REŠENJE

O DAVANJU SAGLASNOSTI NA ODLUKU NADZORNOG ODBORA JAVNOG PREDUZEĆA "URBANIZAM" PANČEVO BROJ: 01-1057/2019-3 OD 23.12.2019. GODINE O VISINI CENA USLUGA JAVNOG PREDUZEĆA "URBANIZAM" PANČEVO PREMA GRADU PANČEVO ZA 2020. GODINU, SA ODLUKOM

("Sl. list grada Pančeva", br. 41/2019)

I

DAJE SE saglasnost na Odluku Nadzornog odbora Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo, broj: 01-1057/2019-3 od 23.12.2019. godine, o visini cena usluga Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo prema gradu Pančevo za 2020. godinu.

II

Javno preduzeće "Urbanizam" Pančevo objaviće odluku iz tačke I ovog rešenja u "Službenom listu grada Pančeva".

III

Ovo rešenje stupa na snagu danom donošenja i objaviće se u "Službenom listu grada Pančeva".

* * *

Nadzorni odbor Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo, na redovnoj sednici održanoj 23.12.2019. godine, rešavajući treću tačku dnevnog rada - Donošenje Odluke o visini cene usluga JP "Urbanizam" Pančevo prema gradu Pančevo za 2020. godinu, na osnovu člana 51. stav 1. tačka 13. Statuta Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo ("Sl. list grada Pančeva br. 29/2017), doneo je sledeću

ODLUKU

Nadzorni odbor Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo donosi Odluku o visini cena usluga Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo prema gradu Pančevo za 2020. godinu u tekstu kako je dat u tabelarnom pregledu:

Red. broj

POSLOVI POVERENI JP "URBANIZAM" PANČEVO

Jedinična cena usluge po danu, u dinarima, bez PDV-a

1

2

3

1

Stručni poslovi iz oblasti urbanizma, prostornog planiranja i zaštite životne sredine i poslova proisteklih iz delatnosti pravnih prethodnika JP "Urbanizam" Pančevo

1.1.

Stručni poslovi iz oblasti urbanizma, prostornog planiranja i zaštite životne sredine

156,303

1.2.

Zastupanje u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim nadležnim organima, kao i drugi stručni poslovi proistekli iz delatnosti pravnih prethodnika JP "Urbanizam" Pančevo

7,000

2

Stručni poslovi iz oblasti upravljanja opštinskim i nekategorisanim putevima na teritiriji grada Pančeva i ulicama u naseljenom mestu Pančevo, u skladu sa Statutom preduzeća i ugovorom sa osnivačem

2.1.

Stručni poslovi iz oblasti upravljanja opštinskim i nekategorisanim putevima na teritiriji grada Pančeva i ulicama u naseljenom mestu Pančevo

101,315

2.2.

Zastupanje u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim nadležnim organima proistekli iz delatnosti pravnih prethodnika JP "Urbanizam" Pančevo i JP"Urbanizam" Pančevo, u oblasti upravljanja putevima

4,000

3

Stručni poslovi upravljanja dečijim odmaralištem na Divčibarama i organizacija boravka dece

67,257

Sastavni deo ove Odluke čine Elementi za izradu Odluke o cenama usluga JP"Urbanizam Pančevo".

Ova Odluka o visini cena usluga se dostavlja Skupštini grada Pančeva, radi davanja saglasnosti.

* * *

Elementi za izradu Odluke o cenama usluga JP "Urbanizam Pančevo"

1. Stručni poslovi iz oblasti urbanizma, prostornog planiranja i zaštite životne sredine

• učestvovanje u postupku pokretanja inicijativa za izradu planske dokumentacije;
• učestvovanje u izradi skupštinske Odluke o pristupanju donošenja odnosno izmene planske dokumentacije;
• pribavljanje potrebnih uslova nadležnih preduzeća za izradu planske dokumentacije;
• pribavljanje neophodnih dokumenata i geodetskih podloga za izradu planske dokumentacije (pribavljanje katastra vodova, listova nepokretnosti, uverenja i drugih podataka katastra nepokretnosti, kao i pribavljanje statističkih podataka);
• prikupljanje, sistematizacija, obrada podataka, izrada analiza, studija, programa i istraživanja iz oblasti prostornog planiranja, urbanizma, sociologije, zaštite životne sredine i urbanog dizajna;
• učestvovanje u javnim prezentacijama u postupku donošenja planske dokumentacije;
• aktivno učestvovanje u postupku usvajanja planskog Akta pred Skupštinom grada Pančeva;
• aktivnosti na sprovođenju projekata parcelacije, odnosno preparcelacije;
• učestvovanje u izradi Programa uređivanja građevinskog zemljišta;
• sagledavanje mogućnosti otuđenja građevinskih parcela, koje su u javnoj svojini grada Pančeva, sa aspekta važeće planske dokumentacije;
• sagledavanje mogućnosti otuđenja građevinskih parcela, koje su u javnoj svojini grada Pančeva, sa aspekta mogućnosti priključenja na postojeću infrastrukturu;
• sagledavanje mogućnosti otuđenja građevinskih parcela, koje su u javnoj svojini grada Pančeva, sa aspekta imovinsko pravnih odnosa (postojanje zahteva za restituciju);
• izrada Predloga Programa otuđenja građevinskog zemljišta iz javne svojine grada Pančeva;
• učestvovanje u radu Komisije za otuđenje i davanje u zakup građevinskog zemljišta (raspisivanje oglasa, učestvovanje u postupku javnog nadmetanja, učestvovanje u izradi Odluka po sprovedenom postupku javnog nadmetanja);
• sprovođenje postupaka javnih nabavki za usluge i radove za potrebe izrade planske i tehničke dokumentacije;
• medijsko predstavljanje donetih planova i njihove implementacije;
• formiranje, praćenje i čuvanje planske i druge dokumentacije;
• davanje pismenog mišljenja organu nadležnom za poslove urbanizma o mogućnosti preparcelacije zemljišta, u postupku utvrđivanja zemljišta za redovnu upotrebu objekata, za potrebe ozakonjenja;
• izrada predloga projekta parcelacije, odnosno preparcelacije, za potrebe ozakonjenja objekta;
• vođenje i ažuriranje informacione osnove o planskoj dokumentaciji;
• zastupanja u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim nadležnim organima, kao i drugi stručni poslovi proistekli iz delatnosti pravnih prethodnika JP "Urbanizam" Pančevo;
• obavljanje tehničkih, pravnih, finansijskih, administrativnih i drugih stručnih poslova u postupku izrade planske i tehničke dokumentacije.

2. Stručni poslovi iz oblasti upravljanja opštinskim i nekategorisanim putevima na teritiriji grada Pančeva i ulicama u naseljenom mestu Pančevo, u skladu sa Statutom preduzeća i ugovorom sa osnivačem

• priprema i sprovođenje dugoročnih, srednjoročnih i godišnjih planova i programa održavanja, zaštite i razvoja puteva, ulica u gradu i naseljenim mestima;
• sprovođenje stručnih analiza u cilju razvoja mreže puteva i ulica u gradu Pančevu;
• vršenje javnih ovlašćenja upravljača puta u skladu sa Zakonom, odlukama Grada Pančeva, Statutom preduzeća i ugovorom sa osnivačem;
• utvrđivanje i vršenje kontrole naplate naknade za upotrebu javnog puta (izrada rešenja, faktura, opomena, predloga za prinudnu naplatu i dr);
• izdavanje uslova i potvrda o priključenju po zahtevu stranaka, odnosno putem sistema Centralne evidencije objedinjene procedure - CEOP, za izgradnju priključaka na javni put;
• izdavanje uslova i saglasnosti za postavljanje vodova, kanalizacije, toplovoda i drugih sličnih objekata, kao i telekomunikacionih i elektrovodova, instalacija i sl. na javnom putu i u zaštitnom pojasu javnog puta;
• izdavanje saglasnosti za postavljanje objekta i postrojenja u zaštitnom pojasu javnog puta i pored javnih puteva;
• vršenje po potrebi brojanja saobraćaja i kontrolu osovinskog opterećenja na putevima i ulicama;
• vođenje evidencija o javnim putevima i katastar puteva i mostova;
• učestvovanje u izradi Plana tehničkog regulisanja saobraćaja na teritoriji grada Pančeva (izrada projektnog zadatka, sprovođenje postupka javne nabavke, tehnička kontrola tehničke dokumentacije i dr.);
• pripremanje predloge za obim i cene radova na redovnom održavanju i zaštiti puteva, kao i održavanju puteva u zimskom periodu i donošenje cenovnik radova na održavanju puteva;
• učestvovanje u aktivnostima na izradi tehničke dokumentacije u vezi sa saobraćajnom signalizacijom i opremom, kao i svih vrsta saobraćajnih studija, analiza i projekata iz domena bezbednosti saobraćaja;
• učestvovanje u izradi tehničke dokumentacije za postavljanje saobraćajne signalizacije u vezi sa sprovođenjem utvrđenog režima saobraćaja u skladu sa zakonom kojim se uređuje bezbednost saobraćaja na putevima;
• učestvovanje u izradi opštih akata grada Pančeva kojima se uređuje oblast saobraćaja;
• sprovođenje i praćenje svih aktivnosti u vezi sa redovnim i urgentnim održavanjem opštinskih puteva i ulica u gradu, kao i održavanja opštinskih puteva i ulica u zimskom periodu (rad zimske službe);
• vršenje stručnog nadzor na poslovima održavanja opštinskih puteva i ulica u gradu, kao i održavanje opštinskih puteva i ulica u zimskom periodu (rad zimske službe);
• sprovođenje saobraćajno tehničkih mera kojima se utvrđuje režim saobraćaja na javnim putevima, kao i naloga donetih od strane nadležnog organa Gradske uprave grada Pančeva nadležnog za poslove saobraćaja;
• praćenje realizacije Ugovora o redovnom održavanju puteva i ulica i Ugovora o održavanju puteva i ulica u zimskom periodu;
• izdavanje saobraćajno - tehničkih uslova i izdavanje odobrenja za postavljanje reklamnih tabli, reklamnih panoa, uređaja za slikovno, ili zvučno obaveštavanje, ili oglašavanje na javnom putu, odnosno u pojasu tog puta;
• vršenje stručnog nadzora po nalogu Osnivača, na rekonstrukciji i izgradnji rehabilitaciji i opremanju opštinskih puteva, ulica i nekategorisanih puteva;
• realizovanje obaveze preuzetih ugovorom o održavanju pružnih prelaza na teritoriji grada Pančeva, zaključenim sa AD "Infrastruktura železnice Srbije" Beograd;
• donošenje odluka po zahtevima za davanje saglasnosti u postupcima ozakonjenja objekata, sa aspekta upravljača javnog puta;
• zastupanja u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim nadležnim organima proistekli iz delatnosti pravnih prethodnika JP "Urbanizam" Pančevo i JP "Urbanizam" Pančevo, u oblasti upravljanja putevima;
• obavljanje tehničkih, pravnih, finansijskih, administrativnih i drugih stručnih poslova iz oblasti upravljanja putevima u okvirima datih ovlašćenja od strane grada Pančeva.

3. Stručni poslovi upravljanja dečijim odmaralištem na Divčibarama i organizacija boravka dece

• izrada godišnjeg plana i programa rada i aktivnosti dečijeg odmarališta na Divčibarama, sa utvrđivanjem broja i rasporeda smena, sa okvirnim datumima, u okviru Programa i finansijskog plana preduzeća;
• utvrđivanje prava na potpuno i delimično regresiranje troškova boravka dece u odmaralištu na Divčibarama, na osnovu dokumentacije koju dostavljaju škole, ustanove i drugi subjekti, a prema važećoj Odluci o finansijskoj podršci porodici sa decom sa teritorije grada Pančeva;
• organizacija radnih sastanaka sa direktorima škola, ustanova i drugih subjekata sa teritorije grada Pančeva, koji prema gradskoj odluci imaju pravo korišćenja objekta, na kojima se utvrđuje raspored smena tokom školske godine i raspusta;
• analiza i izrada Predloga ukupnih troškova boravka po detetu i visini učešća korisnika u ukupnim troškovima boravka;
• analiza tržišta i sprovođenje postupaka javnih nabavki radi obezbeđivanja nesmetanog funkcionisanja odmarališta to:
1. nabavki dobara (hrane, gasnog ulja, motornog benzina, električne energije, plina, lekova i sanitetskog materijala, alata i rezervnih delova, sredstava za higijenu opreme, i dr.)
2. nabavki usluga i radova (prevoz dece, održavanje higijene u odmaralištu, održavanje bele tehnike, građevinsko-zanatski radovi, termomašinski radovi, elektro radovi, radovi na instalacijama vodovoda i kanalizacije i dr.);
- sprovođenje radova na održavanju objekta i vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova;
- obezbeđivanje zdravstvenu zaštitu dece tokom boravka dece u odmaralištu;
• izvršavanje svih obaveza koje proističu iz upravljanja dečijim odmaralištem na Divčibarama i organizacije boravka dece;
• zaključivanje i praćenje realizacije ugovora o pružanju usluga boravka dece;
• kontinuirano praćenje rada odmarališta i redovno izveštavanje grada Pančeva o radu dečijeg odmarališta na Divčibarama i ostvarenom broju pruženih usluga na mesečnom i godišnjem nivou;
• obavljanja tehničkih, pravnih, finansijskih, administrativnih i drugih stručnih poslova iz oblasti upravljanja dečijim odmaralištem na Divčibarama i organizacije boravka dece.