PRAVILNIK

O KORIŠĆENJU, ODRŽAVANJU I UPRAVLJANJU SLUŽBENIM ZGRADAMA I POSLOVNIM PROSTORIJAMA U JAVNOJ SVOJINI GRADA NOVOG SADA KOJE KORISTE ORGANI I ORGANIZACIJE GRADA NOVOG SADA

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 41/2019 i 27/2020)

Član 1

Ovim pravilnikom bliže se uređuje korišćenje, održavanje i upravljanje službenim zgradama i poslovnim prostorijama u javnoj svojini Grada Novog Sada koje koriste organi i organizacije Grada Novog Sada (u daljem tekstu: organi i organizacije Grada), radi izvršavanja prava i dužnosti Grada Novog Sada.

Pod organima i organizacijama Grada podrazumevaju se organi i organizacije organizovani u skladu sa zakonom i Statutom Grada Novog Sada.

Član 2

Organi i organizacije Grada iz člana 1. stav 2. ovog pravilnika dužni su da službene zgrade i poslovne prostorije u javnoj svojini Grada Novog Sada koriste na način kojim se obezbeđuje efikasno vršenje njihovih prava i dužnosti, kao i njihovo racionalno korišćenje i očuvanje.

Funkcioner koji rukovodi organom i organizacijom Grada iz stava 1. ovog člana odgovoran je za zakonito korišćenje i upravljanje službenim zgradama i poslovnim prostorijama u javnoj svojini Grada Novog Sada koje koristi taj organ, odnosno organizacija.

Zaposleni u organima i organizacijama iz stava 1. ovog člana odgovorni su za savesno i namensko korišćenje službenih zgrada i poslovnih prostorija u javnoj svojini Grada Novog Sada koje koriste radi obavljanja poslova iz delokruga svog rada.

Član 3

Način upravljanja službenim zgradama i poslovnim prostorijama iz člana 1. ovog pravilnika, urediće se aktom Gradonačelnika Grada Novog Sada.

Član 4

Tekuće održavanje službenih zgrada i poslovnih prostorija iz člana 1. ovog pravilnika, kao i zajedničkih delova zgrada neophodnih za njihovo korišćenje, vrši Služba za zajedničke poslove Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Služba), u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu Grada Novog Sada.

Investiciono održavanje službenih zgrada i poslovnih prostorija iz člana 1. ovog pravilnika vrši Gradska uprava za imovinu i imovinsko-pravne poslove (u daljem tekstu: Gradska uprava), u skladu sa godišnjim programom investicionih aktivnosti.

Član 5

Higijensko-sanitarno održavanje službenih zgrada i poslovnih prostorija iz člana 1. ovog pravilnika, kao i zajedničkih delova zgrada neophodnih za njihovo korišćenje vrši Služba, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu Grada Novog Sada.

Član 6

Troškove komunalnih usluga, usluga fizičko-tehničkog obezbeđenja, osiguranja i drugih usluga, kao i troškove sprovođenja protivpožarnih mera u službenim zgradama i poslovnim prostorijama iz člana 1. ovog pravilnika obezbeđuje Služba u skladu sa sredstvima planiranim u budžetu Grada Novog Sada.

Član 7

U službenim zgradama iz člana 1. ovog pravilnika u kojima poslovne prostorije koriste i drugi nosioci prava korišćenja i zakupci, Gradska uprava snosi troškove iz člana 6. ovog pravilnika u skladu sa aktom iz člana 3. ovog pravilnika i sredstvima planiranim u budžetu Grada Novog Sada i refundira ih od Službe, srazmerno površini poslovnih prostorija koje koriste organi i organizacije Grada, u skladu sa tehničkim mogućnostima.

Član 8

Korišćenje, održavanje i upravljanje službenim zgradama i poslovnim prostorijama za potrebe mesnih zajednica urediće se posebnim aktom Gradskog veća Grada Novog Sada.

Član 9

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".