REŠENJEO PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA POTREBE ORGANA GRADA NOVOG SADA U 2021. GODINI("Sl. list Grada Novog Sada", br. 2/2021) |
Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za potrebe organa Grada Novog Sada u 2021. godini (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.
Za realizaciju Programa planirana su sredstva u budžetu Grada Novog Sada za 2021. godinu u ukupnom iznosu od 261.225.000,00 dinara, u razdelu 19, glava 19.01 - Služba za zajedničke poslove, u funkciji 130 - Opšte usluge, iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta, na pozicijama budžeta 466 i 467 i to za nabavku mašina i opreme i nematerijalne imovine.
Postupak nabavke osnovnih sredstava iz člana 2. ovog rešenja sprovešće Služba za zajedničke poslove, Sektor za javne nabavke, u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Program će realizovati Služba za zajedničke poslove.
Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM |
||
Redni broj |
OSNOVNA SREDSTVA |
PLAN ZA 2021. GODINU |
Program 15: Opšte usluge lokalne samouprave (Šifra 0602) |
261.225.000,00 |
|
PROGRAMSKA AKTIVNOST: Funkcionisanje lokalne samouprave i gradskih opština (Šifra: 0602-0001) |
||
|
Ukupno za PA: |
261.225.000,00 |
A. |
MAŠINE I OPREMA |
193.475.000,00 |
1 |
Oprema za saobraćaj |
97.000.000,00 |
1.1 |
Oprema za kopneni saobraćaj |
97.000.000,00 |
1.1.1 |
Automobili |
97.000.000,00 |
2 |
Administrativna oprema |
95.900.000,00 |
2.1 |
Kancelarijska oprema |
20.500.000,00 |
2.1.1 |
Nameštaj |
15.000.000,00 |
2.1.2 |
Ugradna oprema |
5.500.000,00 |
2.2 |
Računarska oprema |
61.000.000,00 |
2.2.1 |
Računari i računarska oprema |
30.000.000,00 |
2.2.2 |
Tablet računari, za potrebe GU za inspekcijske poslove - Sektor komunalne milicije |
3.000.000,00 |
2.2.3 |
Štampači, skeneri i prateća računarska oprema |
20.000.000,00 |
2.2.4 |
Oprema za rekonstrukciju računarske mreže, prema projektu JKP Informatika |
8.000.000,00 |
2.3 |
Komunikaciona oprema |
4.000.000,00 |
2.3.1 |
Telefoni i faks aparati |
1.000.000,00 |
2.3.2 |
Telefonska centrala |
3.000.000,00 |
2.4 |
Elektronska i fotografska oprema |
9.565.000,00 |
2.4.1 |
Elektronska oprema |
9.255.000,00 |
2.4.1.1 |
Fotokopir aparati A3 sa dodacima za knjižnu doradu |
3.200.000,00 |
2.4.1.2 |
Klima uređaji |
2.000.000,00 |
2.4.1.3 |
Prenosna radio stanica, za potrebe GU za inspekcijske poslove |
55.000,00 |
2.4.1.4 |
Ručne akumulatorske lampe, za potrebe GU za inspekcijske poslove |
53.000,00 |
2.4.1.5 |
Ručne baterijske lampe, za potrebe GU za inspekcijske poslove - Sektor komunalne milicije |
450.000,00 |
2.4.1.6 |
Laserski metri sa vizirom, za potrebe GU za inspekcijske poslove |
60.000,00 |
2.4.1.7 |
Sekač papira, za potrebe GU za inspekcijske poslove |
15.000,00 |
2.4.1.8 |
Elektronski uređaji za plaćanje putarine (TAG) |
20.000,00 |
2.4.1.9 |
Fiskalne kase |
144.000,00 |
2.4.1.10 |
Ručne radio stanice, za potrebe GU za inspekcijske poslove - Sektor komunalne milicije |
1.700.000,00 |
2.4.1.11 |
Ručne radio stanice Motorola Tetra, za potrebe GU za inspekcijske poslove - Sektor komunalne milicije |
600.000,00 |
2.4.1.12 |
Ručni POS uređaji, za potrebe GU za inspekcijske poslove - Sektor komunalne milicije |
800.000,00 |
2.4.1.13 |
Video kamera, za potrebe GU za inspekcijske poslove - Sektor komunalne milicije |
38.000,00 |
2.4.1.14 |
UPS uređaji, za potrebe GU za inspekcijske poslove - Sektor komunalne milicije |
100.000,00 |
2.4.1.15 |
Bežični video interfon, za potrebe GU za inspekcijske poslove - Sektor komunalne milicije |
20.000,00 |
2.4.2 |
Fotografska oprema |
310.000,00 |
2.4.2.1 |
Fotoaparati, za potrebe Gradske uprave za inspekcijske poslove |
160.000,00 |
2.4.2.2 |
Fotoaparati, za potrebe Gradske uprave za inspekcijske poslove - Sektor komunalne milicije |
150.000,00 |
2.5 |
Oprema za domaćinstvo i ugostiteljstvo |
835.000,00 |
2.5.1 |
Oprema za domaćinstvo |
415.000,00 |
2.5.2 |
Oprema za ugostiteljstvo |
420.000,00 |
3 |
Oprema za javnu bezbednost |
575.000,00 |
3.1 |
službene lisice |
325.000,00 |
3.2 |
službene palice |
250.000,00 |
B. |
NEMATERIJALNA IMOVINA |
67.750.000,00 |
1 |
Nematerijalna imovina |
67.750.000,00 |
1.1 |
Softver za potrebe Gradske uprave za finansije - pomoćne evidencije transakcija |
3.500.000,00 |
1.2 |
Softver za potrebe Gradske uprave za finansije - obračun zarada i drugih primanja |
14.500.000,00 |
1.3 |
Softver za potrebe Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu - naknade i prevoz za vrtiće za decu iz porodica sa troje ili više dece |
2.000.000,00 |
1.4 |
Softver za potrebe Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu - dečiji dodatak, porodiljska i roditeljska naknada sa refundacijama |
3.000.000,00 |
1.5 |
Softver za potrebe Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu - finansijska podrška za roditelje čija su deca upisana u privatne vrtiće |
1.700.000,00 |
1.6 |
Softver za potrebe Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu - troškovi ishrane dece u boravku i užine u osnovnim školama |
2.500.000,00 |
1.7 |
Softver za potrebe Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu - Komesarijata za izbeglice, podrška za izgradnju stambenih jedinica i dodelu bespovratnih sredstava |
750.000,00 |
1.8 |
Softver za potrebe Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu - umanjenje obaveza za komunalne usluge, za porodice sa troje i više dece |
1.000.000,00 |
1.9 |
Nadogradnja i proširenje softvera u Gradskoj upravi za imovinu i imovinsko-pravne poslove |
1.000.000,00 |
1.10 |
Dorada i proširenje aplikacije za upravljanje skupštinskim materijalima, za potrebe Skupštine Grada |
1.700.000,00 |
1.11 |
Softver "Unidocs", za potrebe GU za građevinsko zemljište i investicije |
2.100.000,00 |
1.12 |
Softver za obračun prevoza, za potrebe Službe za zajedničke poslove |
2.500.000,00 |
1.13 |
Softver za pomoćne knjigovodstvene evidencije, za potrebe Službe za zajedničke poslove |
2.000.000,00 |
1.14 |
Softver za evidenciju osnovnih sredstava - magacinsko poslovanje, za potrebe Službe za zajedničke poslove |
2.500.000,00 |
1.15 |
Softver za evidenciju transakcija, materijalno i robno knjigovodstvo, za potrebe Direkcije za robne rezerve |
3.500.000,00 |
1.16 |
Unapređenje Dispečer plus informacionog sistema, za potrebe Gradske uprave za inspekcijske poslove |
1.500.000,00 |
1.17 |
Softver Dokument Menadžment sistem - verzija 2020, za potrebe Gradske poreske uprave, GU za opšte poslove i drugih, koji koriste E pisarnicu |
18.000.000,00 |
1.18 |
Nabavka, nadogradnja i proširenje softvera za izdavanje kartica za pešačku zonu, za potrebe GU za saobraćaj i puteve |
500.000,00 |
1.19 |
Nabavka, nadogradnja i proširenje softvera za saobraćaj i komunalni sistem, za potrebe GU za saobraćaj i puteve |
1.000.000,00 |
1.20 |
Knjige |
100.000,00 |
1.21 |
Licence |
2.400.000,00 |
1.21.1 |
"Adobe" i "CorelDRAW" licence |
2.400.000,00 |