PRAVILNIKO SREDSTVIMA ZA PODSTICANJE PROGRAMA ILI NEDOSTAJUĆEG DELA SREDSTAVA ZA FINANSIRANJE PROGRAMA OD JAVNOG INTERESA KOJA REALIZUJU UDRUŽENJA U OBLASTI DRUŠTVENOG I HUMANITARNOG RADA, A KOJI SE FINANSIRAJU IZ BUDŽETA GRADA SUBOTICE("Sl. list grada Subotice", br. 29/2018 i 35/2019) |
Ovim Pravilnikom određuju se bliži kriterijumi, uslovi, obim, način, postupak dodele sredstava za programe u oblasti društvenog i humanitarnog rada koji su od javnog interesa i koji se finansiraju ili sufinansiraju iz budžeta Grada Subotice (u daljem tekstu: Grad).
Pod programima u oblasti društvenog i humanitarnog rada koji su od javnog interesa iz člana 1. ovog pravilnika naročito se smatraju programi i projekti u oblasti: socijalne zaštite, boračko- invalidske zaštite, zaštite lica sa invaliditetom, društvene brige o deci, podsticanja nataliteta, pomoći starima, zdravstvene zaštite, zaštite i promovisanja ljudskih i manjinskih prava, zaštite interno raseljenih i izbeglih lica, obrazovanja, nauke, održivog razvoja, zaštite potrošača, borbe protiv korupcije, kao i humanitarni i drugi programi u kojima udruženja isključivo i neposredno sledi javni interes.
Program iz stava 1. ovog člana naročito sadrži: oblast u kojoj se program realizuje, teritoriju na kojoj bi se program realizovao, vreme i dužinu trajanja programa, cilj, vrstu i obim aktivnosti koje bi se vršile u toku realizacije programa i ukupan broj lica koji je potreban za izvođenje programa.
Program čija realizacija traje najduže godinu dana u formalnom smislu može biti označen i nazivom projekat.
Visina sredstava za finansiranje ili sufinansiranje programa iz člana 2. ovog pravilnika utvrđuje se svake godine odlukom o budžetu Grada.
II POSTUPAK ZA DODELU SREDSTAVA
Sredstva za finansiranje ili sufinansiranje programa iz člana 2. ovog pravilnika dodeljuju se na osnovu javnog konkursa.
Godišnji plan javnih konkursa u oblasti društvenog i humanitarnog rada donosi Gradonačelnik (u daljem tekstu nadležni organ). Plan sadrži podatke o davaocu sredstava, oblasti, nazivu i planiranom periodu raspisivanja javnog konkursa (u daljem tekstu: konkurs) i druge relevantne podatke u zavisnosti od vrste konkursa.
Nadležni organ objavljuje godišnji plan raspisivanja javnih konkursa u oblasti društvenog i humanitarnog rada najkasnije do 31. januara na zvaničnoj internet stranici Grada i dostavlja ga Kancelariji za saradnju sa civilnim društvom (u daljem tekstu: Kancelarija).
Izbor programa koji će se finansirati sredstvima iz budžeta grada Subotice vrši se primenom sledećih kriterijuma:
1) reference programa: oblast u kojoj se realizuje program, dužina trajanja programa, broj korisnika programa, mogućnost razvijanja programa i njegova održivost;
2) ciljevi koji se postižu: obim zadovoljavanja javnog interesa, stepen unapređenja stanja u oblasti u kojoj se program sprovodi;
3) sufinansiranje programa iz drugih izvora: sopstvenih prihoda, budžeta Republike Srbije, fondova Evropske unije, poklona, donacija, legata, kredita i drugo, u slučaju nedostajućeg dela sredstava za finansiranje programa;
4) zakonitost i efikasnost korišćenja sredstava i održivost ranijih programa: ako su ranije korišćena sredstva budžeta, da li su ispunjene ugovorne obaveze.
Bliža merila za izbor programa primenom kriterijuma iz stava 1. ovog člana, kao i dopunske kriterijume može utvrditi nadležni organ u tekstu Konkursa.
Dodela sredstava za podsticanje programa ili nedostajućeg dela sredstava za finansiranje programa vrši se na osnovu konkursa koji raspisuje nadležni organ, a u skladu sa godišnjim planom planom javnih konkursa.
Konkurs se oglašava na zvaničnoj internet stranici grada Subotice www.subotica.rs i portalu e-Uprava.
Konkurs obavezno sadrži sledeće podatke: jednu ili nekoliko srodnih oblasti od javnog interesa; ko može biti učesnik konkursa; rok za podnošenje prijava; adresu na koju se prijave upućuju odnosno predaju; napomenu da se nepotpune i neblagovremene prijave neće uzeti u razmatranje; obim sredstava koja se dodeljuju; pregled konkursne dokumentacije koju je potrebno dostaviti uz popunjen obrazac predloga programa; trajanje programa; bliža merila i dopunske kriterijume čijom primenom se vrši vrednovanje prijavljenih programa.
Po službenoj dužnosti utvrđuje se da li je udruženje upisano u registar nadležnog organa i da li se, prema statutarnim odredbama, ciljevi udruženja ostvaruju u oblasti u kojoj se program realizuje.
Prilikom vrednovanja programa uzeće se u obzir da li je sa udruženjem u prethodne dve godine raskinut ugovor zbog nenamenskog trošenja budžetskih sredstava.
Pravo da podnesu prijavu na konkurs imaju udruženja pod uslovom da imaju registrovano sedište na teritoriji Grada.
Udruženja - učesnici konkursa podnose prijavu nadležnom organu na obrascu br. 1 koji čini sastavni deo ovog pravilnika.
Prijava se podnosi u roku koji ne može biti kraći od 15 dana od dana objavljivanja konkursa.
Za sprovođenje konkursa nadležni organ obrazuje konkursnu komisiju (u daljem tekstu: komisija) koju čine predsednik, zamenik predsednika i tri člana.
Članovi komisije dužni su da potpišu izjavu da nemaju privatni interes u vezi sa radom i odlučivanjem komisije, odnosno sprovođenjem konkursa (Izjava o nepostojanju sukoba interesa).
Imenovano lice ne može preduzimati radnje u svojstvu člana Komisije pre nego što potpiše Izjavu iz stava 2. ovog člana.
U slučaju saznanja da se nalazi u sukobu interesa, član komisije je dužan da o tome odmah obavesti ostale članove komisije i da se izuzme iz daljeg rada komisije. O rešavanju sukoba interesa nadležni organ odlučuje u svakom slučaju posebno, a kada utvrdi sukob interesa, imenovaće u komisiju novog člana kao zamenu.
Sukob interesa postoji ako član komisije ili članovi njegove porodice (bračni ili vanbračni drug, dete ili roditelj), zaposleni ili član organa udruženja koje učestvuje na konkursu ili bilo kog drugog udruženja povezanog na bilo koji način sa tim udruženjem, ili u odnosu na ta udruženja ima bilo koji materijalni ili nematerijalni interes, suprotan javnom interesu i to u slučajevima porodične povezanosti, ekonomskih interesa ili drugog zajedničkog interesa.
Tekst Izjave iz stava 2. ovog člana utvrđuje nadležni organ.
Članovi komisije ne dobijaju naknadu za svoj rad.
Komisija utvrđuje listu vrednovanja i rangiranja prijavljenih programa u roku koji ne može biti duži od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijave.
Lista iz stava 1. ovog člana objavljuje se na zvaničnoj internet stranici grada Subotice i na portalu e-Uprava.
Učesnici konkursa imaju pravo uvida u podnete prijave i priloženu dokumentaciju u roku od tri radna dana od dana objavljivanja liste iz stava 1. ovog člana.
Na listu iz stava 1. ovog člana učesnici konkursa imaju pravo prigovora u roku od osam dana od dana njenog objavljivanja.
Odluku o prigovoru, koja mora biti obrazložena, nadležni organ donosi u roku od 15 dana od dana njegovog prijema.
Odluku o izboru programa i raspodeli sredstava donosi nadležni organ u roku od 30 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora.
Odluka iz stava 6. ovog člana objavljuje se na zvaničnoj internet stranici grada Subotice i na portalu e-Uprava.
U komisiju mogu biti imenovana i lica predstavnici stručne javnosti.
Nadležni organ može angažovati i stručnjake za pojedine oblasti radi pripreme analize o uspešnosti, kvalitetu i ostvarenju ciljeva programa koji se realizuju.
Bliža merila, kriterijume i postupak odabira stručnjaka iz st. 1. i 2. ovog člana utvrđuje nadležni organ u tekstu konkursa.
III KORIŠĆENJE SREDSTAVA I PRAĆENJE REALIZACIJE PROGRAMA
Sredstva koja se, u skladu sa ovim pravilnikom, odobre za realizaciju programa jesu namenska sredstva i mogu da se koriste isključivo za realizaciju konkretnog programa i u skladu sa ugovorom koji se zaključuje između nadležnog organa i udruženja.
Prenos sredstava iz stava 1. ovog člana vrši se u skladu sa propisima kojima se uređuje prenos sredstava i otvaranje računa korisnika javnih sredstava.
Na osnovu Odluke o izboru programa i raspodeli sredstava gradonačelnik grada Subotice, u ime grada Subotice, zaključuje pojedinačne ugovore o finansiranju/sufinansiranju programa u koje realizuju udruženja građana.
Ugovorom se uređuju međusobna prava, obaveze i odgovornosti ugovornih strana, a naročito: utvrđen predmet programa, rok u kome se program realizuje, konkretne obaveze ugovornih strana, iznos sredstava i način obezbeđenja i prenosa sredstava, instrumenti obezbeđenja za slučaj nenamenskog trošenja sredstava obezbeđenih za realizaciju programa, odnosno za slučaj neizvršenja ugovorne obaveze - predmeta programa i povraćaj neutrošenih sredstava.
Korisnik sredstava dužan je da pre sklapanja ugovora nadležnom organu dostavi izjavu da sredstva za realizaciju odobrenog programa nisu na drugi način već obezbeđena kao i izjavu o nepostojanju sukoba interesa i interni akt o antikorupcijskoj politici.
Nadležni organ prati realizaciju programa za koji su odobrena sredstva u skladu sa ovim pravilnikom.
Praćenje realizacije programa obuhvata:
1) obavezu udruženja da obaveštava nadležni organ o realizaciji programa, u rokovima odrešenim ugovorom;
2) pregledanje izveštaja od strane nadležnog organa;
3) monitoring posete predstavnika nadležnog organa;
4) obavezu udruženja da omogući predstavnicima nadležnog organa da izvrše uvid u relevantnu dokumentaciju nastalu u toku realizacije programa;
5) prikupljanje informacija od korisnika programa;
6) druge aktivnosti predviđene ugovorom.
Praćenje obuhvata i reviziju ovlašćenog revizora, što se predviđa konkursnim uslovima i ugovorom.
Udruženje odnosno realizator programa je dužno da nadležnom organu omogući praćenje realizacije programa.
Udruženja izrađuju periodične i završne narativne i finansijske izveštaje.
Periodični i završni narativni izveštaj iz stava 1. ovog člana sadrži: detaljan opis aktivnosti i rezultata realizacije programa u odnosu na planirane aktivnosti definisane ugovorom, kako bi se mogla izvršiti procena uspešnosti od strane nadležnog organa i obrazloženje za svako odstupanje od programa i pregled korektivnih mera čije se preduzimanje planira od strane korisnika sredstava.
Periodični i završni finansijski izveštaj iz stava 1. ovog člana sadrži: prikaz budžeta, koji je sastavni deo ugovora, sa pregledom svih troškova koji su nastali tokom izveštajnog perioda, kao i celokupnu dokumentaciju koja opravdava nastale troškove. Periodični i završni finansijski izveštaj iz stava 1. ovog člana podnosi se na obrascu br. 2 koji čini sastavni deo ovog pravilnika.
Udruženje dostavlja periodične i završne narativne i finansijske izveštaje u rokovima predviđenim zaključenim ugovorom.
Nadležni organ pregleda i razmatra izveštaje iz stava 1. ovog člana.
Pregledom finansijskih izveštaja nadležni organ utvrđuje da li su budžetska sredstva namenski korišćena i da li postoji računovodstvena dokumentacija koja ukazuje na namenski utrošak istih.
Plaćanja i izdaci koji nisu u skladu sa ugovornim obavezama i/ili bez pripadajuće računovodstvene dokumentacije neće biti priznati, o čemu se nosilac programa obaveštava pisanim putem.
Pregledom narativnog izveštaja nadležni organ ostvaruje uvid i vrši procenu kvaliteta i uspešnosti programa u smislu realizacije postavljenih ciljeva.
O izvršenoj proceni nadležni organ obaveštava korisnika sredstava.
Udruženje na zahtev nadležnog organa dostavlja dopunu i dodatno objašnjenje navoda iznetih u izveštaju u roku od osam dana od prijema zahteva nadležnog organa za dostavu dopune dokumentacije.
U cilju praćenja realizacije programa, nadležni organ može realizovati monitoring posete.
Pod monitoring posetom smatra se: poseta udruženju, održavanje sastanaka ovlašćenih predstavnika nadležnog organa sa ovlašćenim predstavnicima udruženja, prisustvo odrešenim događajima i manifestacijama ili drugim programskim aktivnostima koje udruženje sprovodi u sklopu realizacije programa.
Monitoring poseta može biti najavljena ili nenajavljena.
Za programe čije trajanje je duže od šest meseci i čija je vrednost odobrenih sredstava veća od 500.000,00 dinara, kao i programe koji traju duže od godinu dana, nadležni organ realizuje najmanje jednu monitoring posetu u toku trajanja programa, odnosno najmanje jednom godišnje.
Nadležni organ izrađuje izveštaj o monitoring poseti iz člana 15. ove uredbe u roku od deset dana od dana sprovedene posete.
Pored izveštaja iz stava 1. ovog člana nadležni organ može izraditi i preporuke za otklanjanje nedostataka i rokove za njihovu realizaciju i uputiti ih korisniku sredstava.
Udruženje će preduzeti sve potrebne mere u cilju izbegavanja sukoba interesa prilikom korišćenja namenskih sredstava i odmah po saznanju obavestiti nadležni organ o svim situacijama koje predstavljaju ili bi mogle dovesti do sukoba interesa, u skladu sa zakonom.
Sukob interesa postoji u situaciji u kojoj je nepristrasno izvršenje ugovornih obaveza bilo kog lica vezanog ugovorom ugroženo zbog prilike da to lice svojom odlukom ili drugim aktivnostima učini pogodnost sebi ili sa njim povezanim licima (članovi porodice: supružnik ili vanbračni partner, dete ili roditelj), zaposlenom, članu udruženja, a na štetu javnog interesa i to u slučaju porodične povezanosti, ekonomskih interesa ili drugog zajedničkog interesa sa tim licem.
Svaki sukob interesa nadležni organ posebno razmatra i može od udruženja zatražiti sva potrebna obaveštenja i dokumentaciju.
U slučaju utvrđenog postojanja sukoba interesa u sprovođenju ugovora, nadležni organ će zatražiti od udruženja da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 30 dana, preduzme odgovarajuće mere.
Ne smatra se sukobom interesa kada korisnik sredstava sprovodi program koji je usmeren na članove udruženja kao korisnike programa koji pripadaju socijalno osetljivim grupama ili osobama sa invaliditetom.
Korisnik sredstava, u izuzetnim situacijama, može da traži saglasnost od nadležnog organa radi preraspodele sredstava za realizaciju planiranih aktivnosti u okviru odobrenog programa.
Zahtevom za preraspodelu sredstava ne može se tražiti povećanje rashoda koji se odnose na ljudske resurse.
Preraspodela sredstava se može izvršiti tek nakon dobijanja pismene saglasnosti ili potpisivanjem aneksa ugovora sa davaocem sredstava.
Nadležni organ obaveštava korisnika sredstava da će pokrenuti postupak za raskid ugovora i povraćaj sredstava sa pripadajućom kamatom ukoliko su nepravilnosti takve prirode da onemogućavaju nadležni organ da utvrdi da su dodeljena sredstva namenski korišćena, odnosno ako utvrdi nenamenski utrošak sredstava.
Ako se prilikom praćenja realizacije programa utvrdi nenamensko trošenje sredstava nadležni organ dužan je da raskine ugovor, zahteva povraćaj prenetih sredstava, odnosno da aktivira instrumente obezbeđenja, a udruženje je dužno da sredstva vrati sa zakonskom kamatom.
Nadležni organ izrađuje izveštaj o realizovanoj finansijskoj podršci programima udruženja iz budžetskih sredstava u prethodnoj kalendarskoj godini.
Izveštaj iz stava 1. ovog člana objavljuje se na zvaničnoj internet stranici Grada Subotice i na portalu e-Uprava.
Nadležni organ može sprovesti analizu uspešnosti, kvaliteta i stepena ostvarenosti ciljeva programa za koja su dodeljena sredstva na konkursu za dodelu sredstava, ukoliko oceni da bi to dovelo do unapređenja stanja u odrešenoj oblasti u kojoj se korisnicima dodeljuju finansijska sredstva.
Podaci i akti koje nadležni organ, u skladu sa ovom pravilnikom, objavljuje na svojoj zvaničnoj internet stranici i portalu e-Uprava, moraju se objaviti i na oglasnoj tabli nadležnog organa.
Stupanjem na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o načinu i postupku ostvarivanja prava na dodelu sredstava iz budžeta Grada Subotice za programe i projekte udruženja u oblasti društvenog i humanitarnog rada ("Službeni list Grada Subotice", broj 38/15 i 37/17)
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Subotice".
PRIJAVA
NA KONKURS ZA FINANSIRANJE ILI SUFINANSIRANJE PROGRAMA ODNOSNO PROJEKTA U OBLASTI DRUŠTVENOG I HUMANITARNOG RADA
|
Obrazac broj 1. |
KOMISIJI ZA DODELU SREDSTAVA U OBLASTI DRUŠTVENOG I HUMANITARNOG RADA
Grada Subotice
Subotica
Trg slobode 1
|
PRIJAVA |
|
I. OSNOVNI PODACI
1. Podaci o podnosiocu prijave |
|||||||
Naziv/ime i prezime podnosioca prijave |
|||||||
|
|||||||
Sedište/prebivalište podnosioca prijave (naseljeno mesto, ulica i kućni broj) |
|||||||
|
|||||||
Broj telefona |
|||||||
|
|||||||
E-mail adresa |
|||||||
|
|||||||
Internet adresa |
|||||||
|
|||||||
Broj žiro-računa podnosioca prijave, naziv banke (za ustanove navesti budžetski račun) |
|||||||
|
|||||||
Matični broj |
PIB |
||||||
Odgovorno lice/osoba ovlašćena za zastupanje |
|||||||
|
|||||||
Najznačajniji programi/projekti realizovani u prethodnoj godini
|
|||||||
2. Podaci o programu/projektu |
|||||||
Naziv programa/projekta
|
|||||||
|
|||||||
Rukovodilac programa/projekta (ime i prezime, adresa) |
Kontakt (telefon/fax i e-mail) |
||||||
|
|
||||||
Sažet opis programa/projekta (detaljan opis programa/projekta dostavlja se u prilogu) |
|||||||
|
|||||||
Mesto održavanja/realizacije programa/projekta |
|||||||
|
|||||||
Vreme realizacije programa/projekta (vreme početka i završetka programa/projekta) |
|||||||
|
|||||||
Cilj i ciljna grupa kojoj je program/projekat namenjen |
|||||||
|
|||||||
Da li je realizacija programa/projekta započeta? (zaokružiti) |
|||||||
DA |
NE |
||||||
Ukoliko je odgovor DA, obeležiti fazu u kojoj se program/projekat nalazi: |
|||||||
Ukoliko je odgovor DA, navesti dosadašnje finansiranje programa/projekta (za prethodne dve godine) |
|||||||
godina |
izvor finansiranja |
iznos sredstava |
namena |
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
3. Finansijski plan programa/projekta |
|||||||
Iznos sredstava potreban za potpunu realizaciju programa/projekta u budžetskoj godini |
|
||||||
Iznos sredstava koji se traži od Grada za realizaciju programa/projekta u budžetskoj godini |
|
||||||
Iznos sopstvenih sredstava za realizaciju programa/projekta u budžetskoj godini |
|
||||||
Struktura troškova programa/projekta |
|||||||
Vrsta troškova |
Iznos ukupno potrebnih sredstava |
Iznos sredstava koji se traži od Grada |
Iznos sopstvenih sredstava |
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
Ukupno: |
|
|
|
II. PRILOZI
(zaokružiti odnosno upisati) |
1) Pregled osnovnih podataka o podnosiocu prijave (istorijat, opis delatnosti, dosadašnji projekti i sl.) sačinjen od strane podnosioca prijave |
2) Opis programa/projekta u oblasti društvenog i humanitarnog rada za čije finansiranje ili sufinansiranje se podnosi prijava |
3) Drugi dokazi:
|
III. IZJAVA
o prihvatanju obaveze podnosioca prijave u slučaju da Grad finansira ili sufinansira prijavljeni program odnosno projekat u oblasti društvenog i humanitarnog rada
Kao odgovorno lice podnosioca prijave, pod krivičnom i materijalnom odgovornošću, izjavljujem:
- da su svi podaci navedeni u Prijavi istiniti i tačni;
- da će dodeljena sredstva biti namenski utrošena;
- da će u zakonskom roku biti dostavljen izveštaj o realizaciji programa odnosno projekta u oblasti društveno-humanitarnog rada na propisanom obrascu sa finansijskom dokumentacijom;
- da će tokom realizacije programa odnosno projekta u publikacijama i drugim medijima biti naznačeno da je realizaciju podržao Grad.
Mesto i datum: |
M. P. |
Potpis ovlašćenog lica |
|
|
____________________________ |
IZVEŠTAJ
O REALIZACIJI PROGRAMA ODNOSNO PROJEKTA U OBLASTI DRUŠTVENOG I HUMANITARNOG RADA
|
Obrazac broj 2. |
GRADONAČELNIKU
Grada Subotice
Subotica
Trg slobode 1
|
IZVEŠTAJ |
|
I. OSNOVNI PODACI
1. Podaci o korisniku sredstava |
||||
Naziv/ime i prezime korisnika sredstava |
||||
|
||||
Sedište/prebivalište korisnika sredstava (naseljeno mesto, ulica i kućni broj) |
||||
|
||||
Broj telefona i telefaksa |
||||
|
||||
E-mail podnosioca |
||||
|
||||
Internet adresa |
||||
|
||||
Broj žiro-računa podnosioca prijave, naziv banke (za ustanove navesti budžetski račun) |
||||
|
||||
Matični broj |
PIB |
|||
Odgovorno lice/osoba ovlašćena za zastupanje |
||||
|
||||
2. Podaci o realizovanom programu/projektu |
||||
Broj i datum Rešenja Gradonačelnika kojim su dodeljena sredstva za finansiranje odnosno sufinansiranje programa/projekta u oblasti društvenog i humanitarnog rada |
||||
|
||||
Broj i datum Ugovora o finansiranju odnosno sufinansiranju programa/projekta u oblasti društvenog I humanitarnog rada |
||||
|
||||
Naziv programa/projekta |
||||
|
||||
Rukovodilac programa/projekta (ime i prezime, adresa) |
Kontakt (telefon/fax i e-mail) |
|||
|
|
|||
Sažet opis realizacije programa/projekta (detaljan opis programa/projekta se prilaže) |
||||
|
||||
3. Finansijski izveštaj o namenskom korišćenju sredstava |
||||
Iznos sredstava odobren od strane Grada |
|
|||
Ostali učesnici u sufinansiranju (navesti naziv ostalih učesnika i odobreni iznos) |
|
|||
Struktura troškova programa/projekta |
||||
Broj i datum računa (naloga, ugovora i sl.) |
Iznos računa |
Broj i datum izvoda na kome se vidi promena stanja po priloženom računu (nalogu i sl.) |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
Ukupno: |
|
|
II. PRILOZI
(zaokružiti odnosno upisati) |
1) Opis realizacije programa/projekta u oblasti društvenog i humanitarnog rada za čije finansiranje odnosno sufinansiranje su dodeljena sredstva |
2) Prezentovani materijal o realizovanom projektu (CD, DVD zapisi, plakati, publikacije, časopisi, knjige i drugo), i to:
|
3) Fotokopija originalne finansijske dokumentacije (računa, naloga, ugovora i dr.), i to:
|
Mesto i datum: |
M. P. |
Potpis ovlašćenog lica |
|
|
___________________________ |