PRAVILNIK
O SREDSTVIMA ZA PODSTICANJE PROGRAMA ILI NEDOSTAJUĆEG DELA SREDSTAVA ZA FINANSIRANJE PROGRAMA OD JAVNOG INTERESA KOJA REALIZUJU UDRUŽENJA U OBLASTI OMLADINSKOG SEKTORA, A KOJA SE FINANSIRAJU IZ BUDŽETA GRADA SUBOTICE

("Sl. list grada Subotice", br. 8/2019)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Ovim Pravilnikom određuju se bliži kriterijumi, uslovi, obim, način, postupak dodele sredstava za programe u oblasti omladinskog sektora koji su od javnog interesa i koji se finansiraju ili sufinansiraju iz budžeta Grada Subotice (u daljem tekstu: Grad).

Član 2

Pod programima u oblasti omladinskog sektora koji su od javnog interesa iz člana 1. ovog pravilnika naročito se smatraju programi i projekti u oblastima u kojima udruženje mladih i udruženje za mlade (u daljem tekstu: udruženje) kao nosilac programa odnosno projekta isključivo i neposredno sledi javne potrebe:

1. obrazovanja mladih;

2. zapošljavanja mladih;

3. zdravlja i socijalne politike prema mladima;

4. bezbednosti mladih;

5. informisanosti i mobilnosti mladih;

6. slobodnog vremena mladih, kulture i sporta;

7. aktivnog uključivanja mladih u društvo i volonterizam;

8. mladih u ruralnim sredinama i

9. ekologije i održivog razvoja.

Program iz stava 1. ovog člana naročito sadrži: oblast u kojoj se program realizuje, teritoriju na kojoj bi se program realizovao, vreme i dužinu trajanja programa, cilj, vrstu i obim aktivnosti koje bi se vršile u toku realizacije programa i ukupan broj lica koji je potreban za izvođenje programa.

Program čija realizacija traje najduže godinu dana u formalnom smislu može biti označen i nazivom projekat.

Član 3

Visina sredstava za finansiranje ili sufinansiranje programa iz člana 2. ovog pravilnika utvrđuje se svake godine odlukom o budžetu Grada.

II POSTUPAK ZA DODELU SREDSTAVA

Član 4

Sredstva za finansiranje ili sufinansiranje programa iz člana 2. ovog pravilnika dodeljuju se na osnovu javnog konkursa.

Član 5

Godišnji plan javnih konkursa u oblasti omladinskog sektora donosi Gradonačelnik (u daljem tekstu: nadležni organ). Plan sadrži podatke o davaocu sredstava, oblasti, nazivu i planiranom periodu raspisivanja javnog konkursa (u daljem tekstu: konkurs) i druge relevantne podatke u zavisnosti od vrste konkursa.

Nadležni organ objavljuje godišnji plan raspisivanja javnih konkursa u oblasti omladinskog sektora najkasnije do 31. januara na zvaničnoj internet stranici Grada i dostavlja ga Kancelariji za saradnju sa civilnim društvom (u daljem tekstu: Kancelarija).

Član 6

Izbor programa koji će se finansirati sredstvima iz budžeta grada Subotice vrši se primenom sledećih kriterijuma:

1) reference programa: oblast u kojoj se realizuje program, dužina trajanja programa, broj korisnika programa, mogućnost razvijanja programa i njegova održivost;

2) ciljevi koji se postižu: obim zadovoljavanja javnog interesa, stepen unapređenja stanja u oblasti u kojoj se program sprovodi;

3) sufinansiranje programa iz drugih izvora: sopstvenih prihoda, budžeta Republike Srbije, Autonomne Pokrajine Vojvodine, fondova Evropske unije, poklona, donacija, legata, kredita i drugo, u slučaju nedostajućeg dela sredstava za finansiranje programa;

4) zakonitost i efikasnost korišćenja sredstava i održivost ranijih programa: ako su ranije korišćena sredstva budžeta, da li su ispunjene ugovorne obaveze.

Član 7

Bliža merila i kriterijumi za izbor programa u oblasti omladinskog sektora koji se finansiraju ili sufinansiraju iz budžeta Grada su:

 

KRITERIJUMI

Maksimalan broj bodova

1.

Usklađenost programa/projekta sa strategijskim dokumentima na republičkom, pokrajinskom ili lokalnom nivou

10

1-3 niska
4-6 srednja
7-10 visoka usklađenost

2.

Uključenost i saradnja mladih iz različitih nacionalnih i etničkih grupa

10

1-3 niska
4-6 srednja
7-10 visoka uključenost mladi

3.

Partnerska saradnja između više udruženja ili sa ustanovama koje se bave mladima

10

1-5 sa jednim
udruženjem/institucijom
6-10 sa više udruženja/institucija

4.

Broj i trajanje projektnih aktivnosti

10

1-5 jednokratna aktivnost u toku celog projekta
6-10 više aktivnosti u toku više meseci

5.

Značaj manifestacije (lokalni, regionalni)

10

1-5 lokalni
6-10 regionalni

6.

Međusobna povezanost i usaglašenost elemenata projekta koja se odnosi na usklađenost planiranih aktivnosti s ciljevima, očekivanim rezultatima i ciljnom grupom

15

1-5 niska
6-10 srednja
11-15 visoka usaglašenost

7.

Nivo učešća mladih u planiranju i realizaciji projekta.

15

1-5 nizak nivo učešća (samo jedna mlada osoba učestvuje u planiranju i vođenju aktivnosti)
6-10 srednji nivo učešća (do 3 mlade osobe planiraju i vode aktivnosti u projektu)
11-15 visok nivo učešća (3 i više mladih planiraju i vode aktivnosti u projektu)

8.

Opravdanost predloga budžeta u odnosu na cilj i projektne aktivnosti.

10

1-3 niska
4-6 srednja
7-10 visoka opravdanost

9.

Publicitet koji se ogleda u načinu i stepenu informisanja mladih i šire javnosti o projektu (Planirani broj izveštavanja javnosti i medija o tekućim aktivnostima projekta)

10

1-3 nizak
4-6 srednji
7-10 visoki publicitet

UKUPNO: 100

 

Član 8

Dodela sredstava za podsticanje programa ili nedostajućeg dela sredstava za finansiranje programa vrši se na osnovu konkursa koji raspisuje nadležni organ, a u skladu sa godišnjim planom javnih konkursa.

Konkurs se oglašava na zvaničnoj internet stranici grada Subotice www.subotica.rs i portalu e-Uprava.

Konkurs obavezno sadrži sledeće podatke:

- jednu ili nekoliko srodnih oblasti od javnog interesa;

- ko može biti učesnik konkursa;

- rok za podnošenje prijava;

- adresu na koju se prijave upućuju odnosno predaju;

- napomenu da se nepotpune i neblagovremene prijave neće uzeti u razmatranje;

- obim sredstava koja se dodeljuju;

- pregled konkursne dokumentacije koju je potrebno dostaviti uz popunjen obrazac predloga programa;

- trajanje programa;

- bliža merila i dopunske kriterijume čijom primenom se vrši vrednovanje prijavljenih programa odnosno upućivanje na službeni list Grada Subotice, gde je objavljen ovaj Pravilnik sa merilima i kriterijumima za vrednovanje programa i projekata.

Po službenoj dužnosti utvrđuje se da li je udruženje upisano u registar nadležnog organa i da li se, prema statutarnim odredbama, ciljevi udruženja ostvaruju u oblasti u kojoj se program realizuje.

Prilikom vrednovanja programa uzeće se u obzir da li je sa udruženjem u prethodne dve godine raskinut ugovor zbog nenamenskog trošenja budžetskih sredstava.

Član 9

Pravo podnošenja prijave za finansiranje ili sufinansiranje programa odnosno projekata u oblasti omladinskog sektora imaju sledeći subjekti:

- udruženja mladih,

- udruženja za mlade i savezi.

Subjekti u oblasti omladinskog sektora iz stava 1. ovog člana imaju pravo da podnesu prijavu za finansiranje ili sufinansiranje programa i projekata u oblasti omladinskog sektora pod uslovom da im je registrovano sedište na teritoriji Grada.

Udruženja moraju biti evidentirani u Jedinstvenoj evidenciji udruženja mladih i udruženja za mlade i njihovih saveza kod Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije.

Podnosioci predloga projekta su u obavezi da predvide aktivnosti u cilju informisanja mladih i šire javnosti o donatoru, projektu, planiranim aktivnostima, događajima i rezultatima projekta.

U cilju povećanja vidljivosti projekta, tokom njegove realizacije, nosioci projekta će biti u obavezi da:

- Kreiraju i distribuiraju odgovarajuće poruke ka ciljnim grupama;

- Koriste odgovarajuće kanale komunikacije za ciljnu grupu kojoj su namenjene informacije (TV, internet i društvene mreže, radio, novine i sl.) i

- Istaknu vizuelni identitet i informaciju o donatoru.

Udruženja - učesnici konkursa podnose prijavu nadležnom organu na obrascu br.1 koji čini sastavni deo ovog pravilnika.

Prijava se podnosi u roku koji ne može biti kraći od 15 dana od dana objavljivanja konkursa.

Član 10

Za sprovođenje konkursa nadležni organ obrazuje konkursnu komisiju (u daljem tekstu: komisija) koju čine predsednik, zamenik predsednika i tri člana.

Članovi komisije dužni su da potpišu izjavu da nemaju privatni interes u vezi sa radom i odlučivanjem komisije, odnosno sprovođenjem konkursa (Izjava o nepostojanju sukoba interesa).

Imenovano lice ne može preduzimati radnje u svojstvu člana Komisije pre nego što potpiše Izjavu iz stava 2. ovog člana.

U slučaju saznanja da se nalazi u sukobu interesa, član komisije je dužan da o tome odmah obavesti ostale članove komisije i da se izuzme iz daljeg rada komisije. O rešavanju sukoba interesa nadležni organ odlučuje u svakom slučaju posebno, a kada utvrdi sukob interesa, imenovaće u komisiju novog člana kao zamenu.

Sukob interesa postoji ako član komisije ili članovi njegove porodice (bračni ili vanbračni drug, dete ili roditelj), zaposleni ili član organa udruženja koje učestvuje na konkursu ili bilo kog drugog udruženja povezanog na bilo koji način sa tim udruženjem, ili u odnosu na ta udruženja ima bilo koji materijalni ili nematerijalni interes, suprotan javnom interesu i to u slučajevima porodične povezanosti, ekonomskih interesa ili drugog zajedničkog interesa.

Tekst Izjave iz stava 2. ovog člana utvrđuje nadležni organ.

Članovi komisije ne dobijaju naknadu za svoj rad.

Član 11

Komisija utvrđuje listu vrednovanja i rangiranja prijavljenih programa sa predlogom raspodele sredstava u roku koji ne može biti duži od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijave.

Lista iz stava 1. ovog člana objavljuje se na zvaničnoj internet stranici grada Subotice www.subotica.rs i na portalu e-Uprava.

Učesnici konkursa imaju pravo uvida u podnete prijave i priloženu dokumentaciju u roku od tri radna dana od dana objavljivanja liste iz stava 1. ovog člana.

Na listu iz stava 1. ovog člana učesnici konkursa imaju pravo prigovora u roku od osam dana od dana njenog objavljivanja.

Odluku o prigovoru, koja mora biti obrazložena, nadležni organ donosi u roku od 15 dana od dana njegovog prijema, uz prethodno pribavljeno mišljenje Komisije.

Odluku o izboru programa i raspodeli sredstava donosi nadležni organ u roku od 30 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora.

Odluka iz stava 6. ovog člana objavljuje se na zvaničnoj internet stranici grada Subotice i na portalu e-Uprava.

Član 12

U komisiju mogu biti imenovana i lica predstavnici stručne javnosti.

Nadležni organ može angažovati i stručnjake za pojedine oblasti radi pripreme analize o uspešnosti, kvalitetu i ostvarenju ciljeva programa koji se realizuju.

Bliža merila, kriterijume i postupak odabira stručnjaka iz st. 1. i 2. ovog člana utvrđuje nadležni organ u tekstu konkursa.

III KORIŠĆENJE SREDSTAVA I PRAĆENJE REALIZACIJE PROGRAMA

Član 13

Sredstva koja se, u skladu sa ovim pravilnikom, odobre za realizaciju programa jesu namenska sredstva i mogu da se koriste isključivo za realizaciju konkretnog programa i u skladu sa ugovorom koji se zaključuje između nadležnog organa i udruženja.

Prenos sredstava iz stava 1. ovog člana vrši se u skladu sa propisima kojima se uređuje prenos sredstava i otvaranje računa korisnika javnih sredstava.

Na osnovu Odluke o izboru programa i raspodeli sredstava gradonačelnik grada Subotice, u ime grada Subotice, zaključuje pojedinačne ugovore o finansiranju/sufinansiranju programa u koje realizuju udruženja građana.

Ugovorom se uređuju međusobna prava, obaveze i odgovornosti ugovornih strana, a naročito: utvrđen predmet programa, rok u kome se program realizuje, konkretne obaveze ugovornih strana, iznos sredstava i način obezbeđenja i prenosa sredstava, instrumenti obezbeđenja za slučaj nenamenskog trošenja sredstava obezbeđenih za realizaciju programa, odnosno za slučaj neizvršenja ugovorne obaveze - predmeta programa i povraćaj neutrošenih sredstava.

Korisnik sredstava dužan je da pre sklapanja ugovora nadležnom organu dostavi izjavu da sredstva za realizaciju odobrenog programa nisu na drugi način već obezbeđena kao i izjavu o nepostojanju sukoba interesa i interni akt o antikorupcijskoj politici.

Član 14

Nadležni organ prati realizaciju programa za koji su odobrena sredstva u skladu sa ovim pravilnikom.

Praćenje realizacije programa obuhvata:

1) obavezu udruženja da obaveštava nadležni organ o realizaciji programa, u rokovima određenim ugovorom;

2) pregledanje izveštaja od strane nadležnog organa;

3) monitoring posete predstavnika nadležnog organa;

4) obavezu udruženja da omogući predstavnicima nadležnog organa da izvrše uvid u relevantnu dokumentaciju nastalu u toku realizacije programa;

5) prikupljanje informacija od korisnika programa;

6) druge aktivnosti predviđene ugovorom.

Praćenje obuhvata i reviziju ovlašćenog revizora, što se predviđa konkursnim uslovima i ugovorom.

Udruženje odnosno realizator programa je dužno da nadležnom organu omogući praćenje realizacije programa.

Član 15

Udruženja izrađuju periodične i završne narativne i finansijske izveštaje.

Periodični i završni narativni izveštaj iz stava 1. ovog člana sadrži: detaljan opis aktivnosti i rezultata realizacije programa u odnosu na planirane aktivnosti definisane ugovorom, kako bi se mogla izvršiti procena uspešnosti od strane nadležnog organa i obrazloženje za svako odstupanje od programa i pregled korektivnih mera čije se preduzimanje planira od strane korisnika sredstava.

Periodični i završni finansijski izveštaj iz stava 1. ovog člana sadrži: prikaz budžeta, koji je sastavni deo ugovora, sa pregledom svih troškova koji su nastali tokom izveštajnog perioda, kao i celokupnu dokumentaciju koja opravdava nastale troškove. Periodični i završni finansijski izveštaj iz stava 1. ovog člana podnosi se na obrascu br.2 koji čini sastavni deo ovog pravilnika.

Član 16

Udruženje dostavlja periodične i završne narativne i finansijske izveštaje u rokovima predviđenim zaključenim ugovorom.

Nadležni organ pregleda i razmatra izveštaje iz stava 1. ovog člana.

Pregledom finansijskih izveštaja nadležni organ utvrđuje da li su budžetska sredstva namenski korišćena i da li postoji računovodstvena dokumentacija koja ukazuje na namenski utrošak istih.

Plaćanja i izdaci koji nisu u skladu sa ugovornim obavezama i/ili bez pripadajuće računovodstvene dokumentacije neće biti priznati, o čemu se nosilac programa obaveštava pisanim putem.

Pregledom narativnog izveštaja nadležni organ ostvaruje uvid i vrši procenu kvaliteta i uspešnosti programa u smislu realizacije postavljenih ciljeva.

O izvršenoj proceni nadležni organ obaveštava korisnika sredstava.

Udruženje na zahtev nadležnog organa dostavlja dopunu i dodatno objašnjenje navoda iznetih u izveštaju u roku od osam dana od prijema zahteva nadležnog organa za dostavu dopune dokumentacije.

Član 17

U cilju praćenja realizacije programa, nadležni organ može realizovati monitoring posete.

Pod monitoring posetom smatra se: poseta udruženju, održavanje sastanaka ovlašćenih predstavnika nadležnog organa sa ovlašćenim predstavnicima udruženja, prisustvo određenim događajima i manifestacijama ili drugim programskim aktivnostima koje udruženje sprovodi u sklopu realizacije programa.

Monitoring poseta može biti najavljena ili nenajavljena.

Za programe čije trajanje je duže od šest meseci i čija je vrednost odobrenih sredstava veća od 500.000,00 dinara, kao i programe koji traju duže od godinu dana, nadležni organ realizuje najmanje jednu monitoring posetu u toku trajanja programa, odnosno najmanje jednom godišnje.

Član 18

Nadležni organ izrađuje izveštaj o monitoring poseti iz člana 15. ove uredbe u roku od deset dana od dana sprovedene posete.

Pored izveštaja iz stava 1. ovog člana nadležni organ može izraditi i preporuke za otklanjanje nedostataka i rokove za njihovu realizaciju i uputiti ih korisniku sredstava.

Član 19

Udruženje će preduzeti sve potrebne mere u cilju izbegavanja sukoba interesa prilikom korišćenja namenskih sredstava i odmah po saznanju obavestiti nadležni organ o svim situacijama koje predstavljaju ili bi mogle dovesti do sukoba interesa, u skladu sa zakonom.

Sukob interesa postoji u situaciji u kojoj je nepristrasno izvršenje ugovornih obaveza bilo kog lica vezanog ugovorom ugroženo zbog prilike da to lice svojom odlukom ili drugim aktivnostima učini pogodnost sebi ili sa njim povezanim licima (članovi porodice: supružnik ili vanbračni partner, dete ili roditelj), zaposlenom, članu udruženja, a na štetu javnog interesa i to u slučaju porodične povezanosti, ekonomskih interesa ili drugog zajedničkog interesa sa tim licem.

Svaki sukob interesa nadležni organ posebno razmatra i može od udruženja zatražiti sva potrebna obaveštenja i dokumentaciju.

U slučaju utvrđenog postojanja sukoba interesa u sprovođenju ugovora, nadležni organ će zatražiti od udruženja da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 30 dana, preduzme odgovarajuće mere.

Ne smatra se sukobom interesa kada korisnik sredstava sprovodi program koji je usmeren na članove udruženja kao korisnike programa koji pripadaju socijalno osetljivim grupama ili osobama sa invaliditetom.

Član 20

Korisnik sredstava, u izuzetnim situacijama, može da traži saglasnost od nadležnog organa radi preraspodele sredstava za realizaciju planiranih aktivnosti u okviru odobrenog programa.

Zahtevom za preraspodelu sredstava ne može se tražiti povećanje rashoda koji se odnose na ljudske resurse.

Preraspodela sredstava se može izvršiti tek nakon dobijanja pismene saglasnosti ili potpisivanjem aneksa ugovora sa davaocem sredstava.

Član 21

Nadležni organ obaveštava korisnika sredstava da će pokrenuti postupak za raskid ugovora i povraćaj sredstava sa pripadajućom kamatom ukoliko su nepravilnosti takve prirode da onemogućavaju nadležni organ da utvrdi da su dodeljena sredstva namenski korišćena, odnosno ako utvrdi nenamenski utrošak sredstava.

Član 22

Ako se prilikom praćenja realizacije programa utvrdi nenamensko trošenje sredstava nadležni organ dužan je da raskine ugovor, zahteva povraćaj prenetih sredstava, odnosno da aktivira instrumente obezbeđenja, a udruženje je dužno da sredstva vrati sa zakonskom kamatom.

Član 23

Nadležni organ izrađuje izveštaj o realizovanoj finansijskoj podršci programima udruženja iz budžetskih sredstava u prethodnoj kalendarskoj godini.

Izveštaj iz stava 1. ovog člana objavljuje se na zvaničnoj internet stranici Grada Subotice i na portalu e-Uprava.

Nadležni organ može sprovesti analizu uspešnosti, kvaliteta i stepena ostvarenosti ciljeva programa za koja su dodeljena sredstva na konkursu za dodelu sredstava, ukoliko oceni da bi to dovelo do unapređenja stanja u određenoj oblasti u kojoj se korisnicima dodeljuju finansijska sredstva.

Član 24

Podaci i akti koje nadležni organ, u skladu sa ovom pravilnikom, objavljuje na svojoj zvaničnoj internet stranici i portalu e-Uprava, moraju se objaviti i na oglasnoj tabli Grada.

IV ZAVRŠNE ODREDBE

Član 25

Stupanjem na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o načinu i postupku dodele sredstava budžeta Grada Subotice za zadovoljavanje potreba mladih na teritoriji Grada Subotice ("Službeni list Grada Subotice", broj 31/15).

Član 26

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Subotice".

 

Obrazac broj 1.

PRIJAVA
NA KONKURS ZA FINANSIRANJE ILI SUFINANSIRANJE PROGRAMA ODNOSNO PROJEKTA U OBLASTI OMLADINSKOG SEKTORA

 

 

Obrazac broj 1.

 

KOMISIJI ZA DODELU SREDSTAVA U OBLASTI OMLADINSKOG SEKTORA
Grada Subotice

Subotica
Trg slobode 1

 

PRIJAVA
na Konkurs za finansiranje ili sufinansiranje programa odnosno projekta u oblasti omladinskog sektora

 

I OSNOVNI PODACI

1. Podaci o podnosiocu prijave

Naziv/ime i prezime podnosioca prijave

 

Sedište/prebivalište podnosioca prijave (naseljeno mesto, ulica i kućni broj)

 

Broj telefona i telefaksa

 

E-mail adresa

 

Internet adresa

 

Broj žiro-računa podnosioca prijave, naziv banke

 

Matični broj

PIB

Odgovorno lice/osoba ovlašćena za zastupanje
(ime i prezime, adresa, telefon, broj mobilnog telefona, e-mail)

 

Najznačajniji programi/projekti realizovani u prethodnoj godini

2. Podaci o programu/projektu

Naziv programa/projekta - navesti oblast koju obuhvata program/projekat

 

Rukovodilac programa/projekta (ime i prezime, adresa)

Kontakt (telefon/fax i e-mail)

 

 

Detaljan opis programa. Detaljan opis Program mora da sadrži sledeće projektne elemente: Opšti cilj, specifični cilj/evi, aktivnosti, očekivani rezultati, ciljna grupa, izvori provere realizacije očekivanih rezultata i vremensko trajanje projekta i detaljan finansijski plan

 

Mesto održavanja/realizacije programa/projekta

 

Vreme realizacije programa/projekta (vreme početka i završetka programa/projekta)

 

Navesti povezanost programa/projekta sa strategijskim dokumentima na republičkom, pokrajinskom ili lokalnom nivou

 

Navesti broj mladih:
- uključen u planiranje i organizaciju projekta:
- direktnih korisnika projekta (učesnici radionica, akcija i sl.):

 

Navesti način informisanja javnosti i mladih, te aktivnosti za vidljivost projekta u zajednici:

 

Da li je realizacija programa/projekta započeta? (zaokružiti)

DA                                                    NE

Ukoliko je odgovor DA, obeležiti fazu u kojoj se program/projekat nalazi:
a) početna faza
b) nastavak aktivnosti
c) završna faza

Ukoliko je odgovor DA, navesti dosadašnje finansiranje programa/projekta (za prethodne dve godine)

godina

izvor finansiranja

iznos sredstava

namena

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Finansijski plan programa/projekta
(odnosi se na budžetsku godinu)

Iznos sredstava potreban za potpunu realizaciju programa/projekta u budžetskoj godini

 

Iznos sredstava koji se traži od Grada za realizaciju programa/projekta u budžetskoj godini

 

Iznos sopstvenih sredstava za realizaciju programa/projekta u budžetskoj godini

 

Struktura troškova programa/projekta
(navesti detaljne troškove: putni troškovi, smeštaj, usluge po ugovoru, troškovi štampanja, materijal i slično)

Vrsta troškova (navesti aktivnost u projektu)

Iznos ukupno
potrebnih sredstava

Iznos sredstava koji se traži od Grada

Iznos sopstvenih sredstava

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukupno:

 

 

 

II PRILOZI

(zaokružiti odnosno upisati)

 

1)

Pregled osnovnih podataka o podnosiocu prijave (istorijat, opis delatnosti, dosadašnji projekti i sl.) sačinjen od strane podnosioca prijave

2)

Detaljan opis programa/projekta za čije finansiranje ili sufinansiranje se podnosi prijava. Program mora da sadrži sledeće projektne elemente: Opšti cilj, specifični cilj/evi, aktivnosti, očekivani rezultati, ciljna grupa, izvori provere realizacije očekivanih rezultata i vremensko trajanje projekta.

 
 
 

3)

Drugi dokazi (Statut, ukoliko se projekat realizuje u partnerstvu sporazum ili protokol)

 

1. .............................................................................................................

 

2. .............................................................................................................

 

3. .............................................................................................................

 

III IZJAVA
o prihvatanju obaveze podnosioca prijave u slučaju da Grad finansira ili sufinansira prijavljeni program odnosno projekat

Kao odgovorno lice podnosioca prijave, pod krivičnom i materijalnom odgovornošću, izjavljujem:

- da su svi podaci navedeni u Prijavi istiniti i tačni;

- da će dodeljena sredstva biti namenski utrošena;

- da će u zakonskom roku biti dostavljen izveštaj o realizaciji programa odnosno projekta u oblasti omladinskog sektora na propisanom obrascu sa finansijskom dokumentacijom

- da će se dostaviti dva primerka realizovanog projekta (CD i sl.);

- da će tokom realizacije programa odnosno projekta u publikacijama i drugim medijima biti naznačeno da je realizaciju podržao Grad.

Mesto i datum:

M. P.

Potpis ovlašćenog lica

_________________

 

________________________

 

Obrazac broj 2.

IZVEŠTAJ
O REALIZACIJI PROGRAMA ODNOSNO PROJEKTA U OBLASTI OMLADINSKOG SEKTORA

 

 

Obrazac broj 2.

 

GRADONAČELNIKU
Grada Subotice

Subotica
Trg slobode 1

 

IZVEŠTAJ
o realizaciji programa odnosno projekta u oblasti omladinskog sektora

 

I OSNOVNI PODACI

1. Podaci o korisniku sredstava

Naziv/ime i prezime korisnika sredstava

 

Sedište/prebivalište korisnika sredstava (naseljeno mesto, ulica i kućni broj)

 

Broj telefona i telefaksa

 

E-mail podnosioca

 

Internet adresa

 

Broj žiro-računa podnosioca prijave, naziv banke (za ustanove navesti budžetski račun)

 

Matični broj

PIB

Odgovorno lice/osoba ovlašćena za zastupanje
(ime i prezime, adresa, telefon, broj mobilnog telefona, e-mail)

 

2. Podaci o realizovanom programu/projektu

Broj i datum Rešenja Gradonačelnika kojim su dodeljena sredstva za finansiranje odnosno sufinansiranje programa/projekta

 

Broj i datum Ugovora o finansiranju odnosno sufinansiranju programa/projekta

 

Naziv programa/projekta

 

Rukovodilac programa/projekta (ime i prezime, adresa)

Kontakt (telefon/fax i e-mail)

 

 

Sažet opis realizacije programa/projekta (Dostaviti u prilogu. Opis realizacije mora da uključi opis realizacije ciljeva, aktivnosti i očekivanih rezultata, kao i vremenski period realizacije)

 

Navesti oblast i povezanost programa/projekta sa strategijskim dokumentima na republičkom, pokrajinskom ili lokalnom nivou

 

Navesti broj mladih koji je bio:
- uključen u planiranje i organizaciju projekta:
- direktnih korisnika projekta (učesnici radionica, akcija i sl.):

 

Navedite način informisanja javnosti i mladih, te realizovane aktivnosti za vidljivost projekta u zajednici: (internet linkovi, gostovanja u medijima, društvenoj mreži - Face book)

 

Navedite najveće uspehe u ovom projektu:

 

Navedite najveće izazove/probleme sa kojima se Vaša organizacija suočila tokom realizacije projekta:

 

Ostala zapažanja i komentari:

 

3. Finansijski izveštaj o namenskom korišćenju sredstava

Iznos sredstava odobren od strane Grada

 

Ostali učesnici u sufinansiranju (navesti naziv ostalih učesnika i odobreni iznos)

 

Struktura troškova programa/projekta
(troškove navesti taksativno)

Broj i datum računa (naloga, ugovora i sl.)
i naziv izdavaoca

Iznos računa

Broj i datum izvoda na kome se vidi promena stanja po priloženom računu (nalogu i sl.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukupno:

 

 

II PRILOZI

(zaokružiti odnosno upisati)

 

 

1)

Opis realizacije programa/projekta za čije finansiranje odnosno sufinansiranje su dodeljena sredstva. Opis realizacije mora da uključi opis realizacije ciljeva, aktivnosti i očekivanih rezultata, kao i vremenski period realizacije)

2)

Prezentovani materijal o realizovanom projektu CD i sl.), i to:

 

1. ........................................................................................................................................................

 

2. ........................................................................................................................................................

 

3. ........................................................................................................................................................

3)

Fotokopija originalne finansijske dokumentacije (računa, naloga, ugovora i dr.), i to:

 

1. ........................................................................................................................................................

 

2. ........................................................................................................................................................

 

3. ........................................................................................................................................................

 

4. ........................................................................................................................................................

 

5. ........................................................................................................................................................

 

Mesto i datum:

M. P.

Potpis ovlašćenog lica

______________

 

__________________