ODLUKA
O PRIVREMENOJ OBUSTAVI IZVRŠENJA RASHODA I IZDATAKA

("Sl. list grada Pančeva", br. 21/2020 i 27/2020)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se privremena obustava izvršenja pojedinih rashoda i izdataka budžeta grada Pančeva za 2020. godinu sa vremenskim trajanjem ne duže od 45 dana.

1. Nalaže se direktnim i indirektnim korisnicima budžetskih sredstava grada Pančeva, javnim preduzećima, odnosno javno-komunalnim preduzećima kao i svim drugim korisnicima javnih sredstava grada Pančeva da obustave sve započete postupke javnih nabavki.

Izuzetno, započeti postupci javnih nabavki mogu biti nastavljeni, isključivo po pribavljenom prethodnom odobrenju Gradonačelnika grada Pančeva na predlog Sekretarijata za finansije sa nadležnim organizacionim jedinicama Gradske uprave grada Pančeva, putem podnošenja obrazloženog zahteva koji sadrži razloge neophodnosti nastavljanja započetog postupka javne nabavke.

2. Postupci javnih nabavki, koji su planirani Planom javnih nabavki za 2020. godinu, a nisu pokrenuti, mogu se pokrenuti isključivo, po pribavljenom prethodnom odobrenju Gradonačelnika grada Pančeva na predlog Sekretarijata za finansije u saradnji sa nadležnim organizacionim jedinicama Gradske uprave grada Pančeva, pre donošenja odluke o pokretanju postupka za konkretnu javnu nabavku, putem podnošenja obrazloženog zahteva koji sadrži razloge neophodnosti pokretanja postupka javne nabavke.

3. Nalaže se odgovornim licima korisnika javnih sredstava Grada da preuzimaju samo obaveze koje su najneophodnije za nesmetano funkcionisanje Grada odnosno za odvijanje optimalnog procesa rada.

4. Gradsko veće grada Pančeva privremeno obustavlja izvršenje Odluke o zaduživanju grada Pančeva broj: II-04-06-3/2020-2 od 04.03.2020. godine ("Službeni list grada Pančeva", broj 7/20).

Član 2

Od privremene obustave izvršenja iz člana 1. ove odluke izuzimaju se:

- Kategorija 41 - Rashodi za zaposlene

- Grupa konta 421 - Stalni troškovi

- Grupa konta 423 - Usluge po ugovoru (samo za preuzete obaveze i obaveze koje će nastati po osnovu usluga koje će se izvršavati tokom trajanja vanrednog stanja kao što su administrativne usluge, usluge održavanja softvera, usluge štampanja, ostale stručne i opšte usluge)

- Grupa konta 424 - Specijalizovane usluge (samo za medicinske i komunalne usluge)

- Grupa konta 425 - Tekuće popravke i održavanje (samo za održavanje vozila, održavanje javnog osvetljenja i puteva i interventno održavanje objekata kojima upravlja grad Pančevo)

- Grupa konta 426 - Materijal (samo izdaci za gorivo, materijal za održavanje higijene i ugostiteljstvo, materijal za posebne namene i nabavka medicinskog materijala)

- Kategorija 44 - Otplata kamata i prateći troškovi zaduživanja

- Grupa konta 451 - Subvencije (samo za tekuće subvencije za nesmetano poslovanje javno komunalnim preduzećima čiji je osnivač Grad Pančevo)

- Grupa konta 463 - Tansferi ostalim nivoima vlasti (osim sredstava planiranih za tekuće popravke i održavanje i nabavku opreme)

- Grupa konta 464 - Dotacije organizacijama za obavezno socijalno osiguranje

- Grupa konta 465 - Ostale dotacije i transferi (samo za ostale tekuće dotacije po zakonu)

- Kategorija 47 - Socijalno osiguranje i socijalna zaštita

- Kategorija 48 - Ostali rashodi (samo dotacije Crvenom krstu grada Pančeva, političkim strankama, za novčane kazne i penale po rešenju sudova, za zaključena vansudska poravnanja od ujeda od napuštenih pasa i mačaka, za registraciju vozila, dotacije nevladinim organizacijama i ostale poreze - obaveza za PDV)

- Klasa 6 - Izdaci za otplatu glavnice i nabavku finansijske imovine

Izuzimaju se sve vrste rashoda koji se finansiraju iz tekuće i stalne budžetske rezerve.

Član 3

Korisnici javnih sredstava grada Pančeva iz člana 1. ove Odluke su dužni da plaćanja za sve preuzete obaveze vrše u rokovima koji su propisani Zakonom o rokovima izmirenja novčanih obaveza u komercijalnim transakcijama ("Službeni glasnik RS", broj: 119/12, 68/15, 113/17 i 91/19).

Član 4

Nalaže se korisnicima javnih sredstava grada Pančeva iz člana 1. ove odluke da ne preuzimaju obaveze za rashode i izdatke koji nisu izuzeti iz privremene obustave izvršenja, kao i da preduzmu sve mere i radnje za produženje ugovorenog roka za plaćanje i da preduzmu mere i aktivnosti za odlaganje izmirenja već preuzetih obaveza.

Član 5

Ova odluka dostavlja se Skupštini grada Pančeva radi obaveštavanja.

Član 6

Za izvršenje ove odluke zadužuje se Gradonačelnik grada Pančeva.

Član 7

Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva", a primenjuje se od 01. aprila 2020. godine.

 

Samostalni član Odluke o dopuni
Odluke o privremenoj obustavi izvršenja rashoda i izdataka

("Sl. list grada Pančeva", br. 27/2020)

Član 3

Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".

Odluku dostaviti: Sekretarijatu za finansije, Sekretarijatu za javne službe i socijalna pitanja i Sekretarijatu za skupštinske poslove, poslove gradonačelnika i Gradskog veća Gradske uprave grada Pančeva.