UPUTSTVO
O RADU TREZORA GRADA POŽAREVCA

("Sl. glasnik grada Požarevca", br. 13/2019)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Uputstvom o radu Trezora Grada Požarevca (u daljem tekstu: Uputstvo), regulišu se način izvršenja budžeta, budžetsko računovodstvo i izveštavanje, kontrola finansijskih transakcija i sadržina obrazaca za glavnu knjigu trezora, u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu i Uredbom o budžetskom računovodstvu.

Član 2

Lica odgovorna za izvršenje konsolidovanog računa trezora su:

1. Budžetski izvršioci kod direktnog korisnika budžetskih sredstava:

a) lica zadužena za pripremu zahteva za plaćanje,

b) lica zadužena za overu tačnosti knjigovodstvenih isprava na osnovu kojih se podnose zahtevi,

v) rukovodioci odeljenja ili odseka kao i rukovodilac organa koji odobrava zahtev u vezi sa izvršenjem budžeta.

2. Budžetski izvršioci kod indirektnog budžetskog korisnika su:

a) direktor indirektnog budžetskog korisnika ili lice koje on ovlasti,

b) lice koje po sistematizaciji vrši funkciju kontrole i overavanja tačnosti knjigovodstvenih isprava na osnovu kojih se podnosi zahtev za plaćanje i lice koje overava tačnost i punovažnost predloga ili zahteva za plaćanje.

3. Naredbodavac za izvršenje budžeta je gradonačelnik grada.

II APROPRIJACIJE

Član 3

Aproprijacijom je od strane Skupštine grada Odlukom o budžetu grada dato ovlašćenje gradonačelniku za trošenje javnih sredstava do određenog iznosa i za određene namene za budžetsku godinu.

Član 4

Obaveze koje preuzima direktni, odnosno indirektni korisnik budžetskih sredstava moraju odgovarati aproprijaciji odobrenoj za tu namenu tom korisniku za budžetsku godinu.

Nakon stupanja na snagu Odluke o budžetu, direktni korisnici budžetskih sredstava vrše raspodelu sredstava indirektnim korisnicima u okviru svojih odobrenih aproprijacija.

Član 5

Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava preuzimaju obaveze na osnovu potpisanih ugovora.

Preuzete obaveze čiji je iznos veći od iznosa sredstava predviđenog budžetom ili koje su nastale u suprotnosti sa zakonom ili drugim propisom, ne mogu se izvršavati na teret konsolidovanog računa Trezora grada.

Član 6

Ukoliko se naknadno utvrdi da za izvršenje određenog plaćanja nije postojao pravni osnov, direktni korisnik budžetskih sredstava obavezan je da odmah zatraži povraćaj sredstava u budžet.

Ne može se vršiti plaćanje koje nije odobreno u budžetu.

Član 7

Evidentiranje aproprijacija i sprovođenje promena u aproprijaciji obuhvata:

- Godišnju aproprijaciju - Skupština grada donosi budžet do 20. decembra;

- Privremeno finansiranje - ukoliko Skupština grada ne donese budžet pre početka fiskalne godine, vrši se privremeno finansiranje u vremenu od najduže prva tri meseca fiskalne godine. Izuzetno, period privremenog finansiranja može se produžiti za još tri meseca, tako da ukupno traje šest meseci;

- Dopunski budžet - Skupština grada, na predlog Gradskog veća, usvaja dopunski budžet kojim se usklađuju prihodi primanja i rashodi i izdaci budžeta;

- Promene u aproprijaciji koje utiču na tekuću budžetsku rezervu - Sredstva tekuće budžetske rezerve koriste se za neplanirane svrhe za koje nisu utvrđene aproprijacije, ili za svrhe za koje se u toku godine pokaže da aproprijacije nisu bile dovoljne na osnovu rešenja o korišćenju sredstava tekuće budžetske rezerve, koje na predlog nadležnih odeljenja i Odeljenja za budžet i finansije donosi Gradsko veće;

- Promene u aproprijaciji koje utiču na stalnu budžetsku rezervu - Rešenje o upotrebi sredstava stalne budžetske rezerve donosi Gradsko veće na predlog nadležnih odeljenja i Odeljenja za budžet i finansije za finansiranje rashoda u otklanjanju posledica vanrednih okolnosti;

- Promene u aproprijaciji unutar direktnog korisnika budžetskih sredstava - Direktni korisnik budžetskih sredstava, uz odobrenje nadležnih odeljenja i Odeljenja za budžet i finansije, izuzev aproprijacija za sredstva za realizaciju Nacionalnog investicionog plana (NIP) može vršiti preusmeravanje aproprijacija odobrenih na ime određenog rashoda u iznosu do 10% vrednosti aproprijacije za rashod čiji se iznos umanjuje;

- Ako u toku godine dođe do promene okolnosti koja ne ugrožava utvrđene prioritete unutar budžeta, Gradsko veće Grada Požarevca, na predlog nadležnih odeljenja, donosi odluku da se iznos aproprijacije koji nije moguće iskoristiti, prenese u tekuću budžetsku rezervu koja se može koristiti za namene koje nisu predviđene budžetom ili za namene za koje nisu predviđena sredstva u dovoljnom obimu, pri čemu ukupan iznos preusmeravanja ne može biti veći od iznosa razlike između budžetom odobrenih sredstava tekuće budžetske rezerve i maksimalno mogućeg iznosa sredstava tekuće budžetske rezerve.

III IZVRŠENJE BUDŽETA

Član 8

Odeljenje za budžet i finansije Gradske uprave Grada Požarevca dostavlja obaveštenja o dodeli aproprijacija budžetskim korisnicima u roku od 15 dana od usvajanja Odluke o budžetu grada ili Odluke o privremenom finansiranju.

Budžetski korisnici podnose zahteve na obrascima koji su sastavni deo ovog uputstva, i to:

Obrazac ZO - Zahtev za preuzimanje obaveza,

Obrazac ZP - Zahtev za plaćanje po dokumentu,

Obrazac IP - Zahtev za isplatu plata, dodataka i naknada zaposlenih,

Obrazac IK - Zahtev za ispravku knjiženja.

Član 9

Prilikom preuzimanja obaveza, direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava dužni su da se pridržavaju smernica o rokovima i uslovima plaćanja, koje određuje Odeljenje za budžet i finansije Gradske uprave Grada Požarevca, a sve u skladu sa članom 56. Zakona o budžetskom sistemu.

Korisnici budžetskih sredstava preuzimaju obaveze po osnovu pisanog ugovora ili drugog pravnog akta, ukoliko zakonom nije drukčije propisano.

Korisnici budžetskih sredstava su dužni da obaveste Trezor grada:

1) o nameri preuzimanja obaveze,

2) nakon potpisivanja ugovora ili drugog pravnog akta kojim se preuzima obaveza, o preuzimanju obaveze i predviđenim uslovima i rokovima plaćanja,

3) o svakoj promeni koja se tiče iznosa, rokova i uslova plaćanja iz tačke 2) ovog stava,

4) podnesu zahtev za plaćanje u roku koji će propisati nadležni organ grada.

Plaćanje iz budžeta neće se izvršiti ukoliko nisu poštovane procedure utvrđene članom 56. stav 3. Zakona o budžetskom sistemu.

Član 10

Izvršenje budžeta se vrši na osnovu tromesečnih kvota, koje donosi Odeljenje za budžet i finansije Gradske uprave Grada Požarevca, a u skladu sa ostvarenim prihodima budžeta.

Ako se u toku godine prihodi i primanja smanje, rashodi i izdaci budžeta izvršavaće se po prioritetima, i to: obaveze utvrđene zakonskim propisima - na postojećem nivou i minimalni stalni troškovi neophodni za nesmetano funkcionisanje korisnika budžetskih sredstava.

Izuzetno od odredbe stava 1. ovog člana, budžetskom korisniku, odnosno korisniku javnih sredstava, se može odobriti i veće pravo, ako za to postoje opravdani razlozi, a što odobrava gradonačelnik Grada Požarevca.

Ako korisnici budžetskih sredstava ne ostvare prihode iz drugih izvora u planiranom iznosu, aproprijacije utvrđene iz tih prihoda neće se izvršavati na teret budžeta.

Član 11

U skladu sa Odlukom o budžetu grada budžetski korisnik podnosi trezoru zahtev za plaćanje za svaki izvor finansiranja. Zahtev se podnosi u dva primerka na propisanom obrascu ZP - Zahtev za plaćanje po dokumentu, zajedno sa pratećom originalnom dokumentacijom za korisnika čiji računi su ugašeni, odnosno kopijom dokumenta čiji računi postoje o nastaloj poslovnoj promeni (u daljem tekstu: Knjigovodstvena isprava).

Za plaćanja za koje je sproveden postupak javne nabavke, Odeljenju za budžet i finansije se od strane Službe za javne nabavke dostavlja sledeća dokumentacija: Odluka o pokretanju postupka javne nabavke, rešenje o obrazovanju Komisije za sprovođenje postupka javne nabavke, Zapisnik o otvaranju ponuda, Izveštaj o stručnoj oceni ponudi, Odluku o izboru najpovoljnije ponude i Ugovor sa izabranim ponuđačem.

Ugovoreni iznos se evidentira u Odeljenju za budžet i finansije i prati izvršenje svakog ugovora.

Zahtev za plaćanje se podnosi za svaki dokument (račun, rešenje, situacija, ugovor o delu...), osim zahteva za isplatu plata, dodatka i naknada zaposlenih koji se podnosi na obrascu IP - Zahtev za isplatu plata, dodatka i naknada zaposlenih. Zahtev se podnosi i za plaćanja po rešenjima Gradskog veća za isplate za koje su sredstva odobrena iz stalne i tekuće budžetske rezerve.

Kod projekata kod kojih je ugovorima sa međunarodnim organizacijama predviđeno predfinansiranje troškova sprovođenja projekta, a refundiranje se vrši nakon dostavljanja izveštaja o realizaciji projekta i utrošku sredstava sa odgovarajućom dokumentacijom, plaćanje se vrši sa izvorom finansiranja 06 i evidentira na pozicijama na kojima su ti rashodi i izdaci planirani i u slučajevima kada su sredstva iz avansa i uplaćenih rata sredstava donatora na osnovu ispostavljenih izveštaja utrošena, odnosno nova sredstva od međunarodne organizacije nisu uplaćena.

Ukoliko se refundiranje ne izvrši u tekućoj budžetskoj godini, stvara se obaveza prema budžetu i potraživanje prema donatorima za narednu budžetsku godinu, za iznos sredstava koja nisu refundirana u tekućoj budžetskoj godini. Uplata sredstava u narednoj budžetskoj godini, po osnovu refundacije utrošenih sredstava donatora se vrši na odgovarajući uplatni račun budžeta grada.

Obrasci su propisani ovim Uputstvom i čine njegov sastavni deo.

Član 12

Zahtev za preuzimanje obaveza (Obrazac - ZO) sadrži:

• Naziv direktnog korisnika budžetskih sredstava,

• Razdeo,

• Glavu,

• Broj pozicije,

• Osnov plaćanja (broj i datum dokumenta, korisnik),

• Ekonomsku šifru - na šest mesta,

• Izvor finansiranja,

• Iznos,

• Datum plaćanja,

• Overu od strane odgovornog lica podnosioca zahteva,

• Overu od strane ovlašćenih lica za overavanje i odobravanje.

Član 13

Zahtev za plaćanje (Obrazac - ZP) sadrži:

• Naziv direktnog korisnika budžetskih sredstava,

• Šifru direktnog korisnika,

• Broj zahteva,

• Ukupna sredstva,

• Broj pozicije,

• Likvidirano i plaćeno,

• Osnov plaćanja (broj i datum dokumenta, korisnik),

• Tekući račun korisnika,

• Šifru (funkcionalnu, ekonomsku - na šest mesta, izvor finansiranja),

• Iznos,

• Datum plaćanja,

• Overu od strane odgovornog lica podnosioca zahteva,

• Overu od strane ovlašćenih lica za overavanje i odobravanje.

Po pozicijama se daje specifikacija dokumenta na koje se plaćanje odnosi: broj i datum dokumenta, opis i iznos i ukupan iznos po poziciji.

Za plaćanja za koje je sproveden postupak javne nabavke, nadležnim odeljenjima se dostavlja uz zahtev za transfer sredstava, kompletna dokumentacija o sprovedenom postupku javne nabavke ili izjava da je sproveden postupak (male ili velike vrednosti) odnosno izjavu da nabavka ne podleže Zakonu o javnim nabavkama, sa priloženim kopijama: Ugovora sa izabranim ponuđačem, računa, avansnog računa ili privremenom situacijom ili konačnom situacijom.

Član 14

Zahtev za isplatu plata, dodataka i naknada zaposlenih (Obrazac - IP) sadrži:

• Naziv direktnog korisnika budžetskih sredstava,

• Razdeo,

• Jedinstveni broj budžetskih korisnika (JBBK)/namena,

• Izvor finansiranja,

• Funkcionalna klasifikacija,

• Plate i dodatke zaposlenih (poziciju, ekonomsku klasifikaciju, iznos i poziv na broj),

• Socijalne doprinose na teret poslodavca (poziciju, ekonomsku klasifikaciju, iznos i poziv na broj),

• Isplatu naknada za vreme odsustvovanja sa posla (poziciju, ekonomsku klasifikaciju, iznos i poziv na broj),

• Datum isplate,

• Overu od strane odgovornih lica direktnog korisnika,

• Overu od strane odgovornog lica.

Uz ovaj obrazac dostavlja se obračun plata, dodataka i naknada i platni spisak budžetskog korisnika, overen od strane starešine organa.

Član 15

Zahtev za ispravku knjiženja (Obrazac - IK) sadrži:

• Naziv direktnog korisnika budžetskih sredstava,

• Glavu kod koje je izvršeno knjiženje,

• Broj pozicije na kojoj je izvršeno knjiženje,

• Glavu gde se vrši ispravka knjiženja,

• B roj pozicije na koju se vrši ispravka knjiženja,

• Broj i datum izvoda na koji se ispravka odnosi,

• Podatke koje je neophodno ispraviti, odnosno preknjižiti:

- Iznos,

- JBBK/namena,

- Ekonomsku klasifikaciju na šest mesta i podekonomsku klasifikaciju,

- Izvor finansiranja,

- Funkcionalnu klasifikaciju,

• Ispravne podatke (posle izvršenog preknjižavanja):

- Iznos,

- JBBK/namena,

- Ekonomsku klasifikaciju na šest mesta i podekonomsku klasifikaciju,

- Izvor finansiranja,

- Funkcionalnu klasifikaciju;

• Datum podnošenja zahteva za preknjižavanje,

• Overu od strane podnosioca zahteva,

• Overu od strane ovlašćenih lica direktnog korisnika,

• Overu od strane ovlašćenih lica u trezoru.

Član 16

Likvidator u Odseku za trezor i računovodstvo koji vrši prijem i proveru zahteva za plaćanje može staviti overu da je zahtev validan tek nakon provere dokumentacije - knjigovodstvenih isprava i raspoloživog prava za određenu vrstu rashoda u visini tromesečnog plana za izvršenje budžeta, a izuzetno ceneći opravdanost podnetog zahteva, a po odobrenju gradonačelnika Grada Požarevca, iznos za plaćanje može biti i veći u zavisnosti od raspoloživih sredstava budžeta.

Ukoliko se u postupku overe podnetog zahteva za plaćanje konstatuje da su stvorene obaveze na teret konsolidovanog računa Trezora mimo nadležnosti direktnog budžetskog korisnika, Trezor neće odobriti podneti zahtev za plaćanje i biće vraćen podnosiocu zahteva sa obaveštenjem o razlozima za neodobravanje isplate.

Član 17

Odgovorna lica u Odeljenju za budžet i finansije, odobravaju overene zahteve za plaćanje kada se utvrdi da je:

• masa sredstava za dnevnu isplatu u skladu sa raspoloživim sredstvima na konsolidovanom računu Trezora,

• da su zahtevi u skladu sa politikom koju vodi Gradsko veće Grada Požarevca i

• da zahtevi predstavljaju efikasnu i svrsishodnu upotrebu novčanih sredstava budžeta.

Lica iz stava 1. ovog člana, a po odobrenju gradonačelnika Grada Požarevca, mogu izuzetno odobriti zahtev za plaćanje koji je znatno iznad mesečnog plana za prenos sredstava, ukoliko ocene da bi njegovo neizvršavanje imalo štetne posledice za funkcionisanje rada direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava i ostalih korisnika javnih sredstava.

Član 18

Nakon izvršene overe i odobrenja podnetih zahteva na odgovarajućim obrascima, likvidator priprema Specifikaciju naloga za elektronsko plaćanje koju overava gradonačelnik Grada Požarevca, nakon čega se vrši plaćanje na osnovu originalne dokumentacije - knjigovodstvene isprave, knjiženje i arhiviranje za direktne budžetske korisnike: Skupštinu grada, gradonačelnika i Gradsko veće i Gradsku upravu.

Za ostale korisnike javnih sredstava na osnovu odgovarajućih zahteva overenih i odobrenih od strane odgovornih lica sa priloženim kopijama knjigovodstvenih isprava ili specifikacijama računa, likvidator priprema Specifikaciju naloga za elektronski prenos sredstava koju overava gradonačelnik Grada Požarevca nakon čega se vrši prenos sredstava, knjiženje i arhiviranje dokumentacije.

IV FINANSIJSKA KONTROLA

Interna kontrola kod direktnih korisnika

Član 19

Unutrašnja, odnosno interna kontrola je organizovana kao sistem postupaka i odgovornosti svih lica uključenih u transakcije i poslovne događaje kod direktnih i indirektnih budžetskih korisnika.

Član 20

Budžetski izvršilac kod direktnog budžetskog korisnika odgovoran je za unutrašnju kontrolu transakcija i poslovnih događaja, kao i transakcija i poslovnih događaja indirektnog budžetskog korisnika koji je u njegovoj nadležnosti.

Budžetski izvršilac je dužan da se prilikom nabavke robe i korišćenja usluga pridržava odredbi Zakona o javnim nabavkama i drugih podzakonskih akata koji regulišu ovu oblast.

Član 21

Direktni budžetski korisnik ne može da stvara dužničko-poverilačke odnose, odnosno obaveze na teret budžeta grada Požarevca za rashode koji nisu u njegovoj nadležnosti, kao ni za rashode koji su iznad iznosa sredstava odobrenih mesečnim planom za prenos sredstava.

Izuzetno od stava 1. ovog člana direktni budžetski korisnik može da stvori i veću obavezu od mesečnog plana, ukoliko bi se neizvršavanje ovakve obaveze negativno odrazilo na funkcionisanje rada direktnog, odnosno indirektnog korisnika. Prilikom podnošenja ovakvog zahteva za plaćanje direktni budžetski korisnik mora isti obrazložiti i dobiti odobrenje od strane gradonačelnika Grada Požarevca.

V BUDŽETSKO IZVEŠTAVANJE

Član 22

Odeljenje za budžet i finansije mesečno sačinjava izveštaj o ostvarenim prihodima i primanjima prema izvorima sredstava i izvršenim rashodima i izdacima sa računa izvršenja budžeta grada Požarevca i dostavlja ga predsedniku Skupštine Grada Požarevca, gradonačelniku Grada Požarevca, načelniku Gradske uprave i rukovodiocu za budžet i finansije.

Član 23

Odeljenje za budžet i finansije može zatražiti dodatne podatke od direktnih odnosno indirektnih budžetskih korisnika koji su neophodni za izradu izveštaja za potrebe gradonačelnika, Gradskog veća i Skupštine grada.

Član 24

Tokom fiskalne godine u Odeljenju za budžet i finansije pripremaju se sledeći izveštaji:

• Izveštaji o mesečnom ostvarenju budžeta, u kojima se prikazuju prihodi i primanja i rashodi i izdaci po ekonomskim klasifikacijama (dostavlja se Upravi za trezor)

• Izveštaji u skladu sa Pravilnikom o sadržaju i načinu finansijskog izveštavanja o planiranim i ostvarenim prihodima i primanjima i planiranim i izvršenim rashodima i izdacima jedinice lokalne samouprave (dostavlja se Upravi za trezor)

• Periodični izveštaji (šestomesečni i devetomesečni) o izvršenju budžeta

• Izveštaj o investiranju novčanih sredstava (dostavlja se Upravi za trezor)

• Ostali finansijski izveštaji.

Član 25

Direktni budžetski korisnici dužni su da usaglase podatke iz svojih poslovnih knjiga sa podacima u glavnoj knjizi trezora. Takođe usaglašavaju podatke o izvršenju budžeta sa podacima iz završnih računa indirektnih korisnika. Na osnovu ovako usaglašenih podataka, pristupa se izradi izveštaja na osnovu koga se dobijaju podaci o ukupno ostvarenim prihodima i primanjima i izvršenim rashodima i izdacima, kao i o namenskom korišćenju budžetskih sredstava na nivou direktnog budžetskog korisnika.

Odseku za trezor i računovodstvo Odeljenja za budžet i finansije, direktni korisnici budžetskih sredstava su dužni da dostave Obrazac 5 - Izveštaj o izvršenju budžeta, kao i obrazloženje ukoliko postoje odstupanja planiranih i utrošenih sredstava za iznose prekoračenja za izveštajni period.

Rok za dostavljanje kvartalnih izveštaja na Obrascu 5 za indirektne korisnike budžetskih sredstava je do 10. u mesecu po isteku kvartala, odnosno za direktne korisnike budžetskih sredstava do 20. u mesecu po isteku kvartala.

Direktni budžetski korisnici dužni su da obezbede završne izveštaje o prihodima i primanjima i rashodima i izdacima prethodne fiskalne godine svojih indirektnih korisnika i da ih najkasnije do 31. marta dostave Odseku za trezor i računovodstvo radi izrade konsolidovanog završnog računa budžeta.

Član 26

Odeljenje za budžet i finansije sastavlja konsolidovane obrasce za završni račun za prethodnu godinu i Odluku o završnom računu, a sve to prema propisanom kalendaru za podnošenje završnih računa:

- do 28. februara - indirektni korisnici budžetskih sredstava pripremaju završne račune za prethodnu godinu i podnose ih Upravi za trezor;

- do 31. marta - direktni korisnici budžetskih sredstava kontrolišu i sravnjuju završne račune indirektnih korisnika budžetskih sredstava koji se nalaze u njihovoj nadležnosti, konsoliduju navedene izveštaje i sastavljaju konsolidovani godišnji izveštaj, koji podnose Odseku za trezor i računovodstvo;

- do 30. aprila - Odeljenje za budžet i finansije priprema nacrt odluke o završnom računu budžeta grada i podnosi Gradskom veću, koji usvaja nacrt odluke o završnom računu budžeta grada;

- do 1. juna - Gradsko veće Grada dostavlja lokalnoj skupštini Predlog odluke o završnom računu budžeta grada;

- do 30. juna - Skupština grada usvaja Odluku o završnom računu budžeta grada; Odeljenje za budžet i finansije podnosi Upravi za trezor Odluku o završnom računu budžeta grada usvojene od strane Skupštine grada;

- do 1. jula - Odeljenje za budžet i finansije sastavlja konsolidovani izveštaj grada i podnosi Upravi za trezor.

Rokovi u ovom kalendaru predstavljaju krajnji rok za podnošenje završnih računa i drugih akata.

Član 27

Budžetski izvršilac direktnog budžetskog korisnika dužan je da vodi evidenciju podataka na način propisan ovim uputstvom, kao i da obezbedi da su ti podaci dostupni na zahtev nadležnih odeljenja Gradske uprave.

VI SADRŽAJ I VOĐENJE GLAVNE KNJIGE

Glavna knjiga

Član 28

Glavna knjiga sadrži sve transakcije i poslovne događaje, prihode i primanja, rashode i izdatke, stanje i promene na imovini, obavezama i izvorima finansiranja. U Glavnoj knjizi vodi se posebna evidencija za svakog direktnog budžetskog korisnika.

Član 29

U Glavnoj knjizi vrši se dnevno knjiženje izvoda preuzimanjem od Uprave za trezor u elektronskom obliku.

Član 30

Glavna knjiga i pomoćne knjige direktnih i indirektnih budžetskih korisnika vode se u skladu sa Pravilnikom o standardnom klasifikacionom okviru i kontnom planu za budžetski sistem.

Član 31

Radi usaglašavanja knjiženja u Glavnoj knjizi vrše se ispravke knjiženja na osnovu zahteva koji sadrži potrebne podatke.

Podaci iz Glavne knjige usaglašavaju se sa podacima iz glavne knjige koju vodi Uprava za trezor.

Član 32

Ovo uputstvo stupa na snagu danom donošenja.

Sastavni deo ovog uputstva su obrasci: Obrazac ZO, Obrazac ZP, Obrazac IP i Obrazac IK.

Uputstvo objaviti u "Službenom glasniku Grada Požarevca".

Napomene

Obrazac ZO, Obrazac ZP, Obrazac IP i Obrazac IK, koji su sastavni deo ovog uputstva, nisu objavljeni u "Sl. glasniku grada Požarevca", br. 13/2019.