ODLUKA
O ORGANIZACIJI GRADSKE UPRAVE GRADA KRUŠEVCA

("Sl. list grada Kruševca", br. 6/2020 - prečišćen tekst)

 

I - OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Ovom Odlukom uređuju se pitanja organizacije, delokruga i načina rada Gradske uprave grada Kruševca i druga pitanja od značaja za njen rad.

Član 2

Gradska uprava:

1. priprema nacrte propisa i drugih akata koje donosi Skupština grada, Gradonačelnik i Gradsko veće;

2. izvršava odluke i druge akte Skupštine grada, Gradonačelnika i Gradskog veća;

3. rešava u upravnom postupku u prvom stepenu o pravima i dužnostima građana, preduzeća, ustanova i drugih organizacija u upravnim stvarima iz nadležnosti Grada;

4. obavlja poslove upravnog nadzora nad izvršavanjem propisa i drugih opštih akata Skupštine grada;

5. izvršava zakone i druge propise čije je izvršavanje povereno Gradu;

6. obavlja stručne i druge poslove koje utvrde Skupština grada, Gradonačelnik i Gradsko veće.

Član 3

Pored poslova iz izvornog delokruga Grada kao jedinice lokalne samouprave, Gradska uprava obavlja zakonom poverene poslove državne uprave (u daljem tekstu: povereni poslovi).

Član 4

Gradska uprava obavlja poslove na osnovu i u okviru Ustava, zakona i Statuta grada.

Član 5

Rad Gradske uprave dostupan je javnosti i podložan kritici i javnoj kontroli građana na način utvrđen zakonom.

Član 6

Zaposleni u Gradskoj upravi dužni su da svoje poslove obavljaju stručno, ne rukovodeći se pri tom svojim političkim ubeđenjima, niti ih u obavljanju poslova mogu izražavati i zastupati.

Član 7

Sredstva za finansiranje poslova Gradske uprave obezbeđuju se u budžetu Grada, iz izvornih i ustupljenih javnih prihoda u skladu sa Zakonom.

Član 8

Gradska uprava primenjuje propise o državnoj upravi i upravnom postupku kad rešava o pravima, obavezama i interesima građana ili drugog pravnog lica.

Poslove Gradske uprave koji se odnose na ostvarivanje prava, obaveza i interesa građana i pravnih lica mogu obavljati lica koja imaju propisanu školsku spremu, položen stručni ispit za rad u organima državne uprave i odgovarajuće radno iskustvo, u skladu sa zakonom i drugim propisom.

II - ORGANIZACIJA I DELOKRUG RADA

Član 9

U Gradskoj upravi kao jedinstvenom organu za vršenje srodnih poslova obrazuju se unutrašnje organizacione jedinice i delovi organizacionih jedinica.

Član 10

Unutrašnje organizacione jedinice u Gradskoj upravi jesu odeljenja (u daljem tekstu: odeljenja).

Delovi organizacionih jedinica su službe.

Izuzetno organizacioni delovi mogu imati drugačije nazive, ako to zahteva priroda poslova koji se u tim delovima vrše (računovodstvo, pisarnica, kancelarija i dr.).

Član 11

Pojedine poslove u Gradskoj upravi mogu obavljati samostalni izvršioci.

Samostalni izvršilac za svoj rad odgovara načelniku Gradske uprave.

Član 12

Odeljenja se obrazuju prema vrsti, međusobnoj povezanosti i obimu poslova čijim se vršenjem obezbeđuje nesmetan, efikasan i usklađen rad u oblasti za koju se obrazuju.

Službe se obrazuju prema poslovima koji zahtevaju neposrednu povezanost i organizacionu posebnost.

Član 13

Za obavljanje poslova Gradske uprave obrazuju se sledeće unutrašnje organizacione jedinice:

- Odeljenje za urbanizam i građevinarstvo;

- Odeljenje za stambeno-komunalne i imovinsko pravne poslove;

- Odeljenje za društvene delatnosti;

- Odeljenje za finansije;

- Odeljenje za javne nabavke;

- Odeljenje za investicije, privredu i zaštitu životne sredine;

- Odeljenje za utvrđivanje, naplatu i kontrolu javnih prihoda;

- Odeljenje za opštu upravu i zajedničke poslove;

- Odeljenje za poslove organa Grada;

- Odeljenje za inspekcijske poslove;

- Odeljenje komunalne milicije;

- Odeljenje za upravljanje ljudskim resursima;

- Odeljenje za poslove odbrane i vanredne situacije i

- Kabinet Gradonačelnika - kao posebna organizaciona jedinica.

Član 14

Odeljenje za urbanizam i građevinarstvo obavlja poslove koji se odnose na urbanizam i prostorno planiranje, građevinske poslove, komunalne poslove, normativne i stručne poslove na pripremi i predlaganju izrade prostornih i urbanističkih planova i ostale poslove u postupku njihovog donošenja. Obavlja poslove vezane za sprovođenje urbanističkih planova i organizuje javnu prezentaciju istih.

Sprovodi objedinjenu proceduru za izdavanje lokacijskih uslova; izdavanje građevinske dozvole; prijavu radova; izdavanje upotrebne dozvole; pribavljanje uslova za projektovanje odnosno priključenje objekata na infrastrukturnu mrežu; pribavljanje isprava i drugih dokumenata koje izdaju imaoci javnih ovlašćenja, a uslov su za izgradnju objekata, odnosno za izdavanje lokacijskih uslova, građevinske dozvole i upotrebne dozvole iz njihove nadležnosti, kao i obezbeđenje uslova za priključenje na infrastrukturnu mrežu i za upis prava svojine na izgrađenom objektu.

Sprovodi postupak ozakonjenja bespravno izgrađenih i rekonstruisanih objekata, poslove energetske efikasnosti u zgradarstvu.

Obavlja stručno-administrativne poslove za potrebe Glavnog gradskog urbaniste i Komisije za planove; poslove izrade predloga odluka i drugih akata koje donosi Gradsko veće i Skupština grada u oblasti urbanizma i građevinarstva i postavljanja manjih montažnih objekata na javnim površinama.

Vrši i druge poslove u oblasti urbanizma i građevinarstva u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine.

Član 15

Odeljenje za stambeno-komunalne i imovinsko-pravne poslove, vrši poslove pripreme nacrta odluka i drugih akata koje donosi Skupština, Gradonačelnik i Gradsko veđe iz ove oblasti; vrši nadzor nad primenom Zakona iz ove oblasti i nad zakonitošću rada javnih komunalnih i javnih preduzeća; sprovodi postupak iseljenja bespravno useljenih lica iz stanova i zajedničkih prostorija, registraciju stambenih zgrada i vrši druge poslove u stambenoj oblasti u skladu sa Zakonom; vrši poslove iz oblasti tehničkog regulisanja saobraćaja, stručne i administrativne poslove za potrebe Saveta za bezbednost saobraćaja na teritoriji Grada; stručne poslove za potrebe Komisije za utvrđivanje naziva ulica i trgova; registraciju redova vožnje linijskog gradskog i prigradskog prevoza; poslove izdavanja taksi dozvola, taksi legitimacija i druge poslove vezane za obavljanje taksi prevoza; izdavanje rešenja o eshumaciji; poslove vezane za sprovođenje akata kojim se uređuje postavljanje privremenih pokretnih objekata na javnim površinama; sprovođenje postupka davanja u zakup poslovnog prostora u svojini Grada.

Vrši poslove koji se odnose na zaštitu, očuvanje, evidenciju i upis prava na nepokretnostima u javnoj svojini Grada i nepokretnostima koje koristi Grad, identifikaciju, kao i vođenje evidencije o vrednosti istih; vrši poslove koji se odnose na pribavljanje, otuđenje i raspolaganje nepokretnostima u javnoj svojini Grada; pribavljanje dokumentacije potrebne za upis prava javne svojine i ozakonjenje objekata; dostavljanje podataka i evidencija o pravu korišćenja i pravu svojine putem veb aplikacije u Centralni registar Republičke direkcije za imovinu; poslove otuđenja nepokretnosti iz javne svojine neposrednim putem - pogodbom; sprovodi postupak eksproprijacije i utvrđivanja naknade; postupak poništaja rešenja o izuzimanju građevinskog zemljišta, postupak deeksproprijacije i vraćanja naknada; postupak utvrđivanja zemljišta za redovnu upotrebu objekata; postupak konverzije prava korišćenja u pravo svojine na građevinskom zemljištu; postupak vraćanja utrina i pašnjaka selima na korišćenje; utvrđivanje prestanka prava korišćenja ostalog građevinskog zemljišta; poslove u vezi vraćanja zemljišta oduzetog po osnovu Zakona o poljoprivrednom zemljišnom fondu i konfiskovanog zbog neizmirenih obaveza iz obaveznog otkupa; izdavanje tapija; poslove organizacije i upravljanja Geografsko-informacionim sistemom Grada Kruševca (GIS).

Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine.

Član 16

Odeljenje za društvene delatnosti vrši poslove koji se odnose na zadovoljavanje određenih potreba građana utvrđenih zakonom u oblasti: obrazovanja, kulture, sporta i omladine, primarne zdravstvene zaštite, socijalne zaštite, zaštite ljudskih i manjinskih prava, dečje zaštite, boračko- invalidske zaštite i informisanja; priprema nacrte odluka i drugih akata koje donosi Skupština, Gradsko veće, Gradonačelnik i načelnik Gradske uprave iz ove oblasti; vrši nadzor nad radom ustanova u oblasti društvenih delatnosti i priprema kriterijume za njihovo finansiranje; učestvuje u planiranju sredstava za materijalne troškove i investicije za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje i druge ustanove i organizacije društvenih delatnosti; obavlja poslove učeničkog i studentskog standarda; vrši poslove inspekcijskog nadzora u predškolskoj ustanovi, osnovnim i srednjim školama i sportu; stara se o izradi i implementaciji strateških dokumenata i akcionih planova iz nadležnosti Odeljenja, priprema normative i standarde za obavljanje delatnosti ustanova socijalne zaštite čiji je osnivač grad; priprema i izvršava propise o pravima u socijalnoj zaštiti i vrši praćenje realizacije prava iz socijalne zaštite po Odluci o pravima i uslugama u socijalnoj zaštiti; izdaje dozvole za početak rada ustanova socijalne zaštite i utvrđuje ispunjenost uslova za pružanje usluga socijalne zaštite u skladu sa zakonom; stara se o obezbeđivanju uslova za rad, održavanje i ostvarivanje programa ustanova socijalne zaštite čiji je osnivač grad kao i organizacija socijalne zaštite čija je delatnost od interesa za grad; Stara se i obezbeđuje uslove za rad, održavanje i ostvarivanje programa ustanova kulture, uslova za rad samostalnih umetnika, razvoja kulturno-umetničkog amaterizma i zaštite kulturnih dobara; predlaže raspodelu sredstava i stara se o realizaciji projekata organizacija iz oblasti društvenih delatnosti; obavlja poverene poslove iz oblasti boračke i boračko-invalidske zaštite i finansijske podrške porodici sa decom, obavlja stručne i administrativne poslove koji se odnose na nagrađivanje i stipendiranje učenika i studenata, sprovođenje mera populacione politike i poslove za potrebe interresorne komisije.

Vrši poslove koji se odnose na zadovoljavanje određenih potreba građana utvrđenih zakonom u oblasti sporta i fizičke kulture; priprema nacrte odluka i drugih akata iz ove oblasti koje donosi Skupština grada, Gradsko veće i Gradonačelnik; vrši nadzor nad radom ustanova i organizacija u oblasti sporta; poslove koji se odnose na obezbeđivanje uslova za: izgradnju, održavanje i korišćenje sportskih objekata u kojima se ostvaruju potrebe u oblasti sporta u gradu; pomoć u realizaciji školskih sportskih takmičenja na nivou grada, okruga i Republike; staranje o obezbeđivanju posebnih uslova za povećanje obuhvata i kvaliteta rada sa mladim sportskim talentima; priprema kriterijume za finansiranje delatnosti organizacija u oblasti sporta koje je osnovao grad i praćenje realizacije programa ili delova programa drugih organizacija kojima se doprinosi zadovoljavanju potreba građana u oblasti sporta na nivou grada; stara se o organizovanju i održavanju sportskih takmičenja i manifestacija od značaja za grad; stara se o obezbeđivanju uslova za rad sportskih stručnjaka u organizacijama u oblasti sporta na teritoriji grada.

Podsticanje različitih aktivnosti i programa mladih i stvaranje uslova za uključivanje mladih u društveni život i procese odlučivanja; pomoć u stvaranju uslova za organizovanje omladinskih aktivnosti i delatnosti omladinskih organizacija; saradnja sa lokalnim udruženjima mladih oko implementacije lokalnih strategija; organizovanje različitih vrsta obuka mladih radi njihovog većeg uključivanja u neformalno obrazovanje, volonterski rad i bolje korišćenje slobodnog vremena; priprema, prati i realizuje lokalne projekte za mlade u skladu sa nacionalnom strategijom; priprema kriterijume za sufinansiranje projekata omladinskih udruženja i projekata koji se bave mladima.

Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine grada.

Član 17

Odeljenje za finansije vrši poslove Gradske uprave koji se odnose na: pripremu predloga i izvršenju budžeta i rebalansa budžeta Grada; budžetsko izveštavanje o ostvarenju javnih prihoda i javnih rashoda u skladu sa zakonom; izradu Završnog računa budžeta; izradu rešenja o povećanju prihoda i rashoda budžeta, o upotrebi sredstava sa tekuće i stalne rezerve, o preusmeravanju sredstava unutar korisnika i promeni namene sredstava i zaključaka o isplatama sa pozicija kapitalnih rashoda; finansijsko planiranje i praćenje realizacije planova. obračun i isplatu zarada, vođenje pomoćnih evidencija i računovodstvo i izveštavanje za direktne i određene indirektne korisnike; popis pokretne i nepokretne imovine grada i postupanje po zahtevima za otkup stanova; poslove trezora, prijema, kontrole i prenosa transfera finansijskih sredstava direktnim i indirektnim korisnicima, vođenje evidencije o likvidnosti KRT-a i glavne knjige trezora direktnih korisnika;

Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine grada.

Član 18

Odeljenje za investicije, privredu i zaštitu životne sredine, vrši poslove Gradske uprave iz oblasti: privrede, poljoprivrede, vodoprivrede i zaštite životne sredine i to: prikupljanje podataka o privrednim subjektima i resursima i izrađuje analize za potrebe donošenja programa razvoja privrede iz nadležnosti Grada i saradnje sa drugim subjektima na ukupnom privrednom razvoju Grada; priprema Program razvoja grada i Program razvoja privrede; priprema programe i sprovodi projekte lokalnog-ekonomskog razvoja i stara se o unapređenju opšteg okvira za privređivanje, prati politike i programe fondova Evropske unije od značaj a za Grad izrađuje projekte radi konkurisanja kod fondova Evropske unije; obavlja poslove iz oblasti saradnje sa dijasporom, ambasadama inostranih država, nadležnim ministarstvima u cilju privlačenja investicija, predlaganje prioriteta investicija kao i određivanje projektnih zadataka sa nosiocima, učešće u izradi i praćenje realizacije gradskih projekata i stručna pomoć u realizaciji svih gradskih investicija; stručne i administrativne poslove za Budžetski fond za zaštitu životne sredine, poslove na sprovođenju podsticajnih mera u poljoprivredi i ruralnom razvoju i mera aktivne politike zapošljavanja; vrši promenu namene poljoprivrednog zemljišta, izrađuje osnove zaštite i uređenja poljoprivrednog zemljišta i obavlja poslove na njihovom sprovođenju, prati rad i priprema akta u vezi sa radom Turističke organizacije, izrađuje program razvoja turizma i priprema akt o visini boravišne takse; prati rad i priprema akta u vezi sa radom Biznis inkubatora i Veterinarske stanice; vodi evidenciju o zadrugama i pruža stručnu pomoć za razvoj zadrugarstva; poslove snabdevanja tržišta i robnih rezervi; pruža usluge privrednim subjektima u postupku registracije radnji i preduzeća, na osnovu sporazuma sa Agencijom za privredne registre;

Priprema akt o propisivanju radnog vremena ugostiteljskih, trgovinskih i zanatskih objekata.

Obavlja poslove koji se odnose na zaštitu životne sredine, priprema program korišćenja i zaštite prirodnih vrednosti i program zaštite životne sredine i priprema akt kojim se utvrđuje posebna naknada za zaštitu i unapređenje životne sredine.

Izrađuje Program uređivanja građevinskog zemljišta i prati njegovu realizaciju; sprovodi postupak licitacije za otuđenje i davanje u zakup građevinskog zemljišta u skladu sa zakonom, postupak davanja u zakup privremenih objekata i priprema odgovarajuća akta iz ove oblasti, obavlja stručne poslove za utvrđivanje javnog interesa i eksproprijaciju zemljišta u skladu sa Programom, kao i druge poslove iz oblasti uređivanja građevinskog zemljišta.

Vrši poverene poslove na osnovu zakona iz oblasti zaštite životne sredine, poljoprivrede, turizma i druge poslove u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine.

Član 19

Odeljenje za javne nabavke sprovodi postupak javnih nabavki za organe Grada, ustanove čiji je osnivač Grad, osim zdravstvenih ustanova, osnovne i srednje škole za javne nabavke koje se finansiraju sredstvima budžeta grada; priprema godišnji plan nabavki, izrađuje normativna akta iz ove oblasti, koordinira sa organizacionim jedinicama i ustanovama u cilju izrade konkursne dokumentacije, izradu konkursne dokumentacije, vrši oglašavanja javnih nabavki, izrađuje modele ugovora i stara se o konkursnoj dokumentaciji, obavlja stručno-administrativne poslove za potrebe Komisije za javne nabavke; prati izvršavanje ugovorenih obaveza u skladu sa zakonom; vodi registre i evidencije o sprovedenim postupcima u elektronskom i štampanom obliku, priprema izveštaje za nadležne organe; obavlja poslove koji se odnose na poveravanje obavljanja komunalnih delatnosti u skladu sa zakonom i pripremu ugovora o poveravanju; vrši i druge poslove u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine grada.

Član 20

Odeljenje za utvrđivanje, naplatu i kontrolu javnih prihoda vrši poslove koji se odnose na utvrđivanje, naplatu i kontrolu izvornih prihoda ostvarenih na teritoriji grada Kruševca, priprema nacrte odluka vezane za utvrđivanje javnih prihoda u skladu sa zakonom i prati njihovo sprovođenje; učestvuje u planiranju prihoda budžeta Grada; vodi prvostepeni upravni postupak po žalbama poreskih obveznika izjavljenih protiv upravnih akata donetih u poreskom postupku; izdaje uverenja i potvrde o činjenicama o kojima vodi službenu evidenciju.

Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine grada.

Član 21

Odeljenje za opštu upravu i zajedničke poslove vrši poslove koji se odnose na: pripremu propisa koji se odnose na unapređenje organizacije rada i modernizaciju Gradske uprave; propisa o načinu korišćenja prevoznih sredstava i opreme, priprema akt o matičnim područjima; akt o lokalnim administrativnim taksama; sprovođenje propisa o upravi, upravnom postupku i kancelarijskom poslovanju u Gradskoj upravi, organizaciju i rad prijemne kancelarije, zajedničke pisarnice i arhive Gradske uprave; praćenje stanja ostvarivanja prava i obaveza građana i preduzeća i drugih pravnih lica pred Gradskom upravom (ažurnost rešavanja u upravnim stvarima); rešavanje u upravnom postupku u oblasti građanskih stanja, vođenje biračkog spiska; poslove pružanja pravne pomoći građanima sa teritorije grada Kruševca; u okviru ovog Odeljenja, za vršenje određenih poslova iz nadležnosti Gradske uprave obrazuju se mesne kancelarije.

U ovom Odeljenju obavljaju se određeni stručni, tehnički i drugi zajednički poslovi za potrebe Gradske uprave i to: priprema osnova i programa jedinstvenog informacionog sistema, organizaciju i rad na uvođenju, razvoju i korišćenju informatičke tehnologije, eksploataciju računarske opreme; poslove izrade idejnih projekata u skladu sa strategijom grada, a u cilju poboljšanja poslovanja Gradske uprave, modernizacija internet prezentacije, poslovi kontrole kvaliteta rada, implementacijom sistema kvaliteta u Gradskoj upravi, merenjem uspešnosti izvršenja i ispunjenja ciljeva koje je postavila Gradska uprava u skladu sa Regulatornom reformom racionalizacije - giljotina formalnosti; umnožavanje i povezivanje materijala i obezbeđivanje funkcionisanja konferencijsko-diskutnih sistema; investiciono tehničke poslove u vezi sa izgradnjom, dogradnjom i adaptacijom poslovnog prostora za potrebe Gradske uprave; poslove tekućeg i investicionog održavanja zgrade Gradske uprave; održavanje instalacija, uređaja i opreme; sprovođenje mera protivpožarne zaštite, održavanje čistoće i voznog parka.

Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine grada.

Član 22

U okviru Odeljenja za opštu upravu i zajedničke poslove obrazuju se sledeće mesne kancelarije:

1. Mesna kancelarija Konjuh za naseljena mesta: Konjuh, Ljubava, Brajkovac, Kamenare, Komorane i Lazarevac;

2. Mesna kancelarija Kukljin za naseljeno mesto Kukljin;

3. Mesna kancelarija Jasika za naseljena mesta: Jasika, Šanac, Gavez, Srnje i Velika Kruševica;

4. Mesna kancelarija Padež za naseljena mesta: Padež, Globare, Šašilovac, Krvavica i Vratare;

5. Mesna kancelarija Globoder za naseljeno mesto Globoder;

6. Mesna kancelarija Pepeljevac za naseljena mesta: Pepeljevac, Vučak, Cerova i Lukavac;

7. Mesna kancelarija Žabare za naseljena mesta: Žabare, Trebotin, Mala Vrbnica, Doljane i Meševo;

8. Mesna kancelarija Veliki Kupci za naseljena mesta Veliki Kupci, Mali Kupci, Grkljane, Štitare, Sebečevac, Suvaja, Majdevo i Ćelije;

9. Mesna kancelarija Gornji Stepoš za naseljena mesta: Gornji Stepoš, Donji Stepoš, Šavrane i Naupare;

10. Mesna kancelarija Velika Lomnica za naseljena mesta: Velika Lomnica, Buci i Bukovica;

11. Mesna kancelarija Trmčare za naseljena mesta: Trmčare, Modrica, Slatina i Sezemče;

12. Mesna kancelarija Kaonik za naseljena mesta Kaonik, Jošje, Đunis i Crkvina;

13. Mesna kancelarija Sušica za naseljena mesta Sušica i Pozlata;

14. Mesna kancelarija Veliki Šiljegovac za naseljena mesta Veliki Šiljegovac i Bojince;

15. Mesna kancelarija Ribare za naseljena mesta: Ribare, Zubovac, Grevci, Rosica, Boljevac, Malo Krušince i Ribarska Banja;

16. Mesna kancelarija Mala Reka za naseljena mesta Mala Reka, Zebica, Rlica, Veliko Krušince, Srndalje i Belasica;

17. Mesna kancelarija Dvorane za naseljena mesta: Dvorane, Petina, Poljaci i Lovci;

18. Mesna kancelarija Zdravinje za naseljeno mesto Zdravinje;

19. Mesna kancelarija Bela Voda za naseljeno mesto Bela Voda;

20. Mesna kancelarija Mačkovac za naseljeno mesto Mačkovac;

21. Mesna kancelarija Jablanica za naseljena mesta: Jablanica, Vitanovac i Šogolj;

22. Mesna kancelarija Čitluk za naseljena mesta: Čitluk, Begovo Brdo i Koševi.

Član 23

Mesne kancelarije vrše poslove koji se odnose na prijem podnesaka za Gradsku upravu, biračke spiskove, uzimanje izjava građana po zamolnicama nadležnih organa, vođenje matičnih knjiga, izdavanje uverenja o poslovima o kojima se vodi službena evidencija, kao i uverenja o činjenicama o kojima se ne vodi evidencija kod Gradske uprave kada je dokazivanje tih činjenica propisano zakonom, zavođenje i ekspediciju pošte.

Član 24

U vršenju poslova i zadataka koje obavljaju, mesne kancelarije ostvaruju saradnju sa odgovarajućim odeljenjima Gradske uprave i mesnim zajednicama.

Mesne kancelarije mogu obavljati određene poslove za druge organe, mesne zajednice, javne službe, preduzeća i druga pravna lica, na svom području ako im vršenje tih poslova bude povereno.

Član 25

Odeljenje za poslove organa Grada obavlja stručne i druge poslove za Skupštinu, Gradonačelnika, Gradsko veće i Gradsku upravu, koji se odnose na: pripremu i održavanje sednica Skupštine grada, njenih radnih tela i Gradskog veća; obradu materijala sa sednica, staranje o zakonitosti rada ovih organa i tela; pružanje stručne pomoći odbornicima i odborničkim grupama i staranje o blagovremenom pribavljanju odgovora na odbornička pitanja; poslove u vezi izbora, imenovanja i postavljenja kada o tome odlučuje Skupština, Gradonačelnik i Gradsko veće; izradu Statuta grada, Poslovnika o radu Skupštine i Gradskog veća, odluke o organizaciji Gradske uprave, kao i propisa o naknadama troškova i izgubljene zarade odbornicima i članovima radnih tela Skupštine i Gradskog veća, propisa koji se odnose na kriterijume i merila za utvrđivanje zarada i drugih primanja funkcionera; određene poslove za sprovođenje izbora (gradskih, republičkih); stručne poslove vezane za dodeljivanje priznanja koja ustanovljava Grad; poslovi koji se odnose na informisanje o radu organa Grada, priprema za štampanje Službenog lista Grada; organizovanje i sprovođenje referenduma i zborova građana kada ih raspisuje Skupština, odnosno saziva predsednik Skupštine; stručne poslove u predmetima zaštite prava građana kada u drugom stepenu rešava Gradsko veće; poslove koji se odnose na planiranje i praćenje realizacije aktivnosti izabranih i postavljenih lica; stručne poslove u vezi sa protokolarnim obavezama funkcionera grada; priprema programa poseta i drugi poslovi u vezi svečanosti i manifestacija Grada; poslovi u vezi sa dočekom i organizacijom boravka domaćih i stranih delegacija i poseta predstavnika i delegacija grada u okviru saradnje sa gradovima i opštinama u zemlji i inostranstvu; stručni poslovi informisanja o radu organa grada, javnih preduzeća i ustanova, uređuje gradsku internet prezentaciju, organizacija konferencija za novinare.

Odeljenje vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom grada, odlukama Skupštine i Poslovnikom Skupštine grada i Gradskog veća.

Član 26

Odeljenje za inspekcijske poslove vrši poslove koji se odnose na: kontrolu, nadzor i preduzimanje mera u skladu sa pozitivnim propisima u oblasti projektovanja, kontrolu izdatih dozvola, kontrolu izgradnje objekata, korišćenja i kontrolu kod izdavanja upotrebnih dozvola za izgrađene objekte, i kontrolu nad izvršavanjem zakona i drugih propisa koji se odnose na davaoce i korisnike komunalnih usluga u pogledu uslova i načinu davanja i korišćenja usluga i to: prečišćavanje i distribucija vode, prečišćavanja i odvođenje atmosferskih i otpadnih voda, proizvodnja i snabdevanje parom i toplom vodom, održavanja čistoće, uređenja, korišćenja i održavanja zelenih i javnih površina, držanja životinja, nadzor nad izvršenjem zakona i drugih propisa, standarda i normativa u obavljanju javnog lokalnog prevoza kojima se uređuje prevoz putnika u javnom gradskom saobraćaju, taksi saobraćaju, projektovanju, izgradnji, rekonstrukciji i održavanju javnih puteva (lokalnih, nekategorisanih), nadzor nad radom preduzeća za puteve i kontrolu izvršenja naloga i rešenja od strane ovog preduzeća, vrši kontrolu nad primenom mera zaštite vazduha od zagađivanja i mera zaštite od buke u stambenim, zanatskim i komunalnim objektima za koje je nadležna gradska inspekcija; Odeljenje vrši i poverene poslove državne uprave.

Član 27

Odeljenje komunalne milicije obavlja poslove koji se odnose na održavanje komunalnog i drugog zakonom utvrđenog reda od značaja za komunalnu delatnost; vršenje kontrole nad primenom zakona i drugih propisa i opštih akata iz oblasti komunalne i drugih delatnosti iz nadležnosti Grada; ostvarivanje nadzora u javnom gradskom, prigradskom i drugom lokalnom saobraćaju, u skladu sa zakonom i propisima Grada; zaštitu životne sredine, kulturnih dobara, lokalnih puteva, ulica i drugih javnih objekata od značaja za Grad; podršku sprovođenju propisa kojima se obezbeđuje nesmetano odvijanje života u Gradu, očuvanje dobara i izvršavanje drugih zadataka iz nadležnosti Grada; vršenje kontrole nad primenom zakona kojim se uređuju državni simboli, osim u odnosu na državne organe, organe Grada i imaoce javnih ovlašćenja; izvršavanje drugih poslova, u skladu sa zakonom.

Održavanje komunalnog i drugog zakonom uređenog reda od značaja za komunalnu delatnost smatra se održavanje reda, naročito u oblastima, odnosno pitanjima: snabdevanja vodom; odvođenja otpadnih i atmosferskih voda; javne čistoće; prevoza i deponovanja zemlje i ostalog rastresitog materijala; prevoza i deponovanja komunalnog i drugog otpada; ulica, opštinskih i nekategorisanih puteva; saobraćajnih oznaka i signalizacije; parkiranja; prevoza putnika u gradskom i prigradskom, odnosno lokalnom saobraćaju; taksi prevoza; postavljanja privremenih poslovnih objekata; zaštite od buke u životnoj sredini; kontrole radnog vremena subjekata nadzora; održavanja komunalnih objekata, pijaca, grobalja, parkova, zelenih i drugih javnih površina, javne rasvete, stambenih i drugih objekata, u skladu sa zakonom.

Poslovi kontrole nad primenom zakona i drugih propisa i opštih akata iz oblasti komunalne i drugih delatnosti iz nadležnosti Grada i poslovi iz stava 2. ovog člana ne odnose se na nadležnosti inspekcije utvrđene zakonom kojim se uređuju komunalne delatnosti i zakonom kojim se uređuju putevi.

Član 28

Odeljenje za upravljanje ljudskim resursima obavlja stručne i administrativne poslove vezane za kadrovska pitanja, socijalnu i zdravstvenu zaštitu zaposlenih u saradnji sa drugim organima i institucijama; stručne poslove u postupku zapošljavanja i izbora kandidata; pripremu predloga Kadrovskog plana, akta o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji i akta o merilima i kriterijumima za utvrđivanje plata zaposlenih u Gradskoj upravi, kao i drugih opštih i pojedinačnih akata o pravima i obavezama zaposlenih, postavljenih i izabranih lica; poslove organizacije stručnog usavršavanja službenika, pripremu predloga godišnjeg Programa stručnog usavršavanja službenika i predloga finansijskog plana za izvršavanje Programa; analizu rezultata i praćenja efekata ocenjivanja službenika; vođenje kadrovske evidencije, personalnih dosijea i Registra zaposlenih; obavlja i druge poslove za karijerni razvoj službenika.

Odeljenje vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom grada, odlukama Skupštine i Gradskog veća.

Član 29

Odeljenje za poslove odbrane i vanredne situacije vrši poslove Gradske uprave koji se odnose na poslove izrade planova odbrane i drugih opštih akata iz oblasti odbrane u uslovima ratnog i vanrednog stanja; koordinaciju poslova pripreme za odbranu sa nadležnim ministarstvom, kao i druge stručne i administrativne poslove iz oblasti odbrane; preduzimanje mera za usklađivanje priprema za odbranu određenih pravnih lica; vodi Zakonom utvrđene evidencije iz oblasti odbrane; organizovanje prevencije i zaštite od elementarnih i drugih većih nepogoda i zaštitu od požara, kao i stvaranje uslova za njihovo otklanjanje, odnosno ublažavanje; pripremu opštih akata iz oblasti civilne zaštite, planova i programa za vanredne situacije i zaštite od požara; poslove vezane za obrazovanje i funkcionisanje Gradskog štaba za vanredne situacije; formiranje i opremanje jedinica civilne zaštite; poslove Gradskog informativnog centra; sprovođenje aktivnosti koje organizuju republičke i međunarodne institucije na poslovima rešavanja statusa izbeglih i raseljenih lica, migranata i readmisanata i nadzor korisnika na terenu.

Odeljenje vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom grada, odlukama Skupštine i Gradskog veća.

Član 30

Kabinet Gradonačelnika obavlja savetodavne i protokolarne poslove, poslove za odnose sa javnošću i administrativno-tehničke poslove koji su od značaja za rad Gradonačelnika; organizuje protokol povodom prijema domaćih i stranih predstavnika gradova i opština, protokol povodom dodeljivanja javnih priznanja i druge protokolarne poslove; pripremu radnih i drugih sastanaka i obavlja i druge poslove koje odredi Gradonačelnik.

Član 31

U Gradskoj upravi u posebnoj organizacionoj jedinici - Kabinetu Gradonačelnika mogu se postaviti pomoćnici Gradonačelnika (u daljem tekstu: pomoćnici) za pojedine oblasti i to: ekonomski razvoj, investicije i finansije; društvene delatnosti; omladinu i sport; poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo; ekologiju, održivi razvoj i energetiku.

U Gradskoj upravi može biti postavljeno najviše pet pomoćnika.

Broj pomoćnika i oblasti za koje se postavljaju određuje Gradonačelnik. Pomoćnike postavlja i razrešava Gradonačelnik. Gradsko veće utvrđuje koeficijente za obračun i isplatu plata pomoćnika, a druga prava ostvaruju u Gradskoj upravi.

Pomoćnici gradonačelnika zasnivaju radni odnos na određeno vreme dok traje dužnost Gradonačelnika.

Član 32

Pomoćnici pokreću inicijative, predlažu projekte i daju mišljenja u vezi sa pitanjima koja su od značaja za razvoj u oblastima za koje su postavljeni i vrše druge poslove koje im poveri Gradonačelnik.

Član 33

Administrativno-tehničke poslove za pomoćnike obavlja odgovarajuća organizaciona jedinica Gradske uprave.

Pomoćnici mogu preko rukovodioca organizacionih jedinica da nalože zaposlenima u Gradskoj upravi izvršavanje odgovarajućeg radnog zadatka.

Pomoćnici mogu da angažuju stručnjake iz javnih preduzeća i ustanova čiji je osnivač Grad za izradu određenog projekta, predloga, analize i slično, o čemu obaveštavaju Gradonačelnika.

Član 34

Načelnik Gradske uprave može da obrazuje posebnu radnu grupu u koju imenuje zaposlene iz različitih organizacionih jedinica radi obavljanja određenog posla iz nadležnosti Gradske uprave.

Aktom o obrazovanju radne grupe određuje se njen sastav, zadaci, vreme na koje se obrazuje i drugo.

III - RUKOVOĐENJE U GRADSKOJ UPRAVI

Član 35

Radom Gradske uprave rukovodi načelnik Gradske uprave.

Za svoj rad i rad Gradske uprave načelnik odgovara Skupštini grada i Gradskom veću.

Član 36

Načelnika Gradske uprave postavlja Gradsko veće, na osnovu javnog oglasa na pet godina.

Za načelnika Gradske uprave može biti postavljeno lice koje ima stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit i najmanje 5 godina radnog iskustva u struci.

Član 37

Gradsko veće donosi odluku o oglašavanju javnog konkursa za popunjavanje položaja načelnika Gradske uprave najkasnije 30 dana pre isteka mandata načelnika. Pre oglašavanja javnog konkursa za popunjavanje položaja Gradsko veće obrazuje Konkursnu komisiju od tri člana.

Oglas o javnom konkursu se objavljuje na internet prezentaciji Grada Kruševca, a u jednim dnevnim novinama koje se distribuiraju za celu teritoriju Republike Srbije objavljuje se obaveštenje o javnom konkursu i adresa internet prezentacije na kojoj je objavljen oglas.

Član 38

Na osnovu liste kandidata koju Konkursna komisija dostavlja Gradskom veću, Veće donosi odluku o izboru kandidata u roku od 15 dana od dana prijema liste kandidata.

Odluku o izboru kandidata priprema Odeljenje za upravljanje ljudskim resursima, a rešenje o postavljenju načelnika Gradske uprave priprema Odeljenje za poslove organa grada.

Član 39

Načelnik Gradske uprave ima zamenika, koji ga zamenjuje u slučaju njegove odsutnosti i sprečenosti da obavlja svoju dužnost.

Zamenik načelnika se postavlja na isti način i pod istim uslovima kao načelnik.

Član 40

Načelniku Gradske uprave prestaje rad na položaju, pod uslovima i na način predviđen zakonom.

Član 41

Načelnik Gradske uprave u okviru svojih prava i dužnosti:

- koordinira rad Gradske uprave;

- stara se o obezbeđivanju potrebnih uslova za rad;

- predlaže Gradskom veću akt o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji Gradske uprave;

- podnosi Skupštini i Gradskom veću Izveštaj o radu Gradske uprave;

- rešava sukob nadležnosti između unutrašnjih organizacionih jedinica Gradske uprave;

- odlučuje o pravima, dužnostima i odgovornostima zaposlenih u Gradskoj upravi;

- raspoređuje rukovodioce organizacionih jedinica u Gradskoj upravi;

- vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom i odlukama Skupštine.

Član 42

Ukoliko nije postavljen načelnik uprave kao ni njegov zamenik, do postavljenja načelnika uprave, kao i kada načelnik uprave nije u mogućnosti da obavlja dužnost duže od 30 dana, Veće može postaviti vršioca dužnosti službenika koji ispunjava utvrđene uslove za radno mesto službenika na položaju, koji će obavljati poslove načelnika uprave, najduže na tri meseca, bez sprovođenja javnog konkursa.

Ukoliko službenik na položaju nije postavljen, javni konkurs za popunjavanje položaja se oglašava u roku od 15 dana od postavljenja vršioca dužnosti.

U slučaju da se javni konkurs ne okonča postavljenjem na položaj, status vršioca dužnosti može se produžiti najduže još tri meseca.

Po isteku roka iz stava 2. i 4. ovog člana službenik koji je postavljen za vršioca dužnosti se raspoređuje na radno mesto, na kome je bio raspoređen do postavljenja.

Član 43

Radom odeljenja rukovodi načelnik odeljenja (u daljem tekstu: rukovodioci u Gradskoj upravi).

Radom službe rukovodi šef službe (u daljem tekstu: rukovodeći radnik).

Član 44

Rukovodioce u Gradskoj upravi raspoređuje načelnik Gradske uprave, iz reda zaposlenih.

Izuzetno rukovodilac u Gradskoj upravi može imati zamenika, koga raspoređuje načelnik.

Za rukovodioce u Gradskoj upravi, mogu se rasporediti lica koja imaju visoku školsku spremu i radno iskustvo od pet godina, u skladu sa aktom o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji.

Član 45

Rukovodilac u Gradskoj upravi organizuje i planira obavljanje poslova iz nadležnosti unutrašnje organizacione jedinice kojom rukovodi, stara se o zakonitom obavljanju poslova i vrši druge poslove iz delokruga Gradske uprave koji mu se povere.

Rukovodilac u Gradskoj upravi za svoj rad odgovara načelniku Gradske uprave.

IV - ODNOS GRADSKE UPRAVE

1. Odnos Gradske uprave prema Skupštini, Gradonačelniku i Gradskom veću

Član 46

Odnos Gradske uprave prema Skupštini grada, Gradonačelniku i Gradskom veću zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom i Statutom Grada.

Gradska uprava je obavezna da organe Grada obaveštava o vršenju poslova iz svog delokruga daje objašnjenja i podatke iz svog delokruga koji su neophodni za rad ovih organa.

Član 47

Odnos Gradske uprave prema Gradskom veću zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim Zakonom, Statutom i odlukama Skupštine grada.

Kada u vršenju nadzora nad radom Gradske uprave utvrdi da pojedinačna akta Gradske uprave nisu u skladu sa zakonom, Statutom grada ili odlukom Skupštine grada, Gradsko veće može da ih ukine ili poništi i naloži da se donese novi akt u skladu sa zakonom.

2. Odnos prema građanima, preduzećima i ustanovama

Član 48

Gradska uprava je dužna da građanima omogući nesmetano ostvarivanje njihovih prava i obaveza, daje im potrebne podatke, obaveštenja i uputstva, pruža odgovarajuću pravnu pomoć i da pri tom sarađuje sa građanima i poštuje dostojanstvo ličnosti građana i čuva ugled Gradske uprave.

Član 49

Kada rešava u upravnim stvarima Gradska uprava ne može zahtevati od građana da posebnim ispravama, (uverenjima i dr.) dokazuju činjenice o kojima službenu evidenciju vodi Gradska uprava, drugi organ ili preduzeće ili ustanova čiji je osnivač.

Član 50

Gradska uprava je dužna da zahteve građana u upravnim stvarima rešava u propisanim rokovima, a u slučaju prekoračenja tih rokova obavesti podnosioca zahteva o razlozima prekoračenja i uputi ga na mogućnost korišćenja pravnih sredstava u takvim slučajevima.

Član 51

Gradska uprava je dužna da razmatra predstavke, pritužbe, peticije i predloge građana, da postupa po njima i o tome bez odlaganja obaveštava građane.

Član 52

Građanin koji se uredno odazove pozivu Gradske uprave, a službena radnja radi koje je pozvan nije obavljena bez njegove krivice, ima pravo na naknadu troškova koje je usled toga imao.

Član 53

Ako službena radnja nije obavljena usled propusta zaposlenog radnika Gradske uprave, Gradska uprava ima pravo obeštećenja, od tog radnika u skladu sa propisima o naknadi štete i materijalnoj odgovornosti radnika.

Član 54

Odredbe ove Odluke o odnosima Gradske uprave prema građanima primenjuju se na odnose prema preduzećima, ustanovama i drugim organizacijama, kada odlučuju o njihovim pravima i interesima, na osnovu zakona i odluka Skupštine.

3. Ostvarivanje saradnje komunalne milicije

Član 55

Komunalna milicija u obavljanju poslova sarađuje sa inspekcijskim službama Grada u skladu sa zakonom i propisima kojima se uređuje obavljanje inspekcijskih poslova.

Saradnja iz prethodnog stava obuhvata naročito, međusobno obaveštavanje, razmenu informacija, pružanje neposredne pomoći i preduzimanje zajedničkih mera i aktivnosti od značaja za obavljanje poslova komunalne milicije i inspekcijskih službi Grada.

Načelnik Gradske uprave donosi akt o oblicima i načinu ostvarivanja saradnje komunalne milicije i inspekcijskih službi.

Komunalna milicija u obavljanju poslova sarađuje sa građanima, u skladu sa zakonom i propisima kojima se uređuje obavljanje komunalnih i drugih poslova iz nadležnosti Grada.

V - PRAVNI AKTI GRADSKE UPRAVE

Član 56

Gradska uprava, u skladu sa zakonom i drugim propisima donosi sledeće pravne akte: pravilnike, naredbe, uputstva, rešenja i zaključke.

Pravilnikom se razrađuju pojedine odredbe zakona i drugih propisa radi njihovog izvršavanja.

Naredbom se radi izvršavanja pojedinih odredaba zakona i drugih propisa naređuje ili zabranjuje postupanje u određenoj situaciji koja ima opšti značaj.

Uputstvom se propisuje način rada i vršenje poslova Gradske uprave.

Rešenjem se odlučuje o pojedinim upravnim i drugim pojedinačnim stvarima u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Zaključkom se u skladu sa propisima uređuju pravila o načinu rada i postupanja Gradske uprave.

Pravni akti iz stava 2, 3. i 4. se objavljuju.

VI - IZUZEĆE SLUŽBENOG LICA

Član 57

O izuzeću službenog lica u Gradskoj upravi odlučuje načelnik.

O izuzeću načelnika Gradske uprave odlučuje Gradsko veće.

VII - JAVNOST RADA

Član 58

Gradska uprava je dužna da obezbedi javnost rada:

- putem objavljivanja informacija i određenih akata na zvaničnoj internet prezentaciji Grada;

- davanjem informacija i saopštenja sredstvima javnog informisanja;

- davanjem odgovora na pitanja iz delokruga rada u skladu sa Zakonom;

- na drugi način kojim se obezbeđuje javnost rada.

Gradska uprava može uskratiti davanje informacija ako njihova sadržina predstavlja službenu ili poslovnu tajnu.

Član 59

Načelnik Gradske uprave ili lice koje on ovlasti daje informacije o radu Gradske uprave, sredstvima javnog informisanja.

VIII - RADNI ODNOSI U GRADSKOJ UPRAVI

Član 60

Na prava obaveze i odgovornosti službenika i nameštenika u Gradskoj upravi primenjuju se odredbe Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave.

Na službenike na položaju načelnik i zamenik primenjuju se zakoni i drugi propisi kojima se uređuje sprečavanje sukoba interesa pri vršenju javnih funkcija i odredbe Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, koje se odnose na dodatni rad i zabranu osnivanja privrednog društva, preduzeća, javne službe i bavljenje preduzetništvom.

O pravima, obavezama i odgovornostima zaposlenih u Gradskoj upravi odlučuje načelnik.

Član 61

Sticanje zvanja, razvrstavanje radnih mesta službenika i nameštenika i koeficijent za utvrđivanje plata utvrđuju se posebnim aktima u skladu sa Zakonom.

Član 62

Odluku o kriterijumima i merilima za utvrđivanje plata zaposlenih u Gradskoj upravi donosi Gradsko veće u skladu sa Zakonom.

Član 63

Radno vreme u Gradskoj upravi utvrđuje Gradsko veće.

IX - ZAŠTITA PRAVA SLUŽBENIKA

Član 64

Načelnik Gradske uprave odlučuje o pravima obavezama i odgovornostima službenika iz radnog odnosa.

Akt kojim se odlučuje o pravima iz prethodnog stava donosi se u formi rešenja u skladu sa zakonom kojim se uređuje opšti upravni postupak i ima karakter upravnog akta.

Član 65

Službenik ima pravo žalbe na rešenje, koja se izjavljuje u roku od osam dana od dana dostavljanja rešenja.

Član 66

Žalbena komisija koju obrazuje Gradsko veće odlučuje o žalbama službenika.

Žalbena komisija je dužna da odluči o žalbi u roku od 15 dana od dana njenog prijema.

Protiv odluke Žalbene komisije može da se pokrene upravni spor.

X - SREDSTVA ZA FINANSIRANJE POSLOVA GRADSKE UPRAVE

Član 67

Sredstva za finansiranje izvornih i poverenih poslova Gradske uprave obezbeđuju se u budžetu Grada u skladu sa Zakonom.

Član 68

Za zakonito korišćenje sredstava za zarade zaposlenih, materijalne troškove, sredstva za posebne namene, nabavku i održavanje opreme i sredstva za posebne naknade odgovoran je načelnik, koji je dužan da o tome tromesečno podnosi izveštaj Gradskom veću.

Naloge i druge akte za isplatu i korišćenje sredstava iz prethodnog stava potpisuje načelnik ili lice koje on ovlasti.

Član 69

Gradska uprava može ostvarivati prihode svojom delatnošću u skladu sa Zakonom.

Član 70

Gradska uprava može ostvarivati prihode obavljanjem određenih poslova za područne jedinice ministarstava i druge organizacije, kada to ne utiče na redovno obavljanje poslova iz delokruga Gradske uprave.

Ostvarenim prihodima od izvršenih usluga pokrivaju se rashodi za izvršene usluge.

Uslovi i način vršenja usluga trećim licima utvrđuju se aktom Gradskog veća.

Napomene

Prečišćen tekst Odluke o organizaciji Gradske uprave grada Kruševca obuhvata Odluku o organizaciji Gradske uprave grada Kruševca objavljenu u "Službenom listu grada Kruševca" br. 11/17 - Prečišćen tekst i Odluke o izmenama Odluke o organizaciji Gradske uprave grada Kruševca objavljene u "Službenom listu grada Kruševca", br. 4/18,16/19 i 2/20.
Prečišćen tekst Odluke objaviti u "Službenom listu grada Kruševca".