ODLUKA
O OSNIVANJU SLUŽBE INTERNE REVIZIJE GRADA KRUŠEVCA

("Sl. list grada Kruševca", br. 6/2019)

Član 1

Ovom Odlukom osniva se Služba za internu reviziju Grada Kruševca (u daljem tekstu: Služba), uređuje se njena organizacija, delokrug i način rada, kao i druga pitanja od značaja za rad Službe.

Član 2

Služba se osniva kao posebna služba grada Kruševca za obavljanje poslova iz delokruga propisanih zakonom kojim se uređuje budžetski sistem, Pravilnikom o zajedničkim kriterijumima za organizovanje i standardima i metodološkim uputstvima za postupanje i izveštavanje interne revizije u javnom sektoru (u daljem tekstu: Pravilnik).

Član 3

Služba je funkcionalno i organizaciono nezavisna od delatnosti koju revidira, nije deo nijednog poslovnog procesa, odnosno organizacionog dela Gradske uprave, a u svom radu je odgovorna neposredno Gradonačelniku.

Član 4

Radom Službe rukovodi šef Službe, koji za svoj rad i rad Službe odgovara Gradonačelniku.

Šefa Službe postavlja i razrešava Gradonačelnik.

Šef Službe pored uslova propisanih zakonom i aktom o sistematizaciji mora da ima najmanje sedam godina iskustva na poslovima revizije, interne kontrole, finansijske kontrole ili na računovodstveno-finansijskim poslovima.

Član 5

Poslove internog revizora može da obavlja lice koje pored uslova propisanih zakonom i aktom o sistematizaciji radnih mesta mora da ima najmanje tri godine iskustva na poslovima revizije, interne kontrole, finansijske kontrole ili na računovodstveno-finansijskim poslovima.

Član 6

Na prava, obaveze i odgovornosti iz radnog odnosa zaposlenih primenjuju se propisi o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave.

O pravima i obavezama šefa Službe odlučuje Gradonačelnik.

O pravima i obavezama zaposlenih odlučuje šef Službe.

Član 7

Sredstva za finansiranje rada Službe obezbeđuju se u budžetu Grada na poziciji razdela Izvršni organ Grada - Gradonačelnik.

Naloge i druge akte za isplatu i korišćenje sredstava iz prethodnog stava ovog člana potpisuje Gradonačelnik ili lice koje on ovlasti.

Član 8

Plata šefa Službe se utvrđuje u visini plate načelnika Odeljenja Gradske uprave grada Kruševca.

Za obračun i isplatu plata internih revizora i zaposlenih u Službi primenjuju se odredbe propisa kojima se uređuju plate zaposlenih u Gradskoj upravi.

Član 9

Administrativne, računovodstvene, informatičke i druge poslove značajne za rad Službe obavljaju odgovarajuća odeljenja Gradske uprave Kruševac.

Član 10

Pravilnik o sistematizaciji radnih mesta sastavni je deo objedinjenog Pravilnika o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Gradskoj upravi, Gradskom pravobranilaštvu i Službi mesnih zajednica grada Kruševca, koji donosi Gradsko veće grada Kruševca na predlog Načelnika Gradske uprave.

Član 11

Služba ima pečat. Pečat je okruglog oblika prečnika 32 mm koji sadrži Grb Republike Srbije oko koga je ispisan tekst: "Republika Srbija - Grad Kruševac - Služba interne revizije" na srpskom jeziku, ćiriličnim pismom.

Član 12

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kruševca".