REŠENJE

O DAVANJU SAGLASNOSTI NA ODLUKU NADZORNOG ODBORA JAVNOG PREDUZEĆA "GRADSKA STAMBENA AGENCIJA" PANČEVO BROJ: 1778 OD 24.12.2019. GODINE U VEZI SA VRŠENJEM NAPLATE TROŠKOVA REDOVNE KONTROLE PROTIVPOŽARNIH APARATA I HIDRANTSKE MREŽE

("Sl. list grada Pančeva", br. 9/2020)

I

Daje se saglasnost na Odluku Nadzornog odbora Javnog preduzeća "Gradska stambena agencija" Pančevo, broj: 1778 od 24.12.20. Na osnovu člana 40. Statuta JP "Gradska stambena agencija" Pančevo (Sl. list grada Pančevo br. 9/2013) Nadzorni odbor JP "Gradska stambena agencija" Pančevo, na svojoj 28 redovnoj sednici, održanoj dana 24.12.2019. godine, doneo je sledeću:

ODLUKU

JP "GSA" Pančevo vršiće naplatu troškova redovne kontrole protivpožarnih aparata i hidrantske mreže od stambenih zajednica koje žele da koriste ovu uslugu preko JP "GSA" Pančevo.

Naplata se vrši po stanu u iznosu od 78,00 dinara po stanu.

OBRAZLOŽENJE

Na osnovu člana 60. stav 5. Zakona o stanovanju i održavanju zgrada ("Sl. glasnik RS", br. 104/2016) i član 24. stav 3. i član 43. Zakona o zaštiti od požara ("Sl. glasnik RS, br. 111/2019, 20/2015 i 87/2018), svaka Stambena zajednica je u obavezi da se pridržava mera zaštite od požara. U skladu sa ovim propisima, kao i povećane aktivnosti inspekcija JP "Gradska stambena agencija", obavezna je da ponudi Stambenim zajednicama iznos naknade za održavanje kojom bi se redovno kontrolisala protivpožarna zaštita i hidrantska mreža u Stambenim zajednicama. Tehnička služba JP "GSA" je sastavila kalkulaciju nove usluge na osnovu trenutnih tržišnih cena servisa i kontrole, kao i vodeći računa o minimalnim troškovima koji bi podmirili nastale troškove, a ne bi mnogo opteretili kućne budžete stanara. 19. godine, u vezi sa vršenjem naplate troškova redovne kontrole protivpožarnih aparata i hidrantske mreže.

II

Sastavni deo ovog rešenja je Odluka Nadzornog odbora Javnog preduzeća "Gradska stambena agencija" Pančevo, broj: 1778 od 24.12.2019. godine, u vezi sa vršenjem naplate troškova redovne kontrole protivpožarnih aparata i hidrantske mreže.

III

Ovo rešenje stupa na snagu narednog dana od dana donošenja, primenjivaće se od 01. u narednom mesecu i objavljuje se u "Službenom listu grada Pančeva".

Kalkulacija

 

Usluga

cena

cena sa PDV

1

prosečna cena servisa i kontrole protivpožarnih aparata

710,00

852,00

2

prosečna cena servisa i kontrole hidranata

710,00

852,00

3

ukupno usluge PPA i HA (1+2)

1.420,00

1.704,00

4

dva godišnja servisa (3*2)

2.840,00

3.408,00

5

ukupno usluge/prosečan broj stanova po etaži (4/4)

710,00

852,00

6

godišnji broj usluge kontrole (5/12)

59,17

71,00

7

prihod GSA na osnovu manipulativnih i ostalih troškova (6* 10%)

5,91

7,09

8

iznos mesečne kontrole protivpožarnih aparata i hidrantske mreže po stanu

65,08

78,10

9

iznos mesečne kontrole po stanu (zaokruženje)

65,00

78,00