ODLUKA
O FUNKCIONISANJU I RADU GRADSKE IZBORNE KOMISIJE U IZBORIMA 2020. GODINE

("Sl. list grada Vršca", br. 5/2020 i 7/2020)

Član 1

Kancelarija Gradske izborne komisije koju će koristi u lokalnim izborima 2020. godine je Mala sala (Separe) na I spratu zgrade koju koriste organi Grada, na adresi Trg pobede br. 1.

Telefon Gradske izborne komisije je 060/45-000-01 (telefon sekretara komisije).

Član 2

Radno vreme Gradske izborne komisije u toku izbornog procesa biće svakog radnog dana od 7:00 časova do 15:00 časova.

U periodu koji nije definisan stavom 1. ovog člana, određuje se pasivno dežurstvo po rasporedu koji određuje predsednik ili zamenik predsednika.

Izmenu radnog vremena, Gradska izborna komisija može utvrditi u zavisnosti od rokova i radnji koje treba obaviti.

Član 3

Predstavnici medija koji prate rad Gradske izborne komisije na sprovođenju lokalnih izbora moraju biti akreditovani.

Akreditacije izdaje Gradska izborna komisija po zahtevu predstavnika medija.

Član 4

Danom početka izbornih radnji, radi blagovremenog obaveštavanja javnosti o aktivnostima i radnjama koje preduzima Gradska izborna komisija, na zvaničnom sajtu Grada Vršca, www.vrsac.org.rs, biće otvorena stranica Lokalni izbori 2020.

E-mail Gradske izborne komisije je izbornakomisija@vrsac.org.rs.

Član 5

Predsednik, zamenik predsednika, kao i svi članovi i zamenici Gradske izborne komisije, uključujući sekretara i zamenika sekretara, od dana početka izbornih radnji, pa do podnošenja izveštaja Skupštini Grada Vršca biće dostupni svim učesnicima u izbornom procesu za davanje informacija i obaveštenja o izbornim radnjama, rokovima za njihovo preduzimanje, kao i o svim aktivnostima koje treba preduzeti u izbornom procesu kako bi izbori za odbornike Skupštine Grada Vršca, sproveli u skladu sa zakonom, što efikasije i kvalitetnije.

Član 6

Gradska izborna komisija primaće izborne liste kandidata za odbornike Skupštine Grada Vršca zaključno sa 5. junom 2020. godine u 24:00 časova, kao zakonom utvrđenim rokom za predaju izbornih lista svakog radnog i neradnog dana u vremenu od 00 - 24 časa, bez obzira na radno vreme Gradske izborne komisije utvrđenu članom 2. ove odluke.

U cilju organizovanja poslova vezanih za prijem izborne liste, predlagač/i izborne liste za izbor odbornika Skupštine Grada Vršca su dužni da predaju izborne liste najave Gradskoj izbornoj komisiji najmanje 2 sata pre sata određenog za predaju izborne liste.

Pod najavom iz stava 2. ovog člana podrazumeva se davanje obaveštenja o datumu i vremenu planiranom za predaju izborne liste.

Najava iz stava 2. ovog člana može se vršiti po izboru predlagača izborne liste pisanim ili telefonskim putem.

Najava iz stava 2. ovog člana, pisanim putem, vrši se predajom pisanog obaveštenja o danu i vremenu predaje izborne liste, u kancelariji Gradske izborne komisije u toku radnog vremena utvrđenom članom 2. stav 1. ove odluke.

Najava iz stava 2. ovog člana telefonskim putem, vrši se pozivom na kontakt telefon sekretara ili zamenika sekretara ili pozivom predsednika ili zamenika predsednika Gradske izborne komisije u toku radnog vremena utvđenog članom 2. stav 1. ove odluke.

Predsednik Gradske izborne komisije će nakon primljenog obaveštenja o predaji izborne liste u saradnji sa sekretarom. odnosno zamenikom sekretara Gradske izborne komisije organizovati poslove vezane za prijem najavljene izborne liste.

U slučaju odsutnosti ili sprečenosti predsednika poslove iz stava 7. ovog člana će u saradnji sa sekretarom Gradske izborne komisije organizovati zamenik predsednika.

Član 7

Ovu odluku objaviti u "Službenom listu Grada Vršca".