REŠENJEO DAVANJU SAGLASNOSTI NA ODLUKU NADZORNOG ODBORA JAVNOG PREDUZEĆA "GRADSKA STAMBENA AGENCIJA" PANČEVO BROJ: 1778 OD 24.12.2019. GODINE U VEZI SA VRŠENJEM NAPLATE TROŠKOVA REDOVNE KONTROLE PROTIVPOŽARNIH APARATA I HIDRANTSKE MREŽE("Sl. list grada Pančeva", br. 9/2020) |
I
Daje se saglasnost na Odluku Nadzornog odbora Javnog preduzeća "Gradska stambena agencija" Pančevo, broj: 1778 od 24.12.20. Na osnovu člana 40. Statuta JP "Gradska stambena agencija" Pančevo (Sl. list grada Pančevo br. 9/2013) Nadzorni odbor JP "Gradska stambena agencija" Pančevo, na svojoj 28 redovnoj sednici, održanoj dana 24.12.2019. godine, doneo je sledeću:
ODLUKU
JP "GSA" Pančevo vršiće naplatu troškova redovne kontrole protivpožarnih aparata i hidrantske mreže od stambenih zajednica koje žele da koriste ovu uslugu preko JP "GSA" Pančevo.
Naplata se vrši po stanu u iznosu od 78,00 dinara po stanu.
OBRAZLOŽENJE
Na osnovu člana 60. stav 5. Zakona o stanovanju i održavanju zgrada ("Sl. glasnik RS", br. 104/2016) i član 24. stav 3. i član 43. Zakona o zaštiti od požara ("Sl. glasnik RS, br. 111/2019, 20/2015 i 87/2018), svaka Stambena zajednica je u obavezi da se pridržava mera zaštite od požara. U skladu sa ovim propisima, kao i povećane aktivnosti inspekcija JP "Gradska stambena agencija", obavezna je da ponudi Stambenim zajednicama iznos naknade za održavanje kojom bi se redovno kontrolisala protivpožarna zaštita i hidrantska mreža u Stambenim zajednicama. Tehnička služba JP "GSA" je sastavila kalkulaciju nove usluge na osnovu trenutnih tržišnih cena servisa i kontrole, kao i vodeći računa o minimalnim troškovima koji bi podmirili nastale troškove, a ne bi mnogo opteretili kućne budžete stanara. 19. godine, u vezi sa vršenjem naplate troškova redovne kontrole protivpožarnih aparata i hidrantske mreže.
II
Sastavni deo ovog rešenja je Odluka Nadzornog odbora Javnog preduzeća "Gradska stambena agencija" Pančevo, broj: 1778 od 24.12.2019. godine, u vezi sa vršenjem naplate troškova redovne kontrole protivpožarnih aparata i hidrantske mreže.
III
Ovo rešenje stupa na snagu narednog dana od dana donošenja, primenjivaće se od 01. u narednom mesecu i objavljuje se u "Službenom listu grada Pančeva".
Kalkulacija
|
Usluga |
cena |
cena sa PDV |
1 |
prosečna cena servisa i kontrole protivpožarnih aparata |
710,00 |
852,00 |
2 |
prosečna cena servisa i kontrole hidranata |
710,00 |
852,00 |
3 |
ukupno usluge PPA i HA (1+2) |
1.420,00 |
1.704,00 |
4 |
dva godišnja servisa (3*2) |
2.840,00 |
3.408,00 |
5 |
ukupno usluge/prosečan broj stanova po etaži (4/4) |
710,00 |
852,00 |
6 |
godišnji broj usluge kontrole (5/12) |
59,17 |
71,00 |
7 |
prihod GSA na osnovu manipulativnih i ostalih troškova (6* 10%) |
5,91 |
7,09 |
8 |
iznos mesečne kontrole protivpožarnih aparata i hidrantske mreže po stanu |
65,08 |
78,10 |
9 |
iznos mesečne kontrole po stanu (zaokruženje) |
65,00 |
78,00 |