ODLUKA
O OSNIVANJU ZAJEDNIČKE SLUŽBE ZA CIVILNU ZAŠTITU I SMANJENJE RIZIKA OD KATASTROFA U SLIVU REKE DRINE

("Sl. list grada Loznice", br. 4/2021)

Član 1

Osniva se Zajednička služba za civilnu zaštitu i smanjenje rizika od katastrofa u slivu reke Drine.

Član 2

Sastavni deo ove odluke je tekst Sporazuma o osnivanju Zajedničke službe za civilnu zaštitu i smanjenje rizika od katastrofa u slivu reke Drine, čiji su bitni elementi utvrđeni, a koji može biti pravno-tehnički redigovan.

Član 3

Ovlašćuje se gradonačelnik Vidoje Petrović da potpiše Sporazum o osnivanju Zajedničke službe za civilnu zaštitu i smanjenje rizika od katastrofa u slivu reke Drine.

Član 4

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Loznice".

* * *

Na osnovu člana 20. stav 1. tačka 11, a u vezi sa članovima 88, 88a, 88v i 88d Zakona o lokalnoj samoupravi ("Službeni glasnik RS", broj 129/07, 83/14 - drugi zakon, 101/16 - drugi zakon i 47/18), člana 29. stav 4. Zakona o smanjenju rizika od katastrofa u upravljanju vanrednim situacijama ("Službeni glasnik RS", broj 87/18), člana 40. tačka 23 Statuta grada Loznica ("Službeni list grada Loznica", broj 1/19 - prečišćen tekst), člana__Statuta opštine Bajina Bašta ("Službeni list opštine ___________", broj __/__), člana __ Statuta opštine Krupanj ("Službeni list opštine _________", broj __/__), člana __ Statuta opštine Ljubovija ("Službeni list opštine _________", broj __/__), člana __ Statuta opština Mali Zvornik ("Službeni list opštine _________", broj __/__), člana __ Statuta opštine Nova Varoš ("Službeni list opštine _________", broj __/__), člana __ Statuta opštine Osečina ("Službeni list opštine _________", broj __/__), člana __ Statuta opštine Priboj ("Službeni list opštine _________", broj __/__), člana __ Statuta opštine Sjenica ("Službeni list opštine _________", broj __/__), člana __ Statuta opštine Bogatić, i člana __ Statuta opštine Prijepolje ("Službeni list opštine _________", broj __/__), dana __.__.2021. godine, Grad Loznica, Opština Bajina Bašta, Opština Krupanj, Opština Ljubovija, Opština Mali Zvornik, Opština Nova Varoš, Opština Osečina, Opština Priboj, Opština Sjenica, Opština Bogatić i Opština Prijepolje zaključuju

SPORAZUM
O OSNIVANJU ZAJEDNIČKE SLUŽBE ZA CIVILNU ZAŠTITU I SMANJENJE RIZIKA OD KATASTROFA U SLIVU REKE DRINE

Predmet sporazuma

Član 1

Ovim sporazumom uređuje se osnivanje, naziv i sedište, poslovi, način finansiranja, upravljanje i nadzor nad radom, položaj, organizacija, pristupanje drugih jedinica lokalne samouprave sporazumu, istupanje iz sporazuma i druga pitanja od značaja za rad Zajedničke službe za civilnu zaštitu i smanjenje rizika od katastrofa u slivu reke Drine (u daljem tekstu: Zajednička služba).

Načela, ciljevi i principi saradnje

Član 2

Saradnja jedinica lokalne samouprave u slivu reke Drine (u daljem tekstu: sporazumne strane) se zasniva na načelima partnerstva (saradnja na jednakim osnovama), transparentnosti (javnost u radu), odgovornosti, zajedničkog planiranja i usklađivanja aktivnosti, zajedničkog interesa, međusobnog informisanja i autonomnosti svih strana.

Cilj osnivanja Zajedničke službe je zajednički rad na stvaranju otpornije zajednice i zajedničko delovanje u cilju smanjenja rizika od katastrofa, organizovanja civilne zaštite, mapiranja opasnosti i rizika, upravljanja tokom vanrednih situacija, ublažavanja posledica i brzog oporavka i obnove posle katastrofa (elementarnih nepogoda, ekološko-zdravstvenih ili tehničko-tehnoloških nesreća), kao i zajedničke aktivnosti na jačanju administrativnih i tehničkih kapaciteta, te geografsko-informacionog sistema za potrebe upravljanja civilnom zaštitom i smanjenja rizika i drugo.

Ekonomičnost, efikasnost, racionalno raspolaganje i upravljanje resursima su osnovni principi funkcionisanja Zajedničke službe i interes njenih osnivača.

Naziv, sedište i nadležnost

Član 3

Pun naziv Zajedničke službe je:

Zajednička služba za civilnu zaštitu i smanjenje rizika od katastrofa u slivu reke Drine.

Sporazumne strane su saglasne da Zajednička služba ima sedište u gradu Loznici.

Mesna nadležnost za obavljanje poslova Zajedničke službe prostire se na teritorijama sporazumnih strana.

Pečat Zajedničke službe

Član 4

Zajednička služba ima pečat.

Pečat je okruglog oblika sa ispisanim tekstom: Republika Srbija, Zajednička služba za civilnu zaštitu i smanjenje rizika od katastrofa u slivu reke Drine.

Pečat je ispisan na srpskom jeziku, ćiriličkim pismom. Sadrži centralno postavljen grb/logo Zajedničke službe.

Zajednička služba u svom radu koristi i štambilj pravougaonog oblika sa tekstom utvrđenim u stavu 1. ovog člana.

Poslovi službe

Član 5

Zajednička služba u skladu sa zakonom obavlja poslove u oblasti civilne zaštite, smanjenja rizika od katastrofa i upravljanja vanrednim situacijama; prevencije, edukacije, izrade planskih dokumenata; rane najave; preduzimanjem različitih strukturnih i nestrukturnih mera i drugih aktivnosti u cilju smanjenja rizika od katastrofa, kao i unapređenjem sposobnosti efikasnog reagovanja subjekata u vanrednim situacijama; ublažavanja i otklanjanja posledica katastrofa na teritoriji sporazumnih strana.

U obavljanju poslova iz stava 1. ovog člana, Zajednička služba za potrebe nadležnih organa sporazumnih strana organizuje proces izrade i usklađivanja planskih i programskih dokumenata u skladu sa zakonom i drugim propisima; organizuje, oprema i upravlja jedinicama civilne zaštite; predlaže i vrši nabavku odgovarajuće opreme, predlaže strukturne i nestrukturne mere u cilju unapređenja preventivne delatnosti i upravljanja vanrednim situacijama; izrađuje izveštaje o stanju u oblasti svog rada i o svom radu, inicira izmene lokalnih propisa sporazumnih strana, prati stanje na teritoriji sporazumnih strana, priprema predloge projekata radi obezbeđivanja sredstava i podizanja kapaciteta; predlaže mere za stvaranje uslova za brz oporavak od katastrofa u skladu sa načelom "izgraditi ponovo bolje"; obavlja poslove na izgradnji, održavanju i unapređivanju GIS-a za potrebe rada Zajedničke službe; preduzima mere radi uspostavljanja zajedničkog situacionog i trening centra, realizuje zajedničke obuke i vežbe snaga sistema zaštite i spasavanja, stara se o izvršenju odluka Republičkog štaba za vanredne situacije; prikuplja, obrađuje i razmenjuje informacije i podatke u oblasti smanjenja rizika od katastrofa u upravljanju vanrednim situacijama od značaja za sporazumne strane, stara se o ažurnom unosu podataka u jedinstvenu elektronsku bazu podataka ili odgovarajući informacioni sistem, u skladu sa zakonom i odlukom nadležnih organa; i obavlja druge administrativne i stručne poslove za potrebe sporazumnih strana.

Zajednička služba svoje poslove realizuje u saradnji sa drugim državnim organima i nezavisnim telima, lokalnim samoupravama i drugim organizacijama javnog, privatnog i civilnog sektora. Naročitu pažnju Zajednička Služba posvećuje ostvarivanju punog partnerstva i koordinacije sa Sektorom za vanredne situacije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije i Kancelarijom za upravljanje javnim ulaganjima Vlade Republike Srbije.

Zajednička služba u okviru svojih poslova ostvaruje i međunarodnu saradnju sa drugim subjektima međunarodnog javnog prava, pod okriljem grada Loznice i sporazumnih strana, u okviru interesa i spoljne politike Republike Srbije.

Organizacija Zajedničke službe

Član 6

Unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mesta u Zajedničkoj službi utvrđuje se aktom o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta, koji priprema Direktor Zajedničke službe, u skladu sa zajedničkim smernicama Saveta, a saglasno zakonu kojim se uređuje položaj zaposlenih u jedinicama lokalne samouprave.

Akt iz stava 1. ovog člana, u skladu sa zakonom, objedinjuje načelnik Gradske uprave grada Loznice i dostavlja na usvajanje Gradskom veću grada Loznice.

Grad Loznica se obavezuje da usaglasi i donese sva akta potrebna za uspostavljanje Zajedničke službe (Kadrovski plan, Odluku o organizaciji gradske uprave, Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta i druga akta).

Direktor Zajedničke službe i konkurs

Član 7

Zajedničkom službom rukovodi i za njen rad odgovara Direktor koji predstavlja Zajedničku službu prema sporazumnim stranama i trećim licima (u daljem tekstu: Direktor).

Direktor se postavlja na osnovu javnog konkursa na period od četiri godine i može biti ponovo postavljen.

Javni konkurs sprovodi Gradsko veće grada Loznice.

Merila i kriterijume za izbor Direktora utvrđuje Savet Zajedničke službe.

Postavljenje Direktora

Član 8

Po sprovedenom konkursnom postupku, Gradsko veće grada Loznice utvrđuje predlog kandidata koji je sa najboljim rezultatom ispunio utvrđene merila i kriterijume za postavljenje.

Po dostavljanju predloga kandidata za Direktora, opštinska/gradska veća Sporazumnih strana postavljaju Direktora u roku od 30 dana.

Ukoliko opštinsko/gradsko veće sporazumne strane u roku od 30 dana ne donese odluku, smatraće se da nije saglasno sa predlogom konkursne komisije.

U slučaju da samo jedna od potpisnica ovog sporazuma nije saglasna sa predlogom konkursne komisije za kandidata, Sporazumne strane su saglasne da se Sporazum može raskinuti sa tom sporazumnom stranom, saglasnom izjavom volja preostalih sporazumnih strana, u roku i na način utvrđen ovim sporazumom koji se odnosi na isključenje Sporazumne strane iz Sporazuma.

Odgovornost i izveštavanje

Član 9

Direktor je odgovoran nadležnom organu sporazumnih strana za izvršavanje poslova u čiju mesnu nadležnost ti poslovi spadaju, a za rad Zajedničke službe u celini, odgovoran je organima sporazumnih strana nadležnim za njegovo postavljenje.

Direktor najkasnije do 31. marta tekuće godine podnosi većima sporazumnih strana izveštaj o radu Zajedničke službe za prethodnu godinu, a na njihov zahtev dužan je da im podnosi i vanredne izveštaje.

Nedostaci u radu

Član 10

Ako oceni da postoje nedostaci u radu Zajedničke službe, opštinsko/gradsko veće bilo koje sporazumne strane može naložiti mere za otklanjanje nedostataka i odrediti rok za postupanje po merama, kao i podneti predlog za pokretanje odgovarajućeg postupka za utvrđivanje odgovornosti.

Razrešenje Direktora

Član 11

Pisani predlog za razrešenje Direktora, pre isteka perioda na koji je postavljen, može podneti opštinsko/ gradsko veće bilo koje od sporazumnih strana.

O predlogu iz stava 1. ovog člana izjašnjavaju se opštinska/gradska veća sporazumnih strana u roku od 30 dana od dana dostavljanja predloga i o tome obaveštavaju podnosioca predloga.

U slučaju razrešenja Direktora, sporazumne strane će utvrditi zajednički predlog za postavljenje novog Direktora, najkasnije u roku od šest meseci od dana razrešenja.

Do postavljenja novog Direktora, vršilac dužnosti Direktora će biti lice koje svojim rešenjem postavi Gradsko veće grada Loznice.

Popunjavanje izvršilačkih radnih mesta

Član 12

Izvršilačka radna mesta u Zajedničkoj službi popunjavaju se na način i postupku propisanim zakonom kojim se uređuje radnopravni status zaposlenih u jedinicama lokalne samouprave i ovim sporazumom.

Član 13

Direktor će svojim aktom urediti način vođenja evidencija, rukovanje predmetima, postupanje sa arhivskim materijalom i druga pitanja od značaja za rad Zajedničke službe.

Tehnička i logistička podrška grada Loznice

Član 14

Poslovne prostorije za smeštaj i rad Zajedničke službe obezbeđuje grad Loznica u kojoj je sedište Zajedničke službe.

Sporazumne strane su saglasne da će Gradska uprava grada Loznice, za potrebe Zajedničke službe obavljati finansijske i računovodstvene poslove, poslove javnih nabavki, poslove upravljanja ljudskim resursima, poslove pisarnice kao i druge poslove propisane zakonom.

Smernice za obavljanje poslova

Član 15

Pri izvršavanju svojih poslova Zajednička služba dužna je da se rukovodi smernicama nadležnog organa sporazumne strane, u čiju mesnu nadležnost spadaju poslovi koji se obavljaju.

Član 16

O izuzeću službenih lica ili rukovodilaca Zajedničke službe, odluku donosi nadležni organ jedinice lokalne samouprave u čiju mesnu nadležnost spadaju poslovi, odnosno posao povodom koga se traži izuzeće.

U skladu sa prirodom pojedinih poslova, Zajednička služba ima stvarnu nadležnost za odlučivanje u prvom stepenu u upravnim stvarima za poslove za koje je osnovana, a njena mesna nadležnost obuhvata teritoriju jedinica lokalne samouprave osnivača.

Za vođenje drugostepenog postupka (odlučivanje po žalbi na prvostepeno rešenje), po zakonu, stvarno je nadležan organ jedinice lokalne samouprave koji bi inače bio mesno nadležan za upravno odlučivanje da nije došlo do osnivanja Zajedničke službe.

Član 17

Direktor predlaže većima sporazumnih strana organizaciju rada Zajedničke službe, broj i strukturu zaposlenih u Zajedničkoj službi, na osnovu čega se utvrđuju zajedničke smernice iz člana 6. stav 1. ovog sporazuma.

Promene u broju i strukturi zaposlenih u Zajedničkoj službi podležu prethodnoj saglasnosti Saveta.

U skladu sa odobrenom organizacijom rada Zajedničke službe, Direktor i zaposleni u Zajedničkoj službi ostvaruju prava iz radnog odnosa u skladu sa propisima koji uređuju položaj zaposlenih u jedinicama lokalne samouprave.

O pravima iz radnog odnosa Direktora odlučuje nadležni organ grada Loznice u kojoj je sedište Zajedničke službe, a o pravima zaposlenih odlučuje Direktor.

Disciplinski postupak

Član 18

Za vođenje disciplinskog postupka za službenike i nameštenike u Zajedničkoj službi nadležan je organ grada Loznice.

Područne jedinice

Član 19

Sporazumne strane su saglasne da se organizacija rada Zajedničke službe može urediti i uspostavljanjem područnih jedinica Zajedničke službe na teritorijama jedne ili više sporazumnih strana, na predlog Direktora.

U slučaju područnih jedinica, poslove Zajedničke službe obavljaju zaposleni u opštinskim upravama područnih jedinica.

Finansiranje Zajedničke službe

Član 20

Finansijska sredstva za rad Zajedničke službe obezbeđuju se u budžetima sporazumnih strana, procentualnim udelom svake od sporazumnih strana, prema obimu poslova koji se određuje u odnosu na broj stanovnika sporazumnih strana.

Sporazumne strane su saglasne da su procentualni udeli u finansiranju, prema broju stanovnika na osnovu poslednjeg zvaničnog popisa stanovništva, sledeći:

26,6%

 

Grad Loznica,

8,7%

 

Opština Bajina Bašta,

9,7%

 

Opština Bogatić,

5,8%

 

Opština Krupanj,

4,9%

 

Opština Ljubovija,

4,2%

 

Opština Mali Zvornik,

5,6%

 

Opština Nova Varoš,

4,2%

 

Opština Osečina,

9,1%

 

Opština Priboj,

12,4%

 

Opština Prijepolje,

8,8%

 

Opština Sjenica.

Iznos sredstava svake od sporazumnih strana koji se izdvaja za rad Zajedničke službe će se utvrditi aneksom uz ovaj sporazum, za svaku kalendarsku godinu, a na osnovu plana potrebnih finansijskih sredstava koji utvrđuje Direktor zajedničke službe na osnovu prethodne saglasnosti Saveta.

Sporazumne strane su saglasne da gradu Loznici uplate svoje učešće za rad Zajedničke službe u januaru tekuće godine. U slučaju kašnjenja sa plaćanjem, obračunava se zatezna kamata u skladu sa zakonom.

Iz ovako prikupljenih sredstava se finansiraju plate zaposlenih, nabavka opreme, kancelarijski materijal, troškovi vode, struje, grejanja, materijalni troškovi (troškovi goriva, registracije vozila, osiguranja), kao i drugi troškovi za obavljanje poslova Zajedničke službe. Plate zaposlenih u područnim jedinicama Zajedničke službe predstavljaju sastavni deo procentualnog udela u finansiranju svake od sporazumnih strana.

Direktor Zajedničke službe dužan je da organima uprave sporazumnih strana, u skladu sa rokovima propisanim budžetskim kalendarom i po pribavljenom pozitivnom mišljenju Saveta zajedničke službe a, dostavi predlog potrebnih finansijskih sredstava za rad Zajedničke službe za narednu godinu.

Za štetu koju svojim radom prouzrokuje Zajednička služba, solidarno odgovaraju jedinice lokalne samouprave, osnivači Zajedničke službe.

Obavljanje posla za sporazumnu stranu

Član 21

Ukoliko postoji mogućnost u okviru plana rada Zajedničke službe i na osnovu saglasnosti Direktora, sporazumna strana može da zatraži obavljanje određenog posla Zajedničke službe samo za tu sporazumnu stranu.

U tom slučaju, sporazumna strana koja je naručilac posla će izvršiti uplatu troškova u skladu sa ugovorom koji se zaključuje za izvršenje tog posla.

Savet Zajedničke službe

Član 22

U cilju operativnog praćenja ostvarivanja saradnje u skladu sa ovim sporazumom i rešavanja tekućih pitanja, obrazuje se Savet Zajedničke službe (u daljem tekstu: Savet) koga čine gradonačelnik grada Loznice/predsednici opština ili lica koje oni imenuju.

Savet se sastaje po potrebi, a minimum dva puta tokom godine.

Savet odlučuje većinom glasova svih članova.

Sednicama Saveta predsedava lice koje biraju članovi Saveta, na mandatni period od jedne godine.

Zadatak Saveta

Član 23

Zadatak Saveta je da:

- prati realizaciju ovog sporazuma i rad Zajedničke službe;

- analizira funkcionisanje međuopštinske saradnje i predlaže mere za njeno unapređenje;

- daje mišljenje na predlog plana potrebnih finansijskih sredstava za rad Zajedničke službe;

- analizira kadrovske potrebe sporazumnih strana i u Zajedničkoj službi i predlaže mere za poboljšanje stanja;

- analizira potrebe za finansiranjem i tehničkom opremljenošću i podnosi inicijative nadležnim organima sporazumnih strana;

- razmatra tromesečne izveštaje Zajedničke službe i na osnovu njih daje predloge rukovodiocu Zajedničke službe i nadležnim organima sporazumnih strana za otklanjanje propusta u radu ili za unapređenje rada;

- razmatra plan rada Zajedničke službe;

- predlaže rešenja za unapređenje organizacije rada;

- obavlja druge poslove u skladu sa ovim sporazumom;

- preduzima druge aktivnosti u cilju unapređenja međuopštinske saradnje.

Izveštaj o radu Saveta

Član 24

Savet je dužan da najmanje jednom godišnje, a najkasnije do kraja oktobra tekuće godine sačini izveštaj o svom radu.

Izveštaj iz stava 1. ovog člana dostavlja se opštinskim većima potpisnica ovog sporazuma uz izveštaj o radu Zajedničke službe.

Trajanje sporazuma

Član 25

Sporazum se zaključuje na neodređeni vremenski period.

Izmene i dopune sporazuma

Član 26

Izmene i dopune ovog sporazuma vrše se aneksom u pisanoj formi.

Pristupanje drugih jedinica lokalne samouprave sporazumu

Član 27

Ako postoje tehnički i drugi uslovi, ovom sporazumu mogu pristupiti i druge jedinice lokalne samouprave, o čemu će biti sačinjen aneks uz ovaj sporazum kojim će biti utvrđeni uslovi i obaveze koje mora ispuniti nova sporazumna strana.

Istupanje iz sporazuma i prestanak važenja sporazuma

Član 28

Svaka sporazumna strana može istupiti iz ovog sporazuma pisanim obaveštenjem drugim članicama potpisnicima sporazuma.

Kada sporazumna strana istupa iz Sporazuma, dužna je da šest meseci računajući od prvog sledećeg meseca od slanja pisanog obaveštenja o istupanju iz Sporazuma nastavi da izvršava svoje obaveze u skladu sa ovim sporazumom.

Istupanjem jedne sporazumne strane, ovaj sporazum prestaje da važi samo u odnosu na tu Sporazumnu stranu.

U slučaju istupanja svih strana i prestanka važenja ovog sporazuma, sporazumne strane se obavezuju da u roku od šest meseci od podnošenja zahteva, odnosno postizanja saglasnosti, dogovorno urede pitanja: izmirenje dospelih i preuzetih obaveza, način okončanja započetih postupaka, način preuzimanja poslova, podelu zajedničke opreme, rešavanje pitanja statusa zaposlenih i druga pitanja koja se tim povodom nameću.

Isključivanje sporazumne strane iz sporazuma

Član 29

Sporazumne strane su saglasne da se sporazum može raskinuti isključenjem sporazumne strane saglasnom izjavom volje ostalih sporazumnih strana, ukoliko ocene da sporazumna strana ne izvršava svoje obaveze iz ovog sporazuma ili na drugi način otežava ostvarivanje ciljeva Sporazuma.

Isključena sporazumna strana dužna je da šest meseci od dana dostavljanja odluke o isključenju ispunjava svoje obaveze iz sporazuma.

Isključena sporazumna strana, po ispunjenju svoje obaveze iz stava 2. ovog člana, ima pravo na srazmeran (u odnosu na svoje učešće) deo opreme nabavljene za potrebe rada Zajedničke službe.

Rešavanje sporova

Član 30

Sve eventualne sporove koji nastanu u toku primene ovog sporazuma rešavaće predsednici opština i gradonačelnici potpisnika sporazuma u duhu saradnje i uzajamnog poštovanja.

Ukoliko se spor ne reši, ugovara se nadležnost Osnovnog suda u Loznici.

Odluke o usvajanju sporazuma

Član 31

Ovaj sporazum je sastavni deo odluka o osnivanju Zajedničke službe sporazumnih strana.

Sporazumne strane konstatuju da su odlukama iz stava 1. ovog člana data ovlašćenja predsednicima opština i gradonačelnicima sporazumnih strana za potpisivanje ovog Sporazuma.

Momenat zaključenja sporazuma

Član 32

Ovaj Sporazum se smatra zaključenim kada ga potpiše poslednja sporazumna strana.

Evidentiranje Sporazuma

Član 33

Sporazumne strane su saglasne da grad Loznica dostavi ministarstvu nadležnom za lokalnu samoupravu Sporazum međuopštinske saradnje o osnivanju zajedničke službe za civilnu zaštitu i smanjenje rizika od katastrofa u slivu reke Drine.

Broj primeraka Sporazuma

Član 34

Ovaj sporazum je sačinjen u 33 istovetna primerka od kojih svaka Sporazumna strana zadržava po 3 primerka sporazuma.

Objavljivanje Sporazuma

Član 35

Ovaj sporazum se objavljuje u službenom glasilu svake od sporazumnih strana.

SPORAZUMNE STRANE:

1. GRAD LOZNICA

 

 

 

Gradonačelnik

(mp)

2. OPŠTINA BAJINA BAŠTA

 

 

 

Predsednik opštine

(mp)

3. OPŠTINA KRUPANJ

 

 

 

Predsednik opštine

(mp)

4. OPŠTINA LJUBOVIJA

 

 

 

Predsednik opštine

(mp)

5. OPŠTINA MALI ZVORNIK

 

 

 

Predsednik opštine

(mp)

6. OPŠTINA NOVA VAROŠ

 

 

 

Predsednik opštine

(mp)

7. OPŠTINA OSEČINA

 

 

 

Predsednik opštine

(mp)

8. OPŠTINA PRIBOJ

 

 

 

Predsednik opštine

(mp)

9. OPŠTINA SJENICA

 

 

 

Predsednik opštine

(mp)

10. OPŠTINA BOGATIĆ

 

 

 

Predsednik opštine

(mp)

11. OPŠTINA PRIJEPOLJE

 

 

 

Predsednik opštine

(mp)