PRAVILNIK
O NAČINU I KRITERIJUMIMA RASPODELE SREDSTAVA IZ BUDŽETSKOG FONDA ZA PROGRAM LOKALNE SAMOUPRAVE

("Sl. glasnik RS", br. 11/2018 i 13/2019)

Predmet uređivanja

Član 1

Ovim pravilnikom uređuju se način i kriterijumi za raspodelu sredstava Budžetskog fonda za program lokalne samouprave koja su obezbeđena u okviru budžeta za tekuću budžetsku godinu i raspoređena u okviru Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, a koriste se za finansiranje lokalne samouprave, u skladu sa Zakonom o igrama na sreću ("Službeni glasnik RS", br. 88/11 i 93/12 - dr. zakon).

Upravljanje sredstvima

Član 2

Sredstvima iz člana 1. ovog pravilnika, u skladu sa članom 17. stav 2. Zakona o igrama na sreću, upravlja ministarstvo nadležno za poslove lokalne samouprave (u daljem tekstu: Ministarstvo).

Ministarstvo upravlja sredstvima tako što njihovu raspodelu vrši na način, po kriterijumima i sprovedenom postupku utvrđenim ovim pravilnikom.

Ciljevi radi čijeg ostvarivanja se vrši raspodela sredstava

Član 3

Raspodela sredstava može se vršiti jedinicama lokalne samouprave, radi ostvarivanja sledećih ciljeva:

1) učešće u obezbeđivanju nedostajućeg dela sredstava u punom ili delimičnom iznosu za realizaciju novih ili završetak započetih projekata koji se finansiraju iz budžeta jedinice lokalne samouprave a od posebnog su značaja za lokalni ekonomski razvoj, investicije i zapošljavanje u jedinici lokalne samouprave;

2) pružanje finansijske, tehničke i druge pomoći u cilju bržeg i kvalitetnijeg uvođenja e-uprave i savremenih informacionih tehnologija radi unapređenja i modernizacije rada organa jedinice lokalne samouprave, kao i tehničkih uslova za elektronsko povezivanje sa državnim i drugim organima i organizacijama;

3) pružanje pomoći jedinici lokalne samouprave u organizaciji kulturnih sportskih, turističkih i drugih manifestacija koje su od posebnog značaja za građane na njenoj teritoriji, kao i adekvatan prilaz ustanovama javnih službi licima sa posebnim potrebama;

4) pružanje finansijske pomoći jedinicama lokalne samouprave za realizaciju projekata koji doprinose preventivnom delovanju na smanjenju rizika od klimatskih promena, kao i elementarnih i drugih nepogoda, a sve u cilju zaštite imovinskih interesa jedinica lokalne samouprave i građana.

Posebno će biti vrednovani projekti koji su od značaja za više jedinica lokalne samouprave, u smislu uspostavljanja međuopštinske saradnje.

Procenat izdvajanja sredstava za ostvarivanje ciljeva za koje se vrši raspodela sredstava

Član 4

Ukupan iznos sredstava koji se raspodeljuje po javnom pozivu za ostvarivanje ciljeva iz člana 3. ovog pravilnika, opredeljuju se na sledeći način:

1) 70% za cilj iz tačke 1);

2) 10% za cilj iz tačke 2);

3) 10% za cilj iz tačke 3);

4) 10% za cilj iz tačke 4).

Godišnja nagrada za najbolju opštinsku/gradsku upravu

Član 4a

Ministarstvo dodeljuje novčani iznos u vidu godišnje nagrade jedinicama lokalne samouprave za najbolju praksu u oblastima dobre uprave i objavljuje poseban Javni poziv koji je namenjen gradovima i opštinama koji su najviše doprineli razvoju i primeni principa dobre uprave na svojoj teritoriji. Iznos nagrade biće utvrđen Javnim pozivom.

Predviđena nagrada predstavlja vid finansijske podrške za dalje unapređenje dobre uprave. Prenos finansijskih sredstava vrši se rešenjem o prenosu sredstava Ministarstva izabranom dobitniku nagrade.

Konkursna procedura, prateća dokumentacija, kao i oblasti za koje se nagrada dodeljuje biće propisana Javnim pozivom.

Godišnja nagrada dodeljivaće se od 2020. godine za rezultate postignute u 2019. godini.

Zahtevi za raspodelu sredstava, javni poziv i odluka o raspodeli sredstava

Član 5

Raspodela sredstava vrši se na osnovu podnetih zahteva zainteresovanih jedinica lokalne samouprave na objavljene javne pozive, elektronskim putem.

Zahtevi iz stava 1. ovog člana podnose se Ministarstvu - Komisiji za sprovođenje postupka i utvrđivanje predloga za raspodelu sredstava (u daljem tekstu: Komisija) na osnovu javnog poziva.

Raspodela sredstava vrši se na osnovu podnetih zahteva zainteresovanih jedinica lokalne samouprave.

Zahtevi iz stava 1. ovog člana podnose se Ministarstvu - Komisiji preko obrazaca br. 1, 2, 3. i 4. koji su odštampani uz ovaj pravilnik i čine njegov sastavni deo. Obrasci br. 1, 2, 3. i 4. mogu se preuzeti u elektronskom obliku sa sajta Ministarstva.

Propratna dokumentacija se skenira i dostavlja na CD-u. Izuzetno, ukoliko je jedinica lokalne samouprave onemogućena da dokumentaciju pošalje u elektronskom obliku, može je dostaviti i putem redovne pošte.

Raspodela sredstava vrši se u okviru iznosa koji su utvrđeni u javnom pozivu.

Član 6

Odluku o raspodeli sredstava donosi ministar nadležan za poslove lokalne samouprave (u daljem tekstu: ministar) na predlog Komisije.

Odluka iz stava 1. ovog člana sadrži: naziv jedinice lokalne samouprave kojoj su sredstva dodeljena, za ostvarivanje kojih ciljeva su sredstva dodeljena i u kom iznosu.

U toku kalendarske godine, jedinici lokalne samouprave se mogu odobriti sredstva po najviše dva zahteva.

Maksimalan iznos sredstava koji se može odobriti po jednom zahtevu ne može biti veći od 10% ukupno opredeljenih sredstava za cilj iz člana 3. ovog pravilnika u okviru koga se dodeljuju sredstva.

Odluka o raspodeli sredstava se objavljuje u "Službenom glasniku Republike Srbije".

Član 7

Ministarstvo će, na osnovu odluke o raspodeli sredstava iz člana 6. ovog pravilnika, zaključiti ugovor o korišćenju bespovratnih sredstava sa jedinicama lokalne samouprave kojima su sredstva dodeljena.

Ugovor naročito sadrži novčani iznos koji se dodeljuje korisniku sredstava, namene za koje se sredstva dodeljuju, izveštavanje o utrošku sredstava, dokumentacija koja se dostavlja ministarstvu za praćenje realizacije sredstava, kao i obavezu korisnika da ukoliko sredstva ne koristi namenski ili ne iskoristi u ugovorenom roku, ista vrati u skladu sa ugovorom.

Izmene projektnih aktivnosti, kao i promena ugovorenog roka za korišćenje odobrenih sredstava može se izvršiti zaključenjem aneksa ugovora na osnovu obrazloženog predloga jedinice lokalne samouprave i saglasnosti Komisije.

O nastalim promenama u toku realizacije namene za koju su sredstva odobrena, jedinica lokalne samouprave dužna je da pismeno obavesti Ministarstvo 3 (tri) dana od nastanka promene, kao i mogućnost da podnese zahtev za dobijanje saglasnosti za utrošak preostalih dodeljenih novčanih sredstava za realizaciju namene odobrenog projekta, najkasnije do 15. decembra.

Obrazovanje i sastav Komisije

Član 8

Komisiju obrazuje ministar rešenjem.

Komisija ima predsednika i dva člana.

Komisija donosi poslovnik o svom radu.

Stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Komisije obavlja Ministarstvo.

Zadaci Komisije

Član 9

Komisija:

1) priprema tekst javnog poziva za raspodelu sredstava i predlaže njegovo objavljivanje;

2) priprema tekst javnog poziva za dodelu godišnje nagrade za najbolju gradsku/opštinsku upravu i predlaže njegovo objavljivanje;

3) razmatra zahteve jedinica lokalne samouprave za raspodelu sredstava (zahteve koji su blagovremeno podneti i sadrže svu potrebnu dokumentaciju);

4) utvrđuje predlog odluke za raspodelu sredstava i dostavlja ga ministru u roku od 25 dana od dana isteka roka za podnošenje zahteva po objavljenom javnom pozivu;

5) razmatra izveštaje jedinica lokalne samouprave iz člana 19. ovog pravilnika;

6) prati realizaciju ciljeva radi kojih su sredstva raspodeljena i način utroška sredstava na osnovu izveštaja, kao i na drugi pogodan način;

7) sačinjava izveštaj o realizaciji ciljeva, radi čijih ostvarivanja je vršena raspodela sredstava i dostavlja ga ministru.

Sadržina javnog poziva

Član 10

Ministarstvo objavljuje javni poziv za raspodelu sredstava u "Službenom glasniku Republike Srbije" i na sajtu Ministarstva.

U javnom pozivu jedinicama lokalne samouprave za raspodelu sredstava navode se naročito:

1) iznos sredstava koji se raspodeljuje za ostvarivanje pojedinih ciljeva iz člana 3. ovog pravilnika;

2) maksimalni iznos sredstava koji se može raspodeliti po jednom zahtevu;

3) kriterijumi za utvrđivanje predloga za raspodelu sredstava za ciljeve iz člana 3. ovog pravilnika;

4) potrebna dokumentacija koju su jedinice lokalne samouprave dužne da podnesu uz zahteve za dodelu sredstava;

5) rok za dostavljanje zahteva.

Sadržina javnog poziva za dodelu godišnje nagrade za najbolju gradsku/opštinsku upravu

Član 10a

Ministarstvo objavljuje javni poziv za dodelu godišnje nagrade za najbolju gradsku/opštinsku upravu u "Službenom glasniku Republike Srbije" i na sajtu Ministarstva.

U javnom pozivu jedinicama lokalne samouprave za raspodelu sredstava navode se naročito:

1) ukupna sredstva koja će biti dodeljena jedinicama lokalne samouprave sa najboljom praksom u primeni principa dobre uprave;

2) oblasti unapređenja principa dobre uprave na lokalnom nivou;

3) iznos sredstava koji se raspodeljuje za pobednike u svakoj od oblasti;

4) kriterijum i postupak ocenjivanja i nagrada;

5) potrebna dokumentacija koju su jedinice lokalne samouprave dužne da podnesu elektronskim putem uz prijavu najbolje prakse;

6) rok za dostavljanje zahteva;

7) informacije o načinu elektronskog preuzimanja obrazaca za podnošenje zahteva za raspodelu sredstava.

Rokovi za dostavljanje i odlučivanje po zahtevu

Član 11

Rok za dostavljanje zahteva jedinica lokalne samouprave za raspodelu sredstava je 20 dana od dana objavljivanja javnog poziva.

Rok za odlučivanje po zahtevima jedinica lokalne samouprave za raspodelu sredstava je 30 dana od dana isteka roka za podnošenje zahteva po objavljenom javnom pozivu.

Raspodela sredstava u oblasti lokalnog ekonomskog razvoja

Član 12

Prilikom sprovođenja postupka i utvrđivanja predloga za raspodelu sredstava, radi ostvarivanja cilja iz člana 3. tačka 1) ovog pravilnika Komisija:

1) ocenjuje u kojoj meri projekti, u vezi sa kojima je podnet zahtev za raspodelu sredstava, doprinose ostvarivanju izvornih i poverenih poslova i ciljeva održivog razvoja jedinice lokalne samouprave;

2) ocenjuje spremnost projekta za realizaciju, u smislu prethodno obezbeđene i dostavljene projektne dokumentacije: građevinska dozvola, akt nadležnog organa na osnovu kojeg započinje izvođenje radova na projektu za koji je podnet zahtev, zaključen ugovor, specifikaciju radova i dokumentaciju koja se odnosi na sprovedene postupke javne nabavke koji su prethodili zaključivanju ugovora;

3) ocenjuje stanje već započetih projekata za koje je podnet zahtev za raspodelu sredstava na osnovu dostavljenih izveštaja nadzornog organa, koji sadrži podatke o ukupnoj finansijskoj, odnosno ugovorenoj vrednosti projekata, roku u kom se predviđa završetak projekata, u kojoj fazi realizacije se nalaze projekti, količinu i vrstu izvedenih radova, neophodna sredstva za realizaciju započetih projekata sa specifikacijom radova;

4) ocenjuje spremnost jedinica lokalne samouprave za sufinansiranje projekta za koji je podnet zahtev za raspodelu sredstava uvidom u odluku o budžetu jedinice lokalne samouprave;

5) ocenjuje opravdanost i održivost projekta, sa stanovišta poboljšanja životnog standarda i uslova života građana na teritoriji jedinice lokalne samouprave.

Raspodela sredstava za modernizaciju rada organa i usavršavanja zaposlenih

Član 13

Prilikom sprovođenja postupka i utvrđivanja predloga za raspodelu sredstava, radi ostvarivanja cilja iz člana 3. tačka 2) ovog pravilnika, Komisija naročito uzima u obzir uticaj pružanja pomoći na povećanje efikasnosti pružanja usluga građanima i privrede, razvoj elektronske uprave, potrebu za podizanjem postojećeg nivoa tehničko-informatičke i prostorne opremljenosti organa jedinice lokalne samouprave, kao i tehničkih uslova za elektronsko povezivanje sa državnim i drugim organima i organizacijama.

Raspodela sredstava za organizaciju kulturnih, sportskih i drugih događaja i manifestacija, kao i adekvatan prilaz ustanovama javnih službi licima sa posebnim potrebama

Član 14

Prilikom utvrđivanja predloga za raspodelu sredstava radi ostvarivanja cilja iz člana 3. tačka 3) ovog pravilnika, Komisija ocenjuje opravdanost projekta u cilju organizovanja i održavanja važnih događaja, kulturnih, sportskih, turističkih i drugih manifestacija za samu jedinicu lokalne samouprave i vodi računa o tome da se pomoć pruži jedinicama lokalne samouprave srazmerno njihovoj potrebi za finansiranjem adekvatnog prilaza ustanovama javnih službi licima sa posebnim potrebama.

Raspodela sredstava za pružanje finansijske pomoći jedinici lokalne samouprave kroz projekte koji doprinose preventivnom delovanju na smanjenju rizika od klimatskih promena, kao i elementarnih i drugih nepogoda

Član 14a

Prilikom utvrđivanja predloga za raspodelu sredstava radi ostvarivanja cilja iz člana 3. tačka 4) ovog pravilnika, Komisija ocenjuje opravdanost preventivnog delovanja na moguće posledice neželjenih klimatskih i drugih opasnosti u cilju zaštite imovinskih interesa jedinica lokalne samouprave i građana.

Postupak rada Komisije

Član 15

Komisija, polazeći od ukupnog iznosa sredstava za raspodelu, pre objavljivanja javnog poziva, obračunava visinu iznosa sredstava za ostvarivanje pojedinih ciljeva u skladu sa članom 4. ovog pravilnika.

Po isteku roka za podnošenje zahteva Komisija:

1) razmatra sve blagovremeno podnete zahteve;

2) proverava da li je uz svaki zahtev podneta tražena dokumentacija i ukoliko je potrebno zahteva dopunu dokumentacije;

3) primenom kriterijuma iz ovog pravilnika utvrđuje predlog odluke za raspodelu sredstava i dostavlja ga Ministru.

Utvrđivanje prioriteta za raspodelu sredstava

Član 16

U slučaju da su ukupni zahtevi jedinica lokalne samouprave koji ispunjavaju uslove za raspodelu sredstava radi ostvarivanja određenog cilja veći od iznosa sredstava namenjenih za raspodelu po tom osnovu, Komisija prilikom utvrđivanja predloga odluke za raspodelu sredstava, pored ocene kriterijuma za svaki cilj za čije ostvarivanje je podnet zahtev ceni:

1) značaj projekta za poboljšanje uslova života i rada građana, zaposlenost, kao i eventualni značaj projekta za građane više jedinica lokalne samouprave;

2) stepen razvijenosti jedinice lokalne samouprave, u skladu sa važećom uredbom o utvrđivanju jedinstvene liste razvijenosti regiona i jedinica lokalne samouprave;

3) da po prethodnim odlukama o dodeli sredstava jedinici lokalne samouprave nije bilo uslova za povrat odobrenih sredstava po osnovu nenamenskog trošenja sredstava ili zbog nepoštovanja ugovorenog roka za realizaciju sredstava.

Delimično prihvatanje zahteva

Član 17

U slučaju da Komisija utvrdi da su zahtevi više jedinica lokalne samouprave opravdani, ali da za raspodelu nema dovoljno sredstava kako bi se udovoljilo svim zahtevima, može predložiti da se jedinici lokalne samouprave dodeli deo zahtevanih sredstava ako bi se i na taj način doprinelo ostvarivanju cilja zbog koga je zahtev podnet.

Raspodela sredstava u slučaju nedovoljnog broja zahteva u odnosu na opredeljena sredstva

Član 18

U slučaju da su ukupni zahtevi jedinica lokalne samouprave koji ispunjavaju uslove za raspodelu sredstava radi ostvarivanja određenog cilja, manji od iznosa sredstava namenjenih za raspodelu po tom osnovu, Komisija prilikom utvrđivanja predloga odluke za raspodelu sredstava po tom javnom pozivu, za neraspodeljeni iznos sredstava po određenom cilju, predlaže raspodelu sredstava u okviru drugog cilja.

Obaveza podnošenja izveštaja

Član 19

Jedinica lokalne samouprave koja je ostvarila pravo na raspodelu sredstava dužna je da Ministarstvu podnese privremeni izveštaj o utrošku sredstava, za namenu za koju su sredstva dodeljena, na svaka tri meseca od dana izvršenog prenosa sredstava na račun jedinice lokalne samouprave do utroška sredstava.

Konačni izveštaj o načinu utroška sredstava i realizaciji namene za koju su sredstva dodeljena jedinica lokalne samouprave dostavlja Ministarstvu u roku od sedam dana od dana utroška sredstava.

Konačni izveštaj sadrži narativni izveštaj i finansijski izveštaj. Finansijski izveštaj je izveštaj o strukturi troškova sa fotokopijom originalne finansijske dokumentacije (fotokopije računa, naloga, ugovora, fotokopije izvoda na kojima se vidi promena stanja po priloženim računima i dr.) kao dokazom o namenskom utrošku sredstava.

Završna odredba

Član 20

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o načinu i kriterijumima raspodele dela sredstava iz namenskih primanja budžeta Republike koja se ostvaruju priređivanjem igara na sreću, a koriste za finansiranje lokalne samouprave ("Službeni glasnik RS", br. 54/13 i 102/15).

Stupanje na snagu

Član 21

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

Obrazac br. 1

 

(Ovlašćeni podnosilac zahteva - naziv opštine, adresa, mat. broj,
pib, broj tekućeg računa za namenski transfer sa pozivom na broj)

 

MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE
I LOKALNE SAMOUPRAVE
- Sektor za sistem lokalne samouprave -

ZAHTEV ZA RASPODELU SREDSTAVA PO JAVNOM POZIVU

objavljenom u "Službenom glasniku Republike Srbije", broj __ od ____

■ Učešće u obezbeđivanju nedostajućeg dela sredstava u punom ili delimičnom iznosu za realizaciju novih ili završetak započetih projekata koji se finansiraju iz budžeta jedinice lokalne samouprave, a od posebnog su značaja za lokalni ekonomski razvoj, investicije i zapošljavanje u jedinici lokalne samouprave (član 3. tačka 1) Pravilnika)

NAMENA SREDSTAVA
(naziv projekta)

 

ZAHTEVANI IZNOS SREDSTAVA

 

UKUPNA FINANSIJSKA VREDNOST PROJEKTA

 

DRUGI IZVORI IZ KOJIH SE FINANSIRA PROJEKAT

 

Projektna dokumentacija

 

Prilog br. _____

Građevinska dozvola
(broj i datum)

 

Prilog br. _____

Rešenje kojim se odobrava izvođenje radova
(broj i datum)

 

Prilog br. _____

Sproveden postupak javne nabavke/obaveza za sprovođenje javne nabavke

 

Prilog br. _____

Ne sprovodi se postupak javne nabavke - osnov

 

Izvod iz budžeta jedinice lokalne samouprave kojim se odobravaju sredstva za realizaciju ovog projekta u visini od

 

Prilog br. _____

Izveštaj nadzornog organa
(broj i datum)

 

Prilog br. _____

Faza u kojoj se nalazi realizacija projekta po izveštaju nadzornog organa

 

Iznos sredstava potreban za realizaciju započetog projekta po izveštaju nadzornog organa

 

Ukupna finansijska vrednost projekta i rok završetka projekta po izveštaju nadzornog organa

 

DOSTAVLJENI IZVEŠTAJI O UTROŠKU SREDSTAVA ZA REALIZACIJU RANIJE ODOBRENIH NAMENA (broj i datum)

 

● Obrazloženje zahteva:

 

 

 

 

 

 

GRADONAČELNIK /
PREDSEDNIK OPŠTINE

 

__________________________

 

Obrazac br. 2

 

(Ovlašćeni podnosilac zahteva - naziv opštine, adresa, mat. broj,
pib, broj tekućeg računa za namenski transfer sa pozivom na broj)

 

MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE
I LOKALNE SAMOUPRAVE
- Sektor za sistem lokalne samouprave -

ZAHTEV ZA RASPODELU SREDSTAVA PO JAVNOM POZIVU

objavljenom u "Službenom glasniku Republike Srbije", broj __ od ____

■ Pružanje finansijske, tehničke i druge pomoći u cilju bržeg i kvalitetnijeg uvođenja e-uprave i savremenih informacionih tehnologija radi unapređenja modernizacije rada organa jedinice lokalne samouprave, kao i tehničkih uslova za elektronsko povezivanje sa državnim i drugim organima i organizacijama. (član 3. tačka 2) Pravilnika)

NAMENA SREDSTAVA (naziv projekta)

 

ZAHTEVANI IZNOS SREDSTAVA

 

UKUPNA FINANSIJSKA VREDNOST

 

DRUGI IZVORI IZ KOJIH SE FINANSIRA NAMENA

 

Elaborat - koji sadrži detaljno obrađene pokazatelje za sve kriterijume navedene u Javnom pozivu i razrađen budžet projekta
(broj i datum)

 

Prilog br. _____

Dokumentacija na osnovu koje je utvrđena visina zahtevanog iznosa sredstava (cenovnici, ponude, specifikacije, ugovori i dr.)
(broj i datum)

 

Prilog br. _____

DOSTAVLJENI IZVEŠTAJI O UTROŠKU SREDSTAVA ZA REALIZACIJU RANIJE ODOBRENIH NAMENA
(broj i datum)

 

● Obrazloženje zahteva:

 

 

 

 

 

 

GRADONAČELNIK /
PREDSEDNIK OPŠTINE

 

__________________________

 

Obrazac br. 3

 

(Ovlašćeni podnosilac zahteva - naziv opštine, adresa, mat. broj,
pib, broj tekućeg računa za namenski transfer sa pozivom na broj)

 

MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE
I LOKALNE SAMOUPRAVE
- Sektor za sistem lokalne samouprave -

ZAHTEV ZA RASPODELU SREDSTAVA PO JAVNOM POZIVU

objavljenom u "Službenom glasniku Republike Srbije", broj __ od ____

■ Pružanje pomoći jedinici lokalne samouprave u organizaciji kulturnih, sportskih, turističkih i drugih manifestacija koje su od posebnog značaja za građane na njenoj teritoriji, kao i adekvatan prilaz ustanovama javnih službi licima sa posebnim potrebama (član 3. tačka 3) Pravilnika)

NAMENA SREDSTAVA (naziv projekta)

 

ZAHTEVANI IZNOS SREDSTAVA

 

UKUPNA FINANSIJSKA VREDNOST NEOPHODNA ZA REALIZACIJU

 

DRUGI IZVORI IZ KOJIH SE FINANSIRA REALIZACIJA

 

Namena, način, merila i kriterijumi za izbor projekata iz oblasti kulture i umetnosti koji svojim kvalitetom doprinose razvoju i prezentaciji JLS (Forma elaborata o konkretnom održavanju manifestacije, događaja i sl.)

 

Plan i program finansiranja konkretnog oblika pomoći
(broj i datum)

 

Prilog br. _____

Finansijska, pravna, tehnička i druga dokumentacija o ispunjavanju uslova za finansiranje konkretnih oblika pomoći i dokumentacija neophodna za njihovu realizaciju
(broj i datum)

 

Prilog br. _____

IZVOD IZ BUDŽETA JLS UKOLIKO JE JEDINICA LOKALNE SAMOUPRAVE OPREDELILA SREDSTVA ZA NAVEDENE NAMENE U VISINI OD

 

Prilog br. _____

DOSTAVLJENI IZVEŠTAJI O UTROŠKU SREDSTAVA ZA REALIZACIJU RANIJE ODOBRENIH NAMENA
(broj i datum)

 

● Obrazloženje zahteva:

 

 

 

 

 

 

GRADONAČELNIK /
PREDSEDNIK OPŠTINE

 

__________________________

 

Obrazac br. 4

 

(Ovlašćeni podnosilac zahteva - naziv opštine, adresa, mat. broj,
pib, broj tekućeg računa za namenski transfer sa pozivom na broj)

 

MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE
I LOKALNE SAMOUPRAVE
- Sektor za sistem lokalne samouprave -

ZAHTEV ZA RASPODELU SREDSTAVA PO JAVNOM POZIVU

objavljenom u "Službenom glasniku Republike Srbije", broj __ od ____

■ Pružanje finansijske pomoći jedinicama lokalne samouprave za realizaciju projekata koji doprinose preventivnom delovanju na smanjenju rizika od klimatskih promena, kao i elementarnih i drugih nepogoda, a sve u cilju zaštite imovinskih interesa jedinica lokalne samouprave i građana (član 3. tačka 4) Pravilnika)

NAMENA SREDSTAVA (naziv projekta)

 

ZAHTEVANI IZNOS SREDSTAVA

 

UKUPNA FINANSIJSKA VREDNOST NEOPHODNA ZA REALIZACIJU

 

DRUGI IZVORI IZ KOJIH SE FINANSIRA REALIZACIJA

 

Detaljan opis finansiranja preventivnih mera na smanjenju rizika od klimatskih promena kao i elementarnih i drugih nepogoda, odnosno elaborat sa opisom

 

Prilog br. _____

IZVOD IZ BUDŽETA JLS UKOLIKO JE JEDINICA LOKALNE SAMOUPRAVE OPREDELILA SREDSTVA ZA NAVEDENE NAMENE U VISINI OD

 

Prilog br. _____

DOSTAVLJENI IZVEŠTAJI O UTROŠKU SREDSTAVA ZA REALIZACIJU RANIJE ODOBRENIH NAMENA
(broj i datum)

 

● Obrazloženje zahteva:

 

 

 

 

 

 

GRADONAČELNIK /
PREDSEDNIK OPŠTINE

 

__________________________