REŠENJE
O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2019. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 6/2019, 17/2019, 29/2019, 34/2019, 53/2019 i 60/2019)

I

Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2019. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.

II

Za realizaciju Programa u budžetu Grada Novog Sada za 2019. godinu planirana su sredstva u okviru Programa 8: Predškolsko vaspitanje i obrazovanje, u ukupnom iznosu od 508.627.079,12 dinara, od čega su:

I - sredstva u iznosu od 370.570.000,00 dinara za zgrade i građevinske objekte (izgradnja zgrada i objekata, kapitalno održavanje zgrada i objekata i projektno planiranje) i za mašine i opremu (administrativna oprema i oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport), od čega 3.250.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - prihodi iz budžeta i 367.020.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina, planirana za projekte:

1. Projekat: "Izgradnja i opremanje objekta u Orahovoj ulici", sredstva u ukupnom iznosu od 211.850.000,00 dinara,

2. Projekat: "Rekonstrukcija, dogradnja i opremanje objekta u Starim Ledincima", sredstva u ukupnom iznosu od 27.020.000,00 dinara,

3. Projekat: "Dogradnja i opremanje objekta u Kaću", sredstva u ukupnom iznosu od 79.209.000,00 dinara,

4. Projekat: "Dogradnja i opremanje objekta u Kovilju", sredstva u ukupnom iznosu od 91.000,00 dinara,

5. Projekat: "Rekonstrukcija i sanacija objekta u ulici Svetozara Miletića", sredstva u ukupnom iznosu od 30.700.000,00 dinara,

6. Projekat: "Rekonstrukcija i sanacija objekta u ulici Laze Kostića", sredstva u ukupnom iznosu od 20.700.000,00 dinara,

7. Projekat: "Ugradnja automatske dojave požara u objekte Predškolske ustanove", sredstva u ukupnom iznosu od 1.000.000,00 dinara i

II - sredstva u iznosu od 138.057.079,12 dinara od čega sredstva u iznosu od 95.895.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Opšti prihodi i primanja budžeta, 8.873.079,12 dinara iz izvora finansiranja 07 - Transferi od drugih nivoa vlasti i 33.289.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina, planirana su u okviru Programske aktivnosti: "Funkcionisanje i ostvarivanje predškolskog vaspitanja i obrazovanja". Sredstva u iznosu od 62.657.079,12 dinara planirana su za zgrade i građevinske objekte (izgradnja zgrada i objekata kapitalno održavanje zgrada i objekata i projektno planiranje) i to sredstva u iznosu od 37.126.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Opšti prihodi i primanja budžeta, 8.873.079,12 dinara iz izvora finansiranja 07 - Transferi od drugih nivoa vlasti i 16.658.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina i sredstva u iznosu od 75.400.000,00 dinara za mašine i opremu (administrativna oprema, oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport i oprema za proizvodnju, motorna, nepokretna i nemotorna oprema) i to sredstva u iznosu od 58.769.000,00 dinara iz izvora finansiranja 01 - Opšti prihodi i primanja budžeta, i 16.631.000,00 dinara iz izvora finansiranja 13 - Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina.

III

Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova).

IV

Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava), može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava u određenom delu Programa, u okviru iste tačke, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova, usluga ili nabavkom opreme u većem obimu, odnosno ukoliko je prestala potreba za izvršenjem radova, usluga ili nabavkom opreme, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.

V

Zahtev za prenos sredstava iz tačke II ovog rešenja, Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima, uslugama i nabavljenoj opremi, u skladu sa tromesečnim planovima izvršenja budžeta Grada Novog Sada.

Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.

VI

Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.

VII

Predškolska ustanova podnosi godišnji izveštaj o realizaciji investicionih aktivnosti utvrđenih Programom za 2019. godinu Gradskom veću putem Gradske uprave, do 31. marta 2020. godine, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova, usluga i nabavljenoj opremi.

VIII

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".

* * *

PROGRAM INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2019. GODINU

Za realizaciju Programa investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2019. godinu, u budžetu Grada Novog Sada planirana su sredstva u ukupnom iznosu od 508.627.079,12 dinara, od čega su za Projekte sredstva u ukupnom iznosu od 370.570.000,00 dinara i sredstva u ukupnom iznosu od 138.057.079,12 dinara u okviru Programske aktivnosti: "Funkcionisanje i ostvarivanje predškolskog vaspitanja i obrazovanja". Sredstva se raspoređuju na sledeći način:

I. Projekti:

1. Projekat: "Izgradnja i opremanje objekta u Orahovoj ulici"

Red. broj

Aktivnost

Opis

Iznos u dinarima

1

Izgradnja zgrada i objekata

Izgradnja objekta na katastarskoj parceli broj 181/4, k.o. Novi Sad I

IF 13

204.050.000,00

IF 01

3.250.000,00

 

 

ukupno

207.300.000,00

2

Projektno planiranje

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na izgradnji objekta na katastarskoj parceli broj 181/4, k.o. Novi Sad I

4.550.000,00

Projekat, Ukupno:

211.850.000,00

2. Projekat: "Rekonstrukcija, dogradnja i opremanje objekta u Starim Ledincima"

Red. broj

Aktivnost

Opis

Iznos u dinarima

1

Izgradnja zgrada i objekata

Dogradnja objekta i formiranje radnih soba i prihvatne kuhinje (druga faza)

20.000.000,00

2

Kapitalno održavanje zgrada i objekata

Investiciono održavanje na poboljšanju uslova korišćenja objekta i ugradnja automatske dojave požara

2.420.000,00

3

Projektno planiranje

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za dogradnju objekta i poboljšanje uslova korišćenja objekta i ugradnju automatske dojave požara

1.000.000,00

4

Administrativna oprema

Nabavka administrativne opreme

1.600.000,00

5

Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport

Nabavka opreme za obrazovanje, nauku, kulturu i sport

2.000.000,00

 

 

Projekat, Ukupno:

27.020.000,00

3. Projekat: "Dogradnja i opremanje objekta u Kaću"

Red. broj

Aktivnost

Opis

Iznos u dinarima

1

Izgradnja zgrada i objekata

Dogradnja objekta

77.000.000,00

2

Projektno planiranje

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za dogradnju objekta

2.208.000,00

3

Administrativna oprema

Nabavka administrativne opr.

1.000,00

 

 

Projekat, Ukupno:

79.209.000,00

4. Projekat: "Dogradnja i opremanje objekta u Kovilju"

Red. broj

Aktivnost

Opis

Iznos u dinarima

2

Projektno planiranje

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za dogradnju objekta

90.000,00

3

Administrativna oprema

Nabavka administrativne opreme

1.000,00

 

 

Projekat, Ukupno:

91.000,00

5. Projekat: "Rekonstrukcija i sanacija objekta u Ulici Svetozara Miletića"

Red. broj

Aktivnost

Opis

Iznos u dinarima

1

Kapitalno održavanje zgrada i objekata

Rekonstrukcija i sanacija objekta

30.000.000,00

2

Projektno planiranje

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju i sanaciju objekta

700.000,00

 

 

Projekat, Ukupno:

30.700.000,00

6. Projekat: "Rekonstrukcija i sanacija objekta u Ulici Laze Kostića"

Red. broj

Aktivnost

Opis

Iznos u dinarima

1

Kapitalno održavanje zgrada i objekata

Rekonstrukcija i sanacija sa promenom namene objekta

20.000.000,00

2

Projektno planiranje

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za promenu namene, rekonstrukciju i sanaciju objekta

700.000,00

 

 

Projekat, Ukupno:

20.700.000,00

7. Projekat: "Ugradnja automatske dojave požara u objekte predškolske ustanove"

Red. broj

Aktivnost

Opis

Iznos u dinarima

1

Projektno planiranje

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za ugradnju automatske dojave požara u objekte: Narodnog fronta 42, Bate Brkića, S. Kovačević 7., Vojvođanskih brigada, Petrovaradin - Palmotićeva, Stepanovićevo, Sremska Kamenica - Svetozara Miletića, Kać i Kovilj

1.000.000,00

 

 

Projekat, Ukupno:

1.000.000,00

II. Programska aktivnost: "Funkcionisanje i ostvarivanje predškolskog vaspitanja i obrazovanja", sredstva u ukupnom iznosu od 138.057.079,12 dinara, od čega su 62.657.079,12 dinara za zgrade i građevinske objekte i 75.400.000,00 dinara za mašine i opremu, a raspoređuju se na sledeći način:

A Zgrade i građevinski objekti

1. Izgradnja zgrada i objekata za objekte predškolske ustanove

Red. broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Centralna kuhinja

Adaptacija - radovi na završetku objekta centralne kuhinje - nastavak ugovorenih aktivnosti iz 2018. g.

8.873.079,12

2

Rumenka

Rekonstrukcija natkrivene terase i adaptacija delova objekta - nastavak ugovorenih aktivnosti iz 2018. godine i izvođenje radova u 2019. godini (druga faza)

3.000.000,00

3

Budisava

Priključak objekta na kanalizacionu mrežu

58.000,00

 

 

Ukupno:

11.931.079,12

2. Kapitalno održavanje zgrada i objekata za objekte predškolske ustanove

Red. broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Radnička 20

Uređenje dvorišta

3.000.000,00

2

Narodnog fronta 42

Investiciono održavanje na poboljšanju energetske efikasnosti i uslova korišćenja objekta - zamena dela spoljašnje stolarije

16.000.000,00

Ukupno:

19.000.000,00

3. Projektno planiranje za objekte predškolske ustanove

Red. broj

Objekat

Opis

Iznos u dinarima

1

Centralna kuhinja

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za adaptaciju - završetak izgradnje objekta i radove u vešeraju - nastavak ugovorenih aktivnosti iz 2018. g. i aktivnosti u 2019. godini

700.000,00

2

Rumenka

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za nadogradnju terase i formiranje radnih soba - nastavak ugovorenih aktivnosti iz 2018. g. i aktivnosti u 2019. g.

500.000,00

3

Budisava

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za adaptaciju tavanskog prostora u radne sobe - nastavak ugovorenih aktivnosti iz 2018. g. i aktivnosti u 2019. g.

500.000,00

4

Stevana Hristića

1. Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za izgradnju objekta

3.500.000,00

2. Studija opravdanosti za dogradnju objekta

500.000,00

5

Čenej

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na rekonstrukciji objekta

776.000,00

6

Više objekata (Braće Dronjak, Šangaj, Veternik-Kralja Aleksandra, Sremska Kamenica - Zmajevac, Kalmana Langa, Sonje Marinković i Vršačka)

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju elektroinstalacija

350.000,00

7

Više objekata (Veternik - Kralja Aleksandra, Futog - Proleterska i Vojvode Mišića, Adice - Sime Šolaje i Veternik - Paunova)

Projektno tehnička dokumentacija, stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za rekonstrukciju hidrantskih instalacija

250.000,00

8

Bukovac

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za ozakonjenje objekata i delova objekata, u skladu sa zakonom i Stručni nadzor, tehnički pregled, saglasnosti i takse za radove na objektima u cilju ozakonjenja

250.000,00

9

Bulevar Evrope (Polgar Andraša-kuhinja 2.)

Tehnički pregled izvršenih radova radi dobijanja upotrebne dozvole

50.000,00

10

Više objekata Predškolske ustanove

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za ugradnju pristupnih rampi za objekte

1.000.000,00

11

Više objekata (Karađorđeva, J. Kopitara, Futog-Vojvode Mišića, Kisač, Stepanovićevo, Bukovac Sremska Kamenica-Zmajevac, Bul. 23. oktobra)

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za sanacije i adaptacije gasnih kotlova

2.600.000,00

12

Antona Urbana

Spajanje parcele radi ishodovanja upotrebne dozvole

50.000,00

13

Braće Dronjak

Studija opravdanosti za rekonstrukciju i energetsku sanaciju objekta

500.000,00

14

Kovilj

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za dogradnju objekta

500.000,00

15

Veternik - Milana Tepića

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse i studija opravdanosti za nadogradnju i dogradnju objekta

8.000.000,00

16

Telep - Jerneja Kopitara

Projektno tehnička dokumentacija, saglasnosti i takse za nadogradnju objekta

1.200.000,00

17

Sajlovo

Projektno tehnička dokumentacija, studija opravdanosti, saglasnosti i takse za izgradnju objekta

4.500.000,00

18

Adice

Projektno tehnička dokumentacija, studija opravdanosti, saglasnosti i takse za izgradnju objekta

6.000.000,00

Ukupno:

31.726.000,00

B Mašine i oprema

1. Nabavka opreme za objekte predškolske ustanove

Red. broj

Aktivnost

Opis

Iznos u dinarima

1.1

Centralna kuhinja, upravna zgrada i svi objekti Predškolske ustanove

Nabavka administrativne opreme - sredstva iz budžeta

36.000.000,00

1.2

Centralna kuhinja, upravna zgrada i svi objekti Predškolske ustanove

Nabavka administrativne opreme - zakup

4.000.000,00

2

Svi objekti Predškolske ustanove

Nabavka opreme za obrazovanje, nauku, kulturu i sport

34.000.000,00

3.1

Tehnička služba Predškolske ustanove

Nabavka opreme za proizvodnju, motorne, nepokretne i nemotorne opreme - profesionalne mašine za pranje vozila

300.000,00

3.2

Centralna kuhinja

Nabavka opreme za proizvodnju, motorne, nepokretne i nemotorne opreme - jedan viljuškar

1.100.000,00

 

 

Ukupno:

75.400.000,00