O DAVANJU SAGLASNOSTI NA ODLUKU NADZORNOG ODBORA JAVNOG
PREDUZEĆA "URBANIZAM" PANČEVO BROJ: 01-1057/2019-3 OD 23.12.2019. GODINE O VISINI
CENA USLUGA JAVNOG PREDUZEĆA "URBANIZAM" PANČEVO PREMA GRADU PANČEVO ZA 2020. GODINU, SA ODLUKOM
("Sl. list grada Pančeva", br. 41/2019 i 9/2020)
I
Daje se saglasnost na Odluku Nadzornog odbora Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo,
broj: 01-1057/2019-3 od 23.12.2019. godine, o visini cena usluga Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo
prema gradu Pančevo za 2020. godinu.
II
Javno preduzeće "Urbanizam" Pančevo objaviće odluku iz tačke
I ovog rešenja u "Službenom listu grada Pančeva".
III
Ovo rešenje stupa na snagu danom donošenja i objaviće se u "Službenom
listu grada Pančeva".
* * *
Nadzorni odbor Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo, na redovnoj
sednici održanoj 23.12.2019. godine, rešavajući treću tačku dnevnog rada - Donošenje Odluke
o visini cene usluga JP "Urbanizam" Pančevo prema gradu Pančevo za 2020. godinu,
na osnovu člana 51. stav 1. tačka 13. Statuta Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo
("Sl. list grada Pančeva br. 29/2017), doneo je sledeću
ODLUKU
Nadzorni odbor Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo
donosi Odluku o visini cena usluga Javnog preduzeća "Urbanizam" Pančevo
prema gradu Pančevo za 2020. godinu u tekstu kako je dat u tabelarnom
pregledu:
Red. broj
POSLOVI POVERENI JP "URBANIZAM" PANČEVO
Jedinična cena usluge po danu, u dinarima, bez pdv-a
1
2
3
1
Stručni
poslovi iz oblasti urbanizma, prostornog planiranja i zaštite životne
sredine i poslova proisteklih iz delatnosti pravnih prethodnika JP
"Urbanizam" Pančevo
1.1.
Stručni poslovi iz oblasti urbanizma, prostornog planiranja i zaštite životne sredine
124,627
1.2.
Zastupanje
u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim nadležnim
organima, kao i drugi stručni poslovi proistekli iz delatnosti pravnih
prethodnika JP "Urbanizam" Pančevo
7,000
2
Stručni
poslovi iz oblasti upravljanja opštinskim i nekategorisanim putevima na
teritoriji grada Pančeva i ulicama u naseljenom mestu Pančevo, u skladu
sa Statutom preduzeća i ugovorom sa osnivačem
2.1.
Stručni
poslovi iz oblasti upravljanja opštinskim i nekategorisanim putevima na
teritoriji grada Pančeva i ulicama u naseljenom mestu Pančevo
95,063
2.2.
Zastupanje
u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim nadležnim organima
proistekli iz delatnosti pravnih prethodnika JP "Urbanizam" Pančevo i
JP "Urbanizam" Pančevo, u oblasti upravljanja putevima
4,000
3
Stručni poslovi upravljanja dečijim odmaralištem na Divčibarama i organizacija boravka dece
67,257
Utvrđena cena po radnom danom iskazana je u dinarima, bez poreza na dodatu vrednost.
Sastavni deo ove odluke čine Elementi za izradu Odluke o cenama usluga JP "Urbanizam" Pančevo prema gradu Pančevo.
Ova Odluka se dostavlja Skupštini grada Pančeva, radi davanja saglasnosti.
Po pribavljenoj saglasnosti ova Odluka se objavljuje
u "Službenom listu grada Pančeva", a stupa na snagu osmog dana od dana
objavljivanja.
Elementi za izradu Odluke o cenama usluga JP "Urbanizam" Pančevo prema gradu Pančevo
1. Stručni poslovi iz oblasti urbanizma, prostornog planiranja i zaštite životne sredine
1. učestvovanje u postupku pokretanja inicijativa za izradu planske dokumentacije;
2. učestvovanje u izradi skupštinske Odluke o pristupanju donošenja odnosno izmene planske dokumentacije;
3. pribavljanje potrebnih uslova nadležnih preduzeća za izradu planske dokumentacije;
4. pribavljanje neophodnih dokumenata i geodetskih podloga za izradu
planske dokumentacije (pribavljanje katastra vodova, listova
nepokretnosti, uverenja i drugih podataka katastra nepokretnosti, kao i
pribavljanje statističkih podataka);
5. prikupljanje, sistematizacija, obrada podataka, izrada analiza,
studija, programa i istraživanja iz oblasti prostornog planiranja,
urbanizma, sociologije, zaštite životne sredine i urbanog dizajna;
6. učestvovanje u javnim prezentacijama u postupku donošenja planske dokumentacije;
7. aktivno učestvovanje u postupku usvajanja planskog Akta pred Skupštinom grada Pančeva;
8. aktivnosti na sprovođenju projekata parcelacije, odnosno preparcelacije;
9. učestvovanje u izradi Programa uređivanja građevinskog zemljišta;
10. sagledavanje mogućnosti otuđenja građevinskih parcela, koje su u
javnoj svojini grada Pančeva, sa aspekta važeće planske dokumentacije;
11. sagledavanje mogućnosti otuđenja građevinskih parcela, koje su u
javnoj svojini grada Pančeva, sa aspekta mogućnosti priključenja na
postojeću infrastrukturu;
12. sagledavanje mogućnosti otuđenja građevinskih parcela, koje su u
javnoj svojini grada Pančeva, sa aspekta imovinsko pravnih odnosa
(postojanje zahteva za restituciju);
13. izrada Predloga Programa otuđenja građevinskog zemljišta iz javne svojine grada Pančeva;
14. učestvovanje u radu Komisije za otuđenje i davanje u zakup
građevinskog zemljišta (raspisivanje oglasa, učestvovanje u postupku
javnog nadmetanja, učestvovanje u izradi Odluka po sprovedenom postupku
javnog nadmetanja);.
15. sprovođenje postupaka javnih nabavki za usluge i radove za potrebe izrade planske i tehničke dokumentacije;
16. medijska predstavljanje donetih planova i njihove implementacije;
17. formiranje, praćenje i čuvanje planske i druge dokumentacije;
18. davanje pismenog mišljenja organu nadležnom za poslove urbanizma o
mogućnosti preparcelacije zemljišta, u postupku utvrđivanja zemljišta
za redovnu upotrebu objekata, za potrebe ozakonjenja;
19. izrada predloga projekta parcelacije, odnosno preparcelacije, za potrebe ozakonjenja objekta;
20. vođenje i ažuriranje informacione osnove o planskoj dokumentaciji;
21. zastupanja u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim
nadležnim organima, kao i drugi stručni poslovi proistekli iz
delatnosti pravnih prethodnika JP "Urbanizam" Pančevo;
22. obavljanje tehničkih, pravnih, finansijskih, administrativnih i
drugih stručnih poslova u postupku izrade planske i tehničke
dokumentacije.
2.
Stručni poslovi iz oblasti upravljanja opštinskim i nekategorisanim
putevima na teritoriji grada Pančeva i ulicama u naseljenom mestu
Pančevo, u skladu sa Statutom preduzeća i ugovorom sa osnivačem
23.
priprema i sprovođenje dugoročnih, srednjoročnih i godišnjih planova i
programa održavanja, zaštite i razvoja puteva, ulica u gradu i
naseljenim mestima;
24. sprovođenje stručnih analiza u cilju razvoja mreže puteva i ulica u gradu Pančevu;
25. vršenje javnih ovlašćenja upravljača puta u skladu sa Zakonom,
odlukama Grada Pančeva, Statutom preduzeća i ugovorom sa osnivačem;
26. utvrđivanje i vršenje kontrole naplate naknade za upotrebu javnog
puta (izrada rešenja, faktura, opomena, predloga za prinudnu naplatu i
dr);
27. izdavanje uslova i potvrda o priključenju po zahtevu stranaka,
odnosno putem sistema Centralne evidencije objedinjene procedure -
CEOP, za izgradnju priključaka na javni put;
28. izdavanje uslova i saglasnosti za postavljanje vodova,
kanalizacije, toplovoda i drugih sličnih objekata, kao i
telekomunikacionih i elektrovodova, instalacija i sl. na javnom putu i
u zaštitnom pojasu javnog puta;
29. izdavanje saglasnosti za postavljanje objekta i postrojenja u zaštitnom pojasu javnog puta i pored javnih puteva;
30. vršenje po potrebi brojanja saobraćaja i kontrolu osovinskog opterećenja na putevima i ulicama;
31. vođenje evidencija o javnim putevima i katastar puteva i mostova;
32. učestvovanje u izradi Plana tehničkog regulisanja saobraćaja na
teritoriji grada Pančeva (izrada projektnog zadatka, sprovođenje
postupka javne nabavke, tehnička kontrola tehničke dokumentacije i dr.);
33. pripremanje predloge za obim i cene radova na redovnom održavanju i
zaštiti puteva, kao i održavanju puteva u zimskom periodu i donošenje
cenovnik radova na održavanju puteva;
34. učestvovanje u aktivnostima na izradi tehničke dokumentacije u vezi
sa saobraćajnom signalizacijom i opremom, kao i svih vrsta saobraćajnih
studija, analiza i projekata iz domena bezbednosti saobraćaja;
35. učestvovanje u izradi tehničke dokumentacije za postavljanje
saobraćajne signalizacije u vezi sa sprovođenjem utvrđenog režima
saobraćaja u skladu sa zakonom kojim se uređuje bezbednost saobraćaja
na putevima;
36. učestvovanje u izradi opštih akata grada Pančeva kojima se uređuje oblast saobraćaja;
37. sprovođenje i praćenje svih aktivnosti u vezi sa redovnim i
urgentnim održavanjem opštinskih puteva i ulica u gradu, kao i
održavanja opštinskih puteva i ulica u zimskom periodu (rad zimske
službe);
38. vršenje stručnog nadzor na poslovima održavanja opštinskih puteva i
ulica u gradu, kao i održavanje opštinskih puteva i ulica u zimskom
periodu (rad zimske službe);
39. sprovođenje saobraćajno tehničkih mera kojima se utvrđuje režim
saobraćaja na javnim putevima, kao i naloga donetih od strane nadležnog
organa Gradske uprave grada Pančeva nadležnog za poslove saobraćaja;
40. praćenje realizacije Ugovora o redovnom održavanju puteva i ulica i
Ugovora o održavanju puteva i ulica u zimskom periodu;
41. izdavanje saobraćajno - tehničkih uslova i izdavanje odobrenja za
postavljanje reklamnih tabli, reklamnih panoa, uređaja za slikovno, ili
zvučno obaveštavanje, ili oglašavanje na javnom putu, odnosno u pojasu
tog puta;
42. vršenje stručnog nadzora po nalogu Osnivača, na rekonstrukciji i
izgradnji rehabilitaciji i opremanju opštinskih puteva, ulica i
nekategorisanih puteva;
43. realizovanje obaveze preuzetih ugovorom o održavanju pružnih
prelaza na teritoriji grada Pančeva, zaključenim sa AD "Infrastruktura
železnice Srbije" Beograd;
44. donošenje odluka po zahtevima za davanje saglasnosti u postupcima
ozakonjenja objekata, sa aspekta upravljača javnog puta;
45. zastupanja u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim
nadležnim organima proistekli iz delatnosti pravnih prethodnika JP
"Urbanizam" Pančevo i JP "Urbanizam" Pančevo, u oblasti upravljanja
putevima;
46. obavljanje tehničkih, pravnih, finansijskih, administrativnih i
drugih stručnih poslova iz oblasti upravljanja putevima u okvirima
datih ovlašćenja od strane grada Pančeva.
3. Stručni poslovi upravljanja dečijim odmaralištem na Divčibarama i organizacija boravka dece
47.
izrada godišnjeg plana i programa rada i aktivnosti dečijeg odmarališta
na Divčibarama, sa utvrđivanjem broja i rasporeda smena, sa okvirnim
datumima, u okviru Programa i finansijskog plana preduzeća; 48.
utvrđivanje prava na potpuno i delimično regresiranje troškova boravka
dece u odmaralištu na Divčibarama, na osnovu dokumentacije koju
dostavljaju škole, ustanove i drugi subjekti, a prema važećoj Odluci o
finansijskoj podršci porodici sa decom sa teritorije grada Pančeva;
49. organizacija radnih sastanaka sa direktorima škola, ustanova i
drugih subjekata sa teritorije grada Pančeva, koji prema gradskoj
odluci imaju pravo korišćenja objekta, na kojima se utvrđuje raspored
smena tokom školske godine i raspusta;
50. analiza i izrada predloga ukupnih troškova boravka po detetu i visini učešća korisnika u ukupnim troškovima boravka;
51. analiza tržišta i sprovođenje postupaka javnih nabavki radi
obezbeđivanja nesmetanog funkcionisanja odmarališta i to:
1. nabavki dobara (hrane, gasnog ulja, motornog benzina, električne
energije, plina, lekova i sanitetskog materijala, alata i rezervnih
delova, sredstava za higijenu opreme, i dr.)
2. nabavki usluga i radova (prevoz dece, održavanje higijene u
odmaralištu, održavanje bele tehnike, građevinsko-zanatski radovi,
termomašinski radovi, elektro radovi, radovi na instalacijama vodovoda
i kanalizacije i dr.);
- sprovođenje radova na održavanju objekta i vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova;
- obezbeđivanje zdravstvenu zaštitu dece tokom boravka dece u odmaralištu;
52. izvršavanje svih obaveza koje proističu iz upravljanja dečijim
odmaralištem na Divčibarama i organizacije boravka dece;
53. zaključivanje i praćenje realizacije ugovora o pružanju usluga boravka dece;
54. kontinuirano praćenje rada odmarališta i redovno izveštavanje grada
Pančeva o radu dečijeg odmarališta na Divčibarama i ostvarenom broju
pruženih usluga na mesečnom i godišnjem nivou;
55. obavljanja tehničkih, pravnih, finansijskih, administrativnih i
drugih stručnih poslova iz oblasti upravljanja dečijim odmaralištem na
Divčibarama i organizacije boravka dece.