REŠENJEO PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2019. GODINU("Sl. list Grada Novog Sada", br. 6/2019, 17/2019, 29/2019 i 34/2019) |
I
Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2019. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.
II
Za realizaciju Programa u budžetu Grada Novog Sada za 2019. godinu planirana su sredstva u okviru Programa 8: Predškolsko vaspitanje i obrazovanje, u ukupnom iznosu od 478.127.079,12 dinara, od čega su:
I - sredstva u iznosu od 373.020.000,00 dinara za zgrade i građevinske objekte (izgradnja zgrada i objekata, kapitalno održavanje zgrada i objekata i projektno planiranje) i za mašine i opremu (administrativna oprema i oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport) iz izvora finansiranja 13 - neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina, planirana za projekte:
1. Projekat: "Izgradnja i opremanje objekta u Orahovoj ulici", sredstva u ukupnom iznosu od 205.000.000,00 dinara,
2. Projekat: "Rekonstrukcija, dogradnja i opremanje objekta u Starim Ledincima", sredstva u ukupnom iznosu od 27.020.000,00 dinara,
3. Projekat: "Dogradnja i opremanje objekta u Kaću", sredstva u ukupnom iznosu od 80.409.000,00 dinara,
4. Projekat: "Dogradnja i opremanje objekta u Kovilju", sredstva u ukupnom iznosu od 91.000,00 dinara,
5. Projekat: "Rekonstrukcija i sanacija objekta u ulici Svetozara Miletića", sredstva u ukupnom iznosu od 31.500.000,00 dinara,
6. Projekat: "Rekonstrukcija i sanacija objekta u ulici Laze Kostića", sredstva u ukupnom iznosu od 21.500.000,00 dinara,
7. Projekat: "Ugradnja automatske dojave požara u objekte Predškolske ustanove", sredstva u ukupnom iznosu od 7.500.000,00 dinara i
II - sredstva u iznosu od 105.107.079,12 dinara od čega sredstva u iznosu od 83.876.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Opšti prihodi i primanja budžeta, 8.873.079,12 dinara iz izvora finansiranja 07 - Transferi od drugih nivoa vlasti i 12.358.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina, planirana su u okviru Programske aktivnosti: "Funkcionisanje i ostvarivanje predškolskog vaspitanja i obrazovanja". Sredstva u iznosu od 49.807.079,12 dinara planirana su za zgrade i građevinske objekte (izgradnja zgrada i objekata kapitalno održavanje zgrada i objekata i projektno planiranje) i to sredstva u iznosu od 28.876.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Opšti prihodi i primanja budžeta, 8.873.079,12 dinara iz izvora finansiranja 07 - Transferi od drugih nivoa vlasti i 12.058.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina i sredstva u iznosu od 55.300.000,00 dinara za mašine i opremu (administrativna oprema, oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport, oprema za javnu bezbednost i oprema za proizvodnju, motorna, nepokretna i nemotorna oprema) i to sredstva u iznosu od 55.000.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Opšti prihodi i primanja budžeta, i 300.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina.
III
Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova).
IV
Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava), može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava u određenom delu Programa, u okviru iste tačke, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova, usluga ili nabavkom opreme u većem obimu, odnosno ukoliko je prestala potreba za izvršenjem radova, usluga ili nabavkom opreme, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.
V
Zahtev za prenos sredstava iz tačke II ovog rešenja, Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima, uslugama i nabavljenoj opremi, u skladu sa tromesečnim planovima izvršenja budžeta Grada Novog Sada.
Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.
VI
Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.
VII
Predškolska ustanova podnosi godišnji izveštaj o realizaciji investicionih aktivnosti utvrđenih Programom za 2019. godinu Gradskom veću putem Gradske uprave, do 31. marta 2020. godine, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova, usluga i nabavljenoj opremi.
VIII
Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".
* * *
PROGRAM INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2019. GODINU
Za realizaciju Programa investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2019. godinu, u budžetu Grada Novog Sada planirana su sredstva u ukupnom iznosu od 478.127.079,12 dinara, od čega su za Projekte sredstva u ukupnom iznosu od 373.020.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina i sredstva u ukupnom iznosu od 105.107.079,12 dinara, od čega su sredstva u iznosu od 83.876.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Opšti prihodi i primanja budžeta, 8.873.079,12 dinara iz izvora finansiranja 07 - Transferi od drugih nivoa vlasti i 12.358.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina, u okviru Programske aktivnosti: "Funkcionisanje i ostvarivanje predškolskog vaspitanja i obrazovanja". Sredstva se raspoređuju na sledeći način:
I. Projekti:
1. Projekat: "Izgradnja i opremanje objekta u Orahovoj ulici"
Red. broj |
Aktivnost |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Izgradnja zgrada i objekata |
Izgradnja objekta na katastarskoj parceli broj 181/4, k.o. Novi Sad I |
200.000.000,00 |
2 |
Projektno planiranje |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na izgradnji objekta na katastarskoj parceli broj 181/4, k.o. Novi Sad I |
5.000.000,00 |
|
|
Projekat, Ukupno: |
205.000.000,00 |
2. Projekat: "Rekonstrukcija, dogradnja i opremanje objekta u Starim Ledincima"
Red. broj |
Aktivnost |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Izgradnja zgrada i objekata |
Dogradnja objekta i formiranje radnih soba i prihvatne kuhinje (druga faza) |
20.000.000,00 |
2 |
Kapitalno održavanje zgrada i objekata |
Investiciono održavanje na poboljšanju uslova korišćenja objekta i ugradnja automatske dojave požara |
2.420.000,00 |
3 |
Projektno planiranje |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za dogradnju objekta i poboljšanje uslova korišćenja objekta i ugradnju automatske dojave požara |
1.000.000,00 |
4 |
Administrativna oprema |
Nabavka administrativne opreme |
1.600.000,00 |
5 |
Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport |
Nabavka opreme za obrazovanje, nauku, kulturu i sport |
2.000.000,00 |
|
|
Projekat, Ukupno: |
27.020.000,00 |
3. Projekat: "Dogradnja i opremanje objekta u Kaću"
Red. broj |
Aktivnost |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Izgradnja zgrada i objekata |
Dogradnja objekta |
77.000.000,00 |
2 |
Projektno planiranje |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za dogradnju objekta |
3.408.000,00 |
3 |
Administrativna oprema |
Nabavka administrativne opreme |
1.000,00 |
|
|
Projekat, Ukupno: |
80.409.000,00 |
4. Projekat: "Dogradnja i opremanje objekta u Kovilju"
Red. broj |
Aktivnost |
Opis |
Iznos u dinarima |
2 |
Projektno planiranje |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za dogradnju objekta |
90.000,00 |
3 |
Administrativna oprema |
Nabavka administrativne opreme |
1.000,00 |
|
|
Projekat, Ukupno: |
91.000,00 |
5. Projekat: "Rekonstrukcija i sanacija objekta u Ulici Svetozara Miletića"
Red. broj |
Aktivnost |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Kapitalno održavanje zgrada i objekata |
Rekonstrukcija i sanacija objekta |
30.000.000,00 |
2 |
Projektno planiranje |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta |
1.500.000,00 |
|
|
Projekat, Ukupno: |
31.500.000,00 |
6. Projekat: "Rekonstrukcija i sanacija objekta u Ulici Laze Kostića"
Red. broj |
Aktivnost |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Kapitalno održavanje zgrada i objekata |
Rekonstrukcija i sanacija objekta |
20.000.000,00 |
2 |
Projektno planiranje |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za promenu namene, rekonstrukciju i sanaciju objekta |
1.500.000,00 |
|
|
Projekat, Ukupno: |
21.500.000,00 |
7. Projekat: "Ugradnja automatske dojave požara u objekte predškolske ustanove"
Red. broj |
Aktivnost |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Kapitalno održavanje zgrada i objekata |
Ugradnja automatske dojave požara u objekte: Narodnog fronta 42, Bate Brkića |
6.000.000,00 |
2 |
Projektno planiranje |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za ugradnju automatske dojave požara u objekte: Narodnog fronta 42, Bate Brkića, S. Kovačević 7., Vojvođanskih brigada, Petrovaradin - Palmotićeva, Stepanovićevo, Sremska Kamenica - Svetozara Miletića, Kać i Kovilj |
1.500.000,00 |
|
|
Projekat, Ukupno: |
7.500.000,00 |
II. Programska aktivnost: "Funkcionisanje i ostvarivanje predškolskog vaspitanja i obrazovanja", sredstva u ukupnom iznosu od 105.107.079,12 dinara, od čega su 49.807.079,12 dinara za zgrade i građevinske objekte i 55.300.000,00 dinara za mašine i opremu, a raspoređuju se na sledeći način:
A Zgrade i građevinski objekti
1. Izgradnja zgrada i objekata za objekte predškolske ustanove
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Centralna kuhinja |
Adaptacija - radovi na završetku objekta centralne kuhinje |
8.873.079,12 |
2 |
Rumenka |
Rekonstrukcija natkrivene terase i adaptacija delova objekta - nastavak ugovorenih aktivnosti iz 2018. godine i izvođenje radova u 2019. godini (druga faza) |
3.000.000,00 |
3 |
Budisava |
Priključak objekta na kanalizacionu mrežu |
58.000,00 |
|
|
Izvor finansiranja 07, ukupno: |
11.931.079,12 |
2. Kapitalno održavanje zgrada i objekata za objekte predškolske ustanove
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Radnička 20 |
Uređenje dvorišta |
3.000.000,00 |
2 |
Narodnog fronta 42 |
Investiciono održavanje na poboljšanju energetske efikasnosti i uslova korišćenja objekta - zamena dela spoljašnje stolarije |
16.000.000,00 |
3 |
OŠ "Vuk Karadžić", Novi Sad za potrebe Predškolske ustanove |
Radovi na adaptaciji objekta |
300.000,00 |
Ukupno: |
19.300.000,00 |
3. Projektno planiranje za objekte predškolske ustanove
Red. broj |
Objekat |
Opis |
Iznos u dinarima |
1 |
Centralna kuhinja |
1. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za adaptaciju |
1.200.000,00 |
2. Projektno tehnička dokumentacija za adaptaciju kancelarijskog prostora za potrebe laboratorije |
300.000,00 |
||
3. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za izgradnju lifta za vešernicu |
300.000,00 |
||
2 |
Rumenka |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za nadogradnju terase i formiranje radnih soba - nastavak ugovorenih aktivnosti iz 2018. g. i aktivnosti u 2019. g. |
1.500.000,00 |
3 |
Budisava |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za adaptaciju tavanskog prostora u radne sobe - nastavak ugovorenih aktivnosti iz 2018. g. i aktivnosti u 2019. g. |
1.000.000,00 |
4 |
Stevana Hristića |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za izgradnju objekta |
3.500.000,00 |
5 |
Čenej |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na adaptaciji objekta |
576.000,00 |
6 |
Više objekata (Braće Dronjak, Šangaj, Veternik-Kralja Aleksandra, Sremska Kamenica - Zmajevac, Kalmana Langa, Sonje Marinković i Vršačka) |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju elektroinstalacija |
1.000.000,00 |
7 |
Više objekata (Veternik - Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska i Vojvode Mišića, Adice - Sime Šolaje i Veternik - Paunova) |
Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju hidrantskih instalacija |
250.000,00 |
8 |
Bukovac |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za ozakonjenje objekata i delova objekata, u skladu sa zakonom i Stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na objektima u cilju ozakonjenja |
250.000,00 |
9 |
Bulevar Evrope (Polgar Andraša-kuhinja 2.) |
1. Tehnički pregled izvršenih radova radi dobijanja upotrebne dozvole |
50.000,00 |
2. Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse i studija opravdanosti za izgradnju objekta |
3.500.000,00 |
||
10 |
Više objekata Predškolske ustanove |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za ugradnju pristupnih rampi za objekte |
1.000.000,00 |
11 |
Više objekata (Karađorđeva, J. Kopitara, Futog-Vojvode Mišića, Kisač, Stepanovićevo, Bukovac Sremska Kamenica-Zmajevac, Bul. 23. oktobra) |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za sanacije i adaptacije gasnih kotlova |
2.600.000,00 |
12 |
Antona Urbana |
Spajanje parcele radi ishodovanja upotrebne dozvole |
50.000,00 |
13 |
Braće Dronjak |
Studija opravdanosti za rekonstrukciju i energetsku sanaciju objekta |
500.000,00 |
14 |
Kovilj |
Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za dogradnju objekta |
500.000,00 |
Ukupno: |
18.576.000,00 |
1. Nabavka opreme za objekte predškolske ustanove
Red. broj |
Aktivnost |
Opis |
Iznos u dinarima |
1.1 |
Centralna kuhinja, upravna zgrada i svi objekti Predškolske ustanove |
Nabavka administrativne opreme - sredstva iz budžeta |
21.000.000,00 |
1.2 |
Centralna kuhinja, upravna zgrada i svi objekti Predškolske ustanove |
Nabavka administrativne opreme - zakup |
4.000.000,00 |
2 |
Svi objekti Predškolske ustanove |
Nabavka opreme za obrazovanje, nauku, kulturu i sport |
25.000.000,00 |
3 |
Više objekata Predškolske ustanove |
Nabavka opreme za javnu bezbednost |
5.000.000,00 |
4 |
Tehnička služba Predškolske ustanove |
Nabavka opreme za proizvodnju, motorne, nepokretne i nemotorne opreme - profesionalne mašine za pranje vozila |
300.000,00 |
Ukupno: |
55.300.000,00 |