osnivač.
Javno preduzeće donosi dugoročne i srednjoročne planove poslovne strategije i razvoja, u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća, programskim i planskim aktima Osnivača, uz saglasnost Osnivača.
Za svaku kalendarsku godinu Javno preduzeće donosi godišnji program poslovanja i dostavlja ga Osnivaču radi davanja saglasnosti, u rokovima propisanim zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Sadržina godišnjeg programa poslovanja, mogućnost izmene i dopune, kao i posledice njegovog nedonošenja propisani su zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Javno preduzeće dužno je da ministarstvu nadležnom za poslove privrede dostavlja tromesečne izveštaje o realizaciji godišnjeg programa poslovanja, na obrascu izveštaja koji propiše ministar nadležan za poslove privrede, u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Ukoliko Javno preduzeće koristi ili će koristiti sredstva iz budžeta (subvencije, garancije ili druga sredstva) dužno je da za ta sredstva predloži poseban program.
Poseban program sadrži namenu i dinamiku korišćenja sredstava, a smatra se donetim kada na njega saglasnost da Osnivač.
Javno preduzeće mora imati izvršenu reviziju finansijskih izveštaja od strane ovlašćenog revizora.
Finansijski izveštaj sa izveštajem ovlašćenog revizora Javno preduzeće dostavlja Osnivaču, radi informisanja.
Javno preduzeće dužno je da pre isplate zarada overi obrazac za kontrolu obračuna i isplate zarada.
U slučaju poremećaja u poslovanju Javnog preduzeća, Osnivač preduzima mere kojima se obezbeđuje nesmetano obavljanje delatnosti od opšteg interesa Javnog preduzeća, osim ako je osnivačkim aktom i zakonom kojim se određuje delatnost od opšteg interesa drugačije određeno, a naročito:
1) promenu unutrašnje organizacije Javnog preduzeća;
2) razrešenje organa koje imenuje i imenovanje privremenih organa Javnog preduzeća;
3) ograničenje u pogledu prava raspolaganja pojedinim sredstvima u javnoj svojini;
4) druge mere određene zakonom kojim se određuju delatnosti od opšteg interesa i ovom odlukom.
Za vreme ratnog stanja ili neposredne ratne opasnosti, Osnivač može u Javnom preduzeću utvrditi organizaciju za izvršavanje poslova od strateškog značaja za Republiku Srbiju.
U Javnom preduzeću pravo na štrajk zaposleni ostvaruju u skladu sa zakonom, ovom odlukom, Statutom i drugim opštim aktima Javnog preduzeća.
U slučaju štrajka, Javno preduzeće je dužno da obezbedi uslove za obavljanje minimuma procesa rada, u skladu sa zakonom kojim se uređuje štrajk i aktom Osnivača o određivanju minimuma procesa rada u Javnom preduzeću.
Ako se u Javnom preduzeću ne obezbede uslovi za ostvarivanje minimuma procesa rada, u njemu se sprovode mere koje su određene zakonom.
U slučaju da u Javnom preduzeću nisu obezbeđeni uslovi za ostvarivanje redovnog procesa rada usled više sile, ministarstvo nadležno za oblast kojoj pripada delatnost javnog preduzeća, ako oceni da mogu nastupiti štetne posledice za život i zdravlje ljudi ili njihovu bezbednost i bezbednost imovine ili druge štetne neotklonjive posledice, postupa u skladu sa zakonom.
4. USLOVI I NAČIN UTVRĐIVANJA I RASPOREĐIVANJA DOBITI I NAČIN POKRIĆA GUBITKA I SNOŠENJE RIZIKA
Javno preduzeće posluje po tržišnim uslovima.
Odluku o raspodeli ostvarene dobiti Javnog preduzeća donosi Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača i njome se određuje deo sredstava koji se uplaćuje u budžet Republike Srbije, u skladu sa zakonom.
Odluku o načinu pokrića gubitka Javnog preduzeća donosi Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača.
Javno preduzeće ima Komisiju za reviziju, koju imenuje i razrešava Nadzorni odbor.
Komisija za reviziju ima tri člana, a Direktor i izvršni direktori ne mogu da budu njeni članovi.
Nezavisan član Nadzornog odbora je predsednik Komisije za reviziju.
Najmanje jedan član Komisije za reviziju mora biti lice koje je ovlašćeni revizor u skladu sa zakonom kojim se uređuje revizija ili koje ima odgovarajuća znanja i radno iskustvo u oblasti finansija i računovodstva.
Član Komisije za reviziju ne može biti lice koje je:
1) bilo angažovano u vršenju revizije finansijskih izveštaja Javnog preduzeća u poslednjih pet godina;
2) član političke stranke.
Komisija za reviziju obavlja poslove u skladu sa zakonom i Statutom, kao i druge poslove koje joj poveri Nadzorni odbor.
Način rada Komisije za reviziju bliže se uređuje odlukom Nadzornog odbora.
Komisija za reviziju sastavlja i Nadzornom odboru podnosi izveštaje o pitanjima iz stava 6. ovog člana najmanje jedanput godišnje, osim ako Nadzorni odbor ne odluči da se svi ili pojedini izveštaji sastavljaju i podnose u kraćim vremenskim intervalima.
6. USLOVI I NAČIN ZADUŽIVANJA JAVNOG PREDUZEĆA
Javno preduzeće može da se zadužuje pod uslovima koji su predviđeni zakonom kojim se uređuje javni dug.
7. ZASTUPANJE JAVNOG PREDUZEĆA
Javno preduzeće zastupa Direktor, bez ograničenja.
Direktor Javnog preduzeća može, u okviru svojih ovlašćenja, dati drugom licu pisano punomoćje za zastupanje Javnog preduzeća.
Direktor može, uz saglasnost Nadzornog odbora, dati i opozvati prokuru, u skladu sa zakonom.
8. IZNOS OSNOVNOG KAPITALA, OPIS, VRSTA I VREDNOST NENOVČANOG ULOGA I UDEO OSNIVAČA
Ukupan registrovani osnovni kapital Javnog preduzeća iznosi: 7.988.428,09 dinara, od čega novčani u iznosu 7.988.428,09 dinara i uplaćen je u celosti.
Udeo Osnivača u osnovnom kapitalu iz stava 1. ovog člana, izražen u procentima iznosi 100%.
9. IMOVINA JAVNOG PREDUZEĆA I RASPOLAGANJE IMOVINOM JAVNOG PREDUZEĆA
Imovinu Javnog preduzeća čine pravo svojine na pokretnim i nepokretnim stvarima, novčana sredstva i hartije od vrednosti i druga imovinska prava, koja su preneta u svojinu Javnog preduzeća u skladu sa zakonom, uključujući i pravo korišćenja na stvarima u javnoj svojini.
Imovinska prava iz stava 1. ovog člana uređuju se u skladu sa zakonom.
Javno preduzeće upravlja i raspolaže svojom imovinom u skladu sa zakonom, osnivačkim aktom i Statutom.
10. ORGANI JAVNOG PREDUZEĆA I NJIHOVE NADLEŽNOSTI
Organi Javnog preduzeća su: Nadzorni odbor i Direktor.
Nadzorni odbor Javnog preduzeća ima pet članova, od kojih je jedan predsednik, jedan član Nadzornog odbora je iz reda zaposlenih, a jedan član mora biti nezavisan član Nadzornog odbora.
Predsednika i članove Nadzornog odbora Javnog preduzeća imenuje Osnivač, pod uslovima i na način utvrđen zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća, na period od četiri godine.
Predstavnik zaposlenih u Nadzornom odboru predlaže se na način utvrđen Statutom.
Predsednik i članovi Nadzornog odbora dužni su da se dodatno stručno usavršavaju u oblasti korporativnog upravljanja, u skladu sa aktom koji utvrđuje Osnivač.
Mandat predsednika i članova Nadzornog odbora je četiri godine.
Mandat predsedniku i članovima Nadzornog odbora prestaje istekom perioda na koji su imenovani, ostavkom ili razrešenjem, u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Predsednik i članovi Nadzornog odbora kojim je prestao mandat dužni su da vrše svoje dužnosti do imenovanja novog predsednika ili člana Nadzornog odbora, a najduže šest meseci.
Nadzorni odbor:
1) donosi dugoročni i srednjoročni plan poslovne strategije i razvoja i odgovoran je za njihovo sprovođenje;
2) donosi godišnji program poslovanja, usklađen sa dugoročnim i srednjoročnim planom poslovne strategije iz tačke 1) ovog stava;
3) usvaja izveštaj o stepenu realizacije godišnjeg programa poslovanja;
4) usvaja tromesečni izveštaj o stepenu usklađenosti planiranih i realizovanih aktivnosti;
5) usvaja finansijske izveštaje;
6) nadzire rad direktora;
7) donosi Statut;
8) odlučuje o statusnim promenama, osnivanju drugih pravnih subjekata i ulaganju kapitala;
9) donosi odluku o raspolaganju (pribavljanju i otuđenju) sredstvima u javnoj svojini koja su preneta u svojinu Javnog preduzeća, velike vrednosti, koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, utvrđenih osnivačkim aktom;
10) donosi odluku o raspodeli dobiti, odnosno načinu pokrića gubitka;
11) zaključuje ugovore o radu sa direktorom, u skladu sa zakonom kojim se uređuju radni odnosi;
12) imenuje i razrešava članove Komisije za reviziju;
13) predlaže Osnivaču donošenje odluke o promeni pravne forme Javnog preduzeća;
14) vrši druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom.
Nadzorni odbor ne može preneti pravo odlučivanja o pitanjima iz svoje nadležnosti na Direktora ili drugo lice u Javnom preduzeću.
Odluke iz stava 1. tač. 1), 2), 7), 9) i 10) ovog člana Nadzorni odbor donosi uz saglasnost Osnivača.
Odluke iz stava 1. tačka 8) ovog člana Nadzorni odbor donosi uz prethodnu saglasnost Osnivača.
Nadzorni odbor odlučuje većinom glasova od ukupnog broja članova.
Način rada i odlučivanja Nadzornog odbora bliže se uređuju Statutom i Poslovnikom o radu Nadzornog odbora.
Predsednik i članovi Nadzornog odbora imaju pravo na odgovarajuću naknadu za rad u Nadzornom odboru, u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Direktora imenuje Osnivač na period od četiri godine, nakon sprovedenog javnog konkursa.
Javni konkurs za imenovanje direktora sprovodi se u postupku propisanom zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Za Direktora može biti imenovano lice koje ispunjava uslove propisane zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Direktor zasniva radni odnos na određeno vreme.
Direktor je funkcioner koji obavlja javnu funkciju.
Direktor ne može imati zamenika.
Direktor:
1) predstavlja i zastupa Javno preduzeće;
2) organizuje rad i rukovodi procesom rada Javnog preduzeća;
3) vodi poslovanje Javnog preduzeća;
4) odgovara za zakonitost rada Javnog preduzeća;
5) predlaže dugoročni i srednjoročni plan poslovne strategije i razvoja i odgovoran je za njihovo sprovođenje;
6) predlaže godišnji program poslovanja i odgovoran je za njegovo sprovođenje;
7) predlaže finansijske izveštaje Javnog preduzeća;
8) izvršava odluke Nadzornog odbora;
9) bira izvršne direktore i zaključuje ugovore o radu sa izvršnim direktorima, u skladu sa zakonom kojim se uređuju radni odnosi;
10) bira predstavnike Javnog preduzeća u skupštini društva kapitala čiji je jedini vlasnik Javno preduzeće;
11) donosi pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova;
12) predlaže Nadzornom odboru donošenje akta o isplati stimulacije izvršnim direktorima;
13) predlaže Nadzornom odboru donošenje odluka i drugih akata iz delokruga direktora;
14) vrši druge poslove određene zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća, osnivačkim aktom i Statutom.
Na izbor predstavnika Javnog preduzeća u skupštini društva kapitala iz stava 1. tačka 10) koje obavlja delatnost od opšteg interesa, a čiji je jedini vlasnik Javno preduzeće, saglasnost daje Osnivač.
Mandat Direktora prestaje istekom vremena na koji je imenovan, ostavkom i razrešenjem.
Postupak za imenovanje direktora pokreće se šest meseci pre isteka perioda na koji je imenovan, odnosno u roku od 30 dana od dana podnošenja ostavke ili razrešenja.
Direktor podnosi ostavku Osnivaču, u pisanoj formi.
Direktor se razrešava, odnosno može biti razrešen iz razloga propisanih zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Predlog za razrešenje Direktora podnosi ministarstvo nadležno za poslove privrede.
Predlog iz stava 1. ovog člana može podneti i Nadzorni odbor, preko ministarstva nadležnog za poslove privrede.
Predlog za razrešenje direktora mora biti obrazložen, sa precizno navedenim razlozima zbog kojih se razrešenje predlaže i dostavlja se Direktoru, koji ima pravo da se u roku od 20 dana izjasni o razlozima zbog kojih se predlaže razrešenje.
Na postupak u kome se odlučuje da li će Direktor biti razrešen ili ne, primenjuje se zakon kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Direktor može biti suspendovan na način i pod uslovima propisanim zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Javno preduzeće može imati vršioca dužnosti direktora koga imenuje Osnivač u slučajevima, pod uslovima i na period koji su propisani zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Vršilac dužnosti direktora ima sva prava, obaveze i ovlašćenja koja ima Direktor Javnog preduzeća.
Izvršni direktor
Za izvršnog direktora može biti izabrano lice koje ispunjava uslove propisane zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Javno preduzeće ne može imati više od sedam izvršnih direktora, a broj izvršnih direktora utvrđuje se Statutom.
Izvršni direktor ne može imati zamenika.
Izvršni direktor mora biti u radnom odnosu u Javnom preduzeću.
Direktor i izvršni direktori imaju pravo na zaradu, a mogu imati i pravo na stimulaciju.
Akt o isplati stimulacije donosi Nadzorni odbor skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Akt o isplati stimulacije izvršnog direktora donosi se na predlog direktora.
Izvršni direktor obavlja poslove u okviru ovlašćenja koje mu je odredio direktor, u skladu sa ovom odlukom i Statutom.
Izvršni direktor za svoj rad odgovara Direktoru.
Javno preduzeće dužno je da u obavljanju svoje delatnosti obezbeđuje potrebne uslove za zaštitu i unapređenje životne sredine i da sprečava uzroke i otklanja posledice koje ugrožavaju životnu sredinu.
12. JAVNOST U RADU JAVNOG PREDUZEĆA
Javno preduzeće dužno je da na svojoj internet stranici objavi usvojeni godišnji program poslovanja kao i sve njegove izmene i dopune, odnosno izvod iz tog programa ako Javno preduzeće ima konkurenciju na tržištu, tromesečne izveštaje o njegovoj realizaciji; revidirane finansijske godišnje izveštaje sa mišljenjem ovlašćenog revizora na te izveštaje, radne biografije članova Nadzornog odbora, direktora i izvršnih direktora; organizacionu strukturu, kao i druge informacije koje su od naročitog značaja za javnost, a naročito informacije koje su aktom Vlade određene kao informacije od naročitog značaja za javnost.
13. OPŠTI AKTI JAVNOG PREDUZEĆA
Opšti akti Javnog preduzeća su Statut, odluke, pravilnici i drugi akti kojima se na opšti način uređuju određena pitanja.
Statut je osnovni opšti akt Javnog preduzeća.
Ostali opšti akti Javnog preduzeća ne smeju biti u suprotnosti sa odredbama Statuta.
Statutom se podrobnije uređuju: poslovno ime i sedište Javnog preduzeća; obavljanje delatnosti, odnosno poslovi Javnog preduzeća koje nisu predviđene ovom odlukom; zastupanje Javnog preduzeća; organi Javnog preduzeća i njihove nadležnosti; način na koji se u nadzorni odbor imenuje predstavnik zaposlenih u Javnom preduzeću; način raspoređivanja dobiti i pokriće gubitaka Javnog preduzeća; rezerve; opšti akti Javnog preduzeća, nadležnost za njihovo donošenje i način njihovog stupanja na snagu i druga pitanja značajna za rad i poslovanje Javnog preduzeća i za ostvarivanje prava, obaveza i odgovornosti zaposlenih u Javnom preduzeću.
14. PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Predsednik i članovi Nadzornog odbora Javnog preduzeća za aerodromske usluge "Aerodrom Niš", Niš, imenovani Rešenjem o imenovanju predsednika i članova Nadzornog odbora Javnog preduzeća za aerodromske usluge "Aerodrom Niš", Niš ("Službeni list grada Niša", broj 112/17), nastavljaju da obavljaju poslove Nadzornog odbora utvrđene ovom odlukom do imenovanja novog Nadzornog odbora, od strane Osnivača, u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.
Vršilac dužnosti direktora Javnog preduzeća za aerodromske usluge "Aerodrom Niš", Niš, imenovan Rešenjem o imenovanju vršioca dužnosti direktora Javnog preduzeća za aerodromske usluge "Aerodrom Niš", Niš ("Službeni list grada Niša, broj 77/18), nastavlja da obavlja poslove vršioca dužnosti direktora utvrđene ovom odlukom.
Javno preduzeće nastavlja sa radom u skladu sa ovom odlukom, Zakonom o javnim preduzećima ("Službeni glasnik RS", broj 15/16) i Zakonom o upravljanju aerodromima ("Službeni glasnik RS", broj 104/16).
Javno preduzeće usaglasiće Statut i druge opšte akte sa ovom odlukom u roku od 90 dana od dana donošenja ove odluke.
Ovu odluku objaviti u "Službenom glasniku Republike Srbije".