UPUTSTVO
O PRIPREMI I DOSTAVI NEOPHODNE DOKUMENTACIJE KOJU KORISNIK SREDSTAVA DOSTAVLJA RADI REALIZACIJE PROGRAMA I PROJEKATA KOJE FINANSIRA UPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

("Sl. list AP Vojvodine", br. 7/2021)

Član 1

Ovim Uputstvom utvrđuje se potrebna dokumentacija u cilju realizacije projekata koje finansira Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Uprava) po osnovu zaključenih Ugovora o prenosu sredstava.

Član 2

U postupku realizacije projekata iz člana 1. ovog Uputstva, nakon zaključenja Ugovora o prenosu sredstava Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Akcioni plan Korisnika sredstava za sprovođenje projekta;

• Rešenje Korisnika sredstava o imenovanju koordinatora projekta;

• Podaci o identifikaciji Korisnika sredstava/naručioca;

• Kopija OP obrasca Korisnika sredstava/naručioca;

• Kopija potvrde o poreskom identifikacionom broju Korisnika sredstava;

• U slučaju izvođenja radova:

- Kopija glavne sveske tehničke dokumentacije u zavisnosti od klase i namene objekta (glavna sveska idejnog projekta, glavna sveska projekta za građevinsku dozvolu, glavna sveska projekta za izvođenje);

- Kopija izjave vršioca tehničke kontrole sa rezimeom izveštaja tehničke kontrole iz izvoda projekta za građevinsku dozvolu;

- Kopija akta nadležnog organa na osnovu kojeg se odobrava izvođenje radova;

- Ukoliko je građevinska dozvola, odnosno rešenje kojim se odobrava izvođenje radova izdato pre stupanja na snagu Zakona o izmenama Zakona o planiranju i izgradnji ("Sl. glasnik RS", br 145/2014), potrebno je dostaviti kopije naslovnih strana svih delova tehničke dokumentacije sadržane u građevinskoj dozvoli, odnosno rešenju kojim se odobrava izvođenje radova, kao i strana sa overom tehničke kontrole i overom nadležnog organa za izdavanje građevinske dozvole, odnosno rešenja kojim se odobrava izvođenje radova.

POSTUPAK JAVNE NABAVKE

Član 3

Prilikom podnošenja zahteva za dobijanje saglasnosti za sprovođenje postupka javne nabavke, koji mora biti sproveden u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama, ("Sl. glasnik RS", br. 91/19, u daljem tekstu: ZJN), Korisnik sredstava/naručilac je obavezan da dostavi Upravi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za dobijanje saglasnosti za sprovođenje postupka javne nabavke;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca da postupak javne nabavke nije sproveden;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o procenjenoj vrednosti javne nabavke;

• Izvod iz plana javnih nabavki Korisnika sredstava/naručioca;

• Izjava Korisnika sredstava o obezbeđenim sredstvima za finansiranje;

• Izvod iz odluke o budžetu/finansijskog plana Korisnika sredstava/naručioca;

• Tehnička specifikacija radova/dobara/usluga izrađena u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama, overena od strane Korisnika sredstava/naručioca i ukoliko su u pitanju radovi, overena od strane odgovornog projektanta;

• Izjava odgovornog projektanta da su cene prikazane u predmeru i predračunu radova tržišno uporedive;

• Ukoliko su predmet nabavke dobra i usluge, izjava Naručioca da su cene iz tehničke specifikacije formirane na osnovu istraženog tržišta;

• Potvrda nadležnog organa o evidentiranju Korisnika sredstava/naručioca u sistem PDV-a.

Na osnovu pribavljene uredne dokumentacije iz prethodnog stava ovog člana, Uprava sačinjava i dostavlja pismenu saglasnost Korisniku sredstava/naručiocu.

Član 4

Nakon izdavanja saglasnosti za sprovođenje postupka javne nabavke, a pre objavljivanja javnog poziva za podnošenje ponuda i konkursne dokumentacije na Portalu javnih nabavki, Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Odluka Korisnika sredstava/naručioca o sprovođenju postupka javne nabavke;

• Radna verzija konkursne dokumentacije;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o angažovanju stručnog nadzora kada se zahtev odnosi na sprovođenje postupka javne nabavke radova.

Nakon sačinjavanja konačnog teksta konkursne dokumentacije, sa kojom su se saglasili imenovani članovi komisije, Korisnik sredstava/naručilac, po pribavljenoj Saglasnosti od Uprave, objavljuje javni poziv za podnošenje ponuda i konkursnu dokumentaciju na Portalu javnih nabavki.

Član 5

Nakon zaključenja Ugovora o javnoj nabavci, Korisnik sredstava/naručilac, obavezan je da dostavi Upravi sledeću dokumentaciju:

• Ugovor o javnoj nabavci;

• Izjava članova komisije o nepostojanju sukoba interesa;

• Prihvaćena ponuda;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o sprovedenom postupku javne nabavke;

• Podaci o identifikaciji izabranog ponuđača;

• Kopija OP obrasca izabranog ponuđača.

Član 6

Ukoliko se postupak javne nabavke okončao Odlukom o obustavi postupka, a postoji potreba da se postupak javne nabavke ponovi, Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za ponovno sprovođenje postupka javne nabavke sa obrazloženjem;

• Kopiju Odluke o obustavi postupka obaveštenje o obustavi postupka.

Ponovno sprovođenje postupka javne nabavke, sprovešće se analogno članu 4. ovog Uputstva.

UVOĐENJE IZVOĐAČA RADOVA U POSAO

Član 7

Pre uvođenja izvođača radova u posao, Korisnik sredstava/naručilac, obavezan je da pribavi pismenu saglasnost Uprave. Za potrebe izdavanja saglasnosti, Korisnik sredstava/naručilac, dužan je da dostavi Upravi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za uvođenje izvođača radova u posao;

• Rešenje o imenovanju odgovornih izvođača radova sa kopijama licenci potpisanih i overenih od strane imenovanih odgovornih izvođača radova;

• Rešenje o imenovanju lica koja vrše stručni nadzor nad izvođenjem radova sa kopijama licenci potpisanih i overenih od strane lica imenovanih za vršenje stručnog nadzora;

• Dinamički plan izvođenja radova izrađen od strane izvođača radova, potpisan i overen od strane ovlašćenog lica Izvođača radova, ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca, kao i svih imenovanih vršilaca stručnog nadzora.

Nakon uvođenja izvođača radova u posao Korisnik sredstava/naručilac je obavezan da dostavi Upravi:

• Zapisnik o uvođenju izvođača radova u posao, potpisan i overen od strane ovlašćenih lica Korisnika sredstava/naručioca i Izvođača radova kao i od strane svih odgovornih izvođača radova i vršilaca stručnog nadzora.

PRENOS SREDSTAVA NA RAČUN KORISNIKA SREDSTAVA/NARUČIOCA

Član 8

Za potrebe prenosa sredstava na račun Korisnika sredstava/naručioca neophodna je sledeća dokumentacija:

• Zahtev Korisnika sredstava/naručioca za prenos sredstava po predračunu/računu/privremenoj situaciji/ okončanoj situaciji, sa brojem tekućeg računa na koji će se sredstva preneti i pozivom na broj odobrenja;

• Predračun/račun/privremena situacija/okončana situacija, potpisan i overen od strane ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca, ovlašćenog lica Izvođača radova, (odnosno Dobavljača dobara ili Vršioca usluge), a za radove i svih potrebnih imenovanih vršilaca stručnog nadzora i svih potrebnih odgovornih izvođača radova, u dva originalna primerka;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o prijemu i knjiženju/evidentiranju obaveze;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o prijemu ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja;

• Fotokopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja.

• Zapisnik o primopredaji radova, (prilikom podnošenja zahteva za prenos sredstava po okončanoj situaciji/konačnom računu), potpisan i overen od strane ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca, ovlašćenog lica Izvođača radova, svih imenovanih vršilaca stručnog nadzora i svih odgovornih izvođača radova.

• Zapisnik o kvantitativno i kvalitativno usaglašenom prijemu dobara, (prilikom podnošenja zahteva za prenos sredstava po računu), potpisan i overen od strane ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca i ovlašćenog lica Dobavljača;

• Zapisnik o izvršenim uslugama, (prilikom podnošenja zahteva za prenos sredstava po računu), potpisan i overen od strane ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca i ovlašćenog lica Izvršioca usluga.

Član 9

Nakon izvršenog prenosa sredstava Korisnik sredstava/naručilac, dužan je da dostavi Upravi sledeću dokumentaciju:

• Potvrdu Korisnika sredstava/naručioca o izvršenom prenosu sredstava Izvođaču radova/Dobavljaču dobara/ Vršiocu usluge/Podizvođaču;

• Izvod sa računa Korisnika/naručioca sredstava kao dokaz o izvršenom prenosu sredstava;

• Dokaz da je Izvođač radova/Dobavljač dobara/Vršilac usluge, izvršio prenos sredstava Podizvođaču, ukoliko je to ugovoreno.

DAVANJE SAGLASNOSTI ZA IZMENU UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI

1. Viškovi, manjkovi, radovi koji se neće izvoditi

Član 10

Ukoliko se tokom izvođenja radova u ugovorenom roku za izvođenje istih, ukaže potreba za izmenom Ugovora o javnoj nabavci, iz razloga iskazanih viškova radova, manjkova radova i radova koji se neće izvoditi, Korisnik sredstava/naručilac obavezan je da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za saglasnost za izmenu Ugovora o javnoj nabavci;

• Saglasnost Korisnika sredstava/naručioca za izmenu Ugovora o javnoj nabavci sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke, te da nisu narušena načela obezbeđivanja konkurencije, načelo transparentnosti i jednakosti ponuđača u postupku javne nabavke;

• Obrazloženje stručnog nadzora o opravdanosti viškova ili manjkova radova ili radova koji se neće izvoditi, pri čemu je potrebno da stručni nadzor obrazloži svaku poziciju čija se količina menja. Obrazloženje potpisuju i overavaju sva lica imenovana za vršenje stručnog nadzora;

• Predlog izmene i dopune osnovne ponude, potpisan i overen od strane ovlašćenog lica Korisnika sredstava/ naručioca, ovlašćenog lica Izvođača radova, svih imenovanih vršilaca stručnog nadzora i svih odgovornih izvođača radova;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o obezbeđenim sredstvima za finansiranje.

Korisnik sredstava/naručilac je dužan da Upravi blagovremeno, (pre isteka ugovorenog roka za izvođenje radova), podnese Zahtev za saglasnost za izmenu Ugovora o javnoj nabavci.

Izmene Ugovora o javnoj nabavci, tj. zaključenje aneksa istog, po navedenom osnovu, može se vršiti samo u ugovorenom roku za izvođenje radova, a najkasnije do izdavanja okončane situacije.

Član 11

Nakon izmene Ugovora o javnoj nabavci, Korisnik sredstava/naručilac, obavezan je da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Aneks Ugovora o javnoj nabavci;

• Izmena i dopuna osnovne ponude potpisana i overena od strane ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca, ovlašćenog lica Izvođača radova, svih imenovanih vršilaca stručnog nadzora i svih odgovornih izvođača radova;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca da je osnovni ugovor o javnoj nabavci izmenjen saglasno odredbama ZJN.

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o prijemu sredstava finansijskog obezbeđenja, usaglašenih sa novougovorenom vrednosti ugovora o javnoj nabavci;

• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja, usaglašenih sa novougovorenom vrednosti ugovora o javnoj nabavci.

2. Dodatni (nepredviđeni) radovi

Član 12

Ukoliko se tokom izvođenja radova u ugovorenom roku za izvođenje istih, ukaže potreba za izmenom Ugovora o javnoj nabavci, radi nabavke dodatnih (nepredviđenih) radova, koji su postali neophodni, a koji nisu bili uključeni u isti, (saglasno članu 157. ZJN), Korisnik sredstava/naručilac, dužan je da dostavi Upravi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za saglasnost za izmenu Ugovora o javnoj nabavci;

• Saglasnost Korisnika sredstava/naručioca za ugovaranje dodatnih (nepredviđenih) radova sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da su neophodni za izvršenje osnovnog ugovora o javnoj nabavci a nisu bili uključeni u isti, kao i da se nisu mogli predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke, te da nisu narušena načela obezbeđivanja konkurencije, načelo transparentnosti i jednakosti ponuđača u postupku javne nabavke, da je izvođenje predmetnih radova postalo neophodno jer sa prvobitno ugovorenim radovima čini funkcionalnu i tehničko - tehnološku celinu, a njihovo naknadno izvođenje od strane drugog privrednog subjekta bi moglo da prouzrokuje značajne poteškoće i znatno povećanje troškova za Korisnika sredstava/naručioca;

• Predmer i predračun dodatnih (nepredviđenih) radova, izrađen i overen od strane odgovornog projektanta/ stručnog nadzora, sa kojim se saglasio Korisnik sredstava/naručilac;

• Obrazloženje stručnog nadzora o potrebi za ugovaranjem dodatnih (nepredviđenih) radova, treba da bude prikazano za svaku poziciju u predmeru i predračunu dodatnih (nepredviđenih) radova, sa jasno definisanim činjenicama da su isti neophodni za izvršenje osnovnog ugovora o javnoj nabavci, kao i da nisu bili uključeni u prvobitni ugovor o javnoj nabavci. Obrazloženje mora biti jasno i precizno, tako da se iz istog može nedvosmisleno zaključiti da izvođenje predmetnih radova je postalo neophodno jer sa prvobitno ugovorenim radovima čini funkcionalnu i tehničko - tehnološku celinu, a njihovo naknadno izvođenje od strane drugog privrednog subjekta bi moglo da prouzrokuje značajne poteškoće i znatno povećanje troškova za Korisnika sredstava/naručioca;

• Izjava odgovornog projektanta/stručnog nadzora da su cene prikazane u predmeru i predračunu dodatnih (nepredviđenih) radova tržišno uporedive, potpisana i overena od strane odgovornih projektanata/lica koja vrše stručni nadzor;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o procenjenoj vrednosti dodatnih(nepredviđenih) radova;

• Izjava Korisnika sredstava o obezbeđenim sredstvima za finansiranje.

Korisnik sredstava/naručilac je dužan da pre isteka ugovorenog roka za izvođenje radova, podnese Upravi Zahtev za saglasnost za izmenu Ugovora o javnoj nabavci.

Izmene Ugovora o javnoj nabavci, tj. zaključenje aneksa istog, po navedenom osnovu, može se izvršiti samo u ugovorenom roku za izvođenje radova.

Član 13

Nakon izmene Ugovora o javnoj nabavci Korisnik sredstava je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Aneks Ugovora o javnoj nabavci;

• Ponuda za dodatne (nepredviđene) radove potpisana i overena od strane ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca, ovlašćenog lica Izvođača radova, svih imenovanih vršilaca stručnog nadzora i svih odgovornih izvođača radova;

• Dinamički plan izvođenja dodatnih (nepredviđenih) radova izrađen od strane Izvođača radova, potpisan i overen od strane ovlašćenog lica Izvođača radova, ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca, kao i svih imenovanih vršilaca stručnog nadzora;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca da je osnovni ugovor o javnoj nabavci izmenjen saglasno odredbama ZJN.

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o prijemu sredstava finansijskog obezbeđenja, usaglašenih sa novougovorenom vrednosti ugovora o javnoj nabavci;

• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja, usaglašenih sa novougovorenom vrednosti ugovora o javnoj nabavci.

3. Produžetak ugovorenog roka za izvođenje radova

Član 14

Ukoliko se tokom izvođenja radova u ugovorenom roku za izvođenje istih, ukaže opravdana potreba za izmenom Ugovora o javnoj nabavci, radi produžetka ugovorenog roka za izvođenje radova, Korisnik sredstava/naručilac, dužan je da dostavi Upravi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za saglasnost za izmenu Ugovora o javnoj nabavci;

• Obrazloženje stručnog nadzora, (opravdanost potrebe za produženje ugovorenog roka za izvođenje radova za svaki dan prekoračenja istog), potpisano i overeno od strane svih vršilaca stručnog nadzora;

• Saglasnost Korisnika sredstava/naručioca za produžetak ugovorenog roka za izvođenje radova sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke, te da nisu narušena načela obezbeđivanja konkurencije, načelo transparentnosti i jednakosti ponuđača u postupku javne nabavke;

Korisnik sredstava/naručilac je dužan da pre isteka ugovorenog roka za izvođenje radova, podnese Upravi Zahtev za saglasnost za izmenu Ugovora o javnoj nabavci, kao i da u navedenom roku zaključi aneks istog.

Član 15

Nakon izmene Ugovora o javnoj nabavci, Korisnik sredstava/naručilac je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Aneks Ugovora o javnoj nabavci;

• Dinamički plan izvođenja radova, izrađen od strane Izvođača radova, potpisan i overen od strane ovlašćenog lica Izvođača radova, ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca, svih imenovanih vršilaca stručnog nadzora i svih odgovornih izvođača radova;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca da je osnovni ugovor o javnoj nabavci izmenjen saglasno odredbama ZJN;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o prijemu sredstava finansijskog obezbeđenja, usaglašenih sa novougovorenim rokom;

• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja, usaglašenih sa novougovorenim rokom.

4. Produžetak ugovorenog roka za isporuku dobara ili izvršenje usluga

Član 16

Ukoliko se tokom ugovorenog roka za isporuku dobara ili izvršenje usluga, ukaže opravdana potreba za izmenom Ugovora o javnoj nabavci, radi produžetka istog, Korisnik sredstava/naručilac, dužan je da dostavi Upravi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za saglasnost za izmenu Ugovora o javnoj nabavci;

• Obrazloženje Korisnika sredstava/naručioca, za produženje ugovorenog roka za isporuku dobara ili izvršenje usluga, potpisano i overeno od strane ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca;

• Saglasnost Korisnika sredstava/naručioca za produžetak ugovorenog roka za isporuku dobara ili izvršenje usluga sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke, te da nisu narušena načela obezbeđivanja konkurencije, načelo transparentnosti i jednakosti ponuđača u postupku javne nabavke.

Korisnik sredstava/naručilac dužan je da pre isteka ugovorenog roka za isporuku dobara ili izvršenje usluga, podnese Upravi Zahtev za saglasnost za izmenu Ugovora o javnoj nabavci, kao i da u navedenom roku zaključi aneks istog.

Član 17

Nakon izmene Ugovora o javnoj nabavci, Korisnik sredstava/naručilac obavezan je da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Aneks Ugovora o javnoj nabavci;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca da je osnovni ugovor o javnoj nabavci izmenjen saglasno odredbama ZJN;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o prijemu sredstava finansijskog obezbeđenja, usaglašenih sa novougovorenim rokom;

• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja, usaglašenih sa novougovorenim rokom.

5. Isporuka dodatnih dobara ili usluga

Član 18

Ukoliko se tokom izvršenja ugovora o javnoj nabavci, ukaže potreba za izmenom istog, radi nabavke dodatnih dobara i usluga, koji su postali neophodni, a koji nisu bili uključeni u prvobitni ugovor, (saglasno članu 157. ZJN), Korisnik sredstava/ naručilac, dužan je da dostavi Upravi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za saglasnost za izmenu Ugovora o javnoj nabavci;

• Tehničku specifikaciju dobara ili usluga, izrađenu i potpisanu od strane Korisnika sredstava/Naručioca;

• Saglasnost Korisnika sredstava/naručioca za ugovaranje dodatnih dobara ili usluga sa obrazloženjem i jasnim definisanjem činjenice da se predložena odstupanja nisu mogla predvideti pre pokretanja postupka javne nabavke, te da nisu narušena načela obezbeđivanja konkurencije, načelo transparentnosti i jednakosti ponuđača u postupku javne nabavke;

• Izjava Korisnika sredstava/Naručioca da su iskazane cene tržišno uporedive tj. formirane na osnovu istraženog tržišta;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o procenjenoj vrednosti dobara ili usluga prikazanih u tehničkoj specifikaciji;

• Izjava Korisnika sredstava o obezbeđenim sredstvima za finansiranje.

Korisnik sredstava/naručilac je dužan da Upravi blagovremeno, tokom izvršenja ugovora o javnoj nabavci, podnose Zahtev za saglasnost za izmenu istog, i zaključi aneks ugovora pre isteka ugovorenog roka za izvršenje ugovora.

Član 19

Nakon izmene Ugovora o javnoj nabavci, Korisnik sredstava/naručilac obavezan je da dostavi Upravi sledeću dokumentaciju:

• Aneks Ugovora o javnoj nabavci;

• Izjava Korisnika sredstava/naručioca o prijemu sredstava finansijskog obezbeđenja, usaglašenih sa novougovorenom vrednosti ugovora;

• Kopije ugovorenih sredstava finansijskog obezbeđenja, usaglašenih sa novougovorenom vrednosti ugovora.

6. Ostale izmene ugovora

Član 20

U slučaju da se javi potreba za izmenom ugovora o javnoj nabavci iz razloga koji nisu regulisani ovim Uputstvom, pod uslovom da isti su skladu sa ZJN, Korisnik sredstava/naručilac obavezan je da dostavi Upravi sledeću dokumentaciju:

• Zahtev za saglasnost za izmenu Ugovora o javnoj nabavci;

• Obrazloženje Korisnika sredstava/naručioca, o opravdanosti za izmenu ugovora o javnoj nabavci, potpisano i overeno od strane ovlašćenog lica Korisnika sredstava/naručioca.

IZVEŠTAVANJE O REALIZACIJI PROJEKTA

Član 21

U toku realizacije projekta Korisnik sredstava/naručilac, obavezan je da dostavlja kvartalne izveštaje o realizaciji projekta, a po završetku projekta Završni izveštaj o realizaciji projekta.

Član 22

O svim eventualnim izmenama u dokumentaciji, a koje se u toku realizacije projekta dogode, Korisnik sredstava/naručilac, je dužan da obavesti Upravu i da dostavi izmenjenu dokumentaciju.

ZAVRŠETAK PROJEKTA

Član 23

Nakon završetka finansijske realizacije projekta, Korisnik sredstava/naručilac, je obavezan da dostavi sledeću dokumentaciju:

• Izjava o konačnoj realizaciji projekta od strane Uprave;

• Završni izveštaj o realizaciji projekta.

Član 24

Nakon završetka radova Korisnik sredstava je obavezan da, u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, dostavi sledeću dokumentaciju:

• Izveštaj o tehničkom pregledu objekta;

• Upotrebnu dozvolu.

ZAVRŠNE ODREDBE

Član 25

Upotreba faksimila nije dozvoljena.

Član 26

Danom stupanja na snagu ovog Uputstva, prestaje da važi Uputstvo o pripremi i dostavi neophodne dokumentacije koju korisnik sredstava dostavlja radi realizacije projekata koje finansira Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine ("Službeni list AP Vojvodine", broj 3/2018).

Član 27

Ovo Uputstvo stupa na snagu danom donošenja.

Ovo Uputstvo objaviti u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".