1.
Stručni poslovi iz oblasti urbanizma, prostornog planiranja i zaštite
životne sredine i poslova proisteklih iz delatnosti pravnih prethodnika
JP "Urbanizam" Pančevo |
1. učestvovanje u postupku pokretanja inicijativa za izradu planske dokumentacije;
2. učestvovanje u izradi skupštinske Odluke o pristupanju donošenja odnosno izmene planske dokumentacije;
3. učestvovanje u izradi Programa uređivanja građevinskog zemljišta;
4. sagledavanje mogućnosti otuđenja građevinskih parcela, koje su u
javnoj svojini grada Pančeva, sa aspekta važeće planske dokumentacije;
5. sagledavanje mogućnosti otuđenja građevinskih parcela, koje su u
javnoj svojini grada Pančeva, sa aspekta mogućnosti priključenja na
postojeću infrastrukturu;
6. sagledavanje mogućnosti otuđenja građevinskih parcela, koje su u
javnoj svojini grada Pančeva, sa aspekta imovinsko pravnih odnosa
(postojanje zahteva za restituciju);
7. izrada Predloga Programa otuđenja građevinskog zemljišta iz javne svojine grada Pančeva;
8. učestvovanje u radu Komisije za otuđenje i davanje u zakup
građevinskog zemljišta (raspisivanje oglasa, učestvovanje u postupku
javnog nadmetanja, učestvovanje u izradi Odluka po sprovedenom postupku
javnog nadmetanja);
9. sprovođenje postupaka javnih nabavki za usluge i radove za potrebe izrade planske i tehničke dokumentacije;
10. medijska predstavljanje donetih planova i njihove implementacije;
11. formiranje, praćenje i čuvanje planske i druge dokumentacije;
12. davanje pismenog mišljenja organu nadležnom za poslove urbanizma o
mogućnosti preparcelacije zemljišta, u postupku utvrđivanja zemljišta
za redovnu upotrebu objekata, za potrebe ozakonjenja;
13. davanje pismenih mišljenja po drugim zahtevima organa uprave grada Pančeva nadležnog za poslove urbanizma;
14. izrada predloga projekta parcelacije, odnosno preparcelacije, za potrebe ozakonjenja objekta;
15. vođenje i ažuriranje informacione osnove o planskoj dokumentaciji;
16. zastupanja u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim
nadležnim organima, kao i drugi stručni poslovi proistekli iz
delatnosti pravnih prethodnika JP "Urbanizam" Pančevo i to:
2. pokretanje i vođenje sudskih sporova koji potiču od zakupa poslovnog prostora;
3. pokretanje i vođenje sudskih sporova koji potiču od zakupa zemljišta
za postavljanje montažnih objekata-kiosci, letnje bašte i dr.;
4. pokretanje i vođenje sudskih sporova koji potiču od zakupa zemljišta za postavljanje reklamnih tabli i bilborda
17. okončanje postupaka po prigovorima korisnika za naknadu za korišćenje građevinskog zemljišta;
18. obavljanje tehničkih, pravnih, finansijskih, administrativnih i
drugih stručnih poslova u postupku izrade planske i tehničke
dokumentacije. |
2.
Stručni poslovi iz oblasti upravljanja opštinskim i nekategorisanim
putevima i ulicama na teritoriji grada Pančeva, u skladu sa Statutom
preduzeća i ugovorom sa osnivačem |
19.
priprema i sprovođenje dugoročnih, srednjoročnih i godišnjih planova i
programa održavanja, zaštite i razvoja puteva, ulica u gradu i
naseljenim mestima;
20. sprovođenje stručnih analiza u cilju razvoja mreže puteva i ulica u gradu Pančevu;
21. vršenje javnih ovlašćenja upravljača puta u skladu sa Zakonom,
odlukama Grada Pančeva, Statutom preduzeća i ugovorom sa osnivačem;
22. izdavanje uslova i potvrda o priključenju objekta na saobraćajnu
infrastrukturu putem sistema Centralne evidencije objedinjene procedure
- CEOP, za izgradnju priključaka na javni put za potrebe grada Pančeva
i Javnih i javno-komunalnih preduzeća prema kojima grad Pačevo vrši
funkciju osnivača;
23. izdavanje uslova i saglasnosti za postavljanje vodova,
kanalizacije, toplovoda i drugih sličnih objekata, kao i
telekomunikacionih i elektrovodova, instalacija i sl. na javnom putu i
u zaštitnom pojasu javnog puta za potrebe grada Pančeva i Javnih i
javno- komunalnih preduzeća prema kojima grad Pačevo vrši funkciju
osnivača;
24. izdavanje saglasnosti za postavljanje objekta i postrojenja u zaštitnom pojasu javnog puta i pored javnih puteva;
25. vršenje po potrebi brojanja saobraćaja i kontrolu osovinskog opterećenja na putevima i ulicama;
26. vođenje evidencija o javnim putevima i katastar puteva i mostova;
27. učestvovanje u izradi Plana tehničkog regulisanja saobraćaja na
teritoriji grada Pančeva (izrada projektnog zadatka, sprovođenje
postupka javne nabavke, tehnička kontrola tehničke dokumentacije i dr.);
28. pripremanje predloge za obim i cene radova na redovnom održavanju i
zaštiti puteva, kao i održavanju puteva u zimskom periodu i donošenje
cenovnik radova na održavanju puteva;
29. učestvovanje u aktivnostima na izradi tehničke dokumentacije u vezi
sa saobraćajnom signalizacijom i opremom, kao i svih vrsta saobraćajnih
studija, analiza i projekata iz domena bezbednosti saobraćaja;
30. učestvovanje u izradi tehničke dokumentacije za postavljanje
saobraćajne signalizacije u vezi sa sprovođenjem utvrđenog režima
saobraćaja u skladu sa zakonom kojim se uređuje bezbednost saobraćaja
na putevima;
31. učestvovanje u izradi opštih akata grada Pančeva kojima se uređuje oblast saobraćaja;
32. sprovođenje i praćenje svih aktivnosti u vezi sa održavanjem
opštinskih puteva i ulica na teritoriji grada Pančeva, kao i održavanja
opštinskih puteva i ulica u zimskom periodu (rad zimske službe);
33. vršenje stručnog nadzora na poslovima održavanja opštinskih puteva
i ulica na teritoriji grada Pančeva, kao i održavanje opštinskih puteva
i ulica u zimskom periodu (rad zimske službe);
34. sprovođenje saobraćajno tehničkih mera kojima se utvrđuje režim
saobraćaja na javnim putevima, kao i naloga donetih od strane nadležnog
organa Gradske uprave grada Pančeva nadležnog za poslove saobraćaja;
35. praćenje realizacije Ugovora o javno-privatnom partnerstvu bez
elemenata koncesije za finansiranje, izgradnju i održavanje lokalne
putne infrastrukture na teritoriji grada Pančeva sa javnim plaćanjem;
36. izdavanje odobrenja za postavljanje reklamnih tabli, reklamnih
panoa, uređaja za slikovno, ili zvučno obaveštavanje, ili oglašavanje
na javnom putu, odnosno u pojasu tog puta;
37. vršenje stručnog nadzora po nalogu Osnivača, na rekonstrukciji,
izgradnji, rehabilitaciji i opremanju opštinskih puteva, ulica i
nekategorisanih puteva;
38. realizovanje obaveze preuzetih ugovorom o održavanju pružnih
prelaza na teritoriji grada Pančeva, zaključenim sa AD "Infrastruktura
železnice Srbije" Beograd;
39. donošenje odluka po zahtevima za davanje saglasnosti u postupcima
ozakonjenja objekata, sa aspekta upravljača javnog puta;
40. zastupanja u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim
nadležnim organima proistekli iz delatnosti pravnih prethodnika JP
"Urbanizam" Pančevo i JP"Urbanizam" Pančevo, u oblasti upravljanja
putevima i to:
1. zastupanje u sporovima za naknadu štete trećim licima i
2. priprema dokumentacije, opominjanje, pokretanje i vođenje postupka
prinudne naplate naknada za upotrebu opštinskih puteva i ulica za
obaveze nastale do 2019. godine
41. obavljanje tehničkih, pravnih, finansijskih, administrativnih i
drugih stručnih poslova iz oblasti upravljanja putevima u okvirima
datih ovlašćenja od strane grada Pančeva. |
3. Stručni poslovi upravljanja dečijim odmaralištem na Divčibarama i organizacija boravka dece |
42.
izrada godišnjeg plana i programa rada i aktivnosti dečijeg odmarališta
na Divčibarama, sa utvrđivanjem broja i rasporeda smena, sa okvirnim
datumima, u okviru Programa i finansijskog plana preduzeća; 43.
utvrđivanje prava na potpuno i delimično regresiranje troškova boravka
dece u odmaralištu na Divčibarama, na osnovu dokumentacije koju
dostavljaju škole, ustanove i drugi subjekti, a prema važećoj Odluci o
finansijskoj podršci porodici sa decom sa teritorije grada Pančeva;
44. organizacija radnih sastanaka sa direktorima škola, ustanova i
drugih subjekata sa teritorije grada Pančeva, koji prema gradskoj
odluci imaju pravo korišćenja objekta, na kojima se utvrđuje raspored
smena tokom školske godine i raspusta;
45. analiza i izrada predloga ukupnih troškova boravka po detetu i visini učešća korisnika u ukupnim troškovima boravka;
46. analiza tržišta i sprovođenje postupaka javnih nabavki radi
obezbeđivanja nesmetanog funkcionisanja odmarališta i to:
1. nabavki dobara (hrane, gasnog ulja, motornog benzina, električne
energije, plina, lekova i sanitetskog materijala, alata i rezervnih
delova, sredstava za higijenu opreme, i dr.)
2. nabavki usluga i radova (prevoz dece, održavanje higijene u
odmaralištu, održavanje bele tehnike, građevinsko-zanatski radovi,
termomašinski radovi, elektro radovi, radovi na instalacijama vodovoda
i kanalizacije i dr.);
- sprovođenje radova na održavanju objekta i vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova;
- obezbeđivanje zdravstvenu zaštitu dece tokom boravka dece u odmaralištu;
47. izvršavanje svih obaveza koje proističu iz upravljanja dečijim
odmaralištem na Divčibarama i organizacije boravka dece;
48. zaključivanje i praćenje realizacije ugovora o pružanju usluga boravka dece;
49. kontinuirano praćenje rada odmarališta i redovno izveštavanje grada
Pančeva o radu dečijeg odmarališta na Divčibarama i ostvarenom broju
pruženih usluga na mesečnom i godišnjem nivou;
50. obavljanja tehničkih, pravnih, finansijskih, administrativnih i
drugih stručnih poslova iz oblasti upravljanja dečijim odmaralištem na
Divčibarama i organizacije boravka dece. |