POSLOVNIK
O RADU GRADSKOG VEĆA GRADA SREMSKA MITROVICA

("Sl. list grada Sremska Mitrovica", br. 6/2021)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Ovim Poslovnikom uređuje se organizacija, način rada i odlučivanja Gradskog veća Grada Sremska Mitrovica (u daljem tekstu: Veće), kao izvršnog organa Grada i druga pitanja od značaja za rad Veća.

Član 2

Veće obavlja sledeće poslove:

1) predlaže Statut, budžet i druge odluke i akte koje donosi Skupština grada;

2) neposredno izvršava i stara se o izvršavanju odluka i drugih akata Skupštine grada;

3) osniva budžetski fond i utvrđuje program korišćenja sredstava budžetskog fonda, u skladu sa zakonom;

4) donosi odluku o privremenom finansiranju u slučaju da Skupština grada ne donese budžet pre početka fiskalne godine;

5) donosi rešenje o raspolaganju građevinskim zemljištem u javnoj svojini grada u skladu sa zakonom, drugim propisima i programom korišćenja građevinskog zemljišta;

6) vrši nadzor nad radom gradskih uprava obrazovanih za pojedine oblasti, poništava ili ukida akte gradske uprave obrazovane za pojedinu oblast koji nisu u saglasnosti sa zakonom, Statutom i drugim opštim aktom ili odlukom koju donosi Skupština grada;

7) rešava u upravnom postupku u drugom stepenu o pravima i obavezama građana, preduzeća i ustanova i drugih organizacija u upravnim stvarima iz nadležnosti Grada;

8) propisuje posebne elemente procene rizika i učestalost vršenja inspekcijskog nadzora na osnovu procene rizika iz izvorne nadležnosti Grada, kao i posebne elemente plana određenog inspekcijskog nadzora iz izvorne nadležnosti Grada;

9) prati realizaciju programa poslovanja i vrši koordinaciju rada javnih preduzeća čiji je osnivač Grad;

10) podnosi tromesečni izveštaj o radu javnih preduzeća Skupštini grada, radi daljeg izveštavanja u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća;

11) predlaže akta koje donosi Skupština grada radi zaštite opšteg interesa u javnom preduzeću i društvu kapitala čiji je osnivač Grad;

12) odlučuje rešenjem o upotrebi sredstava stalne budžetske rezerve;

13) stara se o izvršavanju poverenih nadležnosti iz okvira prava i dužnosti Republike, odnosno autonomne pokrajine;

14) postavlja i razrešava načelnike gradskih uprava;

15) donosi Plan odbrane Grada koji je sastavni deo Plana odbrane Republike Srbije, usklađuje pripreme za odbranu pravnih lica u delatnostima iz nadležnosti Grada sa odbrambenim pripremama autonomne pokrajine i Planom odbrane Republike Srbije;

16) donosi Procenu ugroženosti i Plan zaštite i spasavanja u vanrednim situacijama i Plan zaštite od udesa;

17) obrazuje žalbenu komisiju;

18) obrazuje stručna savetodavna radna tela za pojedine poslove iz svoje nadležnosti;

19) informiše javnost o svom radu;

20) donosi poslovnik o radu na predlog Gradonačelnika;

21) vrši i druge poslove, u skladu sa zakonom, kao i poslove koje utvrdi Skupština grada.

Odluku iz tačke 4. ovog člana, Gradsko veće donosi većinom glasova od ukupnog broja članova Gradskog veća.

Član 3

Veće u svom radu koristi pečat.

Pečat je okruglog oblika, prečnika 32 mm, u čijoj sredini stoji grb Republike Srbije sa ispisanim tekstom, na srpskom jeziku, ćiriličnim pismom.

Tekst pečata ispisuje se u koncentričnim krugovima oko grba Republike Srbije. U spoljašnjem krugu pečata ispisan je naziv: Republika Srbija, u sledećem krugu ka unutrašnjosti pečata ispisan je naziv: Autonomna Pokrajina Vojvodina, u sledećem krugu ka unutrašnjosti pečata ispisan je naziv: Grad Sremska Mitrovica i u poslednjem četvrtom unutrašnjem krugu ispisan je naziv: Gradsko veće.

Sedište organa ispisano je u dnu pečata.

II ORGANIZACIJA VEĆA

Član 4

Veće čine: Gradonačelnik, zamenik Gradonačelnika i 9 članova Veća koje bira Skupština grada.

Gradonačelnik je Predsednik Veća.

Zamenik gradonačelnika je član Veća po funkciji.

Član 5

Gradonačelnik organizuje rad Veća, predlaže dnevni red, saziva i predsedava sednicama Veća, potpisuje akte Veća i vrši druge poslove u skladu sa Statutom, odlukama Skupštine grada i ovim Poslovnikom.

Član 6

U slučaju odsutnosti ili sprečenosti Gradonačelnika da obavlja poslove iz svoje nadležnosti u Veću, zamenjuje ga zamenik gradonačelnika.

Ako sednici ne prisustvuje ni zamenik gradonačelnika, sednicu će otvoriti i istom predsedavati najstariji član Veća.

Član 7

Članovi Veća svoja prava i dužnosti vrše neposrednim učešćem u radu Veća, pokretanjem inicijativa i podnošenjem predloga.

Član 8

Veće može posebnim aktom pojedine članove Veća zadužiti za praćenje stanja, razmatranje pitanja i sprovođenje stavova Veća u pojedinim oblastima, polazeći od njihove stručnosti i stečenog iskustva.

Članovi Veća odgovorni su za praćenje stanja i sprovođenje stavova Veća u oblastima za koje su zaduženi, kao i za blagovremeno pokretanje inicijativa pred Većem za razmatranje pitanja iz nadležnosti Veća u odgovarajućoj oblasti.

Član 9

Članovi Veća, po svojoj inicijativi ili na zahteve Veća, obaveštavaju Veće o izvršavanju zaključaka Veća i realizaciji drugih zadataka koje im poveri Veće.

Član 10

Veće može obrazovati stručna, savetodavna radna tela (komisije, savete, radne grupe i sl.) za razmatranje i davanje predloga o pitanjima iz nadležnosti Veća.

Stručna, savetodavna radna tela obrazuju se aktom Veća, kojim se određuju njihovi zadaci, utvrđuje broj i sastav članova i vreme na koje se imenuju.

Član 11

Predsednik radnog tela je, po pravilu, član Veća zadužen za oblast za koju se radno telo obrazuje.

Članovi radnih tela su članovi Veća, zaposleni u gradskim upravama, a mogu biti i građani - stručnjaci za određena pitanja.

Član 12

Organizacione, stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Veća i njegovih radnih tela obavlja Služba za poslove Gradonačelnika i Gradskog veća koja je posebna organizaciona jedinica u sastavu Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove i imovinu (u daljem tekstu: Služba), dok stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Veća u vezi sa korišćenjem Platforme za elektronsko glasanje i vođenje sednica obavlja Služba za automatsku obradu podataka (AOP).

III SEDNICE VEĆA

1. Sazivanje i priprema sednice

Član 13

Veće radi i odlučuje na sednicama.

Izuzetno, u hitnim slučajevima, kada nije moguće sednicu održati uživo (u daljem tekstu: redovna sednica), sednica će se održati elektronskim putem (u daljem tekstu: elektronska sednica) putem Platforme za elektronsko glasanje i vođenje sednica (u daljem tekstu "Platforma") i to tako što će se predloženi materijal učini dostupnim članovima Veća putem Platforme, na koju se član veća prijavljuje unošenjem svojih kredencijala: korisničkog imena i lozinke.

Član veća se putem Platforme upoznaje sa Dnevnim redom sednice i dokumentacijom na osnovu koje glasa nakon čega može da unese svoje i pogleda komentare ostalih članova veća.

Član veća glasa odabirom jedne od ponuđenih opcija - za, protiv ili uzdržan.

Ukoliko se na način iz prethodnog stava pribavi potrebna većina glasova, akt Veća izrađen u odgovarajućoj formi smatra se donetim, priprema se njegov otpravak i potpisan i overen u papirnoj formi otprema se na način utvrđen ovim Poslovnikom.

Ukoliko je ovakav otpravak potrebno otpremiti u elektronskoj formi, to se može učiniti ukoliko je obezbeđen elektronski potpis predsednika Veća.

Elektronska sednica, održana u skladu sa stavom 2., 3. i 4 ovog člana ima istu važnost kao i redovna sednica i kao takva nosi oznaku broja sednice određenog saziva.

Ukoliko je donošenje neke odluke ili drugog akta Veća naročito hitno, a nije moguće koristiti Platformu iz stava 2. ovog člana, Veće se može, na predlog Gradonačelnika, o određenom pitanju izjasniti telefonskim putem bez održavanja sednice, s tim što se nacrt ili predlog akta mora prethodno dostaviti članovima Veća putem email adrese, vibera i na drugi pogodan način.

Odlučivanje Veća o određenom pitanju na način utvrđen u prethodnom stavu, ne smatra se sednicom i ne računa u broj sednica određenog saziva, već se tako doneta odluka ili drugi akt mora potvrditi na prvoj narednoj redovnoj ili elektronskoj sednici.

Član 14

Prvu sednicu Veća saziva Gradonačelnik sa predlogom sledećeg dnevnog reda: informisanje članova Veća o nadležnostima Veća utvrđenim Zakonom, Statutom i drugim aktima grada.

Gradonačelnik može u predlog dnevnog reda za prvu sednicu Veća uvrstiti i druge tačke, ako smatra da za istim postoji potreba.

Član 15

Sednice Veća saziva Gradonačelnik, po potrebi.

Gradonačelnik je obavezan da sazove sednicu Veća ako istu, pismenim putem, zahteva Predsednik Skupštine grada ili najmanje tri člana Veća.

Član 16

Sednice Gradskog veća se sazivaju pisanim ili elektronskim putem.

Poziv za sednicu sadrži: mesto, vreme održavanja sednice i predloženi dnevi red.

Poziv i materijal za sednicu dostavlja se članovima Veća najkasnije dva dana pre održavanja sednice.

U slučaju izuzetne hitnosti za održavanje sednice, poziv i materijal može biti dostavljen članovima Veća i na sam dan održavanja sednice.

Izuzetno, materijal se može dostaviti i na samoj sednici, kada je u pitanju materijal koji zahteva hitno razmatranje.

Poziv za sednicu dostavlja se obrađivačima materijala, ustanovama i javnim preduzećima, drugim organima i organizacijama, kada se razmatraju pitanja iz njihovog delokruga.

Član 17

Materijale koji se razmatraju na sednici Veća pripremaju gradske uprave u čijem delokrugu su pitanja na koje se materijal odnosi.

Materijale mogu pripremati i ustanove, javna preduzeća i druge organizacije čiji je osnivač Grad i to:

- na zahtev Predsednika Veća,

- na zahtev gradske uprave u čijem delokrugu je oblast, odnosno delatnost za koju je osnovana ustanova, javno preduzeće i druga organizacija ili

- po sopstvenoj inicijativi, kada je pitanje na koji se materijal odnosi od značaja za obavljanje delatnosti ustanove, javnog preduzeća i druge organizacije čiji je osnivač Grad.

Član 18

Obrađivači materijala dužni su da materijale pripremaju u skladu sa obavezama utvrđenim propisima i u zavisnosti od konkretnih pitanja na koja se materijali odnose.

Obrađivači su dužni da pripreme materijal na zahtev predsednika Veća, člana Veća zaduženog za oblast iz delokruga poslova obrađivača, pomoćnika Gradonačelnika ili načelnika gradske uprave.

Obrađivači pripremaju materijal i na zahtev nadležnog Ministarstva, kada se isti odnosi na obavljanje poverenih poslova iz nadležnosti Republike.

Član 19

Materijali u smislu ovog Poslovnika su: propisi i drugi opšti akti, pojedinačni akti i studijsko - analitički materijali.

Propisi i drugi opšti akti su: odluke, prostorni i urbanistički planovi, pravilnici, uputstva i drugi opšti akti, uključujući autentična tumačenja i amandmane na predloge tih akata koje gradske uprave dostavljaju Veću radi utvrđivanja predloga za Skupštinu ili radi donošenja.

Pojedinačni akti su: rešenja, zaključci i drugi pojedinačni akti, koje gradske uprave pripremaju i dostavljaju Veću radi utvrđivanja predloga za Skupštinu, odnosno radi odlučivanja, odnosno koje Gradonačelnik ili članovi Veća po svojoj inicijativi predlažu radi razmatranja na sednici Veća.

Studijsko - analitički materijali su: programi, izveštaji, studije, projekti, analize, informacije i drugi materijali koje gradske uprave, odnosno ustanove, javna preduzeća i druge organizacije koje je osnovao Grad, pripremaju za razmatranje i odlučivanje u Skupštini, odnosno Veću.

Član 20

Nacrte akata i drugih materijala koji se razmatraju na sednici Veća obrađivači dostavljaju Veću putem Službe i to u pisanom i elektronskom obliku.

Takođe uz nacrte akata i drugih materijala, obrađivač je dužan da dostavi i propratni akt u kome će odrediti izvestioca na sednici Veća, na kojoj će se razmatrati određeni materijal.

Izvestilac obrađivača daje bliža objašnjenja i tumačenja o podnetim materijalima.

Član 21

Odluku i drugi opšti ili pojedinačni akt, koji Veće predlaže Skupštini, obrađivač priprema u formi nacrta i dostavlja ga Veću radi utvrđivanja predloga za Skupštinu.

Nacrt opšteg akta iz stava 1. ovog člana priprema se u formi u kojoj se akt donosi i sadrži:

- normativni deo,

- obrazloženje, čiji su obavezni elementi: pravni osnov za donošenje akta, razlozi za donošenje, obrazloženje pojedinih predloženih rešenja, naznačena visina i način obezbeđivanja potrebnih sredstava, razlozi zbog kojih akt treba doneti po hitnom postupku ukoliko se to predlaže, razlozi zbog kojih se predlaže da opšti akt stupa na snagu pre osmog dana od dana objavljivanja i druge potrebne elemente.

Nacrt pojedinačnog akta priprema se u formi u kojoj se akt donosi.

Član 22

Akt iz nadležnosti Veća obrađivač priprema i dostavlja Veću u formi predloga.

Predlog opšteg akta sadrži elemente navedene u članu 21. ovog Poslovnika.

Predlog zaključka, kada se njima nalaže obaveza činjenja, sadrži:

- pravni osnov za donošenje,

- naziv subjekta koji se obavezuje - ovlašćuje,

- mere, odnosno zadatak koji treba da bude realizovan,

- sredstva za realizaciju, ukoliko su potrebna,

- rok u kojem zadatak treba da bude realizovan i

- po potrebi, naveden način realizacije.

Član 23

Studijsko - analitički materijali pripremaju se u uobičajenoj formi, zavisno od vrste materijala ili u formi i sa sadržajem koji odredi Veće.

Član 24

Kada Veće utvrđuje predlog opšteg ili pojedinačnog akta posle sprovedene javne rasprave, obrađivač je dužan da uz nacrt akta Veću dostavi izveštaj o sprovedenoj javnoj raspravi.

Član 25

Amandmane koje podnosi Veće na predlog odluke čiji je predlagač Veće, obrađivač priprema u obliku u kome ga usvaja Skupština.

Amandmane iz stava 1. ovog člana Veće dostavlja Skupštini sa predlogom da ih razmatra kao sastavni deo predloga odluke na koje se odnose.

Član 26

O amandmanima koje podnose drugi predlagači na predlog odluke čiji je predlagač Veće, Veće se izjašnjava prihvatanjem ili neprihvatanjem amandmana i o tome obaveštava Skupštinu.

Član 27

Ukoliko se prilikom pripreme sednice utvrdi da materijal koji je dostavljen radi zakazivanja sednice Veća nije kompletan niti izrađen u skladu sa ovim Poslovnikom, materijal će se vratiti obrađivaču na dopunu.

2. Održavanje, tok sednice i odlučivanje

Član 28

Veće može punovažno da radi i odlučuje na sednici kojoj prisustvuje većina članova Veća.

Član Veća koji nije u mogućnosti da prisustvuje sednici, dužan je da, do početka sednice, obavesti predsednika Veća o sprečenosti da prisustvuje sednici i da navede razlog sprečenosti, a da u što kraćem roku posle održane sednice dostavi pisanu izjavu ili drugi dokument o razlozima neprisustvovanje sednici.

Član 29

Sednicu Veća otvara Gradonačelnik, kada na osnovu službene evidencije, utvrdi da sednici prisustvuje više od polovine članova Veća.

Ukoliko se utvrdi da sednici ne prisustvuje potrebna većina, Gradonačelnik će sednicu odložiti za odgovarajući dan i sat o čemu će prisutne članove obavestiti usmeno, a odsutne, po pravilu, pismeno.

Gradonačelnik će sednicu prekinuti i odložiti i u slučaju da se u toku trajanja sednice utvrdi da nije prisutna potrebna većina članova Veća.

Član 30

Po utvrđivanju da sednici prisustvuje potrebna većina, Veće usvaja izvod iz zapisnika sa prethodne sednice.

Nakon usvajanja izvoda iz zapisnika, Veće pristupa utvrđivanju dnevnog reda.

Svaki član Veća može predložiti izmenu i dopunu predloženog dnevnog reda.

Članovi Veća se izjašnjavaju prvo o svakom predlogu za izmenu i dopunu dnevnog reda, a potom o predloženom dnevnom redu u celini.

O dnevnom redu Veće odlučuje većinom glasova prisutnih članova.

Član 31

Razmatranje tačaka dnevnog reda vrši se po utvrđenom redosledu.

Gradonačelnik daje reč članovima Veća i ostalim prisutnim po redu prijavljivanja i niko ne može da govori pre nego što zatraži i dobije reč od Gradonačelnika.

Gradonačelnik može preko reda da da reč samo predstavniku obrađivača akta.

Rasprava se može voditi samo o pitanju koje je na dnevnom redu.

Ako se učesnik u raspravi udalji od dnevnog reda, Gradonačelnik će ga opomenuti da se drži dnevnog reda, a ukoliko ne postupi po opomeni, Gradonačelnik će mu oduzeti reč.

Član 32

Svaki akt i radnja koja predstavlja odstupanje od utvrđene procedure u radu Veća, predstavlja povredu ovog Poslovnika.

Članu Veća koji zatraži da govori o povredi Poslovnika, Gradonačelnik daje reč čim je zatraži. Gradonačelnik daje odgovor članu Veća da li je učinjena povreda Poslovnika.

Ako lice iz stava 2. ovog člana nije zadovoljno datim objašnjenjem povodom izrečene primedbe, odnosno povrede Poslovnika, Gradonačelnik poziva članove Veća da odluče o izrečenoj primedbi.

Član 33

Veće o svakom predlogu koji je stavljen na dnevni red sednice odlučuje po zaključenju rasprave.

Pre ili posle rasprave Veće može da odluči da se pojedina pitanja skinu sa dnevnog reda ili da se odlučivanje o njima odloži i vrati obrađivaču na dopunu.

Član 34

Posle zaključenja rasprave prelazi se na glasanje o predlogu.

O predlogu se glasa u celini.

Član 35

Veće odlučuje, po pravilu većinom glasova prisutnih članova, ako Zakonom ili Statutom Grada za pojedina pitanja nije predviđena druga većina.

Član 36

Gradonačelnik, odnosno predsedavajući upravlja sednicom i daje reč prisutnima po redu prijavljivanja u skladu sa ovim Poslovnikom, korišćenjem Platforme.

Ukoliko nije moguće koristiti Platformu, gradonačelnik odnosno predsedavajući upravlja sednicom i daje reč neposredno usmenim putem.

Glasanje na sednici Veća je javno.

Glasanje se vrši putem Platforme i to tako što se članovi Veća o predlogu koji na glasanje stavlja Gradonačelnik ili predsedavajući izjašnjavaju na jedan od sledećih načina: "ZA", "PROTIV" ili "UZDRŽAN".

Ukoliko nije moguće koristiti Platformu, glasanje se vrši dizanjem ruku, tako što Gradonačelnik poziva da se izjasne članovi Veća koji glasaju "ZA", zatim "PROTIV", a na kraju koji su "UZDRŽANI".

3. Postavljenje i razrešenje načelnika i zamenika načelnika gradskih uprava

Član 37

Načelnici gradskih uprava i njihovi zamenici imaju status službenika na položaju u skladu sa zakonom koji uređuje prava i dužnosti iz radnog odnosa zaposlenih u organima autonomnih pokrajina i jedinicama lokalne samouprave.

Veće postavlja načelnike gradskih uprava na period od 5 godina, na osnovu sprovedenog javnog konkursa u skladu sa zakonom.

Postavljenje zamenika načelnika gradskih uprava vrši se na isti način i pod istim uslovima kao i postavljenje načelnika.

Član 38

Veće utvrđuje prestanak rada na položaju, pod uslovima, na način i u roku utvrđenom zakonom.

Član 39

Konačno rešenje o postavljenju načelnika, odnosno zamenika načelnika gradskih uprava, kao i konačno rešenje kojim se utvrđuje prestanak rada na položaju za načelnika i zamenika načelnika gradskih uprava, objavljuje se u "Službenom listu Grada Sremska Mitrovica".

Član 40

Veće može postaviti vršioca dužnosti načelnika i zamenika načelnika gradskih uprava u skladu sa zakonom.

4. Održavanje reda na sednici Veća

Član 41

O održavanju reda na sednici stara se Gradonačelnik.

Za povredu reda na sednici Gradonačelnik može članu Veća da izrekne meru upozorenja i oduzimanja reči, a ostalim prisutnim licima i meru udaljenja sa sednice.

Ako Gradonačelnik redovnim merama ne može da održi red na sednici, odrediće prekid sednice.

Odredbe o održavanju reda na sednici primenjuju se i na sve druge učesnike u radu sednice Veća.

5. Akti Veća

Član 42

Veće donosi: rešenje, zaključak, mišljenje, preporuku, plan i program.

Veće može doneti odluku ili drugi propis samo kada je na to ovlašćeno Zakonom ili Statutom.

Akt koji donosi Veće potpisuje Predsednik Veća, odnosno predsedavajući sednicom na kojoj je akt donet.

Član 43

Predsednik Veća odnosno predsedavajući sednicom potpisuje izvornik akta.

Izvornik potpisan i overen pečatom Veća čuva se u dokumentaciji koju vodi Služba iz člana 12. ovog Poslovnika.

O izradi izvornika akata i njihovih otpravaka, dostavljanju subjektima na koje se odnose, čuvanju izvornika akata i njihovoj evidenciji i objavljivanju, stara se Služba iz prethodnog stava.

Član 44

Opšti akti koje donosi Veće u skladu sa članom 42.stav 2 ovog Poslovnika, kao i pojedinačni akti čije je objavljivanje u službenom glasilu obavezno u skladu sa važećim propisima, objavljuju se u "Službenom listu grada Sremska Mitrovica".

O objavljivanju akata Veća iz člana 42. stav 1. ovog Poslovnika, Veće odlučuje posebno u zavisnosti od potrebe.

6. Zapisnik sa sednice Veća

Član 45

Tok sednice Veća snima se, a na osnovu tonskog zapisa sačinjava se izvod iz zapisnika koji sadrži:

- vreme i mesto održavanja sednice Veća,

- ime predsedavajućeg,

- broj odsutnih članova,

- broj članova koji su opravdali odsustvo,

- broj članova Veća koji su prisustvovali sednici,

- imena lica koji pored članova Veća prisustvuju sednici Veća,

- kratak tok sednice Veća, sa navođenjem imena učesnika u raspravi po pojedinim pitanjima,

- rezultat glasanja po pojedinim tačkama dnevnog reda (broj glasova "za", "protiv" ili "uzdržanih"),

- akta doneta po svakoj tački dnevnog reda (odluke, rešenja, zaključci itd.),

- izrečene mere ako ih je bilo na sednici.

Tonski zapis sa sednice Veća, zajedno sa ostalim sedničkim materijalom čuva se kao trajna arhivska građa.

IV JAVNOST RADA

Član 46

Rad Gradskog veća je javan.

Javnost rada po pravilu obezbeđuje se:

- obaveštavanjem javnosti o radu i donetim aktima,

- putem objavljivanja odluka i drugih akata na propisan način, izdavanjem informatora, saradnjom sa medijima,

- učešćem građana i stručne javnosti u postupku pripreme i donošenja pojedinih odluka i drugih akata čiji je predlagač, odnosno donosilac Veće,

- na drugi pogodan način.

V PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 47

Danom stupanja na snagu ovog Poslovnika prestaje da važi Poslovnik o radu Gradskog veća Grada Sremska Mitrovica ("Sl. list Grada Sremska Mitrovica", br. 14/2012, 3/2013 i 2/2017).

Član 48

Ovaj Poslovnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Sremska Mitrovica".